CUL / Koffiebonen kopen in Amsterdamquote:
Je moet rood hebben mongooltjequote:Op zaterdag 5 september 2015 19:18 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
CUL / Koffiebonen kopen in Amsterdam
Hij had gezegd in een ander topic dat alle merken pasta in blauwe verpakking goed waren en geel echt troep is.
Ik ga ook niet kijkenquote:Op zaterdag 5 september 2015 19:19 schreef IfImJamesDean het volgende:
All stars 2 is op de TV vanavond, dat was zo'n onzinfilm
Is dat nog met Anthony die in de kamer hing?quote:Op zaterdag 5 september 2015 19:19 schreef IfImJamesDean het volgende:
Bella Italia troep vindenquote:Op zaterdag 5 september 2015 19:18 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Je moet rood hebben mongooltje
Die gast heeft er ook geen verstand vanquote:Op zaterdag 5 september 2015 19:12 schreef JimmyDean het volgende:
SEX / Pijn tijdens seks en glijmiddel + condoomcombinatie
schattig dit.
Nee is leuk.quote:Op zaterdag 5 september 2015 19:19 schreef IfImJamesDean het volgende:
quote:Op zaterdag 5 september 2015 19:19 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Is dat nog met Anthony die in de kamer hing?
Saai hier en ik kan niks met m'n telefoon want die heb ik donderdag in het water laten vallen en is nu dede.quote:
Waarom eet jij het dan niet?quote:Op zaterdag 5 september 2015 19:21 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dat is alleen voor homo's
Wel zielig voor dat meisje.quote:Op zaterdag 5 september 2015 19:12 schreef JimmyDean het volgende:
SEX / Pijn tijdens seks en glijmiddel + condoomcombinatie
schattig dit.
Omdat rode verpakking gewoon voor alphamales is, logisch tochquote:Op zaterdag 5 september 2015 19:21 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Waarom eet jij het dan niet?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Haten op Italiaans kwaliteitsvoedsel
quote:Op zaterdag 5 september 2015 19:21 schreef krioro het volgende:
[..]
Saai hier en ik kan niks met m'n telefoon want die heb ik donderdag in het water laten vallen en is nu dede.
Moest hardop lachen om deze post.quote:Op zaterdag 5 september 2015 11:19 schreef _Newman_ het volgende:
OKe alle ZIELIGE KANKER KNEUZEN die aleen maar hier kome om te trollen
OPZOUTEN.
Als ik jullie nog is op straat tegen kom een keer verbouw ik die hele kankersmoel van je.
GODVERDOMME wat halen jullie altijd het bloed onder mijn nagels vandaan.
waarom toch. ZIELEPOTEN ga lekker je moeder in de maling nemen.
Wat ga jij kijken?quote:
Inrijden gaat beter als ze nog groen zijn.quote:Op zaterdag 5 september 2015 19:22 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dan moet je maar geen 17 jarige doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |