quote:Op zaterdag 5 september 2015 10:28 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Eva
Eejva
Zeg het eens hardop
Doe maar vocaroo want dit móet verduidelijkt worden hoor.quote:Op zaterdag 5 september 2015 10:29 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik merk nog steeds geen verschil.
Als zij je eerst begroet hoef je die vraag niet eens te stellenquote:
ik lust de pap van de zinaquote:Op zaterdag 5 september 2015 10:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Als zij je eerst begroet hoef je die vraag niet eens te stellen
Meisjes met een goede waist-to-hip ratioquote:Op zaterdag 5 september 2015 10:14 schreef xcachet het volgende:
[..]
Srry. Hiervoor ga ik mijn bed niet uit
Maar extreme heupen en een kleine taille wordt mode volgens mijJe ziet het steeds vaker.
Ik heb het over extreem. Je fotootje is gephotoschoppedquote:Op zaterdag 5 september 2015 10:36 schreef McNulty het volgende:
[..]
Meisjes met een goede waist-to-hip ratio![]()
ik preek er al jaren over.
Halleluja!
[ afbeelding ]
Praise the lord!!
[ afbeelding ]
Lijkt meer op de resultaten van experimenten die ze in de tweede wereldoorlog dedenquote:Op zaterdag 5 september 2015 10:36 schreef McNulty het volgende:
[..]
Halleluja!
[ afbeelding ]
Praise the lord!!
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 5 september 2015 10:36 schreef McNulty het volgende:
[..]
Halleluja!
[ afbeelding ]
Praise the lord!!
[ afbeelding ]
Oja, je hebt gelijkquote:Op zaterdag 5 september 2015 10:35 schreef xcachet het volgende:
[..]
Pas op hoor. Zitten hier een hoop stalkers
Sorryquote:
Sinds wanneer is dat iets negatiefs voor de vrouwenlover die je bent?quote:
Oh dat is wel ernstig hahaquote:Op zaterdag 5 september 2015 10:39 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Oja, je hebt gelijk
M'n telefoon zegt dat ik niet genoeg ruimte heb om een app van 2 MB te downloaden om een vocaroo hier te zetten
Dit is zeker ook gephotoshopped.quote:Op zaterdag 5 september 2015 10:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb het over extreem. Je fotootje is gephotoschopped
Hoi RNquote:Op zaterdag 5 september 2015 10:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dat iets negatiefs voor de vrouwenlover die je bent?
En ik dacht dat ik dikke benen had in vergelijking met de rest:oquote:Op zaterdag 5 september 2015 10:36 schreef McNulty het volgende:
[..]
Halleluja!
[ afbeelding ]
Praise the lord!!
[ afbeelding ]
Terwijl ik nog 500mb hebquote:Op zaterdag 5 september 2015 10:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oh dat is wel ernstig haha
Ik durf geen vocaroo
Hoi Graatje waarom die smiley? :$quote:
wtfquote:Op zaterdag 5 september 2015 10:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Lijkt meer op de resultaten van experimenten die ze in de tweede wereldoorlog deden. Twee lichamen doorsnijden en vervolgens wisselen en weer aan elkaar naaien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |