Eh nee.quote:
ja maar dan kan het spel zelf nog wel geblokkeerd zijnquote:Op zondag 6 september 2015 00:32 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Maar ik kan wel gewoon naar de site en alles.
Ik ook, vind wel jammer.quote:
Ja, dat ben ik ook. Kan er ook niets aan doen.quote:Op zondag 6 september 2015 00:33 schreef Willoow het volgende:
[..]
Heb me nooit anders voorgedaan.
Jij bent natuurlijk het toonbeeld der onschuldigheid.
Tja, we zijn niet allemaal zo pauper dat we die ene kb niet eens kunnen missen.quote:Op zondag 6 september 2015 00:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Je hebt ergens de link opgeslagen, weetniet. haha
die paar kb's zijn echt belangrijk jaquote:Op zondag 6 september 2015 00:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat jij de schrijfruimte ervoor over hebt. Zegt ook wel weer genoeg over je.
Kut is dat he, als je uit de hoogte doet en vervolgens met je neus op de feiten wordt gedrukt?quote:
chevy pls stopquote:
Heb er verder geen verstand van ;$quote:Op zondag 6 september 2015 00:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja maar dan kan het spel zelf nog wel geblokkeerd zijn
Het gaat niet eens om die paar kb's maar dat je überhaupt die behoefte voelt. Hilarisch vind ik dat.quote:Op zondag 6 september 2015 00:34 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Tja, we zijn niet allemaal zo pauper dat we die ene kb niet eens kunnen missen.
ik ook niet echt, maar denk dat ze flash of waar dat spelletje ook gebruik van maakt geblokkeerd hebbenquote:Op zondag 6 september 2015 00:34 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Heb er verder geen verstand van ;$
Lekker belangrijk Chevyquote:Op zondag 6 september 2015 00:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat jij de schrijfruimte ervoor over hebt. Zegt ook wel weer genoeg over je.
Dat komt omdat bepaalde mensen dusdanig triest zijn dit soort dingen altijd te ontkennen, he Chevy?quote:Op zondag 6 september 2015 00:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het gaat niet eens om die paar kb's maar dat je überhaupt die behoefte voelt. Hilarisch vind ik dat.
Zeg dat tegen guus, hij voelt de behoefte mij constant aan te vallen. Wat trouwens ook hilarisch is.quote:
Maar spele.nl doet het wel en dat is vgm ook allemaal flash.quote:Op zondag 6 september 2015 00:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik ook niet echt, maar denk dat ze flash of waar dat spelletje ook gebruik van maakt geblokkeerd hebben
hermann weet die ding vast wel
okéquote:Op zondag 6 september 2015 00:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zeg dat tegen guus, hij voelt de behoefte mij constant aan te vallen. Wat trouwens ook hilarisch is.
Verhoog je dan niet tot zijn niveau en laat hem lekker.quote:Op zondag 6 september 2015 00:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zeg dat tegen guus, hij voelt de behoefte mij constant aan te vallen. Wat trouwens ook hilarisch is.
Niet dat je er wat aan hebt.quote:Op zondag 6 september 2015 00:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, dat ben ik ook. Kan er ook niets aan doen.
Ja heel erg.quote:Op zondag 6 september 2015 00:34 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Kut is dat he, als je uit de hoogte doet en vervolgens met je neus op de feiten wordt gedrukt?
Dusdanig hilarisch dat je er weer als een debiel op in gaatquote:Op zondag 6 september 2015 00:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |