Ik kijk sws zelden TVquote:
shiiit hoe heb je daat voorelkaar gekregenquote:Op zaterdag 5 september 2015 19:21 schreef krioro het volgende:
[..]
Saai hier en ik kan niks met m'n telefoon want die heb ik donderdag in het water laten vallen en is nu dede.
Ik hoefde nog niet eens wat sneller door m'n neus te ademen voor die grapquote:Op zaterdag 5 september 2015 19:19 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Is dat nog met Anthony die in de kamer hing?
Ik vond hem ook hele erg leukquote:
Hahahaquote:Op zaterdag 5 september 2015 19:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Inrijden gaat beter als ze nog groen zijn.
Wat feministisch dit.quote:Op zaterdag 5 september 2015 19:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Dit ja, ik heb geeneens een TV meer.quote:Op zaterdag 5 september 2015 19:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Meeste mensen kijken geen tv meer, alleen in de provincie.
AH, hoezo?quote:
Dat kon ik toch niet weten. Limburg he, daar lopen ze een paar jaar achterquote:Op zaterdag 5 september 2015 19:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Meeste mensen kijken geen tv meer, alleen in de provincie.
Was wat aan het afwassen. =$quote:Op zaterdag 5 september 2015 19:23 schreef Crip het volgende:
[..]
shiiit hoe heb je daat voorelkaar gekregen
Ik vind er niets aan, stomme spelletjes, stomme soaps, films die onderbroken worden door Hart van Nederland en Piets weerbericht, en dan ben ik niet eens begonnen over de hoeveelheid reclamesquote:
Op iemand inrijden. Is dat nou een TR waard?quote:Op zaterdag 5 september 2015 19:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Terwijl jij nog hebt meegemaakt dat mensen thuisbleven voor een TV-programmaquote:Op zaterdag 5 september 2015 19:27 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik vind er niets aan, stomme spelletjes, stomme soaps, films die onderbroken worden door Hart van Nederland en Piets weerbericht, en dan ben ik niet eens begonnen over de hoeveelheid reclames
Dawwwwquote:Op zaterdag 5 september 2015 19:26 schreef krioro het volgende:
[..]
Was wat aan het afwassen. =$
Moest hem natuurlijk uitzetten maar hij ging steeds vanzelf aan, denk dat er daardoor kortsluiting is gekomen waardoor ie niet meer te redden valt. RIP.
Alleen voor voetbal was het leuk maar dat is er tegenwoordig toch niet meer op.quote:Op zaterdag 5 september 2015 19:27 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik vind er niets aan, stomme spelletjes, stomme soaps, films die onderbroken worden door Hart van Nederland en Piets weerbericht, en dan ben ik niet eens begonnen over de hoeveelheid reclames
quote:Op zaterdag 5 september 2015 19:23 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik hoefde nog niet eens wat sneller door m'n neus te ademen voor die grap
quote:OKe alle ZIELIGE KANKER KNEUZEN die aleen maar hier kome om te trollen
OPZOUTEN.
Als ik jullie nog is op straat tegen kom een keer verbouw ik die hele kankersmoel van je.
GODVERDOMME wat halen jullie altijd het bloed onder mijn nagels vandaan.
waarom toch. ZIELEPOTEN ga lekker je moeder in de maling nemen.
Ga niet zo lopen dreigen met TR's als je niet eens weet waar ze het over heeft. Dit bedoel ik nou met uitlokken. Ga je moeder pesten niels0.quote:Op zaterdag 5 september 2015 19:27 schreef niels0 het volgende:
[..]
Op iemand inrijden. Is dat nou een TR waard?
quote:Op zaterdag 5 september 2015 19:27 schreef niels0 het volgende:
[..]
Op iemand inrijden. Is dat nou een TR waard?
Wat een tijden waren dat, toen waren er ook niet zoveel reclameblokken en duurden ze niet zo heel lang.quote:Op zaterdag 5 september 2015 19:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Terwijl jij nog hebt meegemaakt dat mensen thuisbleven voor een TV-programma!
Heb je enige idee hoe heerlijk het is om een hersendodend programma te kijken?quote:Op zaterdag 5 september 2015 19:27 schreef Remqo het volgende:
[..]
Chai weet jij naar wanneer de afgelaste onderdelen zijn verplaatst?quote:Op zaterdag 5 september 2015 19:29 schreef Chai het volgende:
Als je moeite hebt om iets te begrijpen kun je het ook gewoon vragen, jezus man.
Ja daar weet ik dan niks van, had heel lang alleen ned 1,2,3 en daar zijn de reclameblokken hooguit iets langer geworden.quote:Op zaterdag 5 september 2015 19:30 schreef Remqo het volgende:
[..]
Wat een tijden waren dat, toen waren er ook niet zoveel reclameblokken en duurden ze niet zo heel lang.
Met jou doe ik geen inkoppertjes, ben bang dat je hoofd indeuktquote:Op zaterdag 5 september 2015 19:31 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Heb je enige idee hoe heerlijk het is om een hersendodend programma te kijken?
(Ik verwacht een inkoppertje van WCH)
Aight.quote:Op zaterdag 5 september 2015 19:31 schreef Crip het volgende:
[..]
Dat was een quote van een andere user, Jij daarentegen zei wel kanker.
Zeg eens Bquote:
Sorry WCH, het was ook wel een flauwe grap van me.. Ik had gedacht dat je het zou snappen, maar het spijt me. Echtquote:
quote:Op zaterdag 5 september 2015 19:32 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Sorry WCH, het was ook wel een flauwe grap van me.. Ik had gedacht dat je het zou snappen, maar het spijt me. Echt
Nee, nog niks over gehoord. Ze gaan proberen het te verplaatsen, of het überhaupt lukt is nog maar de vraag.quote:Op zaterdag 5 september 2015 19:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
Chai weet jij naar wanneer de afgelaste onderdelen zijn verplaatst?
jij?quote:Op zaterdag 5 september 2015 19:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee, nog niks over gehoord. Ze gaan proberen het te verplaatsen, of het überhaupt lukt is nog maar de vraag.
En het is dan nog maar de vraag of wij nog starten, want een iemand zal iig niet meer mee kunnen trainen omdat ze sinds deze week doordeweeks op kamers woont..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |