abonnement Unibet Coolblue
pi_155845196
Hoi iedereen,

M'n vriendin en ik zijn kort geleden met seks begonnen en we hebben het al veel gedaan in korte tijd. Probleem is; ik vind het heerlijk, maar het blijft bij haar pijn doen. Ik heb weleens gehoord dat dit bij meiden pijnlijk is, maar vooral de eerste paar keren en daarna zou de pijn over moeten gaan...
Heeft iemand hier ervaring mee?
Ik wil graag dat zij ook van de seks gaat genieten en daarbij heb ik de vraag: hoe kan ik haar van de pijn afhelpen?

Ze slikt de pil dus ik heb nog geen condoom gebruikt, maar toch vindt zij het prettiger als ik condooms ga gebruiken (snap ik, veiligheid boven alles). Ik heb gehoord dat glijmiddel ervoor kan zorgen dat de pijn vermindert/weg gaat, maar wat voor condoom moet ik erbij kopen? Moet ik bijvoorbeeld silliconencondooms in combinatie met glijmiddel op silliconenbasis gebruiken?

En zijn er nog andere dingen die helpen de pijn te verminderen? Ik wil absoluut niet dat zij in de toekomst geen zin meer heeft in seks vanwege de pijn, dit zou enorm zonde en vervelend zijn voor haarzelf en voor mij.

Alvast bedankt!
  zaterdag 5 september 2015 @ 18:02:34 #2
365231 Fera
Fire & Blood
pi_155845353
Is ze wel geil genoeg zodra jullie aan penetratie beginnen? Misschien beetje een voor de hand liggende vraag, maar je weet maar nooit.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_155845560


[ Bericht 100% gewijzigd door M.30495 op 05-09-2015 18:29:25 ]
pi_155845954
quote:
6s.gif Op zaterdag 5 september 2015 18:02 schreef Fera het volgende:
Is ze wel geil genoeg zodra jullie aan penetratie beginnen? Misschien beetje een voor de hand liggende vraag, maar je weet maar nooit.
Ja volgens mij wel; ik laat haar meestal eerst de kleding uittrekken, zodat ik weet/denk dat ze geil genoeg is. Bij de laatste keer bijvoorbeeld trok zij eerst haar slipje uit etc en trok ze ook mijn onderbroek uit, volgens mij omdat ze niet langer kon wachten.
Dit zijn goede tekenen toch? :P
  zaterdag 5 september 2015 @ 18:30:13 #5
446591 Norma_Jeane
Some like it hot!
pi_155845982
Ik negeer die smiley even en pretendeer dat je serieus bent en uit ontwetendheid een domme opmerking maakt. Seks moet je immers leren.

In of uit de kleren zegt niet zoveel. Het gaat om de lichamelijke reacties. Zwaardere ademhaling, een blos over haar lijf, zwellen de schaamlippen en uiteraard niet te vergeten is ze nat?
Het klinkt nu of je er na twee minuten bovenop bent gedoken. }:|
It's great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people.
If someone shows you who they are, believe them the first time.
The best part of being blonde is forgivable momentary lapses of common sense.
pi_155845994
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 18:29 schreef M.30495 het volgende:

[..]

Ja volgens mij wel; ik laat haar meestal eerst de kleding uittrekken, zodat ik weet/denk dat ze geil genoeg is. Bij de laatste keer bijvoorbeeld trok zij eerst haar slipje uit etc en trok ze ook mijn onderbroek uit, volgens mij omdat ze niet langer kon wachten.
Dit zijn goede tekenen toch? :P
Nee dat zegt geen reet over hoe klaar haar lichaam is voor penetratie.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_155846000
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 18:29 schreef M.30495 het volgende:

[..]

Ja volgens mij wel; ik laat haar meestal eerst de kleding uittrekken, zodat ik weet/denk dat ze geil genoeg is. Bij de laatste keer bijvoorbeeld trok zij eerst haar slipje uit etc en trok ze ook mijn onderbroek uit, volgens mij omdat ze niet langer kon wachten.
Dit zijn goede tekenen toch? :P
of ze nat is
:]
  zaterdag 5 september 2015 @ 18:31:24 #8
365231 Fera
Fire & Blood
pi_155846019
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 18:29 schreef M.30495 het volgende:

[..]

Ja volgens mij wel; ik laat haar meestal eerst de kleding uittrekken, zodat ik weet/denk dat ze geil genoeg is. Bij de laatste keer bijvoorbeeld trok zij eerst haar slipje uit etc en trok ze ook mijn onderbroek uit, volgens mij omdat ze niet langer kon wachten.
Dit zijn goede tekenen toch? :P
O wauw. Je bent of extreem onervaren en onwetend, of je bent een terminaal ongrappige troll.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_155846089
die smiley is idd niet de bedoeling, excuses. Ja, er is zeker sprake van zwaardere ademhaling en ze wordt wel nat. En het spijt me als dit zo overgekomen is, maar ik ben er niet gelijk bovenop gedoken; eerst zoende ik haar en streelde ik haar sensueel en zachtjes in haar oor geblazen. Dus er was zeker sprake van een voorspel.
pi_155846094
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 18:34 schreef M.30495 het volgende:
die smiley is idd niet de bedoeling, excuses. Ja, er is zeker sprake van zwaardere ademhaling en ze wordt wel nat. En het spijt me als dit zo overgekomen is, maar ik ben er niet gelijk bovenop gedoken; eerst zoende ik haar en streelde ik haar sensueel en zachtjes in haar oor geblazen. Dus er was zeker sprake van een voorspel.
Hoe lang duurt het om haar klaar te vingeren?

Hoe lang duurt het om haar klaar te likken?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_155846154
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 18:35 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Hoe lang duurt het om haar klaar te vingeren?

Hoe lang duurt het om haar klaar te likken?
Klaar vingeren ongeveer 3-6 minuten denk ik en klaarlikken duurt meestal iets langer
pi_155846176
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 18:37 schreef M.30495 het volgende:

[..]

Klaar vingeren ongeveer 3-6 minuten denk ik en klaarlikken duurt meestal iets langer
En als je haar bijna klaarvingert en dan stopt met vingeren maar doorgaat met penetratie, dan ook pijn?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_155846194
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 18:38 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

En als je haar bijna klaarvingert en dan stopt met vingeren maar doorgaat met penetratie, dan ook pijn?
dit heb ik ook een keer geprobeerd en toen deed het helaas ook pijn
pi_155846221
Ik heb ook tijdens het penetreren afgewisseld tussen diepere/hardere stoten en zachtjes, maar ook de zachtere doen pijn
  zaterdag 5 september 2015 @ 18:42:02 #15
365231 Fera
Fire & Blood
pi_155846230
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 18:40 schreef M.30495 het volgende:

[..]

dit heb ik ook een keer geprobeerd en toen deed het helaas ook pijn
Als je haar vingert, is dat puur de clitoris of ga je ook naar binnen met je vinger(s)?
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_155846286
quote:
6s.gif Op zaterdag 5 september 2015 18:42 schreef Fera het volgende:

[..]

Als je haar vingert, is dat puur de clitoris of ga je ook naar binnen met je vinger(s)?
ik vinger dan puur de clitoris. Ik ben weleens (voorzichtig) naar binnen gegaan met m'n vingers voordat ik seks ging hebben en ik vroeg achteraf of dit pijn deed, en ze zei dat dat ook niet prettig was
  zaterdag 5 september 2015 @ 18:45:52 #17
365231 Fera
Fire & Blood
pi_155846314
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 18:44 schreef M.30495 het volgende:

[..]

ik vinger dan puur de clitoris. Ik ben weleens (voorzichtig) naar binnen gegaan met m'n vingers voordat ik seks ging hebben en ik vroeg achteraf of dit pijn deed, en ze zei dat dat ook niet prettig was
Ah oké. Dat wilde ik eigenlijk even weten. Een vinger doet dus al pijn bij haar? Dan zou ik haar toch aanraden om even naar de huisarts te gaan.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_155846325
Hoe oud is je vriendin?

Ik zou eens een tijdje stoppen met penetratie.

Pijpt ze jou? Kom jij daar van klaar? Kom je klaar van aftrekken? Doet ze dat?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zaterdag 5 september 2015 @ 18:47:48 #19
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_155846355
Zei ze ook op wat voor manier het niet prettig was?

Ik zou wel even naar de huisarts gaan. Het zou bijvoorbeeld kunnen dat een zenuw daar in de weg zit.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_155846367
quote:
6s.gif Op zaterdag 5 september 2015 18:45 schreef Fera het volgende:

[..]

Ah oké. Dat wilde ik eigenlijk even weten. Een vinger doet dus al pijn bij haar? Dan zou ik haar toch aanraden om even naar de huisarts te gaan.
bedankt Fera voor je advies, Ik ga het er met haar over hebben.
  zaterdag 5 september 2015 @ 18:49:05 #21
365231 Fera
Fire & Blood
pi_155846385
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 18:48 schreef M.30495 het volgende:

[..]

bedankt Fera voor je advies, Ik ga het er met haar over hebben.
Succes ermee. Ik hoop dat het meevalt. :)
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_155846395
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 18:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hoe oud is je vriendin?

Ik zou eens een tijdje stoppen met penetratie.

Pijpt ze jou? Kom jij daar van klaar? Kom je klaar van aftrekken? Doet ze dat?
Ze pijpt me weleens en ondanks dat ik dit heel lekker vind, kom ik hier niet van klaar. Aftrekken doet ze heel vaak en hier kwam ik aan het begin niet van klaar, maar daarna wel
pi_155846401
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 18:49 schreef M.30495 het volgende:

[..]

Ze pijpt me weleens en ondanks dat ik dit heel lekker vind, kom ik hier niet van klaar. Aftrekken doet ze heel vaak en hier kwam ik aan het begin niet van klaar, maar daarna wel
Dus eigenlijk kom jij het meest makkelijk klaar als jullie neuken?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_155846410
quote:
6s.gif Op zaterdag 5 september 2015 18:49 schreef Fera het volgende:

[..]

Succes ermee. Ik hoop dat het meevalt. :)
dankjewel! Nogmaals excuses voor m'n eerste reactie, hij was niet onvolwassen of beledigend bedoeld
  zaterdag 5 september 2015 @ 18:51:10 #25
365231 Fera
Fire & Blood
pi_155846426
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 18:50 schreef M.30495 het volgende:

[..]

dankjewel! Nogmaals excuses voor m'n eerste reactie, hij was niet onvolwassen of beledigend bedoeld
Geeft niet. Er zijn gewoon veel trolls die verhalen verzinnen. Weet soms niet meer wie ik moet geloven. :')
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')