Oeps, ik bedoelde tablet.quote:Op zaterdag 5 september 2015 11:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Een app op je laptop?
En wat je zegt over Eva is onzin.
Heb je d'r eerdere audio gehoordquote:Op zaterdag 5 september 2015 11:40 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Jij klinkt meer Brabants dan Limburgs. Noord-Limburg?
Neej :0quote:Op zaterdag 5 september 2015 11:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Heb je d'r eerdere audio gehoord?
Dat ligt aan de slechte kwaliteit, ik had hier eens een vocaroo geplaatst via mijn telefoon en ik heb echt een ontzettend Limburgs accentquote:Op zaterdag 5 september 2015 11:40 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Jij klinkt meer Brabants dan Limburgs. Noord-Limburg?
Ah daar gaat het al mis. Je hoort het niet anders, maar ziet het anders. Zo werkt dat niet met klanken.quote:Op zaterdag 5 september 2015 11:41 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Oeps, ik bedoelde tablet.
En dat kan zijn, ik zie dat anders
Hierop had je geen ontzettend Limburgs accent. Drop eens linkje naar je vorige vocaroosessies danquote:Op zaterdag 5 september 2015 11:43 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Dat ligt aan de slechte kwaliteit, ik had hier eens een vocaroo geplaatst via mijn telefoon en ik heb echt een ontzettend Limburgs accent
Zuid-Limburg
quote:Op zaterdag 5 september 2015 11:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Ah daar gaat het al mis. Je hoort het niet anders, maar ziet het anders. Zo werkt dat niet met klanken.
In Griekenland spreken ze m'n naam zo uit: ihvaquote:Op zaterdag 5 september 2015 11:40 schreef krioro het volgende:
[..]
Success!
En aha, jij zegt dus ihva. Gekke limbo's.
wat een kutstemquote:Op zaterdag 5 september 2015 11:37 schreef IfImJamesDean het volgende:
http://vocaroo.com/i/s0vaQnr0LwIF
Ik denk dit, want ik kan niet kopiëren op m'n tablet
Boven is met een 0 en onder met een O dus ik weet niet welke het doet en of hij het doet. Sorry
http://vocaroo.com/i/sOvaQnrOLwIF
Chai! Is het afgelast?quote:Op zaterdag 5 september 2015 11:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Gewoon wishful thinking, brunettes zijn echt jouw ding.
Ja, ik vind het altijd een beetje onduidelijk wanneer iets nou heel donkerblond is en wanneer je het dan bruin mag noemenquote:
Deze meidquote:
Het kan zijn dat ik het hoor omdat ik er op letquote:Op zaterdag 5 september 2015 11:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Ah daar gaat het al mis. Je hoort het niet anders, maar ziet het anders. Zo werkt dat niet met klanken.
Oei, moment. Dat was voor de vocaroo slowchat..quote:Op zaterdag 5 september 2015 11:43 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Hierop had je geen ontzettend Limburgs accent. Drop eens linkje naar je vorige vocaroosessies dan
Dankuu dankuuquote:
In Griekenland spreken ze mijn naam ook heel anders uit ja.quote:Op zaterdag 5 september 2015 11:44 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
In Griekenland spreken ze m'n naam zo uit: ihva
Hoe heet jij dan?quote:Op zaterdag 5 september 2015 11:47 schreef krioro het volgende:
[..]
In Griekenland spreken ze mijn naam ook heel anders uit ja.
quote:Op zaterdag 5 september 2015 11:48 schreef xcachet het volgende:
In het Spaans spreken ze het uit als Eba
Wannabe gangsterwijvenquote:
En de w?quote:Op zaterdag 5 september 2015 11:50 schreef xcachet het volgende:
[..]
Echt. De v spreek je uit als een b
ja, ik vond het een beetje eenquote:Op zaterdag 5 september 2015 11:50 schreef xcachet het volgende:
[..]
Echt. De v spreek je uit als een b
zwarte pietquote:Op zaterdag 5 september 2015 11:52 schreef xcachet het volgende:
Volgens mij nog nooit een Spaans woord met een w tegengekomen
Je bent zelf kwetsend.quote:Op zaterdag 5 september 2015 11:52 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Kan dat geouwehoer over haar nu een keer kappen ja, dat is kwetsend voor sommige mensen
quote:
Het Spaans kent geen W.quote:Op zaterdag 5 september 2015 11:52 schreef xcachet het volgende:
Vera is bera hahaquote:Op zaterdag 5 september 2015 11:51 schreef hugecooll het volgende:
[..]
ja, ik vond het een beetje eenvoorbeeldje
Oeh, ben je daar als eens geweest?quote:Op zaterdag 5 september 2015 11:47 schreef krioro het volgende:
[..]
In Griekenland spreken ze mijn naam ook heel anders uit ja.
Dat dacht ik al.quote:Op zaterdag 5 september 2015 11:54 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
Het Spaans kent geen W.
http://spanish.about.com/(...)pronounciation_w.htm
Waterquote:Op zaterdag 5 september 2015 11:52 schreef xcachet het volgende:
Ja, lang geleden. Leuk land.quote:Op zaterdag 5 september 2015 11:54 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Oeh, ben je daar als eens geweest?
Moet je me toch meenemen.quote:
Ik neem niemand mee. Hossel daar wel watquote:Op zaterdag 5 september 2015 11:56 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja, lang geleden. Leuk land.
[..]
Moet je me toch meenemen.
En hoe heet jij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |