quote:Op zaterdag 5 september 2015 19:27 schreef niels0 het volgende:
[..]
Op iemand inrijden. Is dat nou een TR waard?
Wat een tijden waren dat, toen waren er ook niet zoveel reclameblokken en duurden ze niet zo heel lang.quote:Op zaterdag 5 september 2015 19:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Terwijl jij nog hebt meegemaakt dat mensen thuisbleven voor een TV-programma!
Heb je enige idee hoe heerlijk het is om een hersendodend programma te kijken?quote:Op zaterdag 5 september 2015 19:27 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik vind er niets aan, stomme spelletjes, stomme soaps, films die onderbroken worden door Hart van Nederland en Piets weerbericht, en dan ben ik niet eens begonnen over de hoeveelheid reclames
Chai weet jij naar wanneer de afgelaste onderdelen zijn verplaatst?quote:Op zaterdag 5 september 2015 19:29 schreef Chai het volgende:
Als je moeite hebt om iets te begrijpen kun je het ook gewoon vragen, jezus man.
Ja daar weet ik dan niks van, had heel lang alleen ned 1,2,3 en daar zijn de reclameblokken hooguit iets langer geworden.quote:Op zaterdag 5 september 2015 19:30 schreef Remqo het volgende:
[..]
Wat een tijden waren dat, toen waren er ook niet zoveel reclameblokken en duurden ze niet zo heel lang.
Met jou doe ik geen inkoppertjes, ben bang dat je hoofd indeuktquote:Op zaterdag 5 september 2015 19:31 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Heb je enige idee hoe heerlijk het is om een hersendodend programma te kijken?
(Ik verwacht een inkoppertje van WCH)
Aight.quote:Op zaterdag 5 september 2015 19:31 schreef Crip het volgende:
[..]
Dat was een quote van een andere user, Jij daarentegen zei wel kanker.
Zeg eens Bquote:
Sorry WCH, het was ook wel een flauwe grap van me.. Ik had gedacht dat je het zou snappen, maar het spijt me. Echtquote:
quote:Op zaterdag 5 september 2015 19:32 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Sorry WCH, het was ook wel een flauwe grap van me.. Ik had gedacht dat je het zou snappen, maar het spijt me. Echt
Nee, nog niks over gehoord. Ze gaan proberen het te verplaatsen, of het überhaupt lukt is nog maar de vraag.quote:Op zaterdag 5 september 2015 19:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
Chai weet jij naar wanneer de afgelaste onderdelen zijn verplaatst?
jij?quote:Op zaterdag 5 september 2015 19:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee, nog niks over gehoord. Ze gaan proberen het te verplaatsen, of het überhaupt lukt is nog maar de vraag.
En het is dan nog maar de vraag of wij nog starten, want een iemand zal iig niet meer mee kunnen trainen omdat ze sinds deze week doordeweeks op kamers woont..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |