Lange tijd last gehad van nachtmerries. Ik slaap beter de laatste tijd. Ik weet hoe klote het is om slecht te slapen..quote:
Mag ik je arm hebben?quote:Op zaterdag 5 september 2015 11:03 schreef Crip het volgende:
[..]
Was vaag, was ergens waar de stad helemaal verwoest was. En ik leefde nog dus ik ging rond kijken, opeens zo'n groepje enge mensen achter mij aan rekken met messen.. eentje gooide zo ninja-ish zn mes en toen vloog mijn arm eraf. Ik pakte mijn afgehakte arm op en rende verder terwijl gewoon bloed uit mijn arm spoot. Naja zo ging dat verder totdat ze mij opeens hadden en toen eentje mijn keel door wilde snijden en in de zee wilde dumpen werd ik wakker.
goede weerlegging ditquote:
Ik wil je niet lastigvallen hoor Nijn, maar het is een miscommunicatie. Met diequote:
Achjaquote:Op zaterdag 5 september 2015 11:09 schreef niels0 het volgende:
[..]
Lange tijd last gehad van nachtmerries. Ik slaap beter de laatste tijd. Ik weet hoe klote het is om slecht te slapen..
zou ook raar zijn als je er vrolijk van werdquote:Op zaterdag 5 september 2015 11:15 schreef xcachet het volgende:
Ik word steeds weer sip als ik die foto van dat verdronken jongetje zie
Ik probeer het ook niet te weerleggen, ben niet achterlijk hoor, genius.quote:
stronk whiteknightism in je sigquote:
dat zag ik ook iddquote:Op zaterdag 5 september 2015 11:16 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik probeer het ook niet te weerleggen
Nee maar echt heeeeel sipquote:Op zaterdag 5 september 2015 11:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zou ook raar zijn als je er vrolijk van werd
sowiesoquote:Op zaterdag 5 september 2015 11:17 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja moet toch wel bekend terrein zijn voor jou
Bedankt.quote:Op zaterdag 5 september 2015 11:15 schreef xcachet het volgende:
Ik word steeds weer sip als ik die foto van dat verdronken jongetje zie
Ach wel nee. Heb niks met kinderen.quote:
jij geeft niks om je medemens?quote:Op zaterdag 5 september 2015 11:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ach wel nee. Heb niks met kinderen.
Maar dat vluchtelingen gedoe hier in Europa gaat echt veel te ver. We geven niks om de medemens
Shut upquote:Op zaterdag 5 september 2015 11:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ook niet hoor, maar ja, dat komt omdat gingers geen ziel hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |