Ga je gewoon terugquote:Op zondag 6 september 2015 01:27 schreef Remqo het volgende:
[..]
oh oke.
Ik verlang weer zo naar dat stokbroodje ham wat ik toen in Frankrijk toen gegeten had, serieus het lekkerste wat ik ooit gegeten heb
Ik heb donkerbruin haar en bruine oog dus weetnie verderquote:Op zondag 6 september 2015 01:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik heb bruin haar bruine ogen dus ben sws onweerstaanbaar
Heb je maar 1 oog ripquote:Op zondag 6 september 2015 01:29 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ik heb donkerbruin haar en bruine oog dus weetnie verder
wow ben verliefd op je ;$quote:Op zondag 6 september 2015 01:29 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ook lekker.quote:
Jouw haar was blond tohc?quote:Op zondag 6 september 2015 01:29 schreef SideEffect het volgende:
[..]
ik dm je zo wel een naam door danquote:Op zondag 6 september 2015 01:30 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ook lekker.
Maar mijn hemel zeg, dat stokbroodje, vers gebakken en knapperig, een laagje roomboter en 2 dikke malse ham![]()
Ik zou er een moord voor plegen
Zo'n Hello Kitty-dingquote:Op zondag 6 september 2015 01:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
piratenlapje is wel stoer toch
39. Ja, meerdere cadeautjes. Ik spaar sinds een jaar 2 euro muntstukken. Heb er inmiddels een stuk of 44 verschillende. Zij wil ze ook gaan sparen. Heb er nu 4 voor 'r klaarliggen. ff met iemand spreken. Ik wil er 10 voor 'r meenemen. Ik ken mensen hier die ze ook sparen en die dubbelen hebben.quote:Op zondag 6 september 2015 01:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Leuk.Hoe oud wordt je zus? Heb je al leuk cadeautje voor haar?
Ik ookquote:Op zondag 6 september 2015 01:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wow ben verliefd op je ;$
Als ik dat broodje ham maar krijgquote:Op zondag 6 september 2015 01:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik dm je zo wel een naam door dan
8 euro voor je zus, echt gierig :squote:Op zondag 6 september 2015 01:31 schreef niels0 het volgende:
[..]
39. Ja, meerdere cadeautjes. Ik spaar sinds een jaar 2 euro muntstukken. Heb er inmiddels een stuk of 44 verschillende. Zij wil ze ook gaan sparen. Heb er nu 4 voor 'r klaarliggen. ff met iemand spreken. Ik wil er 10 voor 'r meenemen. Ik ken mensen hier die ze ook sparen en die dubbelen hebben.
doe maar duurquote:Op zondag 6 september 2015 01:31 schreef niels0 het volgende:
[..]
39. Ja, meerdere cadeautjes. Ik spaar sinds een jaar 2 euro muntstukken. Heb er inmiddels een stuk of 44 verschillende. Zij wil ze ook gaan sparen. Heb er nu 4 voor 'r klaarliggen. ff met iemand spreken. Ik wil er 10 voor 'r meenemen. Ik ken mensen hier die ze ook sparen en die dubbelen hebben.
Nee is srs donkerbruin, maar misschien komt het door lichtinvalquote:Op zondag 6 september 2015 01:32 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Juist niet.
Dacht srs dat het blond wa.
Oja ik moet ook wat hebbenquote:Op zondag 6 september 2015 01:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
geld is geen cadeautje maar een gift onder het mom "oja, jij moet ook wat hebben"
Doe er een fles wijn bijquote:Op zondag 6 september 2015 01:31 schreef niels0 het volgende:
[..]
brunette > blondquote:Op zondag 6 september 2015 01:33 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Nee is srs donkerbruin, maar misschien komt het door lichtinval
10x2 is 20. Wil er 10 voor 'r meenemen. Ik regel ook altijd etentjes en die betaal ik zelf. Ik ben vrij gul hoor.quote:Op zondag 6 september 2015 01:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
8 euro voor je zus, echt gierig :s
Ben niet jarigquote:Op zondag 6 september 2015 01:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wil je wel verjaardagscadeautje geven hoor
20 euro voor je zus, wowowquote:Op zondag 6 september 2015 01:35 schreef niels0 het volgende:
[..]
10x2 is 20. Wil er 10 voor 'r meenemen. Ik regel ook altijd etentjes en die betaal ik zelf. Ik ben vrij gul hoor.
Maar je hebt er nu 4.quote:Op zondag 6 september 2015 01:35 schreef niels0 het volgende:
[..]
10x2 is 20. Wil er 10 voor 'r meenemen. Ik regel ook altijd etentjes en die betaal ik zelf. Ik ben vrij gul hoor.
emotioneel geworden.quote:Op zondag 6 september 2015 01:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
20 euro voor je zus, wowow
Stik in een perzikquote:
Ik heb geld nodigquote:Op zondag 6 september 2015 01:35 schreef niels0 het volgende:
[..]
Drink melkquote:Op zondag 6 september 2015 01:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
heb vandaag lekkere perzik gehad, niet gestikt, wel genoten
dus fuckjou
Ik hou niet van voorstellen, ik kom gewoon met de deur in huis vallen.quote:Op zondag 6 september 2015 01:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
weenie wie jij bent dus gelieve mij niet te quoten voordat jij jezelf even voorstelt
Je weet de weg naar het station?quote:
gewoon aanbellen, scheelt een hoop gedoequote:Op zondag 6 september 2015 01:39 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ik hou niet van voorstellen, ik kom gewoon met de deur in huis vallen.
doe normaalquote:Op zondag 6 september 2015 01:39 schreef Remqo het volgende:
[..]
Je weet de weg naar het station?
Ga daar achter staan
Je hebt toch lactose-intolerantie...quote:
ja grappig manquote:Op zondag 6 september 2015 01:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je hebt toch lactose-intolerantie...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |