ja dat zie ik nuquote:Op vrijdag 4 september 2015 20:01 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Achter haar rechterarm ligt het aangespoelde kindje
Best wel sickquote:Op vrijdag 4 september 2015 20:01 schreef Fushia2 het volgende:
sowieso een dood kindje van fucking 3 jaar in "grappig" gesprekje betrekken
en zeggen dat ik niet normaal ben
Hahahaquote:Op vrijdag 4 september 2015 20:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja dat zie ik nu
gelukkig vond ik haar niet knap genoeg om in mijn fapmap te zetten, anders hadden we verdere problemen
ja ok ik zag het maar toch blijf ik het triest vinden. What the fuck ga je zo'n plaatje bewerken met een lichaam van een jochie van 3 die overleden is toen hij vluchtte voor een beter levenquote:Op vrijdag 4 september 2015 20:02 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Jonge kijk naar dat plaatje in de OP
quote:Op vrijdag 4 september 2015 20:04 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Je zal er tijdens het fappen achterkomen
quote:Op vrijdag 4 september 2015 20:04 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Je zal er tijdens het fappen achterkomen
Ja klopt, hoef je niet boos op mij te wordenquote:Op vrijdag 4 september 2015 20:03 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
ja ok ik zag het maar toch blijf ik het triest vinden. What the fuck ga je zo'n plaatje bewerken met een lichaam van een jochie van 3 die overleden is toen hij vluchtte voor een beter leven
...........
ga koken bitchquote:Op vrijdag 4 september 2015 20:05 schreef BlueMage het volgende:
Ik snap weer eens niet waar jullie 't over hebben.
OP, smakeloze foto..quote:Op vrijdag 4 september 2015 20:05 schreef BlueMage het volgende:
foto in OPquote:Op vrijdag 4 september 2015 20:05 schreef BlueMage het volgende:
De OP heeft een nogal storend plaatjequote:Op vrijdag 4 september 2015 20:05 schreef BlueMage het volgende:
Ik word niet snel agressief, maar hiermee kun je toch niet lachen. Een fucking kind van 3.quote:Op vrijdag 4 september 2015 20:05 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ja klopt, hoef je niet boos op mij te worden
quote:Op vrijdag 4 september 2015 20:06 schreef Der_Mann het volgende:
wise is ook gewoon stilletjes weggegaan
wat een rare koequote:Op vrijdag 4 september 2015 20:07 schreef BlueMage het volgende:
Oh heb de OP niet gezien.
Ik vind dit plaatje leuker:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 september 2015 20:07 schreef BlueMage het volgende:
[ afbeelding ]
Dat ging steeds door mijn hoofd bij die foto in de krantquote:Op vrijdag 4 september 2015 20:06 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ik word niet snel agressief, maar hiermee kun je toch niet lachen. Een fucking kind van 3.
Het zal je eigen zoon maar zoon zijn![]()
Awwwquote:Op vrijdag 4 september 2015 20:07 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dat ging steeds door mijn hoofd bij die foto in de krantja ja ik weet het
Die zou leuker zijn in de OPquote:Op vrijdag 4 september 2015 20:07 schreef BlueMage het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn we 't godverdomme alweer eens. Komt wel dichtbij zo.quote:Op vrijdag 4 september 2015 20:07 schreef JimmyDean het volgende:
Op zich vind ik wel dat satire moet kunnen, maar dit is wel een beetje smakeloos.
ja sorry, is wel echt een schijtpaintquote:Op vrijdag 4 september 2015 20:08 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Jullie beledigen nu Remqo z'n paint.
Het is goed getekend maar vind het niet grappig, daar is niets beledigend aanquote:Op vrijdag 4 september 2015 20:08 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ik word hier gewoon echt boos om. En mensen maar zeiken op vluchtelingen. Hoe erg moet het zijn als je het leven van je eigen zoontje op het spel durft te zetten op zoek naar een beter leven voor je familie.......quote:Op vrijdag 4 september 2015 20:07 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dat ging steeds door mijn hoofd bij die foto in de krantja ja ik weet het
stuur al je reacties tijdens de film doorquote:Op vrijdag 4 september 2015 20:09 schreef JimmyDean het volgende:
Later dames, ga film kijken.
Weet nog steeds niks te zeggen op app, wtf.
Praat dan over films??quote:Op vrijdag 4 september 2015 20:09 schreef JimmyDean het volgende:
Zeg dat dan gewoon.... je hoeft niet altijd alpha te zijn... Nu denkt ze waarom antwoord hij niet, dan weet ze het... misschien smelt haar hart welquote:Op vrijdag 4 september 2015 20:09 schreef JimmyDean het volgende:
Het is er eentje uit de oude doos, tegenwoordig maak ik ze beter.quote:Op vrijdag 4 september 2015 20:08 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Los van 't hele vluchtelingen/gelukzoekersdebat kan dit gewoon niet, klaar.quote:Op vrijdag 4 september 2015 20:10 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ik word hier gewoon echt boos om. En mensen maar zeiken op vluchtelingen. Hoe erg moet het zijn als je het leven van je eigen zoontje op het spel durft te zetten op zoek naar een beter leven voor je familie.......
Wijfquote:Op vrijdag 4 september 2015 20:09 schreef JimmyDean het volgende:
Zo'n soort chick is het niet.quote:Op vrijdag 4 september 2015 20:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Zeg dat dan gewoon.... je hoeft niet altijd alpha te zijn... Nu denkt ze waarom antwoord hij niet, dan weet ze het... misschien smelt haar hart wel
gelukkig houdt mijn vriendin totaal niet van alpha'squote:Op vrijdag 4 september 2015 20:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Zeg dat dan gewoon.... je hoeft niet altijd alpha te zijn... Nu denkt ze waarom antwoord hij niet, dan weet ze het... misschien smelt haar hart wel
Ook nog van die mensen die roepen 'DIT IS DE SCHULD VAN ZIJN OUDERS!!!'quote:Op vrijdag 4 september 2015 20:10 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ik word hier gewoon echt boos om. En mensen maar zeiken op vluchtelingen. Hoe erg moet het zijn als je het leven van je eigen zoontje op het spel durft te zetten op zoek naar een beter leven voor je familie.......
Nee, logischquote:Op vrijdag 4 september 2015 20:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gelukkig houdt mijn vriendin totaal niet van alpha's
hehequote:Op vrijdag 4 september 2015 20:11 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Wijf
Gewoon morgen of overmorgen weer beginnen
truequote:Op vrijdag 4 september 2015 20:11 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Los van 't hele vluchtelingen/gelukzoekersdebat kan dit gewoon niet, klaar.
Ja daar erger ik me echt aanquote:Op vrijdag 4 september 2015 20:12 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ook nog van die mensen die roepen 'DIT IS DE SCHULD VAN ZIJN OUDERS!!!'![]()
Wat ben je toch 'n gutmensch ook he!quote:Op vrijdag 4 september 2015 20:12 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ook nog van die mensen die roepen 'DIT IS DE SCHULD VAN ZIJN OUDERS!!!'![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |