Stompzinnig is een leuke userquote:Op zaterdag 5 september 2015 19:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
Karakter?
Hij geilt op negatieve aandacht. Stompzinnig noem ik dat
Ik heb gisteren een enorme bak patat gevreten.quote:Op zaterdag 5 september 2015 19:05 schreef Crip het volgende:
Frietje speciaal gehad, voel me echt heel dik nu.
Ik denk serieus dat hij daar niet op geilt. Is bepaalde onwetendheid.. hij weet niet eens dat hij ''uitlokt''quote:Op zaterdag 5 september 2015 19:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
Karakter?
Hij geilt op negatieve aandacht. Stompzinnig noem ik dat
Oneens met WCHquote:Op zaterdag 5 september 2015 19:07 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Stompzinnig is een leuke user
Owauw, dat is nogal een lijstje hoorquote:Op zaterdag 5 september 2015 19:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wie dan?
Niels lokt het soms een beetje uit heb ik het idee. Dan heeft hij zijn leeftijd, woonsituatie etc niet mee. Dan kun je beter in OUD gaan posten en jezelf een plezier doen lijkt mij
Dat dus, hij begrijpt niet wat hij in mensen oproept waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 5 september 2015 19:07 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Of hij vind het echt oprecht vreemd dat hij negatieve reacties krijgt
Alleen in de bedroomquote:Op zaterdag 5 september 2015 19:05 schreef krioro het volgende:
[..]
Dat kan het wel zijn, if you know what I mean.
Ohquote:Op zaterdag 5 september 2015 19:07 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Of hij vind het echt oprecht vreemd dat hij negatieve reacties krijgt
'Murican portie.quote:Op zaterdag 5 september 2015 19:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb gisteren een enorme bak patat gevreten.Was vergeten dat 'groot' daar ook echt groot is.
Ik doe dat bij zoveel users, is niks persoonlijks. Voel je niet te bijzonder aub.quote:Op zaterdag 5 september 2015 19:07 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Owauw, dat is nogal een lijstje hoor![]()
Ik weet niet, een grapje af en toe is leuk maar ik vind dit soms wel te ver gaan, en te persoonlijk worden.
Jij bent ook enorm dus eigenlijk is het dan gewoon een normale portie voor je. Handig als je geen womanlet bent.quote:Op zaterdag 5 september 2015 19:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb gisteren een enorme bak patat gevreten.Was vergeten dat 'groot' daar ook echt groot is.
dan heeft hij teveel persoonlijke dingen op fok! geplaatst. Eigen schuld.quote:Op zaterdag 5 september 2015 19:07 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Owauw, dat is nogal een lijstje hoor![]()
Ik weet niet, een grapje af en toe is leuk maar ik vind dit soms wel te ver gaan, en te persoonlijk worden.
Toch 7 kg afgevallen tot nu toe dus het komt eraan.quote:Op zaterdag 5 september 2015 19:07 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
oh baby
komt allemaal goed
Ik kan dit beamen.quote:Op zaterdag 5 september 2015 19:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik doe dat bij zoveel users, is niks persoonlijks. Voel je niet te bijzonder aub.
quote:Op zaterdag 5 september 2015 19:09 schreef Crip het volgende:
[..]
Toch 7 kg afgevallen tot nu toe dus het komt eraan.
Weet ik.quote:Op zaterdag 5 september 2015 19:09 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]ik plaag je ook maar joh
Goed bezig bby.quote:Op zaterdag 5 september 2015 19:09 schreef Crip het volgende:
[..]
Toch 7 kg afgevallen tot nu toe dus het komt eraan.
Sorry. Ben wat gestressed. Kut-excuus natuurlijk. Kunnen jullie niets aan doen namelijk.quote:Op zaterdag 5 september 2015 19:06 schreef Chai het volgende:
[..]
In het begin werd zijn authenticiteit nog wel gewaardeerd hoor, toen deed hij nog normaal.
Dat weet ik, dat doe je bij iedereenquote:Op zaterdag 5 september 2015 19:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik doe dat bij zoveel users, is niks persoonlijks. Voel je niet te bijzonder aub.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |