als het fulltime kon zou ik het meteen doen, heerlijkquote:Op vrijdag 4 september 2015 20:40 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Mja in die regen af en toe is dat natuurlijk ook geen pretje.
Update:quote:Op vrijdag 4 september 2015 20:40 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Mja in die regen af en toe is dat natuurlijk ook geen pretje.
quote:Op vrijdag 4 september 2015 20:41 schreef deadprez het volgende:
lekker vrijheid, beetje rondlopen, roken wanneer ik wil
zou zelfs halve liters en joints kunnen klappen maar dat gaat me dan weer een stapje te ver
quote:Op vrijdag 4 september 2015 20:42 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]iedereen een ikea gids met een kapot gescheurde kaft
Ga in de groenvoorziening werken dan. Ow wacht dan moet je echt wat doen.quote:Op vrijdag 4 september 2015 20:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
als het fulltime kon zou ik het meteen doen, heerlijk
oh ben je al verhuisd?quote:
quote:Op vrijdag 4 september 2015 20:42 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]iedereen een ikea gids met een kapot gescheurde kaft
nee dan heb ik collega's waar ik mee moet pratenquote:Op vrijdag 4 september 2015 20:42 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ga in de groenvoorziening werken dan. Ow wacht dan moet je echt wat doen.
nicequote:
Je hebt wel van die downie organisaties waar je prima tussen past.quote:Op vrijdag 4 september 2015 20:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee dan heb ik collega's waar ik mee moet praten
#uitkeringzlifequote:Op vrijdag 4 september 2015 20:41 schreef deadprez het volgende:
lekker vrijheid, beetje rondlopen, roken wanneer ik wil
zou zelfs halve liters en joints kunnen klappen maar dat gaat me dan weer een stapje te ver
Ow ja ook dat nog. Heb deze hele week eigenlijk vrijwel alleen bij 'n paar machines gestaan, vind het helemaal prima.quote:Op vrijdag 4 september 2015 20:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee dan heb ik collega's waar ik mee moet praten
ja wel snel iddquote:Op vrijdag 4 september 2015 20:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
nicemooi dat het allemaal zo snel gegaan is
Jij kent de weg daar, regel een baan voor hemquote:Op vrijdag 4 september 2015 20:43 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je hebt wel van die downie organisaties waar je prima tussen past.
het gaat toch over werk jonge jidfquote:
Betrapt.quote:Op vrijdag 4 september 2015 20:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Jij kent de weg daar, regel een baan voor hem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |