Die man met erg veel van zijn familie gehouden hebben om dit überhaupt te proberenquote:Op vrijdag 4 september 2015 20:12 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ook nog van die mensen die roepen 'DIT IS DE SCHULD VAN ZIJN OUDERS!!!'![]()
Daarom hebben jullie ook nog niet geneukt.quote:Op vrijdag 4 september 2015 20:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gelukkig houdt mijn vriendin totaal niet van alpha's
no shitquote:Op vrijdag 4 september 2015 20:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gelukkig houdt mijn vriendin totaal niet van alpha's
Het is maar een whatsappgesprek, het is leuker als het maar een half uurtje duurt, en dan stop je op het moment dat het 't allerleukste is, dan dat je nog uren doorlult terwijl niemand het meer boeitquote:
Deed een keer zo'n test en ik was nog meer links dan deadprezquote:Op vrijdag 4 september 2015 20:13 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Wat ben je toch 'n gutmensch ook he!
Later lieverdquote:Op vrijdag 4 september 2015 20:14 schreef Der_Mann het volgende:
allemaal vieze haters, ik ga ervandoor
lekker met mijn oma chillen, is veel gezelliger dan met jullie
Dat is wel heel erg.quote:Op vrijdag 4 september 2015 20:14 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Deed een keer zo'n test en ik was nog meer links dan deadprez
ltrquote:Op vrijdag 4 september 2015 20:15 schreef SideEffect het volgende:
Ik ga iets spannends doen, doei lieve mensen en Fushia
eng...quote:Op vrijdag 4 september 2015 20:14 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Deed een keer zo'n test en ik was nog meer links dan deadprez
Grgrquote:Op vrijdag 4 september 2015 20:15 schreef SideEffect het volgende:
Okay Der_Mann Mexicano™.quote:Op vrijdag 4 september 2015 20:14 schreef Der_Mann het volgende:
allemaal vieze haters, ik ga ervandoor
lekker met mijn oma chillen, is veel gezelliger dan met jullie
ben ik niet lief dan?quote:Op vrijdag 4 september 2015 20:15 schreef SideEffect het volgende:
dit soort heilige huisjes hebbenquote:Op vrijdag 4 september 2015 20:03 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
ja ok ik zag het maar toch blijf ik het triest vinden. What the fuck ga je zo'n plaatje bewerken met een lichaam van een jochie van 3 die overleden is toen hij vluchtte voor een beter leven
...........
Doe deze dan: http://www.politicalcompass.org/quote:Op vrijdag 4 september 2015 20:18 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Maar ook meer rechts, beetje vage test
quote:Op vrijdag 4 september 2015 20:19 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
dit soort heilige huisjes hebben
Geen smaak hebbenquote:Op vrijdag 4 september 2015 20:19 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
dit soort heilige huisjes hebben
Andere keer welquote:Op vrijdag 4 september 2015 20:20 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Doe deze dan: http://www.politicalcompass.org/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |