Na een verjaardag krijgen we hier kippenragout of ze halen wat eten. De gasten die er nog zijn, eten dan gewoon meequote:Op zondag 6 september 2015 09:27 schreef niels0 het volgende:
[..]
M'n ma dondert iedereen behalve ons gezin er altijd rond zessen uit en dan standaard lasagne. Ben het daar wel mee eens eigenlijk.
Dat weet ik. Nederlandse cultuur is vrij schofterig wat dat betreft. Je kunt nog net oprotkoffie krijgen.quote:Op zondag 6 september 2015 09:53 schreef Crip het volgende:
[..]
Bij ons is dit zo onbeschoft als je dit doet, ook al heb je niet superveel gekookt en er komt onverwachts bezoek deel je wat je ook maar in huis hebt. Maakt niet uit hoe veel dat is, dat doe je uit respect en gastvrijheid.
In Griekenland kreeg ik zelfs wat perziken toen onze buren hoorde dat ik jarig was, zo liefquote:Op zondag 6 september 2015 09:57 schreef niels0 het volgende:
[..]
Dat weet ik. Nederlandse cultuur is vrij schofterig wat dat betreft. Je kunt nog net oprotkoffie krijgen.
Ben zelf vrij gastvrij. Mensen mogen altijd mee-eten.
In India gaven mensen hun laatste geld uit om me een blikje Coca Cola te kunnen aanbieden.
Jij hebt een vaste vakantiestek begreep ik. Ik ben ook vaker dan eenmaal op plaatsen in de wereld geweest. Wanneer je vaker langskomt ziet men je als een speciale gast. Wanneer je slechts eenmaal ergens komt ziet men je als passant.quote:Op zondag 6 september 2015 10:00 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
In Griekenland kreeg ik zelfs wat perziken toen onze buren hoorde dat ik jarig was, zo lief
Heel aardig ditquote:Op zondag 6 september 2015 09:57 schreef niels0 het volgende:
[..]
In India gaven mensen hun laatste geld uit om me een blikje Coca Cola te kunnen aanbieden.
Niet alleen mocro hoor.quote:Op zondag 6 september 2015 10:04 schreef Crip het volgende:
Ik zou het echt niet over mijn hart krijgen om mensen met een lege maag weg te sturen, feed ze eerst kapot. ;s
En dan dwing ik ze nog om thee te drinken als ze weg willen gaan.
Echt mocro acties dit
Dat klopt. Maar ik hield een speciaal "feestje" voor de mensen van wie we het appartement huurde. Daar kreeg ik ook een leuk cadeautje van. Maar ik bedoelde meer; de mensen die het appartement naast ons huurden, die ik misschien 2 jaar op rij gezien had, die gaven me opeens wat perziken toen ze hoorden dat ik jarig was. Vond ik echt superquote:Op zondag 6 september 2015 10:04 schreef niels0 het volgende:
[..]
Jij hebt een vaste vakantiestek begreep ik. Ik ben ook vaker dan eenmaal op plaatsen in de wereld geweest. Wanneer je vaker langskomt ziet men je als een speciale gast. Wanneer je slechts eenmaal ergens komt ziet men je als passant.
Ja dat ga je bij mocro's thuis niet zien.quote:Op zondag 6 september 2015 10:06 schreef krioro het volgende:
[..]
Niet alleen mocro hoor.Alleen is het bij ons meer alcohol dan thee.
1 keer bij een marokkaanse op haar verjaardag geweest. Goed eten hoor bij Zamira.quote:Op zondag 6 september 2015 10:04 schreef Crip het volgende:
Ik zou het echt niet over mijn hart krijgen om mensen met een lege maag weg te sturen, feed ze eerst kapot. ;s
Echt mocro acties dit
Dikke lol bij de gedachte dat er bij ons geen alcohol is.quote:Op zondag 6 september 2015 10:08 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja dat ga je bij mocro's thuis niet zien. [ afbeelding ]
Dikke lol bij de gedachte dat mijn moeder alcohol serveert.
je drinkt zeker niet want empty kcalquote:Op zondag 6 september 2015 10:13 schreef krioro het volgende:
[..]
Dikke lol bij de gedachte dat er bij ons geen alcohol is.![]()
![]()
Had zelf liever geen alcohol, daar niet van.
Het zijn de kleine dingen die het 'm doen. Een klein gebaar kan veelbetekenend zijn.quote:Op zondag 6 september 2015 10:07 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar ik hield een speciaal "feestje" voor de mensen van wie we het appartement huurde. Daar kreeg ik ook een leuk cadeautje van. Maar ik bedoelde meer; de mensen die het appartement naast ons huurden, die ik misschien 2 jaar op rij gezien had, die gaven me opeens wat perziken toen ze hoorden dat ik jarig was. Vond ik echt super
Als er nog mensen zijn vraag ik ook of ze nog mee willen eten.quote:Op zondag 6 september 2015 10:04 schreef Crip het volgende:
Echt mocro acties dit
Ah okai ^^quote:Op zondag 6 september 2015 10:21 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik drink geen alcohol nee, om meerdere redenen.
Alles goed? Lekker geslapen?quote:
Ja, ik heb wel lekker geslapen jaquote:
Blijf je dan ook weg van fok?quote:Op zondag 6 september 2015 10:31 schreef -supergirl- het volgende:
Ik haat Nederland. Ik ga emigreren.
Lekker heurrrr. Wel te laat naar me nest gegaan, maarja... vent in de avond vent in de ochtendquote:Op zondag 6 september 2015 10:30 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ja, ik heb wel lekker geslapen ja
Met mij gaat het prima hoor, en met jou?
waarom en waarheen?quote:Op zondag 6 september 2015 10:31 schreef -supergirl- het volgende:
krakakaaaaaaaaa!quote:
Had je al een land in gedachten?quote:Op zondag 6 september 2015 10:31 schreef -supergirl- het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |