vieze gore boeren paardeneukster hoe durf je persoonlijk te wordenquote:Op zaterdag 5 september 2015 19:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik doe dat bij zoveel users, is niks persoonlijks. Voel je niet te bijzonder aub.
Er zitten gewoon een paar mensen hier die mijn topics volgen puur omdat ze mij willen afzeiken en het bloed onder mijn nagels vandaan willen halen en geen enkele reden meer dan dat want nooit heb ik een nuttige bijdrage van ze enkel maar het bloed onder mijn nagels vandaan halen. Dit is gewoon pest gedrag. Dit pestgedrag kan toch niet getolereerd worden.quote:
quote:Op zaterdag 5 september 2015 19:12 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Er zitten gewoon een paar mensen hier die mijn topics volgen puur omdat ze mij willen afzeiken en het bloed onder mijn nagels vandaan willen halen en geen enkele reden meer dan dat want nooit heb ik een nuttige bijdrage van ze enkel maar het bloed onder mijn nagels vandaan halen. Dit is gewoon pest gedrag. Dit pestgedrag kan toch niet getolereerd worden.
Hoe denk je dat high school shooting beginnen. Die krijgen elke dag van die trollen over zich heen elke dag maar weer wordt er gepest en mentaal op ze ingebeukt en op gegeven moment knapt er iets in ze.
Ik zeg niet dat ik dat doe of wat dan ook maar er zitten hier een paar mensen bij die elke keer dusdanig in mijn topics lopen te trollen dat ik daar echt pissed off over ben ik wordt er echt kwaad van. Waarom moeten jullie nou zo vervelend zijn. Echt waar waarom altijd de trol en de bully uithangen. Weet je nietr hoe zielig dat wel niet is.
Sorry, ik wist niet dat je het zo hoog zou opnemen. Mijn excuses, je bent een toffe user.quote:Op zaterdag 5 september 2015 19:12 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Er zitten gewoon een paar mensen hier die mijn topics volgen puur omdat ze mij willen afzeiken en het bloed onder mijn nagels vandaan willen halen en geen enkele reden meer dan dat want nooit heb ik een nuttige bijdrage van ze enkel maar het bloed onder mijn nagels vandaan halen. Dit is gewoon pest gedrag. Dit pestgedrag kan toch niet getolereerd worden.
Hoe denk je dat high school shooting beginnen. Die krijgen elke dag van die trollen over zich heen elke dag maar weer wordt er gepest en mentaal op ze ingebeukt en op gegeven moment knapt er iets in ze.
Ik zeg niet dat ik dat doe of wat dan ook maar er zitten hier een paar mensen bij die elke keer dusdanig in mijn topics lopen te trollen dat ik daar echt pissed off over ben ik wordt er echt kwaad van. Waarom moeten jullie nou zo vervelend zijn. Echt waar waarom altijd de trol en de bully uithangen. Weet je nietr hoe zielig dat wel niet is.
Je zou je maar echt zo opwinden op FOK!quote:Op zaterdag 5 september 2015 19:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
die had ik ook al gepost
dik goud
Ik ken er 1quote:Op zaterdag 5 september 2015 19:14 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Je zou je maar echt zo opwinden op FOK!
wie bedoel je hier meequote:
Wie heeft dat gepost dan?quote:Op zaterdag 5 september 2015 19:14 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Je zou je maar echt zo opwinden op FOK!
Doe maar biertje.quote:Op zaterdag 5 september 2015 19:15 schreef niels0 het volgende:
Iemand nog wat van de Delhaize Ahold?
quote:Op zaterdag 5 september 2015 19:15 schreef Crip het volgende:
[..]
wie bedoel je hier mee
ik vind dit niet leuk
doe normaal tegen elkaar opfok
waarom doeje zo tegen me ;s
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |