vieze gore boeren paardeneukster hoe durf je persoonlijk te wordenquote:Op zaterdag 5 september 2015 19:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik doe dat bij zoveel users, is niks persoonlijks. Voel je niet te bijzonder aub.
Er zitten gewoon een paar mensen hier die mijn topics volgen puur omdat ze mij willen afzeiken en het bloed onder mijn nagels vandaan willen halen en geen enkele reden meer dan dat want nooit heb ik een nuttige bijdrage van ze enkel maar het bloed onder mijn nagels vandaan halen. Dit is gewoon pest gedrag. Dit pestgedrag kan toch niet getolereerd worden.quote:
quote:Op zaterdag 5 september 2015 19:12 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Er zitten gewoon een paar mensen hier die mijn topics volgen puur omdat ze mij willen afzeiken en het bloed onder mijn nagels vandaan willen halen en geen enkele reden meer dan dat want nooit heb ik een nuttige bijdrage van ze enkel maar het bloed onder mijn nagels vandaan halen. Dit is gewoon pest gedrag. Dit pestgedrag kan toch niet getolereerd worden.
Hoe denk je dat high school shooting beginnen. Die krijgen elke dag van die trollen over zich heen elke dag maar weer wordt er gepest en mentaal op ze ingebeukt en op gegeven moment knapt er iets in ze.
Ik zeg niet dat ik dat doe of wat dan ook maar er zitten hier een paar mensen bij die elke keer dusdanig in mijn topics lopen te trollen dat ik daar echt pissed off over ben ik wordt er echt kwaad van. Waarom moeten jullie nou zo vervelend zijn. Echt waar waarom altijd de trol en de bully uithangen. Weet je nietr hoe zielig dat wel niet is.
Sorry, ik wist niet dat je het zo hoog zou opnemen. Mijn excuses, je bent een toffe user.quote:Op zaterdag 5 september 2015 19:12 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Er zitten gewoon een paar mensen hier die mijn topics volgen puur omdat ze mij willen afzeiken en het bloed onder mijn nagels vandaan willen halen en geen enkele reden meer dan dat want nooit heb ik een nuttige bijdrage van ze enkel maar het bloed onder mijn nagels vandaan halen. Dit is gewoon pest gedrag. Dit pestgedrag kan toch niet getolereerd worden.
Hoe denk je dat high school shooting beginnen. Die krijgen elke dag van die trollen over zich heen elke dag maar weer wordt er gepest en mentaal op ze ingebeukt en op gegeven moment knapt er iets in ze.
Ik zeg niet dat ik dat doe of wat dan ook maar er zitten hier een paar mensen bij die elke keer dusdanig in mijn topics lopen te trollen dat ik daar echt pissed off over ben ik wordt er echt kwaad van. Waarom moeten jullie nou zo vervelend zijn. Echt waar waarom altijd de trol en de bully uithangen. Weet je nietr hoe zielig dat wel niet is.
Je zou je maar echt zo opwinden op FOK!quote:Op zaterdag 5 september 2015 19:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
die had ik ook al gepost
dik goud
Ik ken er 1quote:Op zaterdag 5 september 2015 19:14 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Je zou je maar echt zo opwinden op FOK!
wie bedoel je hier meequote:
Wie heeft dat gepost dan?quote:Op zaterdag 5 september 2015 19:14 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Je zou je maar echt zo opwinden op FOK!
Doe maar biertje.quote:Op zaterdag 5 september 2015 19:15 schreef niels0 het volgende:
Iemand nog wat van de Delhaize Ahold?
quote:Op zaterdag 5 september 2015 19:15 schreef Crip het volgende:
[..]
wie bedoel je hier mee
ik vind dit niet leuk
doe normaal tegen elkaar opfok
waarom doeje zo tegen me ;s
CUL / Koffiebonen kopen in Amsterdamquote:
Je moet rood hebben mongooltjequote:Op zaterdag 5 september 2015 19:18 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
CUL / Koffiebonen kopen in Amsterdam
Hij had gezegd in een ander topic dat alle merken pasta in blauwe verpakking goed waren en geel echt troep is.
Ik ga ook niet kijkenquote:Op zaterdag 5 september 2015 19:19 schreef IfImJamesDean het volgende:
All stars 2 is op de TV vanavond, dat was zo'n onzinfilm
Is dat nog met Anthony die in de kamer hing?quote:Op zaterdag 5 september 2015 19:19 schreef IfImJamesDean het volgende:
Bella Italia troep vindenquote:Op zaterdag 5 september 2015 19:18 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Je moet rood hebben mongooltje
Die gast heeft er ook geen verstand vanquote:Op zaterdag 5 september 2015 19:12 schreef JimmyDean het volgende:
SEX / Pijn tijdens seks en glijmiddel + condoomcombinatie
schattig dit.
Nee is leuk.quote:Op zaterdag 5 september 2015 19:19 schreef IfImJamesDean het volgende:
quote:Op zaterdag 5 september 2015 19:19 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Is dat nog met Anthony die in de kamer hing?
Saai hier en ik kan niks met m'n telefoon want die heb ik donderdag in het water laten vallen en is nu dede.quote:
Waarom eet jij het dan niet?quote:Op zaterdag 5 september 2015 19:21 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dat is alleen voor homo's
Wel zielig voor dat meisje.quote:Op zaterdag 5 september 2015 19:12 schreef JimmyDean het volgende:
SEX / Pijn tijdens seks en glijmiddel + condoomcombinatie
schattig dit.
Omdat rode verpakking gewoon voor alphamales is, logisch tochquote:Op zaterdag 5 september 2015 19:21 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Waarom eet jij het dan niet?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Haten op Italiaans kwaliteitsvoedsel
quote:Op zaterdag 5 september 2015 19:21 schreef krioro het volgende:
[..]
Saai hier en ik kan niks met m'n telefoon want die heb ik donderdag in het water laten vallen en is nu dede.
Moest hardop lachen om deze post.quote:Op zaterdag 5 september 2015 11:19 schreef _Newman_ het volgende:
OKe alle ZIELIGE KANKER KNEUZEN die aleen maar hier kome om te trollen
OPZOUTEN.
Als ik jullie nog is op straat tegen kom een keer verbouw ik die hele kankersmoel van je.
GODVERDOMME wat halen jullie altijd het bloed onder mijn nagels vandaan.
waarom toch. ZIELEPOTEN ga lekker je moeder in de maling nemen.
Wat ga jij kijken?quote:
Inrijden gaat beter als ze nog groen zijn.quote:Op zaterdag 5 september 2015 19:22 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dan moet je maar geen 17 jarige doen.
Ik kijk sws zelden TVquote:
shiiit hoe heb je daat voorelkaar gekregenquote:Op zaterdag 5 september 2015 19:21 schreef krioro het volgende:
[..]
Saai hier en ik kan niks met m'n telefoon want die heb ik donderdag in het water laten vallen en is nu dede.
Ik hoefde nog niet eens wat sneller door m'n neus te ademen voor die grapquote:Op zaterdag 5 september 2015 19:19 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Is dat nog met Anthony die in de kamer hing?
Ik vond hem ook hele erg leukquote:
Hahahaquote:Op zaterdag 5 september 2015 19:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Inrijden gaat beter als ze nog groen zijn.
Wat feministisch dit.quote:Op zaterdag 5 september 2015 19:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Dit ja, ik heb geeneens een TV meer.quote:Op zaterdag 5 september 2015 19:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Meeste mensen kijken geen tv meer, alleen in de provincie.
AH, hoezo?quote:
Dat kon ik toch niet weten. Limburg he, daar lopen ze een paar jaar achterquote:Op zaterdag 5 september 2015 19:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Meeste mensen kijken geen tv meer, alleen in de provincie.
Was wat aan het afwassen. =$quote:Op zaterdag 5 september 2015 19:23 schreef Crip het volgende:
[..]
shiiit hoe heb je daat voorelkaar gekregen
Ik vind er niets aan, stomme spelletjes, stomme soaps, films die onderbroken worden door Hart van Nederland en Piets weerbericht, en dan ben ik niet eens begonnen over de hoeveelheid reclamesquote:
Op iemand inrijden. Is dat nou een TR waard?quote:Op zaterdag 5 september 2015 19:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Terwijl jij nog hebt meegemaakt dat mensen thuisbleven voor een TV-programmaquote:Op zaterdag 5 september 2015 19:27 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik vind er niets aan, stomme spelletjes, stomme soaps, films die onderbroken worden door Hart van Nederland en Piets weerbericht, en dan ben ik niet eens begonnen over de hoeveelheid reclames
Dawwwwquote:Op zaterdag 5 september 2015 19:26 schreef krioro het volgende:
[..]
Was wat aan het afwassen. =$
Moest hem natuurlijk uitzetten maar hij ging steeds vanzelf aan, denk dat er daardoor kortsluiting is gekomen waardoor ie niet meer te redden valt. RIP.
Alleen voor voetbal was het leuk maar dat is er tegenwoordig toch niet meer op.quote:Op zaterdag 5 september 2015 19:27 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik vind er niets aan, stomme spelletjes, stomme soaps, films die onderbroken worden door Hart van Nederland en Piets weerbericht, en dan ben ik niet eens begonnen over de hoeveelheid reclames
quote:Op zaterdag 5 september 2015 19:23 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik hoefde nog niet eens wat sneller door m'n neus te ademen voor die grap
quote:OKe alle ZIELIGE KANKER KNEUZEN die aleen maar hier kome om te trollen
OPZOUTEN.
Als ik jullie nog is op straat tegen kom een keer verbouw ik die hele kankersmoel van je.
GODVERDOMME wat halen jullie altijd het bloed onder mijn nagels vandaan.
waarom toch. ZIELEPOTEN ga lekker je moeder in de maling nemen.
Ga niet zo lopen dreigen met TR's als je niet eens weet waar ze het over heeft. Dit bedoel ik nou met uitlokken. Ga je moeder pesten niels0.quote:Op zaterdag 5 september 2015 19:27 schreef niels0 het volgende:
[..]
Op iemand inrijden. Is dat nou een TR waard?
quote:Op zaterdag 5 september 2015 19:27 schreef niels0 het volgende:
[..]
Op iemand inrijden. Is dat nou een TR waard?
Wat een tijden waren dat, toen waren er ook niet zoveel reclameblokken en duurden ze niet zo heel lang.quote:Op zaterdag 5 september 2015 19:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Terwijl jij nog hebt meegemaakt dat mensen thuisbleven voor een TV-programma!
Heb je enige idee hoe heerlijk het is om een hersendodend programma te kijken?quote:Op zaterdag 5 september 2015 19:27 schreef Remqo het volgende:
[..]
Chai weet jij naar wanneer de afgelaste onderdelen zijn verplaatst?quote:Op zaterdag 5 september 2015 19:29 schreef Chai het volgende:
Als je moeite hebt om iets te begrijpen kun je het ook gewoon vragen, jezus man.
Ja daar weet ik dan niks van, had heel lang alleen ned 1,2,3 en daar zijn de reclameblokken hooguit iets langer geworden.quote:Op zaterdag 5 september 2015 19:30 schreef Remqo het volgende:
[..]
Wat een tijden waren dat, toen waren er ook niet zoveel reclameblokken en duurden ze niet zo heel lang.
Met jou doe ik geen inkoppertjes, ben bang dat je hoofd indeuktquote:Op zaterdag 5 september 2015 19:31 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Heb je enige idee hoe heerlijk het is om een hersendodend programma te kijken?
(Ik verwacht een inkoppertje van WCH)
Aight.quote:Op zaterdag 5 september 2015 19:31 schreef Crip het volgende:
[..]
Dat was een quote van een andere user, Jij daarentegen zei wel kanker.
Zeg eens Bquote:
Sorry WCH, het was ook wel een flauwe grap van me.. Ik had gedacht dat je het zou snappen, maar het spijt me. Echtquote:
quote:Op zaterdag 5 september 2015 19:32 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Sorry WCH, het was ook wel een flauwe grap van me.. Ik had gedacht dat je het zou snappen, maar het spijt me. Echt
Nee, nog niks over gehoord. Ze gaan proberen het te verplaatsen, of het überhaupt lukt is nog maar de vraag.quote:Op zaterdag 5 september 2015 19:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
Chai weet jij naar wanneer de afgelaste onderdelen zijn verplaatst?
jij?quote:Op zaterdag 5 september 2015 19:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee, nog niks over gehoord. Ze gaan proberen het te verplaatsen, of het überhaupt lukt is nog maar de vraag.
En het is dan nog maar de vraag of wij nog starten, want een iemand zal iig niet meer mee kunnen trainen omdat ze sinds deze week doordeweeks op kamers woont..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |