Mama's maken altijd beste eten. Altijd als ik bij m'n moeder ben is het rijstschotels vreten alsof je weken niet hebt gegetenquote:
Groene thee met lemon heb ik meestal.quote:
Ben hetero, sorry.quote:Op zondag 6 september 2015 01:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zou jij jake gyllenhaal doen?
wat een grafhoerquote:Op zondag 6 september 2015 01:23 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[ afbeelding ]
Zou niet pikken, SE.
als je op jezelf woont ga je het eten van mamma ook een stuk meer waarderenquote:Op zondag 6 september 2015 01:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mama's maken altijd beste eten. Altijd als ik bij m'n moeder ben is het rijstschotels vreten alsof je weken niet hebt gegeten
Weet ik niet ;squote:Op zondag 6 september 2015 01:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wrm las ik burberry cake? ;s
Thee met een taart smaakje?quote:
Haha as ifquote:
Nee, cakesmaak. Is lekkerder dan het klinkt.quote:Op zondag 6 september 2015 01:25 schreef Remqo het volgende:
[..]
Thee met een taart smaakje?
Zou er ook thee zijn met een stokbroodje roomboter ham smaakje zijn?
Ik zou hem ook doen hoorquote:Op zondag 6 september 2015 01:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja dus? ik ook maar zou wel doen
matchmadeinheavenquote:Op zondag 6 september 2015 01:26 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Engelse thee is nog wel lekker ja
Mehquote:Op zondag 6 september 2015 01:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wow mysterie, zullen we samen oplossen als joris en boris?
Ja, precies. Wetende dat je moeder iets fucking lekkers heeft gemaakt terwijl jij weer karige pasta naar binnen zit te werken op je studentenkamertjequote:Op zondag 6 september 2015 01:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
als je op jezelf woont ga je het eten van mamma ook een stuk meer waarderen
ik eet vaak quinoa met tomaat & olijf van zonnatura, 2 minuten in magnetronquote:Op zondag 6 september 2015 01:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, precies. Wetende dat je moeder iets fucking lekkers heeft gemaakt terwijl jij weer karige pasta naar binnen zit te werken op je studentenkamertje
Jake valt niet op mannen, dus denk dat hij mij eerder doet dan jouquote:Op zondag 6 september 2015 01:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
sry, ik deel niet ben gierige egoist
oh oke.quote:Op zondag 6 september 2015 01:26 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nee, cakesmaak. Is lekkerder dan het klinkt.
Quinoahipsterfagquote:Op zondag 6 september 2015 01:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik eet vaak quinoa met tomaat & olijf van zonnatura, 2 minuten in magnetron
echt godenspul
ik heb bruin haar bruine ogen dus ben sws onweerstaanbaarquote:Op zondag 6 september 2015 01:27 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Jake valt niet op mannen, dus denk dat hij mij eerder doet dan jou
paniniquote:Op zondag 6 september 2015 01:27 schreef Remqo het volgende:
[..]
oh oke.
Ik verlang weer zo naar dat stokbroodje ham wat ik toen in Frankrijk toen gegeten had, serieus het lekkerste wat ik ooit gegeten heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |