Ik multitask en lig in een perfect bedje, ik kan niet nadenken voor 2 uur 's middagsquote:Op zaterdag 5 september 2015 09:48 schreef McGrath het volgende:
[..]wat zit jij nou allemaal te typen?
Weer kut weerquote:Op zaterdag 5 september 2015 09:57 schreef niels0 het volgende:
Neerslagradar:
[ afbeelding ]
Satelliet:
[ afbeelding ]
Vooruitzichten:
Het is wisselend bewolkt met enkele buien. Vanmiddag neemt de buienactiviteit van het noordwesten uit geleidelijk af. Het zal echter niet geheel droog worden. De middagtemperatuur ligt rond 16 graden. Er staat een zwakke tot matige westelijke wind. Aan zee en boven het IJsselmeer is de wind (vrij) krachtig, 5 a 6 Bft, in de loop van de dag wordt de wind af en toe hard, 7 Bft.
Waarnemingen Schiphol Int'l Airport:
2015.09.05 0725 UTC
Wind from the WNW (300 degrees) at 7,2 m/s (direction variable)
Visibility: Greater than 11 km
Sky Conditions: Mostly cloudy
Weather: Light rain showers
Cumulonimbus clouds observed
Temperature: 15 C
Dew Point: 11 C
Relative Humidity: 76%
Pressure: 1014 mbar
terechtquote:Op zaterdag 5 september 2015 09:59 schreef IfImJamesDean het volgende:
Limburg, koudste plek van heel Nederland, wat doe je?!
Mijn humeur is te goed om een bitchy inkoppertje te maken, dus dan maar deze;quote:
Ben deze week al te veel in Limburg geweest.quote:Op zaterdag 5 september 2015 10:03 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Mijn humeur is te goed om een bitchy inkoppertje te maken, dus dan maar deze;
Hey pssst McG, kom jij eens naar Limburg, dan gaat die temperatuur meteen een paar graadjes stijgen![]()
![]()
quote:Op zaterdag 5 september 2015 10:03 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ik niet. 's-avonds 'n vent, 's-ochtends 'n vent.
Oh dacht dat je een vrouw wasquote:Op zaterdag 5 september 2015 10:03 schreef niels0 het volgende:
[..]
Zo'n foute zin dat.quote:Op zaterdag 5 september 2015 10:03 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ze bestaan hoor. Maar ik heet toch ook geen cachet en IfImJamesDean heet toch ook geen James Dean.quote:
Zou me wel leuk lijken... Ik heb nu een doodnormale naamquote:Op zaterdag 5 september 2015 10:07 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ze bestaan hoor. Maar ik heet toch ook geen cachet en IfImJamesDean heet toch ook geen James Dean.
Je naam staat je goed hoor.quote:Op zaterdag 5 september 2015 10:12 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Zou me wel leuk lijken... Ik heb nu een doodnormale naam
Srry. Hiervoor ga ik mijn bed niet uitquote:Op zaterdag 5 september 2015 10:10 schreef IfImJamesDean het volgende:
Kijk eens gauw op sbs6. Ik deed m'n TV aan en daar heb je nu een genie hour glass, een soort kledingstuk wat je om je middel moet doen en dan krijg je een zandloperfiguur. Maar dat ziet zo lelijk uit, opeens een kleine taille en dikke benen en dikke armen
Lisa?quote:Op zaterdag 5 september 2015 10:12 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Zou me wel leuk lijken... Ik heb nu een doodnormale naam
hoe is jouw figuur?quote:Op zaterdag 5 september 2015 10:14 schreef xcachet het volgende:
[..]
Srry. Hiervoor ga ik mijn bed niet uit
Maar extreme heupen en een kleine taille wordt mode volgens mijJe ziet het steeds vaker.
Wat een trauma's moet je dan opgelopen hebbenquote:Op zaterdag 5 september 2015 10:04 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ben deze week al te veel in Limburg geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |