quote:Op zaterdag 5 september 2015 10:28 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Eva
Eejva
Zeg het eens hardop
Doe maar vocaroo want dit móet verduidelijkt worden hoor.quote:Op zaterdag 5 september 2015 10:29 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik merk nog steeds geen verschil.
Als zij je eerst begroet hoef je die vraag niet eens te stellenquote:
ik lust de pap van de zinaquote:Op zaterdag 5 september 2015 10:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Als zij je eerst begroet hoef je die vraag niet eens te stellen
Meisjes met een goede waist-to-hip ratioquote:Op zaterdag 5 september 2015 10:14 schreef xcachet het volgende:
[..]
Srry. Hiervoor ga ik mijn bed niet uit
Maar extreme heupen en een kleine taille wordt mode volgens mijJe ziet het steeds vaker.
Ik heb het over extreem. Je fotootje is gephotoschoppedquote:Op zaterdag 5 september 2015 10:36 schreef McNulty het volgende:
[..]
Meisjes met een goede waist-to-hip ratio![]()
ik preek er al jaren over.
Halleluja!
[ afbeelding ]
Praise the lord!!
[ afbeelding ]
Lijkt meer op de resultaten van experimenten die ze in de tweede wereldoorlog dedenquote:Op zaterdag 5 september 2015 10:36 schreef McNulty het volgende:
[..]
Halleluja!
[ afbeelding ]
Praise the lord!!
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 5 september 2015 10:36 schreef McNulty het volgende:
[..]
Halleluja!
[ afbeelding ]
Praise the lord!!
[ afbeelding ]
Oja, je hebt gelijkquote:Op zaterdag 5 september 2015 10:35 schreef xcachet het volgende:
[..]
Pas op hoor. Zitten hier een hoop stalkers
Sorryquote:
Sinds wanneer is dat iets negatiefs voor de vrouwenlover die je bent?quote:
Oh dat is wel ernstig hahaquote:Op zaterdag 5 september 2015 10:39 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Oja, je hebt gelijk
M'n telefoon zegt dat ik niet genoeg ruimte heb om een app van 2 MB te downloaden om een vocaroo hier te zetten
Dit is zeker ook gephotoshopped.quote:Op zaterdag 5 september 2015 10:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb het over extreem. Je fotootje is gephotoschopped
Hoi RNquote:Op zaterdag 5 september 2015 10:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dat iets negatiefs voor de vrouwenlover die je bent?
En ik dacht dat ik dikke benen had in vergelijking met de rest:oquote:Op zaterdag 5 september 2015 10:36 schreef McNulty het volgende:
[..]
Halleluja!
[ afbeelding ]
Praise the lord!!
[ afbeelding ]
Terwijl ik nog 500mb hebquote:Op zaterdag 5 september 2015 10:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oh dat is wel ernstig haha
Ik durf geen vocaroo
Hoi Graatje waarom die smiley? :$quote:
wtfquote:Op zaterdag 5 september 2015 10:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Lijkt meer op de resultaten van experimenten die ze in de tweede wereldoorlog deden. Twee lichamen doorsnijden en vervolgens wisselen en weer aan elkaar naaien.
Ik kan niet verder met m'n leven voor ik duidelijkheid heb over dit raadsel.quote:Op zaterdag 5 september 2015 10:39 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Oja, je hebt gelijk
M'n telefoon zegt dat ik niet genoeg ruimte heb om een app van 2 MB te downloaden om een vocaroo hier te zetten
gewoon thick zijn als meisjequote:Op zaterdag 5 september 2015 10:42 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
En ik dacht dat ik dikke benen had in vergelijking met de rest:o
Ik probeer het op te lossen voor je Krio, dat beloof ik je... Maar aangezien je verwarring gok ik dat je geen Limburger bent en mijn naam dus met een J uitspreekt?quote:Op zaterdag 5 september 2015 10:43 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik kan niet verder met m'n leven voor ik duidelijkheid heb over dit raadsel.
ik ben vandaag nogal verlegenquote:Op zaterdag 5 september 2015 10:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hoi Graatje waarom die smiley? :$
Ik vind mollig wel wat mooier inderdaadquote:
Ik heb Utrechters, Brabanders en Limburgers 'Eva' uit horen spreken en het klonk allemaal hetzelfdequote:Op zaterdag 5 september 2015 10:44 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik probeer het op te lossen voor je Krio, dat beloof ik je... Maar aangezien je verwarring gok ik dat je geen Limburger bent en mijn naam dus met een J uitspreekt?
Oh jee hoe komt het wil je erover pratenquote:
Ik ben idd geen Limburger.quote:Op zaterdag 5 september 2015 10:44 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik probeer het op te lossen voor je Krio, dat beloof ik je... Maar aangezien je verwarring gok ik dat je geen Limburger bent en mijn naam dus met een J uitspreekt?
neequote:Op zaterdag 5 september 2015 10:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh jee hoe komt het wil je erover praten
ftfyquote:Op zaterdag 5 september 2015 10:44 schreef McNulty het volgende:
[..]
gewoon thick skinny/shredded zijn als meisje
anavar meisjesquote:
ftfyquote:Op zaterdag 5 september 2015 10:52 schreef McNulty het volgende:
[..]
anavar meisjes
zo droog staan als meisje dat je onvruchtbaar bent![]()
yolo'en met je gezondheid
Dan zal het komen omdat ik er extra op letquote:Op zaterdag 5 september 2015 10:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb Utrechters, Brabanders en Limburgers 'Eva' uit horen spreken en het klonk allemaal hetzelfde.
Tenzij je van die Maastricht Limburgers hebt die Ieeeeeevaaaah zeggen of zo.
Ik ga eens kijken hoe het werkt op m'n laptopquote:Op zaterdag 5 september 2015 10:48 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik ben idd geen Limburger.En ik zie het verschil tussen e en eej echt niet.
Oplossing: kom uit bed en doe vocaroo op laptop/pc.
je spreek jezelf tegen met de 2e en 3e smiley genius.quote:
quote:Op zaterdag 5 september 2015 10:49 schreef McNulty het volgende:
ik wil een vocaroo van emma horen.
zij heeft zo'n diep hese rokersstem
Niks negatiefs. Het valt me gewoon op.quote:Op zaterdag 5 september 2015 10:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dat iets negatiefs voor de vrouwenlover die je bent?
Nee hoor.quote:Op zaterdag 5 september 2015 10:55 schreef McNulty het volgende:
[..]
je spreek jezelf tegen met de 2e en 3e smiley genius.
Wel meer pussy dan mannen.quote:Op zaterdag 5 september 2015 10:57 schreef niels0 het volgende:
[..]
Niks negatiefs. Het valt me gewoon op.
Ben gek op vrouwen omdat ze feller zijn dan mannen.
Pls.quote:Op zaterdag 5 september 2015 10:57 schreef McNulty het volgende:
Maar jij krioro bent volgensmij ook niet vies van een spuitje. Soort zoekt soort.
Yay!quote:Op zaterdag 5 september 2015 10:55 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik ga eens kijken hoe het werkt op m'n laptop
De effecten een lage bf heeft een zwaardere impact op een vrouw en het duurt langer voor ze om ervan te herstellen. Haal je hoofd uit het zand aub.quote:
Ieder z'n ding. In m'n volgende leven wordt ik weer liever geboren met een slurfje.quote:
quote:Op zaterdag 5 september 2015 10:59 schreef Crip het volgende:
[..]
Jawel gaat wel, net wakker door een fucked up nachtmerrie.
Ojee, ik zie mezelf niet als "fel"quote:Op zaterdag 5 september 2015 10:57 schreef niels0 het volgende:
[..]
Oh ik dacht datquote:Op zaterdag 5 september 2015 10:57 schreef niels0 het volgende:
[..]
dm ffquote:Op zaterdag 5 september 2015 11:01 schreef RockNijntje het volgende:
Bleh bah gadver wijf op dumpert doet te grote plug in en dan scheurt haar oor uit.
Heb geen link srry
quote:Op zaterdag 5 september 2015 11:01 schreef RockNijntje het volgende:
Bleh bah gadver wijf op dumpert doet te grote plug in en dan scheurt haar oor uit.
Heb geen link srry
Nee, metquote:Op zaterdag 5 september 2015 11:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh ik dacht datnegatief was
Was vaag, was ergens waar de stad helemaal verwoest was. En ik leefde nog dus ik ging rond kijken, opeens zo'n groepje enge mensen achter mij aan rekken met messen.. eentje gooide zo ninja-ish zn mes en toen vloog mijn arm eraf. Ik pakte mijn afgehakte arm op en rende verder terwijl gewoon bloed uit mijn arm spootquote:
wow heftig ditquote:Op zaterdag 5 september 2015 11:03 schreef Crip het volgende:
[..]
Was vaag, was ergens waar de stad helemaal verwoest was. En ik leefde nog dus ik ging rond kijken, opeens zo'n groepje enge mensen achter mij aan rekken met messen.. eentje gooide zo ninja-ish zn mes en toen vloog mijn arm eraf. Ik pakte mijn afgehakte arm op en rende verder terwijl gewoon bloed uit mijn arm spoot. Naja zo ging dat verder totdat ze mij opeens hadden en toen eentje mijn keel door wilde snijden en in de zee wilde dumpen werd ik wakker.
Pics van je brede heupenquote:Op zaterdag 5 september 2015 10:57 schreef McNulty het volgende:
Maar krioro jij bent volgensmij ook niet vies van een spuitje. Soort zoekt soort.
Hou eens op met ruzie zoeken johquote:Op zaterdag 5 september 2015 10:57 schreef McNulty het volgende:
Maar krioro jij bent volgensmij ook niet vies van een spuitje. Soort zoekt soort.
quote:Op zaterdag 5 september 2015 10:59 schreef McNulty het volgende:
[..]
De effecten een lage bf heeft een zwaardere impact op een vrouw en het duurt langer voor ze om ervan te herstellen. Haal je hoofd uit het zand aub.
Lange tijd last gehad van nachtmerries. Ik slaap beter de laatste tijd. Ik weet hoe klote het is om slecht te slapen..quote:
Mag ik je arm hebben?quote:Op zaterdag 5 september 2015 11:03 schreef Crip het volgende:
[..]
Was vaag, was ergens waar de stad helemaal verwoest was. En ik leefde nog dus ik ging rond kijken, opeens zo'n groepje enge mensen achter mij aan rekken met messen.. eentje gooide zo ninja-ish zn mes en toen vloog mijn arm eraf. Ik pakte mijn afgehakte arm op en rende verder terwijl gewoon bloed uit mijn arm spoot. Naja zo ging dat verder totdat ze mij opeens hadden en toen eentje mijn keel door wilde snijden en in de zee wilde dumpen werd ik wakker.
goede weerlegging ditquote:
Ik wil je niet lastigvallen hoor Nijn, maar het is een miscommunicatie. Met diequote:
Achjaquote:Op zaterdag 5 september 2015 11:09 schreef niels0 het volgende:
[..]
Lange tijd last gehad van nachtmerries. Ik slaap beter de laatste tijd. Ik weet hoe klote het is om slecht te slapen..
zou ook raar zijn als je er vrolijk van werdquote:Op zaterdag 5 september 2015 11:15 schreef xcachet het volgende:
Ik word steeds weer sip als ik die foto van dat verdronken jongetje zie
Ik probeer het ook niet te weerleggen, ben niet achterlijk hoor, genius.quote:
stronk whiteknightism in je sigquote:
dat zag ik ook iddquote:Op zaterdag 5 september 2015 11:16 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik probeer het ook niet te weerleggen
Nee maar echt heeeeel sipquote:Op zaterdag 5 september 2015 11:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zou ook raar zijn als je er vrolijk van werd
sowiesoquote:Op zaterdag 5 september 2015 11:17 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja moet toch wel bekend terrein zijn voor jou
Bedankt.quote:Op zaterdag 5 september 2015 11:15 schreef xcachet het volgende:
Ik word steeds weer sip als ik die foto van dat verdronken jongetje zie
Ach wel nee. Heb niks met kinderen.quote:
jij geeft niks om je medemens?quote:Op zaterdag 5 september 2015 11:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ach wel nee. Heb niks met kinderen.
Maar dat vluchtelingen gedoe hier in Europa gaat echt veel te ver. We geven niks om de medemens
Shut upquote:Op zaterdag 5 september 2015 11:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ook niet hoor, maar ja, dat komt omdat gingers geen ziel hebben
Goed punt welquote:Op zaterdag 5 september 2015 11:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ook niet hoor, maar ja, dat komt omdat gingers geen ziel hebben
Weetje waarmee het SOCIALE stelsel mee kapot gaat? Mensen zoals jijquote:Op zaterdag 5 september 2015 11:28 schreef niels0 het volgende:
Hmm 3 dingen.
1. Vroeger had ik een hekel aan kinderen. Tegenwoordig vind ik ze wel tof. Dronken mensen en kleine kinderen hebben namelijk altijd gelijk. Het is geen vrijbrief echter.
2. Schuldencrisis in Griekenland. Dat is een groot probleem. Er bestaat geen wet om ze eruit te gooien. 2 weken geleden 86 miljard euro. Nederland tikt 5 miljard mee. Dat zijn grote bedragen. Over een maand of 2 opnieuw. Dat kan niet blijven doorgaan.
3. Instroom van vluchtelingen. Heel ons sociale stelsel gaat kapot hiermee.
geen bakker in de buurt?quote:Op zaterdag 5 september 2015 11:30 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik heb geen Brioche of Halaa brood.
Neequote:Op zaterdag 5 september 2015 11:30 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Jij bent toch heul geen ginger?
Ik krijg geen uitkering.quote:Op zaterdag 5 september 2015 11:30 schreef xcachet het volgende:
[..]
Weetje waarmee het SOCIALE stelsel mee kapot gaat? Mensen zoals jij
Geeft niet. Vind het alleen maar goed dat mensen eraan denken.quote:
Is ze dan toch een man?quote:Op zaterdag 5 september 2015 11:31 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik zie geen link. De verwarring wordt alsmaar groter!
Ja sorry krio, kom me helpen danquote:Op zaterdag 5 september 2015 11:31 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik zie geen link. De verwarring wordt alsmaar groter!
Onderbouw eens, dat stelt Niels erg op prijs.quote:Op zaterdag 5 september 2015 11:30 schreef xcachet het volgende:
[..]
Weetje waarmee het SOCIALE stelsel mee kapot gaat? Mensen zoals jij
Ook nietquote:Op zaterdag 5 september 2015 11:32 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik meende me al een brunette te herinneren
je fobo pic heeft er ook niet lang gestaan.quote:
Ik stel ook wel eens iets op prijs. Dat niels0 een ban krijgt of zoietsquote:Op zaterdag 5 september 2015 11:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Onderbouw eens, dat stelt Niels erg op prijs.
quote:Op vrijdag 4 september 2015 20:06 schreef Der_Mann het volgende:
wise is ook gewoon stilletjes weggegaan
Ja, daar kan ik me ook wel weer in vinden.quote:Op zaterdag 5 september 2015 11:34 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik stel ook wel eens iets op prijs. Dat niels0 een ban krijgt of zoiets
Opnemen, dan onder dat opneemgedeelte op 'click here to save' klikken en dan krijg je een link.quote:Op zaterdag 5 september 2015 11:32 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ja sorry krio, kom me helpen dan
Omdat je niet kunt antwoorden verdien ik volgens jou maar een ban?quote:Op zaterdag 5 september 2015 11:34 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik stel ook wel eens iets op prijs. Dat niels0 een ban krijgt of zoiets
Nee, ze doelt niet op deze kwestie.quote:Op zaterdag 5 september 2015 11:36 schreef niels0 het volgende:
[..]
Omdat je niet kunt antwoorden verdien ik volgens jou maar een ban?
Mooi verhaal.
Hoe zie jij dat op een forum dan ;s;squote:Op zaterdag 5 september 2015 11:37 schreef krioro het volgende:
Niet kunnen zien dat cach blond isIs iedereen hier half blind?
Omdat jij het zegt houd ik maar even m'n mond.quote:Op zaterdag 5 september 2015 11:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee, ze doelt niet op deze kwestie.
Kwaliteit is wel super mega slecht van dit audio- bestand.quote:Op zaterdag 5 september 2015 11:37 schreef IfImJamesDean het volgende:
http://vocaroo.com/i/s0vaQnr0LwIF
Ik denk dit, want ik kan niet kopiëren op m'n tablet
Boven is met een 0 en onder met een O dus ik weet niet welke het doet en of hij het doet. Sorry
http://vocaroo.com/i/sOvaQnrOLwIF
Jaquote:Op zaterdag 5 september 2015 11:36 schreef Le_Professeur het volgende:
Cacao nibs zijn gezond toch? Vast wel wat meiden die daar iets over kunnen zeggen hier.
mensen die niet eejva zeggenquote:Op zaterdag 5 september 2015 11:37 schreef IfImJamesDean het volgende:
Boven is met een 0 en onder met een O dus ik weet niet welke het doet en of hij het doet. Sorry
Bedankt man, dit waardeer ik ontzettend aan jou.quote:Op zaterdag 5 september 2015 11:38 schreef niels0 het volgende:
[..]
Omdat jij het zegt houd ik maar even m'n mond.
Een app op je laptop?quote:Op zaterdag 5 september 2015 11:37 schreef IfImJamesDean het volgende:
okequote:Op zaterdag 5 september 2015 11:39 schreef xcachet het volgende:
[..]
Op de foto lijkt het wel wat donkerder.
Kan ik nu ook nie zien, maar mijn geheugen is best okéquote:Op zaterdag 5 september 2015 11:37 schreef krioro het volgende:
Niet kunnen zien dat cach blond isIs iedereen hier half blind?
Aaitquote:Op zaterdag 5 september 2015 11:39 schreef xcachet het volgende:
[..]
Op de foto lijkt het wel wat donkerder.
Sorryquote:Op zaterdag 5 september 2015 11:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Kwaliteit is wel super mega slecht van dit audio- bestand.
Success!quote:Op zaterdag 5 september 2015 11:37 schreef IfImJamesDean het volgende:
Jij klinkt meer Brabants dan Limburgs. Noord-Limburg?quote:Op zaterdag 5 september 2015 11:37 schreef IfImJamesDean het volgende:
Mensen die dat wel doenquote:
quote:Op zaterdag 5 september 2015 11:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Gewoon wishful thinking, brunettes zijn echt jouw ding.
Oeps, ik bedoelde tablet.quote:Op zaterdag 5 september 2015 11:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Een app op je laptop?
En wat je zegt over Eva is onzin.
Heb je d'r eerdere audio gehoordquote:Op zaterdag 5 september 2015 11:40 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Jij klinkt meer Brabants dan Limburgs. Noord-Limburg?
Neej :0quote:Op zaterdag 5 september 2015 11:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Heb je d'r eerdere audio gehoord?
Dat ligt aan de slechte kwaliteit, ik had hier eens een vocaroo geplaatst via mijn telefoon en ik heb echt een ontzettend Limburgs accentquote:Op zaterdag 5 september 2015 11:40 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Jij klinkt meer Brabants dan Limburgs. Noord-Limburg?
Ah daar gaat het al mis. Je hoort het niet anders, maar ziet het anders. Zo werkt dat niet met klanken.quote:Op zaterdag 5 september 2015 11:41 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Oeps, ik bedoelde tablet.
En dat kan zijn, ik zie dat anders
Hierop had je geen ontzettend Limburgs accent. Drop eens linkje naar je vorige vocaroosessies danquote:Op zaterdag 5 september 2015 11:43 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Dat ligt aan de slechte kwaliteit, ik had hier eens een vocaroo geplaatst via mijn telefoon en ik heb echt een ontzettend Limburgs accent
Zuid-Limburg
quote:Op zaterdag 5 september 2015 11:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Ah daar gaat het al mis. Je hoort het niet anders, maar ziet het anders. Zo werkt dat niet met klanken.
In Griekenland spreken ze m'n naam zo uit: ihvaquote:Op zaterdag 5 september 2015 11:40 schreef krioro het volgende:
[..]
Success!
En aha, jij zegt dus ihva. Gekke limbo's.
wat een kutstemquote:Op zaterdag 5 september 2015 11:37 schreef IfImJamesDean het volgende:
Chai! Is het afgelast?quote:Op zaterdag 5 september 2015 11:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Gewoon wishful thinking, brunettes zijn echt jouw ding.
Ja, ik vind het altijd een beetje onduidelijk wanneer iets nou heel donkerblond is en wanneer je het dan bruin mag noemenquote:
Deze meidquote:
Het kan zijn dat ik het hoor omdat ik er op letquote:Op zaterdag 5 september 2015 11:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Ah daar gaat het al mis. Je hoort het niet anders, maar ziet het anders. Zo werkt dat niet met klanken.
Oei, moment. Dat was voor de vocaroo slowchat..quote:Op zaterdag 5 september 2015 11:43 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Hierop had je geen ontzettend Limburgs accent. Drop eens linkje naar je vorige vocaroosessies dan
Dankuu dankuuquote:
In Griekenland spreken ze mijn naam ook heel anders uit ja.quote:Op zaterdag 5 september 2015 11:44 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
In Griekenland spreken ze m'n naam zo uit: ihva
Hoe heet jij dan?quote:Op zaterdag 5 september 2015 11:47 schreef krioro het volgende:
[..]
In Griekenland spreken ze mijn naam ook heel anders uit ja.
quote:Op zaterdag 5 september 2015 11:48 schreef xcachet het volgende:
In het Spaans spreken ze het uit als Eba
Wannabe gangsterwijvenquote:
En de w?quote:Op zaterdag 5 september 2015 11:50 schreef xcachet het volgende:
[..]
Echt. De v spreek je uit als een b
ja, ik vond het een beetje eenquote:Op zaterdag 5 september 2015 11:50 schreef xcachet het volgende:
[..]
Echt. De v spreek je uit als een b
zwarte pietquote:Op zaterdag 5 september 2015 11:52 schreef xcachet het volgende:
Volgens mij nog nooit een Spaans woord met een w tegengekomen
Je bent zelf kwetsend.quote:Op zaterdag 5 september 2015 11:52 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Kan dat geouwehoer over haar nu een keer kappen ja, dat is kwetsend voor sommige mensen
quote:
Het Spaans kent geen W.quote:Op zaterdag 5 september 2015 11:52 schreef xcachet het volgende:
Vera is bera hahaquote:Op zaterdag 5 september 2015 11:51 schreef hugecooll het volgende:
[..]
ja, ik vond het een beetje eenvoorbeeldje
Oeh, ben je daar als eens geweest?quote:Op zaterdag 5 september 2015 11:47 schreef krioro het volgende:
[..]
In Griekenland spreken ze mijn naam ook heel anders uit ja.
Dat dacht ik al.quote:Op zaterdag 5 september 2015 11:54 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
Het Spaans kent geen W.
http://spanish.about.com/(...)pronounciation_w.htm
Waterquote:Op zaterdag 5 september 2015 11:52 schreef xcachet het volgende:
Ja, lang geleden. Leuk land.quote:Op zaterdag 5 september 2015 11:54 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Oeh, ben je daar als eens geweest?
Moet je me toch meenemen.quote:
Ik neem niemand mee. Hossel daar wel watquote:Op zaterdag 5 september 2015 11:56 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja, lang geleden. Leuk land.
[..]
Moet je me toch meenemen.
En hoe heet jij?
kquote:Op zaterdag 5 september 2015 11:57 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik neem niemand mee. Hossel daar wel wat
Ik vind jou wel een Sienke. Heeft wel een plattelandse ring to it.quote:
Romy.quote:Op zaterdag 5 september 2015 11:59 schreef krioro het volgende:
[..]
En jij? Een leuke boerinnennaam? Ingrid of zo?
Sst, heb nu al een nepnaam gedaan.quote:Op zaterdag 5 september 2015 12:00 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Chai heeft een hele bijzondere naam
Dit is net zoals je vocaroo's niet echt boerin-like hoor.quote:Op zaterdag 5 september 2015 12:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Romy.
Mijn moeder heet Ingrid![]()
wel beter dan Ria
quote:Op zaterdag 5 september 2015 12:00 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Mee eensquote:Op zaterdag 5 september 2015 11:56 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja, lang geleden. Leuk land.
[..]
Moet je me toch meenemen.
En hoe heet jij?
Heb daar ook de lekkerste pastasalade ooit op toen.quote:
heb je al gemeet met krio?quote:
ja maar daar werk je toch aan? oppervlakkig zeg.quote:Op zaterdag 5 september 2015 12:07 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee hij wilt mij niet omdat ik dik ben
wat een nare jongen is het tochquote:Op zaterdag 5 september 2015 12:07 schreef Crip het volgende:
[..]
Pls.quote:Op zaterdag 5 september 2015 12:07 schreef Crip het volgende:
[..]
wat is daar bijzonder aanquote:Op zaterdag 5 september 2015 12:00 schreef Working_Class_Hero het volgende:
ik bespeur een kans cripquote:
Komt alleen voor in het kamp.quote:Op zaterdag 5 september 2015 12:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat is daar bijzonder aan
verwacht dingen als pooooohgieng dreehanderdzazzenzastieg om miiijn staaaaahm op te nieeeehme khab n hel heftig accaaantquote:Op zaterdag 5 september 2015 12:08 schreef hugecooll het volgende:
Beter is IfImJD die linkjes aant zoeken
kerkradequote:Op zaterdag 5 september 2015 12:10 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
verwacht dingen als pooooohgieng dreehanderdzazzenzastieg om miiijn staaaaahm op te nieeeehme khab n hel heftig accaaant
Ik vind al die accenten geweldig, johquote:Op zaterdag 5 september 2015 12:10 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
verwacht dingen als pooooohgieng dreehanderdzazzenzastieg om miiijn staaaaahm op te nieeeehme khab n hel heftig accaaant
no chillquote:Op zaterdag 5 september 2015 12:10 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik verwacht niet dat er meer dan 10 mensen in NL zijn met haar naamquote:Op zaterdag 5 september 2015 12:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat is daar bijzonder aan
Ik weet het, het eten daar is goddelijkquote:Op zaterdag 5 september 2015 12:06 schreef krioro het volgende:
[..]
Heb daar ook de lekkerste pastasalade ooit op toen.Is eeuwen geleden maar nog steeds onovertroffen.
Snowboarden?quote:Op zaterdag 5 september 2015 12:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vanmiddag naar landgraaf. net zo erg
Als je naar google afbeeldingen gaat en typt dikke van de plus dan krijg je meteen foto's van dr.quote:
Niet waar, kijk maar.quote:Op zaterdag 5 september 2015 12:09 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Heb jij ook niet. Is door gebrek aan zonlicht gewoon heel donker geworden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
McNulty kan hem zo opnoemenquote:Op zaterdag 5 september 2015 12:08 schreef hugecooll het volgende:
Beter is IfImJD die linkjes aant zoeken
drents ok?quote:Op zaterdag 5 september 2015 12:11 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik vind al die accenten geweldig, joh
quote:Op zaterdag 5 september 2015 12:14 schreef Crip het volgende:
[..]
Niet waar, kijk maar.niks verandertSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En dikke van de plus naakt werkt ook. Rare tieten.quote:Op zaterdag 5 september 2015 12:14 schreef McNulty het volgende:
[..]
Als je naar google afbeeldingen gaat en typt dikke van de plus dan krijg je meteen foto's van dr.
[..]
Niet waar, kijk maar.Point takenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.link ff dan, McNultyquote:Op zaterdag 5 september 2015 12:15 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
McNulty kan hem zo opnoemen
P
ja, die zie je niet op de foto hequote:Op zaterdag 5 september 2015 12:15 schreef Crip het volgende:
[..]
Eens een bolle kut, altijd eenbolle kut
wow pedo ;squote:Op zaterdag 5 september 2015 12:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, die zie je niet op de foto he
[..]
Niet waar, kijk maar.d'aaawwww kleine fatimaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
must... resist... temptationquote:Op zaterdag 5 september 2015 12:15 schreef Chai het volgende:
[..]
En dikke van de plus naakt werkt ook. Rare tieten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
[..]
Niet waar, kijk maar.Awww lekkere bolle peutertjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
daar praat men gewoon normaal hoorquote:Op zaterdag 5 september 2015 12:19 schreef IfImJamesDean het volgende:
Ik vind accenten heel erg mooi. Vooral die, die ik nooit hoor. Zoals boven de rivieren
[..]
Niet waar, kijk maar.EINDELIJK PICS VAN CRIPHAIRSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
full stops and exclamation marks
Inderdaad, gewoon zoals ik bijv.quote:Op zaterdag 5 september 2015 12:20 schreef McNulty het volgende:
[..]
daar praat men gewoon normaal hoor
Jij praat NL alsof je nog nooit een buitenlander irl hebt gezien.quote:
nu ben je gewoon skinhead ofnie, daarom die doekquote:Op zaterdag 5 september 2015 12:24 schreef Crip het volgende:
[..]
Ikr, toen had ik nog schattig babyhaar.
ja heb swastika op mn hoofd tatted.quote:Op zaterdag 5 september 2015 12:25 schreef Gridlok het volgende:
[..]
nu ben je gewoon skinhead ofnie, daarom die doek
daten?quote:Op zaterdag 5 september 2015 12:26 schreef Crip het volgende:
[..]
ja heb swastika op mn hoofd tatted.
Is dat een soort tzatziki?quote:Op zaterdag 5 september 2015 12:26 schreef Crip het volgende:
[..]
ja heb swatzika op mn hoofd tatted.
als moslim was je toch al antisemietquote:Op zaterdag 5 september 2015 12:26 schreef Crip het volgende:
[..]
ja heb swastika op mn hoofd tatted.
ja thnx captain obviousquote:Op zaterdag 5 september 2015 12:28 schreef McNulty het volgende:
[..]
als moslim was je toch al antisemiet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |