Ja moet flink wennen, en ik moet eerlijk zeggen dat het niet brandschoon isquote:Op vrijdag 4 september 2015 19:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Is altijd met verhuizen
Wel leuk? In ieder geval van het gezeik af
dit rijmt nog steeds nietquote:Op vrijdag 4 september 2015 19:24 schreef niels0 het volgende:
[..]
1000 Thai-baht is ong 25 eur, 1000 Peso iets van 17 eur. In China: A simple fuck iets van 40 rmb. Ong 5,5 eur is dat.
Dubai 100 eur en ze blijft de nacht bij je.
sryquote:Op vrijdag 4 september 2015 19:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
oh kut begint straks weer het pepernoot vs kruidnoot debat
komquote:
rot een eind op man mongoolquote:Op vrijdag 4 september 2015 19:24 schreef niels0 het volgende:
[..]
1000 Thai-baht is ong 25 eur, 1000 Peso iets van 17 eur. In China: A simple fuck iets van 40 rmb. Ong 5,5 eur is dat.
Waarom weer je al die prijzen uit je hoofd?quote:Op vrijdag 4 september 2015 19:24 schreef niels0 het volgende:
[..]
Dat krijg je als je liefde moet kopenquote:Op vrijdag 4 september 2015 19:25 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Waarom weer je al die prijzen uit je hoofd?
Koop ook kleding, voedsel en accomodatie voor ze.quote:Op vrijdag 4 september 2015 19:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]man man
Ben je nou echt trots op je uitbuiting van mensen die het slecht hebben...
oh ben je verhuisd? godverdomme waarom weet ik nergens vanquote:Op vrijdag 4 september 2015 19:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja moet flink wennen, en ik moet eerlijk zeggen dat het niet brandschoon ismja. lig nu op een hoogslaper die een beetje krakkemikkig is, dus ga het matras er straks afslepen en er gewoon onder op de vloer liggen. morgen op zoek naar een dekbed en schoon hoeslaken dan maar
OooOoOooOOooh!!!!!quote:Op vrijdag 4 september 2015 19:25 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dat krijg je als je liefde moet kopen
Ik geloof dit niet, heb je het bonnetje nog?quote:Op vrijdag 4 september 2015 19:26 schreef niels0 het volgende:
[..]
Koop ook kleding, voedsel en accomodatie voor ze.
Denk eigenlijk dat jij een zware parasiet bent.
Matras op de vloer krijg je zo schimmel vanquote:Op vrijdag 4 september 2015 19:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja moet flink wennen, en ik moet eerlijk zeggen dat het niet brandschoon ismja. lig nu op een hoogslaper die een beetje krakkemikkig is, dus ga het matras er straks afslepen en er gewoon onder op de vloer liggen. morgen op zoek naar een dekbed en schoon hoeslaken dan maar
Goh, wat een goedheidquote:Op vrijdag 4 september 2015 19:26 schreef niels0 het volgende:
[..]
ja tilburgquote:Op vrijdag 4 september 2015 19:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
oh ben je verhuisd? godverdomme waarom weet ik nergens van
acommodatiequote:Op vrijdag 4 september 2015 19:26 schreef niels0 het volgende:
[..]
hij is een vieze hoerenloper.quote:Op vrijdag 4 september 2015 19:25 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Waarom weer je al die prijzen uit je hoofd?
quote:Op vrijdag 4 september 2015 19:27 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Goh, wat een goedheiddie meisjes zitten ook echt te wachten op jou
kan me dat echt voorstellen... zonder geld zouden ze je vast ook doen
En waarom denk je dat ik een parasiet ben niels?
Ik werk gewoon hoor en betaal geen kansloze meisjes voor seks, sneu huftertje
quote:Op vrijdag 4 september 2015 19:26 schreef niels0 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 september 2015 19:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Als je echt zo goed was gaf je ze dat zonder seks....
Niet meer doen dusquote:Op vrijdag 4 september 2015 19:28 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
hij is een vieze hoerenloper.
Damn, ik ga ooit wel eens naar de hoeren. Ik ben zoals niels![]()
![]()
![]()
haha gefaald.quote:Op vrijdag 4 september 2015 19:28 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
hij is een vieze hoerenloper.
Damn, ik ga ooit wel eens naar de hoeren. Ik ben zoals niels![]()
![]()
![]()
Je profiteert te veel.quote:Op vrijdag 4 september 2015 19:27 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Goh, wat een goedheiddie meisjes zitten ook echt te wachten op jou
kan me dat echt voorstellen... zonder geld zouden ze je vast ook doen
En waarom denk je dat ik een parasiet ben niels?
Ik werk gewoon hoor en betaal geen kansloze meisjes voor seks, sneu huftertje
Godver...quote:Op vrijdag 4 september 2015 19:26 schreef niels0 het volgende:
[..]
Je kop in het zand steken zal wel toffer zijn met je struisvogelpolitiek.
Dag WCH.
vriend, ik ben al naar meer locaties geweest dan jij ooit in je leven zult zien.quote:
Niet dak weetquote:Op vrijdag 4 september 2015 19:32 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dacht dat je bij Windesheim ging studeren? Of was jij dat niet?
21, nooit een hoer geneukt. Welja, nooit een betaalde hoer geneukt.quote:Op vrijdag 4 september 2015 19:31 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
ben 23 en 3x een hoer geneukt. Niks ernstigs dus
Hoe dan? Geef eens een voorbeeld?quote:
Ik heb er geen problemen mee. Soms is het gewoon handig als je echt een tijdje droog staat en niet een lelijke chick wilt neuken om te neuken.quote:Op vrijdag 4 september 2015 19:34 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
21, nooit een hoer geneukt. Welja, nooit een betaalde hoer geneukt.
Bootje varen reizen noemenquote:Op vrijdag 4 september 2015 19:35 schreef niels0 het volgende:
WCH, volgens mij ben jij nog nooit buiten Europa geweest. Misschien in een resort, maar dat telt niet mee Op jouw leeftijd niet hebben gereisd, sorry hoor.
hier ook...quote:Op vrijdag 4 september 2015 19:34 schreef Der_Mann het volgende:
automatisch verversen doet het niet en ik moet ook steeds refreshen na zelf te posten
wat de neuk maakt het uit of iemand wel of niet gereisd heeftquote:Op vrijdag 4 september 2015 19:35 schreef niels0 het volgende:
WCH, volgens mij ben jij nog nooit buiten Europa geweest. Misschien in een resort, maar dat telt niet mee Op jouw leeftijd niet hebben gereisd, sorry hoor.
quote:Op vrijdag 4 september 2015 19:35 schreef niels0 het volgende:
Heb ik ook.quote:Op vrijdag 4 september 2015 19:34 schreef Der_Mann het volgende:
automatisch verversen doet het niet en ik moet ook steeds refreshen na zelf te posten
Zat sletjes te vinden die het gratis doen.quote:Op vrijdag 4 september 2015 19:35 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ik heb er geen problemen mee. Soms is het gewoon handig als je echt een tijdje droog staat en niet een lelijke chick wilt neuken om te neuken.
Ik heb op mijn reizen ook geen hoeren geneukt, wel meisjes die graag met een gringo meegingenquote:Op vrijdag 4 september 2015 19:35 schreef niels0 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |