kquote:Op zaterdag 5 september 2015 11:57 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik neem niemand mee. Hossel daar wel wat
Ik vind jou wel een Sienke. Heeft wel een plattelandse ring to it.quote:
Romy.quote:Op zaterdag 5 september 2015 11:59 schreef krioro het volgende:
[..]
En jij? Een leuke boerinnennaam? Ingrid of zo?
Sst, heb nu al een nepnaam gedaan.quote:Op zaterdag 5 september 2015 12:00 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Chai heeft een hele bijzondere naam
Dit is net zoals je vocaroo's niet echt boerin-like hoor.quote:Op zaterdag 5 september 2015 12:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Romy.
Mijn moeder heet Ingrid![]()
wel beter dan Ria
quote:Op zaterdag 5 september 2015 12:00 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Mee eensquote:Op zaterdag 5 september 2015 11:56 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja, lang geleden. Leuk land.
[..]
Moet je me toch meenemen.
En hoe heet jij?
Heb daar ook de lekkerste pastasalade ooit op toen.quote:
heb je al gemeet met krio?quote:
ja maar daar werk je toch aan? oppervlakkig zeg.quote:Op zaterdag 5 september 2015 12:07 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee hij wilt mij niet omdat ik dik ben
wat een nare jongen is het tochquote:Op zaterdag 5 september 2015 12:07 schreef Crip het volgende:
[..]
Pls.quote:Op zaterdag 5 september 2015 12:07 schreef Crip het volgende:
[..]
wat is daar bijzonder aanquote:Op zaterdag 5 september 2015 12:00 schreef Working_Class_Hero het volgende:
ik bespeur een kans cripquote:
Komt alleen voor in het kamp.quote:Op zaterdag 5 september 2015 12:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat is daar bijzonder aan
verwacht dingen als pooooohgieng dreehanderdzazzenzastieg om miiijn staaaaahm op te nieeeehme khab n hel heftig accaaantquote:Op zaterdag 5 september 2015 12:08 schreef hugecooll het volgende:
Beter is IfImJD die linkjes aant zoeken
kerkradequote:Op zaterdag 5 september 2015 12:10 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
verwacht dingen als pooooohgieng dreehanderdzazzenzastieg om miiijn staaaaahm op te nieeeehme khab n hel heftig accaaant
Ik vind al die accenten geweldig, johquote:Op zaterdag 5 september 2015 12:10 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
verwacht dingen als pooooohgieng dreehanderdzazzenzastieg om miiijn staaaaahm op te nieeeehme khab n hel heftig accaaant
no chillquote:Op zaterdag 5 september 2015 12:10 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik verwacht niet dat er meer dan 10 mensen in NL zijn met haar naamquote:Op zaterdag 5 september 2015 12:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat is daar bijzonder aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |