Vertel wat een hoer kost in thailandquote:Op vrijdag 4 september 2015 19:57 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Niet goed genoeg... Moet trouwens ff snel, heb al 7 minuten niks meer gezegd.
laat dit maar aan ene man overquote:Op vrijdag 4 september 2015 19:56 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ff m'n gereedschap pakken dan fix ik 't wel.
ik zou nog iets langer wachten, anders denkt ze dat je ff heb zitten fappenquote:Op vrijdag 4 september 2015 19:57 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Niet goed genoeg... Moet trouwens ff snel, heb al 7 minuten niks meer gezegd.
wacht, ik ga ff in de schuilkelder zittenquote:Op vrijdag 4 september 2015 19:56 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ff m'n gereedschap pakken dan fix ik 't wel.
Ja wat, je kan ook Niels vragen, da's 'n electromonteur.quote:Op vrijdag 4 september 2015 19:57 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
INB4 database-meltdown
Tactisch geen slimme zet denk ik.quote:Op vrijdag 4 september 2015 19:57 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Vertel wat een hoer kost in thailand
quote:Op vrijdag 4 september 2015 19:59 schreef Remqo het volgende:
Ik denk dat het incassobureau de autorefresh eruit gesloopt heeft, omdat Danny z'n rekening niet kan betalen
INB4 betalen voor dequote:Op vrijdag 4 september 2015 19:58 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ja wat, je kan ook Niels vragen, da's 'n electromonteur.
nog steeds geen idee waar dit over gaat..quote:Op vrijdag 4 september 2015 19:59 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Tering, ik zie het nu pas
Ik dacht dat dat meisje werd bedoeld
heb echt 20 seconden naar die foto zitten staren en niks gezien, ik snap er niks meer vanquote:Op vrijdag 4 september 2015 19:59 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Tering, ik zie het nu pas
Ik dacht dat dat meisje werd bedoeld
Achter haar ligt dat jongetje op bedquote:Op vrijdag 4 september 2015 20:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nog steeds geen idee waar dit over gaat..
Achter haar rechterarm ligt het aangespoelde kindjequote:Op vrijdag 4 september 2015 20:00 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb echt 20 seconden naar die foto zitten staren en niks gezien, ik snap er niks meer van
quote:Op vrijdag 4 september 2015 20:01 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Achter haar ligt dat jongetje op bed
Ik scrolde voorbij toen die foto nog niet op het huidige formaat was.quote:Op vrijdag 4 september 2015 20:00 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb echt 20 seconden naar die foto zitten staren en niks gezien, ik snap er niks meer van
Jonge kijk naar dat plaatje in de OPquote:Op vrijdag 4 september 2015 20:01 schreef Fushia2 het volgende:
sowieso een dood kindje van fucking 3 jaar in "grappig" gesprekje betrekken
en zeggen dat ik niet normaal ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |