jaquote:Op vrijdag 4 september 2015 19:37 schreef Der_Mann het volgende:
is dit de beginning of the end van FOK!?
valt tegen ditquote:Op vrijdag 4 september 2015 19:54 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Liever niet, ben niet zo'n vieze flikker.
quote:Op vrijdag 4 september 2015 19:52 schreef JimmyDean het volgende:
Btw, ben met een chick aan het appen maar gesprek loopt een beetje dood, weet iemand nog een leuk onderwerp?
Bitch, wat?quote:Op vrijdag 4 september 2015 19:55 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ow ja jij bent die kasthommo idd.
Ff m'n gereedschap pakken dan fix ik 't wel.quote:Op vrijdag 4 september 2015 19:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Kan iemand die autorefresh maken gvd
graagquote:Op vrijdag 4 september 2015 19:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Kan iemand die autorefresh maken gvd
INB4 database-meltdownquote:Op vrijdag 4 september 2015 19:56 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ff m'n gereedschap pakken dan fix ik 't wel.
Vertel wat een hoer kost in thailandquote:Op vrijdag 4 september 2015 19:57 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Niet goed genoeg... Moet trouwens ff snel, heb al 7 minuten niks meer gezegd.
laat dit maar aan ene man overquote:Op vrijdag 4 september 2015 19:56 schreef BlueMage het volgende:
[..]
ik zou nog iets langer wachten, anders denkt ze dat je ff heb zitten fappenquote:Op vrijdag 4 september 2015 19:57 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Niet goed genoeg... Moet trouwens ff snel, heb al 7 minuten niks meer gezegd.
wacht, ik ga ff in de schuilkelder zittenquote:Op vrijdag 4 september 2015 19:56 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ja wat, je kan ook Niels vragen, da's 'n electromonteur.quote:Op vrijdag 4 september 2015 19:57 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
INB4 database-meltdown
Tactisch geen slimme zet denk ik.quote:Op vrijdag 4 september 2015 19:57 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Vertel wat een hoer kost in thailand
quote:Op vrijdag 4 september 2015 19:59 schreef Remqo het volgende:
Ik denk dat het incassobureau de autorefresh eruit gesloopt heeft, omdat Danny z'n rekening niet kan betalen
INB4 betalen voor dequote:Op vrijdag 4 september 2015 19:58 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ja wat, je kan ook Niels vragen, da's 'n electromonteur.
nog steeds geen idee waar dit over gaat..quote:Op vrijdag 4 september 2015 19:59 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Tering, ik zie het nu pas
Ik dacht dat dat meisje werd bedoeld
heb echt 20 seconden naar die foto zitten staren en niks gezien, ik snap er niks meer vanquote:Op vrijdag 4 september 2015 19:59 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Tering, ik zie het nu pas
Ik dacht dat dat meisje werd bedoeld
Achter haar ligt dat jongetje op bedquote:Op vrijdag 4 september 2015 20:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nog steeds geen idee waar dit over gaat..
Achter haar rechterarm ligt het aangespoelde kindjequote:Op vrijdag 4 september 2015 20:00 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb echt 20 seconden naar die foto zitten staren en niks gezien, ik snap er niks meer van
quote:Op vrijdag 4 september 2015 20:01 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Achter haar ligt dat jongetje op bed
Ik scrolde voorbij toen die foto nog niet op het huidige formaat was.quote:Op vrijdag 4 september 2015 20:00 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb echt 20 seconden naar die foto zitten staren en niks gezien, ik snap er niks meer van
Jonge kijk naar dat plaatje in de OPquote:Op vrijdag 4 september 2015 20:01 schreef Fushia2 het volgende:
sowieso een dood kindje van fucking 3 jaar in "grappig" gesprekje betrekken
en zeggen dat ik niet normaal ben
ja dat zie ik nuquote:Op vrijdag 4 september 2015 20:01 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Achter haar rechterarm ligt het aangespoelde kindje
Best wel sickquote:Op vrijdag 4 september 2015 20:01 schreef Fushia2 het volgende:
sowieso een dood kindje van fucking 3 jaar in "grappig" gesprekje betrekken
en zeggen dat ik niet normaal ben
Hahahaquote:Op vrijdag 4 september 2015 20:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja dat zie ik nu
gelukkig vond ik haar niet knap genoeg om in mijn fapmap te zetten, anders hadden we verdere problemen
ja ok ik zag het maar toch blijf ik het triest vinden. What the fuck ga je zo'n plaatje bewerken met een lichaam van een jochie van 3 die overleden is toen hij vluchtte voor een beter levenquote:Op vrijdag 4 september 2015 20:02 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Jonge kijk naar dat plaatje in de OP
quote:Op vrijdag 4 september 2015 20:04 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Je zal er tijdens het fappen achterkomen
quote:Op vrijdag 4 september 2015 20:04 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Je zal er tijdens het fappen achterkomen
Ja klopt, hoef je niet boos op mij te wordenquote:Op vrijdag 4 september 2015 20:03 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
ja ok ik zag het maar toch blijf ik het triest vinden. What the fuck ga je zo'n plaatje bewerken met een lichaam van een jochie van 3 die overleden is toen hij vluchtte voor een beter leven
...........
ga koken bitchquote:Op vrijdag 4 september 2015 20:05 schreef BlueMage het volgende:
Ik snap weer eens niet waar jullie 't over hebben.
OP, smakeloze foto..quote:Op vrijdag 4 september 2015 20:05 schreef BlueMage het volgende:
foto in OPquote:Op vrijdag 4 september 2015 20:05 schreef BlueMage het volgende:
De OP heeft een nogal storend plaatjequote:Op vrijdag 4 september 2015 20:05 schreef BlueMage het volgende:
Ik word niet snel agressief, maar hiermee kun je toch niet lachen. Een fucking kind van 3.quote:Op vrijdag 4 september 2015 20:05 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ja klopt, hoef je niet boos op mij te worden
quote:Op vrijdag 4 september 2015 20:06 schreef Der_Mann het volgende:
wise is ook gewoon stilletjes weggegaan
wat een rare koequote:Op vrijdag 4 september 2015 20:07 schreef BlueMage het volgende:
Oh heb de OP niet gezien.
Ik vind dit plaatje leuker:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 september 2015 20:07 schreef BlueMage het volgende:
[ afbeelding ]
Dat ging steeds door mijn hoofd bij die foto in de krantquote:Op vrijdag 4 september 2015 20:06 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ik word niet snel agressief, maar hiermee kun je toch niet lachen. Een fucking kind van 3.
Het zal je eigen zoon maar zoon zijn![]()
Awwwquote:Op vrijdag 4 september 2015 20:07 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dat ging steeds door mijn hoofd bij die foto in de krantja ja ik weet het
Die zou leuker zijn in de OPquote:Op vrijdag 4 september 2015 20:07 schreef BlueMage het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn we 't godverdomme alweer eens. Komt wel dichtbij zo.quote:Op vrijdag 4 september 2015 20:07 schreef JimmyDean het volgende:
Op zich vind ik wel dat satire moet kunnen, maar dit is wel een beetje smakeloos.
ja sorry, is wel echt een schijtpaintquote:Op vrijdag 4 september 2015 20:08 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Jullie beledigen nu Remqo z'n paint.
Het is goed getekend maar vind het niet grappig, daar is niets beledigend aanquote:Op vrijdag 4 september 2015 20:08 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ik word hier gewoon echt boos om. En mensen maar zeiken op vluchtelingen. Hoe erg moet het zijn als je het leven van je eigen zoontje op het spel durft te zetten op zoek naar een beter leven voor je familie.......quote:Op vrijdag 4 september 2015 20:07 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dat ging steeds door mijn hoofd bij die foto in de krantja ja ik weet het
stuur al je reacties tijdens de film doorquote:Op vrijdag 4 september 2015 20:09 schreef JimmyDean het volgende:
Later dames, ga film kijken.
Weet nog steeds niks te zeggen op app, wtf.
Praat dan over films??quote:Op vrijdag 4 september 2015 20:09 schreef JimmyDean het volgende:
Zeg dat dan gewoon.... je hoeft niet altijd alpha te zijn... Nu denkt ze waarom antwoord hij niet, dan weet ze het... misschien smelt haar hart welquote:Op vrijdag 4 september 2015 20:09 schreef JimmyDean het volgende:
Het is er eentje uit de oude doos, tegenwoordig maak ik ze beter.quote:Op vrijdag 4 september 2015 20:08 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Los van 't hele vluchtelingen/gelukzoekersdebat kan dit gewoon niet, klaar.quote:Op vrijdag 4 september 2015 20:10 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ik word hier gewoon echt boos om. En mensen maar zeiken op vluchtelingen. Hoe erg moet het zijn als je het leven van je eigen zoontje op het spel durft te zetten op zoek naar een beter leven voor je familie.......
Wijfquote:Op vrijdag 4 september 2015 20:09 schreef JimmyDean het volgende:
Zo'n soort chick is het niet.quote:Op vrijdag 4 september 2015 20:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Zeg dat dan gewoon.... je hoeft niet altijd alpha te zijn... Nu denkt ze waarom antwoord hij niet, dan weet ze het... misschien smelt haar hart wel
gelukkig houdt mijn vriendin totaal niet van alpha'squote:Op vrijdag 4 september 2015 20:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Zeg dat dan gewoon.... je hoeft niet altijd alpha te zijn... Nu denkt ze waarom antwoord hij niet, dan weet ze het... misschien smelt haar hart wel
Ook nog van die mensen die roepen 'DIT IS DE SCHULD VAN ZIJN OUDERS!!!'quote:Op vrijdag 4 september 2015 20:10 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ik word hier gewoon echt boos om. En mensen maar zeiken op vluchtelingen. Hoe erg moet het zijn als je het leven van je eigen zoontje op het spel durft te zetten op zoek naar een beter leven voor je familie.......
Nee, logischquote:Op vrijdag 4 september 2015 20:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gelukkig houdt mijn vriendin totaal niet van alpha's
hehequote:Op vrijdag 4 september 2015 20:11 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Wijf
Gewoon morgen of overmorgen weer beginnen
truequote:Op vrijdag 4 september 2015 20:11 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Los van 't hele vluchtelingen/gelukzoekersdebat kan dit gewoon niet, klaar.
Ja daar erger ik me echt aanquote:Op vrijdag 4 september 2015 20:12 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ook nog van die mensen die roepen 'DIT IS DE SCHULD VAN ZIJN OUDERS!!!'![]()
Wat ben je toch 'n gutmensch ook he!quote:Op vrijdag 4 september 2015 20:12 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Die man met erg veel van zijn familie gehouden hebben om dit überhaupt te proberenquote:Op vrijdag 4 september 2015 20:12 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Daarom hebben jullie ook nog niet geneukt.quote:Op vrijdag 4 september 2015 20:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
no shitquote:Op vrijdag 4 september 2015 20:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Het is maar een whatsappgesprek, het is leuker als het maar een half uurtje duurt, en dan stop je op het moment dat het 't allerleukste is, dan dat je nog uren doorlult terwijl niemand het meer boeitquote:
Deed een keer zo'n test en ik was nog meer links dan deadprezquote:Op vrijdag 4 september 2015 20:13 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Wat ben je toch 'n gutmensch ook he!
Later lieverdquote:Op vrijdag 4 september 2015 20:14 schreef Der_Mann het volgende:
allemaal vieze haters, ik ga ervandoor
lekker met mijn oma chillen, is veel gezelliger dan met jullie
Dat is wel heel erg.quote:Op vrijdag 4 september 2015 20:14 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Deed een keer zo'n test en ik was nog meer links dan deadprez
ltrquote:Op vrijdag 4 september 2015 20:15 schreef SideEffect het volgende:
Ik ga iets spannends doen, doei lieve mensen en Fushia
eng...quote:Op vrijdag 4 september 2015 20:14 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Deed een keer zo'n test en ik was nog meer links dan deadprez
Grgrquote:Op vrijdag 4 september 2015 20:15 schreef SideEffect het volgende:
Okay Der_Mann Mexicano™.quote:Op vrijdag 4 september 2015 20:14 schreef Der_Mann het volgende:
allemaal vieze haters, ik ga ervandoor
lekker met mijn oma chillen, is veel gezelliger dan met jullie
ben ik niet lief dan?quote:Op vrijdag 4 september 2015 20:15 schreef SideEffect het volgende:
dit soort heilige huisjes hebbenquote:Op vrijdag 4 september 2015 20:03 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
ja ok ik zag het maar toch blijf ik het triest vinden. What the fuck ga je zo'n plaatje bewerken met een lichaam van een jochie van 3 die overleden is toen hij vluchtte voor een beter leven
...........
Doe deze dan: http://www.politicalcompass.org/quote:Op vrijdag 4 september 2015 20:18 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Maar ook meer rechts, beetje vage test
quote:Op vrijdag 4 september 2015 20:19 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
dit soort heilige huisjes hebben
Geen smaak hebbenquote:Op vrijdag 4 september 2015 20:19 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
dit soort heilige huisjes hebben
Andere keer welquote:Op vrijdag 4 september 2015 20:20 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Doe deze dan: http://www.politicalcompass.org/
Ik ben de JD, geen idee wie die andere is.quote:Op vrijdag 4 september 2015 20:22 schreef BozeHaas het volgende:
Jimmydean jamesdeen wtf man wie is wie
quote:Op vrijdag 4 september 2015 20:22 schreef Fushia2 het volgende:
mensen die rechts stemmen zijn toch de meest onzekere mensen ooit.
Als Wilders een baas was liep hij zonder beveiliging op straat.....
quote:Op vrijdag 4 september 2015 20:24 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wilders is niet rechts trouwens.
quote:Op vrijdag 4 september 2015 20:29 schreef JimmyDean het volgende:
Ben wel een stuk linksergeworden dan vroeger, FOK! heeft waarschijnlijk een slechte invloed op me...
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 september 2015 20:20 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Doe deze dan: http://www.politicalcompass.org/
Jij bent dus super liefquote:
ewaaquote:Op vrijdag 4 september 2015 20:30 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hey jij, linkse drugs hippie
ltrquote:
ohquote:
misschien is het kostenbesparing van dannyquote:
Ripquote:Op vrijdag 4 september 2015 20:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
misschien is het kostenbesparing van danny
Bij mij ook, hier is het half 10quote:
Je gaat te veel met nelis om oude manquote:Op vrijdag 4 september 2015 20:33 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Deze aids is zo puur dat het is uitgekristalliseerd tot vlokken, je kan het zo op brood eten
ja die aids krijg ik dus ook continu nuquote:
Nog nooit zo vaak op gedruktquote:Op vrijdag 4 september 2015 20:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja die aids krijg ik dus ook continu nu
Wanneer ik zeg 'oh, het is hier 11 uur of iets dergelijks' dan is het niet leuk. Wanneer jij het zegt, wel.quote:
ja behalve dat ik nu nonstop die ongeldige parameters shit krijgquote:
oh sorry james :squote:Op vrijdag 4 september 2015 20:36 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Wanneer ik zeg 'oh, het is hier 11 uur of iets dergelijks' dan is het niet leuk. Wanneer jij het zegt, wel.
En IK begon er mee
je bent zelf ongeldig joh gekquote:Op vrijdag 4 september 2015 20:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja behalve dat ik nu nonstop die ongeldige parameters shit krijg
Ik vergeef het je, maar ook maar netquote:
das pechquote:Op vrijdag 4 september 2015 20:38 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik vergeef het je, maar ook maar net
oké dan noem ik je voortaan wel weer dikquote:
heb al gewerkt vandaagquote:Op vrijdag 4 september 2015 20:39 schreef BlueMage het volgende:
Ben best wel jaloers op mensen zoals deadprez die vanavond niet hoeven te werken.
quote:Op vrijdag 4 september 2015 20:39 schreef BlueMage het volgende:
Ben best wel jaloers op mensen zoals deadprez die vanavond niet hoeven te werken.
ik was vrij vandaagquote:Op vrijdag 4 september 2015 20:39 schreef BlueMage het volgende:
Ja gvd man misschien ben ik wel rippedquote:Op vrijdag 4 september 2015 20:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
oké dan noem ik je voortaan wel weer dik
Het verdient wel goed, kan ik meer games voor op m'n zolderkamertje kopen.quote:Op vrijdag 4 september 2015 20:39 schreef deadprez het volgende:
zou er nog eens bij moeten komen dat dat 's avond ook moest
als het fulltime kon zou ik het meteen doen, heerlijkquote:Op vrijdag 4 september 2015 20:40 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Mja in die regen af en toe is dat natuurlijk ook geen pretje.
Update:quote:Op vrijdag 4 september 2015 20:40 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Mja in die regen af en toe is dat natuurlijk ook geen pretje.
quote:Op vrijdag 4 september 2015 20:41 schreef deadprez het volgende:
lekker vrijheid, beetje rondlopen, roken wanneer ik wil
zou zelfs halve liters en joints kunnen klappen maar dat gaat me dan weer een stapje te ver
quote:Op vrijdag 4 september 2015 20:42 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]iedereen een ikea gids met een kapot gescheurde kaft
Ga in de groenvoorziening werken dan. Ow wacht dan moet je echt wat doen.quote:Op vrijdag 4 september 2015 20:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
als het fulltime kon zou ik het meteen doen, heerlijk
oh ben je al verhuisd?quote:
quote:Op vrijdag 4 september 2015 20:42 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]iedereen een ikea gids met een kapot gescheurde kaft
nee dan heb ik collega's waar ik mee moet pratenquote:Op vrijdag 4 september 2015 20:42 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ga in de groenvoorziening werken dan. Ow wacht dan moet je echt wat doen.
nicequote:
Je hebt wel van die downie organisaties waar je prima tussen past.quote:Op vrijdag 4 september 2015 20:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee dan heb ik collega's waar ik mee moet praten
#uitkeringzlifequote:Op vrijdag 4 september 2015 20:41 schreef deadprez het volgende:
lekker vrijheid, beetje rondlopen, roken wanneer ik wil
zou zelfs halve liters en joints kunnen klappen maar dat gaat me dan weer een stapje te ver
Ow ja ook dat nog. Heb deze hele week eigenlijk vrijwel alleen bij 'n paar machines gestaan, vind het helemaal prima.quote:Op vrijdag 4 september 2015 20:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee dan heb ik collega's waar ik mee moet praten
ja wel snel iddquote:Op vrijdag 4 september 2015 20:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
nicemooi dat het allemaal zo snel gegaan is
Jij kent de weg daar, regel een baan voor hemquote:Op vrijdag 4 september 2015 20:43 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je hebt wel van die downie organisaties waar je prima tussen past.
het gaat toch over werk jonge jidfquote:
Betrapt.quote:Op vrijdag 4 september 2015 20:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Jij kent de weg daar, regel een baan voor hem
quote:Op vrijdag 4 september 2015 20:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Jij kent de weg daar, regel een baan voor hem
welk werk kahba?quote:Op vrijdag 4 september 2015 20:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
het gaat toch over werk jonge jidf
ja heb zo 2 mooie verhalenquote:Op vrijdag 4 september 2015 20:44 schreef BlueMage het volgende:
Toot zit alweer 'n tikkeltje dichter bij Limboland.
quote:
postquote:
Deze van je vond ik wel grappigquote:Op vrijdag 4 september 2015 20:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik sta naast je, ik maak de "niet inrijden" borden
God, in dat topic heb ik ook gepostquote:Op vrijdag 4 september 2015 20:47 schreef BlueMage het volgende:
In ieder bedrijf loopt 'n enorme populatie downies rond.Was 'n keer een topic over ook hier in KLB, geweldig met 'n lekbak om regenwater op te vangen en iemand had er gaatjes in geboord "ja want anders komt er water in te staan".
quote:
repostquote:Op vrijdag 4 september 2015 20:47 schreef Toto69 het volgende:
Oké ik zat vanmiddag in de trein.
Voor me een hommo (srs) en een blond wijf. Luidkeels schreeuwen in de stiltecoupe.
Wijf: "We gaan naar Tilburg, dat ligt in Limburg toch?"
Kerel: "Ja volgens mij wel.. maar waar ligt Limburg? Noorden toch?"
Wijf: "Nee joh bij zeeland.."
Later:
"Godverdomme een springer, waarom pleegt iemand nu zelfmoord? tis toch zomurr.. stomme zlefmoordpleger"
nog later:
kerel: 's hertogenbosch, da's een andere naam voor den haag
wijf: echt?
kerel: ja!
_o-![]()
teringquote:Op vrijdag 4 september 2015 20:47 schreef Toto69 het volgende:
Voor me een hommo (srs) en een blond wijf. Luidkeels schreeuwen in de stiltecoupe.
Later:
"Godverdomme een springer, waarom pleegt iemand nu zelfmoord? tis toch zomurr.. stomme zlefmoordpleger"
nog later:
_o-![]()
Niet mijn collega's van de sociale werkplaats beledigen aub.quote:Op vrijdag 4 september 2015 20:47 schreef Toto69 het volgende:
Later:
nog later:
_o-![]()
quote:Op vrijdag 4 september 2015 20:49 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Niet mijn collega's van de sociale werkplaats beledigen aub.
quote:
Jaquote:
Ineens snap ik je stukken beterquote:Op vrijdag 4 september 2015 20:49 schreef Catkiller het volgende:
Waarom moet er trouwens nadrukkelijk homo en blond worden gezegd? Ik ben een blonde homo en neem aanstoot aan die post.
DROMMELS DROMMELS DROMMELSquote:Op vrijdag 4 september 2015 20:50 schreef Toto69 het volgende:
wat is de overeenkomst tussen een marokkaan en WCH's haargroei?
BEIDE WERKEN Nie hahahahahaha
Zal vast stinken in die hoek.quote:
quote:Op vrijdag 4 september 2015 20:51 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hey je grafiek van IQ vs penislengte is identiek
quote:Op vrijdag 4 september 2015 20:51 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hey je grafiek van IQ vs penislengte is identiek
ahahah rechtse balquote:
We staan wel griezelig dicht bij elkaarquote:Op vrijdag 4 september 2015 20:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
dit de mijne
[ afbeelding ]
ty.quote:Op vrijdag 4 september 2015 20:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
https://www.politicalcompass.org/test
nouquote:Op vrijdag 4 september 2015 20:53 schreef Remqo het volgende:
[..]
We staan wel griezelig dicht bij elkaar
geen ideequote:Op vrijdag 4 september 2015 20:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ty.
waar is frank eigk , tis vrijdag
pvv'er zeker?quote:Op vrijdag 4 september 2015 20:54 schreef Catkiller het volgende:
Poeh zeg, moeilijke woorden in die test, laat maar zitten.
vorige week was ie ook al zo laat.quote:Op vrijdag 4 september 2015 20:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ty.
waar is frank eigk , tis vrijdag
Sowieso.quote:
Ik moest lachen.quote:Op vrijdag 4 september 2015 20:55 schreef Catkiller het volgende:
'Slaven-Tetris' van Steam gehaald na ophef
Testje heeft wel een beetje een afwijking naar linksonder.quote:Op vrijdag 4 september 2015 20:51 schreef deadprez het volgende:
wrm zo libertarisch wat is mis met mij
succesquote:Op vrijdag 4 september 2015 20:59 schreef BlueMage het volgende:
Tijd om weer aan 't werk te gaan, de groetjes allemaal.
king of the hillquote:
wat is dit ;squote:Op vrijdag 4 september 2015 21:00 schreef deadprez het volgende:
oh heb de oude screenshots gevonden
deze is van nu:
[ afbeelding ]
en dit zijn de vorige keren
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
redelijk gelijk dus
sterktequote:Op vrijdag 4 september 2015 20:59 schreef BlueMage het volgende:
Werkze.quote:Op vrijdag 4 september 2015 20:59 schreef BlueMage het volgende:
Dat dp een linkse libertarier is.quote:
Succesquote:Op vrijdag 4 september 2015 20:59 schreef BlueMage het volgende:
gutmenschenquote:Op vrijdag 4 september 2015 21:04 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
waar vallen wij eigenlijk onder?
iets minder linkse libertariersquote:Op vrijdag 4 september 2015 21:04 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Agrariėr.quote:Op vrijdag 4 september 2015 21:04 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
heb je hem zelf ondertussen al ingevuldquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |