Ik heb Utrechters, Brabanders en Limburgers 'Eva' uit horen spreken en het klonk allemaal hetzelfdequote:Op zaterdag 5 september 2015 10:44 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik probeer het op te lossen voor je Krio, dat beloof ik je... Maar aangezien je verwarring gok ik dat je geen Limburger bent en mijn naam dus met een J uitspreekt?
Oh jee hoe komt het wil je erover pratenquote:
Ik ben idd geen Limburger.quote:Op zaterdag 5 september 2015 10:44 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik probeer het op te lossen voor je Krio, dat beloof ik je... Maar aangezien je verwarring gok ik dat je geen Limburger bent en mijn naam dus met een J uitspreekt?
neequote:Op zaterdag 5 september 2015 10:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh jee hoe komt het wil je erover praten
ftfyquote:Op zaterdag 5 september 2015 10:44 schreef McNulty het volgende:
[..]
gewoon thick skinny/shredded zijn als meisje
anavar meisjesquote:
ftfyquote:Op zaterdag 5 september 2015 10:52 schreef McNulty het volgende:
[..]
anavar meisjes
zo droog staan als meisje dat je onvruchtbaar bent![]()
yolo'en met je gezondheid
Dan zal het komen omdat ik er extra op letquote:Op zaterdag 5 september 2015 10:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb Utrechters, Brabanders en Limburgers 'Eva' uit horen spreken en het klonk allemaal hetzelfde.
Tenzij je van die Maastricht Limburgers hebt die Ieeeeeevaaaah zeggen of zo.
Ik ga eens kijken hoe het werkt op m'n laptopquote:Op zaterdag 5 september 2015 10:48 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik ben idd geen Limburger.En ik zie het verschil tussen e en eej echt niet.
Oplossing: kom uit bed en doe vocaroo op laptop/pc.
je spreek jezelf tegen met de 2e en 3e smiley genius.quote:
quote:Op zaterdag 5 september 2015 10:49 schreef McNulty het volgende:
ik wil een vocaroo van emma horen.
zij heeft zo'n diep hese rokersstem
Niks negatiefs. Het valt me gewoon op.quote:Op zaterdag 5 september 2015 10:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dat iets negatiefs voor de vrouwenlover die je bent?
Nee hoor.quote:Op zaterdag 5 september 2015 10:55 schreef McNulty het volgende:
[..]
je spreek jezelf tegen met de 2e en 3e smiley genius.
Wel meer pussy dan mannen.quote:Op zaterdag 5 september 2015 10:57 schreef niels0 het volgende:
[..]
Niks negatiefs. Het valt me gewoon op.
Ben gek op vrouwen omdat ze feller zijn dan mannen.
Pls.quote:Op zaterdag 5 september 2015 10:57 schreef McNulty het volgende:
Maar jij krioro bent volgensmij ook niet vies van een spuitje. Soort zoekt soort.
Yay!quote:Op zaterdag 5 september 2015 10:55 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik ga eens kijken hoe het werkt op m'n laptop
De effecten een lage bf heeft een zwaardere impact op een vrouw en het duurt langer voor ze om ervan te herstellen. Haal je hoofd uit het zand aub.quote:
Ieder z'n ding. In m'n volgende leven wordt ik weer liever geboren met een slurfje.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |