quote:Op vrijdag 4 september 2015 20:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Jij kent de weg daar, regel een baan voor hem
welk werk kahba?quote:Op vrijdag 4 september 2015 20:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
het gaat toch over werk jonge jidf
ja heb zo 2 mooie verhalenquote:Op vrijdag 4 september 2015 20:44 schreef BlueMage het volgende:
Toot zit alweer 'n tikkeltje dichter bij Limboland.
quote:
postquote:
Deze van je vond ik wel grappigquote:Op vrijdag 4 september 2015 20:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik sta naast je, ik maak de "niet inrijden" borden
God, in dat topic heb ik ook gepostquote:Op vrijdag 4 september 2015 20:47 schreef BlueMage het volgende:
In ieder bedrijf loopt 'n enorme populatie downies rond.Was 'n keer een topic over ook hier in KLB, geweldig met 'n lekbak om regenwater op te vangen en iemand had er gaatjes in geboord "ja want anders komt er water in te staan".
quote:
repostquote:Op vrijdag 4 september 2015 20:47 schreef Toto69 het volgende:
Oké ik zat vanmiddag in de trein.
Voor me een hommo (srs) en een blond wijf. Luidkeels schreeuwen in de stiltecoupe.
Wijf: "We gaan naar Tilburg, dat ligt in Limburg toch?"
Kerel: "Ja volgens mij wel.. maar waar ligt Limburg? Noorden toch?"
Wijf: "Nee joh bij zeeland.."
Later:
"Godverdomme een springer, waarom pleegt iemand nu zelfmoord? tis toch zomurr.. stomme zlefmoordpleger"
nog later:
kerel: 's hertogenbosch, da's een andere naam voor den haag
wijf: echt?
kerel: ja!
_o-![]()
teringquote:Op vrijdag 4 september 2015 20:47 schreef Toto69 het volgende:
Voor me een hommo (srs) en een blond wijf. Luidkeels schreeuwen in de stiltecoupe.
Later:
"Godverdomme een springer, waarom pleegt iemand nu zelfmoord? tis toch zomurr.. stomme zlefmoordpleger"
nog later:
_o-![]()
Niet mijn collega's van de sociale werkplaats beledigen aub.quote:Op vrijdag 4 september 2015 20:47 schreef Toto69 het volgende:
Later:
nog later:
_o-![]()
quote:Op vrijdag 4 september 2015 20:49 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Niet mijn collega's van de sociale werkplaats beledigen aub.
quote:
Jaquote:
Ineens snap ik je stukken beterquote:Op vrijdag 4 september 2015 20:49 schreef Catkiller het volgende:
Waarom moet er trouwens nadrukkelijk homo en blond worden gezegd? Ik ben een blonde homo en neem aanstoot aan die post.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |