wat ben jij een raar ventjequote:Op zondag 13 september 2015 14:19 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ja, anders hadden we kansloos 3-0 verloren.
Bekijk de uitslagen van de afgelopen twee jaar maar eens en kom dan nog eens terug....quote:Op zondag 13 september 2015 14:19 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Wat probleempjes links en rechts oké, maar moeite tegen Cambuur? Kom op zeg.
Resultaten van het verleden..quote:Op zondag 13 september 2015 14:37 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Bekijk de uitslagen van de afgelopen twee jaar maar eens en kom dan nog eens terug....
Hoop het, er moet echt scorend vermogen bij voorin, je kan niet altijd op De Jong en de invalgoals van Locadia blijven teren.quote:Op zondag 13 september 2015 14:34 schreef TweeGrolsch het volgende:
Hadden er trouwens nog zomaar 3/4 bij gekund. Lestienne moet nog wel wat relaxter worden voor de goal, maar ik heb wel hoop dat dat komt na wat meer wedstrijden.
Je zou bijna denken dat al die jaren zonder kampioenschap waarin PSV punten liet liggen tegen de "kleine ploegen" je een realistische visie op voetbal zou geven. Maar een jaar kampioen en het is weer allemaal vergeten en hosanna blijkbaar. Eerste wedstrijd van dit seizoen tegen ADO bevestigde weer dat onderschatting altijd gevaarlijk is. Elke uitwedstrijd, en al helemaal op kunstgras is potentieel puntverlies. Zeker na een interland of Europese wedstrijd. Dat zou je onderhand wel moeten weten. Het is achteraf makkelijk praten van ach het is maar Cambuur, maar Feyenoord had het er toch verdomd lastig tegen en smokkelde door hulp van de scheids de winst daar weg terwijl het een gelijkspel moest zijn.quote:Op zondag 13 september 2015 14:39 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Resultaten van het verleden..
Man man man, ik weiger me zo laf in te dekken voor cambuur uit.
Jij denkt dus bij elke uitwedstrijd da we punten verliezen? Ik hoop oprecht dat Cocu wat optimistischer is, ook naar zijn spelers toe. Uiteindelijk telt toch de kwaliteit van de selectie, wat de randvoorwaarden (Uit/thuis, Kunstgras, Publiek) dan zijn is van secundair belang.quote:Op zondag 13 september 2015 15:05 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat al die jaren zonder kampioenschap waarin PSV punten liet liggen tegen de "kleine ploegen" je een realistische visie op voetbal zou geven. Maar een jaar kampioen en het is weer allemaal vergeten en hosanna blijkbaar. Eerste wedstrijd van dit seizoen tegen ADO bevestigde weer dat onderschatting altijd gevaarlijk is. Elke uitwedstrijd, en al helemaal op kunstgras is potentieel puntverlies. Zeker na een interland of Europese wedstrijd. Dat zou je onderhand wel moeten weten. Het is achteraf makkelijk praten van ach het is maar Cambuur, maar Feyenoord had het er toch verdomd lastig tegen en smokkelde door hulp van de scheids de winst daar weg terwijl het een gelijkspel moest zijn.
Ik zeg potentieel puntverlies. Tegenwoordig ligt het allemaal zo dicht bij elkaar. De tijd dat je vooraf de voorspellingen al blind kon invullen ligt ver achter ons. Cambuur heeft zoals eerder aangegeven aangetoond een stug ploegje te kunnen zijn die met vlagen fris aanvallend voetbal laat zien. Dat gisteren de scheids in ons voordeel floot waardoor het een walk-over werd is een gelukje, want wat Cambuur de eerste minuten liet zien klapte ze er meteen op. Na de rode kaart zakte het in en was het gespeeld.quote:Op zondag 13 september 2015 15:07 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Jij denkt dus bij elke uitwedstrijd da we punten verliezen? Ik hoop oprecht dat Cocu wat optimistischer is, ook naar zijn spelers toe. Uiteindelijk telt toch de kwaliteit van de selectie, wat de randvoorwaarden (Uit/thuis, Kunstgras, Publiek) dan zijn is van secundair belang.
Zoals ik al zei doe ik niet aan statistieken van vorig jaar of nog langer geleden, geloof daar niet in. Tuurlijk 'klapt' Cambuur erop (wat een dooddoener trouwens), maar dat houden ze toch nimmer 90 minuten vol? Dat is vaak een kwartier razen, en dan kan het voetballen beginnen.quote:Op zondag 13 september 2015 15:13 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ik zeg potentieel puntverlies. Tegenwoordig ligt het allemaal zo dicht bij elkaar. De tijd dat je vooraf de voorspellingen al blind kon invullen ligt ver achter ons. Cambuur heeft zoals eerder aangegeven aangetoond een stug ploegje te kunnen zijn die met vlagen fris aanvallend voetbal laat zien. Dat gisteren de scheids in ons voordeel floot waardoor het een walk-over werd is een gelukje, want wat Cambuur de eerste minuten liet zien klapte ze er meteen op. Na de rode kaart zakte het in en was het gespeeld.
En als je PSV de laatste jaren hebt gevolgd zou je moeten weten dat statistisch gezien een uitwedstrijd na een interland of Europese wedstrijd vaak puntverlies oplevert.
Ach, we zijn pas 5 wedstrijden onderweg en hebben er intussen al 2 gelijkgespeeld. Zegt niets natuurlijk.quote:Op zondag 13 september 2015 15:16 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Maar om nou te zeggen dat elke uitwedstrijd potentieel puntverlies is gaat me wat ver. Dan heb ik toch wat meer vertrouwen in onze selectie denk ik.
Als je 2 jaar op rij met veel pijn en moeite en fijngeknepen billetjes wint of een puntje pakt, dan is dat geen indekken, dan is dat realisme.quote:Op zondag 13 september 2015 14:39 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Resultaten van het verleden..
Man man man, ik weiger me zo laf in te dekken voor cambuur uit.
Klopt, maar toen ging dat ook vaak met slechts een klein verschil. Dit seizoen zijn we zwakker dan vorig seizoen tot dusverre, dus ik zie ook dit soort uitwedstrijden gewoon als kans op puntenverlies.quote:Op zondag 13 september 2015 15:21 schreef Doublepain het volgende:
PSV heeft vorig seizoen volgensmij bijna het maximale tegen kleine ploegen gehaald hoor.
Nee dat zegt inderdaad niks, omdat je statistieken niet trekt op 5 wedstrijden, maar op veel meer. Daarnaast is het toch niet gek dat je elkaar aan het begin nog moet vinden? Veel nieuwe spelers en veel dragende krachten weg. Ajax daarentegen niemand weg vrijwel niemand erbij. Resultaat: PSV speelt 2x gelijk ajax wint 4x met 0 doelpunten tegen.quote:Op zondag 13 september 2015 15:17 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ach, we zijn pas 5 wedstrijden onderweg en hebben er intussen al 2 gelijkgespeeld. Zegt niets natuurlijk.
Nee hoor, ik denk dat jij doorslaat met je negativisme door te zeggen dat PSV tegen Cambuur punten verspeelt.quote:Op zondag 13 september 2015 15:18 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Als je 2 jaar op rij met veel pijn en moeite en fijngeknepen billetjes wint of een puntje pakt, dan is dat geen indekken, dan is dat realisme.
Natuurlijk is PSV veruit favoriet tegen Cambuur, maar dat wil niet zeggen dat het automatisch een walk in the park is. Elke (top)club heeft mindere teams waar het moeilijk tegen is. PSV heeft dat met Roda, Cambuur en RKC. Het is niet anders.
Maar jouw kijk op PSV is volslagen onrealistisch, dat is me al vaker opgevallen.
quote:Op zondag 13 september 2015 15:36 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Nee dat zegt inderdaad niks, omdat je statistieken niet trekt op 5 wedstrijden, maar op veel meer. Daarnaast is het toch niet gek dat je elkaar aan het begin nog moet vinden? Veel nieuwe spelers en veel dragende krachten weg. Ajax daarentegen niemand weg vrijwel niemand erbij. Resultaat: PSV speelt 2x gelijk ajax wint 4x met 0 doelpunten tegen.
Ik ben ervan overtuigd dat we kampioen gaan worden. Ajax is goed met balbezit houden, maar doen er te weinig mee. Feyenoord is gewoon leuk ,maar hebben we niks van te vrezen.
Blind optimisme. Heerlijk als je zo naïef in de wereld kunt staan.quote:Op zondag 13 september 2015 15:37 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Nee hoor, ik denk dat jij doorslaat met je negativisme door te zeggen dat PSV tegen Cambuur punten verspeelt.
Nee elke zondag weer je pamper voorknuppen omdat je bang bent dat Cambuur je zoek speelt, dat is fijnquote:Op zondag 13 september 2015 15:38 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
[..]
Blind optimisme. Heerlijk als je zo naïef in de wereld kunt staan.
Ik geloof dat PSV dit (en ook vorig) seizoen toch wel heeft laten zien dat het van elk team kan winnen, maar dat ze op 99% ook lang niet zeker zijn van de punten. En met een CL-pot tegen United op het programma is de kans op minder dan 100% inzet gewoon aanwezig.quote:Op zondag 13 september 2015 18:49 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Nee elke zondag weer je pamper voorknuppen omdat je bang bent dat Cambuur je zoek speelt, dat is fijn
En toch was er 100% inzet toch?quote:Op zondag 13 september 2015 20:10 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik geloof dat PSV dit (en ook vorig) seizoen toch wel heeft laten zien dat het van elk team kan winnen, maar dat ze op 99% ook lang niet zeker zijn van de punten. En met een CL-pot tegen United op het programma is de kans op minder dan 100% inzet gewoon aanwezig.
Realisme.
Nee, die 100% inzet was er het eerste kwartier absoluut niet. Cambuur was tot de rode kaart gewoon gelijkwaardig qua aantal kansen.quote:Op zondag 13 september 2015 20:13 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
En toch was er 100% inzet toch?
Negativisme.
7 minutenquote:Op zondag 13 september 2015 20:14 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nee, die 100% inzet was er het eerste kwartier absoluut niet. Cambuur was tot de rode kaart gewoon gelijkwaardig qua aantal kansen.
Zeker niet onmogelijk. Thuis kan alles, zeker tegen Engelse tegenstanders.quote:Op zondag 13 september 2015 20:17 schreef perro. het volgende:
we gaan gewoon winnen dinsdag. uiteraard. eendracht etc.
quote:Op zondag 13 september 2015 20:14 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nee, die 100% inzet was er het eerste kwartier absoluut niet. Cambuur was tot de rode kaart gewoon gelijkwaardig qua aantal kansen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
Wat een raar tijdstip voor je fokrondje.quote:Op maandag 14 september 2015 00:43 schreef Iwanius het volgende:
Yo Brabo's. Er al "zin an"als Ome Louis met zijn United even komt huishouden in Eindhoven dinsdag?
Je kent het gezegde: een goede generale ( Cambuur) betekend een slechte....![]()
Mensen die stam+t niet begrijpen moeten zich misschien niet bezighouden met complexe zaken als gezegdes.quote:Op maandag 14 september 2015 00:43 schreef Iwanius het volgende:
Yo Brabo's. Er al "zin an"als Ome Louis met zijn United even komt huishouden in Eindhoven dinsdag?
Je kent het gezegde: een goede generale ( Cambuur) betekend een slechte....![]()
Tja...was ook bijna de hele dag thuis en lekker aan het lummelen en wat dutten. Daarom terwijl ik FOK!:quote:Op maandag 14 september 2015 00:44 schreef Rabieluh het volgende:
Wat een raar tijdstip voor je fokrondje.
Die kunnen er geen reet van dus als je die niet wint is t zondequote:Op maandag 14 september 2015 00:43 schreef Iwanius het volgende:
Uh, okéquote:Op maandag 14 september 2015 00:47 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Tja...was ook bijna de hele dag thuis en lekker aan het lummelen en wat dutten. Daarom terwijl ik FOK!:
[ afbeelding ]
bubbels dus en eerder te zien in dit topic
wtfquote:Op maandag 14 september 2015 00:47 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Tja...was ook bijna de hele dag thuis en lekker aan het lummelen en wat dutten. Daarom terwijl ik FOK!:
[ afbeelding ]
bubbels dus en eerder te zien in dit topic
Ik hoop dat Hendrix goed speelt, kan zich zomaar in de basiself voor de komende weken spelen als hij tegen United een goede beurt maakt.quote:Op maandag 14 september 2015 15:01 schreef tompsv18 het volgende:
Maher niet bij de wedstrijdselectie morgen
Ik zie dat als positief. Ik denk 8-1.quote:Op maandag 14 september 2015 15:01 schreef tompsv18 het volgende:
Maher niet bij de wedstrijdselectie morgen
Ik denk dat Cocu heel makkelijk weer terug grijpt naar Maher zodra die fit is.quote:Op maandag 14 september 2015 15:10 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik hoop dat Hendrix goed speelt, kan zich zomaar in de basiself voor de komende weken spelen als hij tegen United een goede beurt maakt.
Ik ben er wel een beetje bang voor. Ik heb het idee dat Hendrix zichzelf in grotere wedstrijden altijd een beetje voorbij loopt en te wild wordt. Zie onlangs nog zijn onnodig lompe tackle tijdens zijn invalbeurt tegen Feyenoord.quote:Op maandag 14 september 2015 15:10 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik hoop dat Hendrix goed speelt, kan zich zomaar in de basiself voor de komende weken spelen als hij tegen United een goede beurt maakt.
Absoluut. Ik geef een presentatie voor een kleine 1000 man. Bang is niet helemaal het juiste woord. Noem het eerder nerveus of gespannen.quote:
Wow man. Wow.quote:Op maandag 14 september 2015 15:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Absoluut. Ik geef een presentatie voor een kleine 1000 man. Bang is niet helemaal het juiste woord. Noem het eerder nerveus of gespannen.
Als we tegen één club in de CL thuis punten kunnen halen is het morgen.quote:Op maandag 14 september 2015 16:06 schreef Heufd het volgende:
Manchester United thuis liggen wel kansen. Hoef je niet te verliezen.
Denk dat nickhguitar het niet met je eens is.quote:Op maandag 14 september 2015 16:00 schreef jpg97 het volgende:
Zware week, morgen eerst ManU, en zaterdag Heracles uit.
En die draaien ook zeer redelijk. Tel daarbij op dat ze daar in Almelo ook weer dat ku(ns)tgras hebben, en ik voorzie 2 verliespartijen op rij.
#crisisineindhoven dit dat alles
zit het je nog steeds dwars ja?? Met je faliekante verkeerde voorspelling van Cambuur hahaquote:Op maandag 14 september 2015 16:16 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Denk dat nickhguitar het niet met je eens is.
Oke "BeamofLight"quote:Op maandag 14 september 2015 16:21 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
zit het je nog steeds dwars ja?? Met je faliekante verkeerde voorspelling van Cambuur haha
Individueel is United wel echt sterker. En bij PSV is het teamspel ook nog niet geweldig. Maar kansloos is het zeker niet.quote:Op maandag 14 september 2015 20:06 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik heb er best wel vertrouwen in. Aantal potten van Machester gezien en dat is niet om over naar huis te schrijven. Thuis is er best wel wat mogelijk. Ik heb er in ieder geval enorm veel zin in. 🆑
Nog lang?quote:Op maandag 14 september 2015 20:24 schreef Doublepain het volgende:
Ik verheug me echt op de wedstrijd, al de hele dag zenuwen en het duurt nog zo lang.
Wel jammer dat Rooney niet meedoet, had hem graag willen zien, toch wel een Britse legende.
Elk uur is een uur te lang.quote:Op maandag 14 september 2015 20:26 schreef zerokil het volgende:
[..]
Nog lang?
De prijzen van het OV in Engeland zijn echt verschrikkelijk duur trouwens, doen ze zeker omdat het grote PSV komt
Nou ja, heel eerlijk gezegd heeft PSV natuurlijk weinig te zoeken in de CL. Maar dat maakt het juist mooi dat het weer eens een keer zo ver is.quote:Op maandag 14 september 2015 21:10 schreef Comprehendam het volgende:
Niet heel veel vertrouwen in, vind PSV te kwetsbaar tot nog toe. Hoop én heel veel zin is er natuurlijk wel.
Wordt hoe dan ook een mooie avond. De Champions League in het Philips Stadion, zoals het hoort.
ManUtd is ook erg kwetsbaar natuurlijk momenteel. Maar verder heb je hartstikke gelijk. Lekker op tijd weg van mijn stage om nog even te kunnen eten en indrinken, en daarna hopelijk weer bezopen van geluk terug naar Amsterdamquote:Op maandag 14 september 2015 21:10 schreef Comprehendam het volgende:
Niet heel veel vertrouwen in, vind PSV te kwetsbaar tot nog toe. Hoop én heel veel zin is er natuurlijk wel.
Wordt hoe dan ook een mooie avond. De Champions League in het Philips Stadion, zoals het hoort.
Dat constante geknipper van die camera's, wat moet het raar zijn om daar te zitten.quote:Op maandag 14 september 2015 23:45 schreef Doublepain het volgende:
Antwoorden van Memphis zijn hoogstaand
Verwacht toch niks. Dus kan het ook niet mis gaan.quote:Op maandag 14 september 2015 23:36 schreef Rabieluh het volgende:
Ik heb er nu nog totaal geen last van maar morgen wordt zenuwpezen van jewelste.
Humor in het eerste gedeelte van je post en realisme in het 2e gedeelte. Goed bezig.quote:Op dinsdag 15 september 2015 09:19 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Zou mooi zijn voor hem.
Ik gok op 1-1 of 0-4.
Thuis heb je best kans, zeker tegen dit United.quote:Op dinsdag 15 september 2015 09:25 schreef Ajacied422 het volgende:
0-4 is overdreven. Zelfs Ajax hield de schade beperkt tegen ploegen als PSG, Barcelona.
0-2.
Je helpt mijn poging om te trollen wel heel snel om zeep Stijnquote:Op dinsdag 15 september 2015 09:25 schreef Ajacied422 het volgende:
0-4 is overdreven. Zelfs Ajax hield de schade beperkt tegen ploegen als PSG, Barcelona.
0-2.
Daarom mijn voorspelling. Als PSV de kop er bij houdt kunnen ze gelijk spelen en misschien winnen.quote:Op dinsdag 15 september 2015 09:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je helpt mijn poging om te trollen wel heel snel om zeep Stijn
OT :
Dit PSV hoeft nieteens te verliezen van UTD. Zo bijzonder zijn ze niet. Een aardige wedstrijd tegen Brugge met Depay, maar verder is het nog niet om over naar huis te schrijven.
Oke bedanktquote:Op dinsdag 15 september 2015 09:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je helpt mijn poging om te trollen wel heel snel om zeep Stijn
OT :
Dit PSV hoeft nieteens te verliezen van UTD. Zo bijzonder zijn ze niet. Een aardige wedstrijd tegen Brugge met Depay, maar verder is het nog niet om over naar huis te schrijven.
Er bestaat ook nog eens de mogelijkheid dat het een gelijkspel wordt.quote:Op dinsdag 15 september 2015 09:31 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Daarom mijn voorspelling. Als PSV de kop er bij houdt kunnen ze gelijk spelen en misschien winnen.
Zijn de zenuwen te groot in het begin en scoort United snel, dan kan het goed een afstraffing worden. Hoe je het ook went of keert, United heeft veel en veel meer ervaring op dit podium en dat is een grote plus.
Lees de eerste zin nog eens, moppie.quote:Op dinsdag 15 september 2015 09:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Er bestaat ook nog eens de mogelijkheid dat het een gelijkspel wordt.
Oh excuus. Door al die open deuren las ik er overheen.quote:Op dinsdag 15 september 2015 09:33 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Lees de eerste zin nog eens, moppie.
Dyslexie is niet iets om grapjes over te maken, maar ik waardeer de zelfspot.quote:Op dinsdag 15 september 2015 09:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh excuus. Door al die open deuren las ik er overheen.
quote:Op dinsdag 15 september 2015 09:41 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dyslexie is niet iets om grapjes over te maken, maar ik waardeer de zelfspot.
koekoekquote:Op dinsdag 15 september 2015 09:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh excuus. Door al die open deuren las ik er overheen.
Kan die zich in de kijker spelen.quote:Op dinsdag 15 september 2015 10:41 schreef Doublepain het volgende:
Geen wijzigingen in de opstelling
Brenet
100euro op ManUquote:Op dinsdag 15 september 2015 10:41 schreef Doublepain het volgende:
Brenet
Die gaat United helemaal dol draaien.quote:Op dinsdag 15 september 2015 10:41 schreef Doublepain het volgende:
Brenet
quote:Op dinsdag 15 september 2015 10:44 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Die gaat United helemaal dol draaien.
Ik verwacht United eigenlijk met Depay en Young voorin. Misschien zelfs wel zonder echte buitenspelers in een twee spitsen systeem.
Ik verwacht ze eigenlijk met 11 man aan de aftrap.quote:Op dinsdag 15 september 2015 10:44 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Die gaat United helemaal dol draaien.
Ik verwacht United eigenlijk met Depay en Young voorin. Misschien zelfs wel zonder echte buitenspelers in een twee spitsen systeem.
Minimaal hé!quote:Op dinsdag 15 september 2015 10:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik verwacht ze eigenlijk met 11 man aan de aftrap.
Twijfelachtig, twijfelachtig.quote:Op dinsdag 15 september 2015 10:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik verwacht ze eigenlijk met 11 man aan de aftrap.
Ah toevallig, ik dacht ergens rond de 68e minuut.quote:Op dinsdag 15 september 2015 16:53 schreef Scarface88 het volgende:
0-2 voor United denk ik. Verwacht dat PSV lang tegenstand kan bieden maar het rond de 70ste minuut mis gaat.
Weet ik. Anders valt het te veel op.quote:Op dinsdag 15 september 2015 16:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah toevallig, ik dacht ergens rond de 68e minuut.
Heb je de opstelling al hansquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:26 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zij spelen voor top 3 Engeland en wij met Brenet.
Maak daar 0-5 van.
Maher. Ik word daar moe van.quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:35 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Geen Maher op het middenveld, wordt dus niks.
is dit serieus?quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:51 schreef BadderHaring het volgende:
Gelukkig, Brenet speelt. Want als je thuis het spel wilt maken, moet je wel een snelle back hebben.
Nee, natuurlijk niet. PSV moet vooral tegenhouden en dan heb je geen kut aan een back die alleen kan rennen.quote:
ik schrok al.quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:02 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. PSV moet vooral tegenhouden en dan heb je geen kut aan een back die alleen kan rennen.
quote:
Maar ik ben een kwaliteitsuser die altijd serieus is. Althans, in het enige clubtopic hier wat er toe doet.quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:04 schreef perro. het volgende:
[..]
je weet het nooit gezien de lading onzin in vbl.
aha.quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:06 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
[..]
Maar ik ben een kwaliteitsuser die altijd serieus is. Althans, in het enige clubtopic hier wat er toe doet.
grrrrr is een baas. Maar wel eentje met een chronisch halfleeg glas.quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:07 schreef perro. het volgende:
[..]
aha.
ik dacht grrrr. de eeuwig pessimistische realist.
eens. soms wel zonde van m.quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:08 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
grrrrr is een baas. Maar wel eentje met een chronisch halfleeg glas.
zn username verraadt wel eea natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:11 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij in het echte leven een positievere inborst heeft.
Alleen vandaag?quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:38 schreef Tallie1982 het volgende:
Wat zou ik vandaag graag Willems hebben gehad.Die Brenet die wordt afgeslacht vandaag.
Dat vind ik dus ook, alleen denk ik dat Rommedahl ietsjes sneller is, en Lestienne technisch tot iets meer in staat moet zijn, tevens is Lestienne echt een rotzakje. Heerlijk om zo nu en dan in je team te hebben, want dat is soms gewoon nodig.quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:34 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Lesbienne doet me een beetje denken aan Rommedahl
En allebei is veel rennen en werken met weinig rendement. Die voorzettenquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:37 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dat vind ik dus ook, alleen denk ik dat Rommedahl ietsjes sneller is, en Lestienne technisch tot iets meer in staat moet zijn, tevens is Lestienne echt een rotzakje. Heerlijk om zo nu en dan in je team te hebben, want dat is soms gewoon nodig.
Geef Lestienne nog een paar maandjes de tijd. Ik heb hem best al een paar leuke dingen zien doen. Wijnaldum zijn rendement begon ook pas na een paar jaar te stijgen. Daarvoor was het een blind dravertje. Na een paar jaar kon hij net ff wat meer en leverde hij flink wat miljoenen op.quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:39 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
En allebei is veel rennen en werken met weinig rendement. Die voorzetten
Omdat die ook blond is?quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:34 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Lestienne doet me een beetje denken aan Rommedahl
Edit: typefoutje gecorrigeerd
Rustig maar hoor, eerste wedstrijd. Dit was de zwakste tegenstander, en thuis, hoor je gewoon te winnen.quote:
I fucking hope soquote:Op dinsdag 15 september 2015 22:22 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Calm your tits, dat is gewoon een lichte verrekking ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |