abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155901248
quote:
1s.gif Op maandag 7 september 2015 14:54 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Dat Nederland de wedstrijd domineerde, dat ze de controle hadden, dat ze werklust hadden.

Dat is inderdaad wel een héél positieve analyse, goeie genade :') . Maar in de eredivisie hoor je dat soort uitspraken ook heel vaak van de verliezende partij, ook bij 'mijn' club (PSV) sta ik soms versteld van wat spelers en technische staf allemaal voor positiefs te vertellen hebben na een draak van een wedstrijd en/of een slecht resultaat.

Of Vermeer die na PSV-Feyenoord doodleuk gaat beweren dat Feyenoord best had kunnen winnen. Ja, als je 10 keer zo'n wedstrijd speelt zal je er met een bak geluk vast wel 1 of 2 van winnen.

Het lijkt nogal een alomtegenwoordige mentaliteit te zijn: slechte resultaten zijn 'pech' of arbitrage, goede resultaten een bevestiging van hoe awesome ze wel niet zijn.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_155903601
Met Robben en Vlaar horen we van beide landen te winnen. Ook denk ik dat het goed is dat Krul een kans krijgt en Nederland kapt met het naïeve 4-3-3 systeem. Huntelaar als diepe spits met daarachter Depay, Van Persie en Robben is een droomaanval. Daarachter zou ik Nigel de Jong en Sneijder zetten en in de verdediging van rechts naar links Janmaat, Riedewald, Vlaar (Van Dijk als Vlaar geblesseerd is) en Blind. En Krul dus in het doel.
pi_155920192
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 19:44 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Met Robben en Vlaar horen we van beide landen te winnen. Ook denk ik dat het goed is dat Krul een kans krijgt en Nederland kapt met het naïeve 4-3-3 systeem. Huntelaar als diepe spits met daarachter Depay, Van Persie en Robben is een droomaanval. Daarachter zou ik Nigel de Jong en Sneijder zetten en in de verdediging van rechts naar links Janmaat, Riedewald, Vlaar (Van Dijk als Vlaar geblesseerd is) en Blind. En Krul dus in het doel.
Bijna mee eens
4-2-3-1 kan de oplossing zijn, maar ik zou dan voor:

Krul
VlnR Janmaat, de Vrij,van Dijk (of Vlaar) Blind
Clasie
Sneijder (of Klaassen)
VlnR Robben (of van Persie), van Persie(of Sneijder), Depay
Huntelaar (of Dost)

En als trainer Gertjan Verbeek

Kiezen
En...... onthoud! Er is altijd iemand die van je houd!
  dinsdag 8 september 2015 @ 17:14:38 #54
442351 FritzWepper
Account inactief
pi_155926476
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 19:44 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Het werkte vorig jaar, dus probeer 5-3-2 nog maar eens:

Cillessen;
Tete, de Vrij, Vlaar, Blind, Willems;
Wijnaldum, Sneijder, N. de Jong;
Depay, Robben

*Vlaar, Willems en Robben zijn wel behoorlijke vraagtekens
  dinsdag 8 september 2015 @ 17:21:40 #55
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_155926608
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 17:14 schreef FritzWepper het volgende:

[..]

Het werkte vorig jaar, dus probeer 5-3-2 nog maar eens:

Cillessen;
Tete, de Vrij, Vlaar, Blind, Willems;
Wijnaldum, Sneijder, N. de Jong;
Depay, Robben

*Vlaar, Willems en Robben zijn wel behoorlijke vraagtekens
Om eerlijk te zijn denk ik dat Vlaar klaar is
RED ONS HENNIEGOD
pi_155930474
Heeft groepshoofd zijn nog een voordeel voor de loting eigenlijk? Lijkt me de enige reden dat IJsland en Tjsechië nog hun best gaan doen :').
Amen.
  dinsdag 8 september 2015 @ 21:06:05 #57
442351 FritzWepper
Account inactief
pi_155932435
quote:
2s.gif Op dinsdag 8 september 2015 19:55 schreef Jivis het volgende:
Heeft groepshoofd zijn nog een voordeel voor de loting eigenlijk? Lijkt me de enige reden dat IJsland en Tjsechië nog hun best gaan doen :').
Nope :'(

quote:
For the draw, the hosts France will be automatically placed in position A1. The other 23 qualified teams will be seeded into four pots of five (Pot 1) or six teams (Pots 2, 3 and 4). The title holders Spain will be seeded in Pot 1 if they qualify. The other 22 teams will be seeded according to the UEFA National team coefficients updated after the completion of qualifying.
Oranje staat op deze ranking op dit moment overigens 4e, IJsland, Tsjechië en Turkije respectievelijk 17, 24 en 28e.
pi_155939247
Mijn onderschrift is best vaak van toepassing..

pi_155940937
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 september 2015 21:06 schreef FritzWepper het volgende:

[..]

Nope :'(

[..]

Oranje staat op deze ranking op dit moment overigens 4e, IJsland, Tsjechië en Turkije respectievelijk 17, 24 en 28e.
Dan maar hopen dat Tsjechië en IJsland in hun goede flow willen blijven of iets dergelijks. Zonder hulp van de tegenstander zie ik die Turken niet scoren, vooral niet als de druk er op zit.
Amen.
  woensdag 9 september 2015 @ 08:44:43 #60
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_155940977
Mensen die na deze reeks nog steeds Cillesen in het doel willen hebben. :')
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_155941047
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 14:31 schreef inslagenreuring het volgende:
Holland to qualify- yes: 3,00 - No: 1,35
Turkey to qualify- yes: 2,20 - No: 1,60

Ook de bookies zijn er nog niet helemaal zeker van :s)
Omdat de nummer drie ook nog playoffs moet spelen he ;)
pi_155941059
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 00:01 schreef tralalala het volgende:
Turkije verneukt het tegen Tjechie in een knotsgekke wedstrijd en Nederland verneukt het alsnog. ;(
Dat zou geniaal zijn.
pi_155941347
quote:
1s.gif Op woensdag 9 september 2015 08:44 schreef MPC60 het volgende:
Mensen die na deze reeks nog steeds Cillesen in het doel willen hebben. :')
Inderdaad het roer moet om

Andere speelstijl
Andere keeper, andere verdediging, middenveld en aanval

veredelde 3-5-2

-------------------------Krul

-------------van Dijk de Vrij Riederwald----

van Beek------------------------------------Blind
-------------------------Clasie-----------------------
-------van Persie----------------Sneijder

-----------------------Robben---------------------
-------------------------Dost-----------------------

Clasie of Klaassen
Riederwald of Bruma
Bij afwezigheid van Robben Depay
En...... onthoud! Er is altijd iemand die van je houd!
pi_155944369
Als jullie er volgend jaar er niet bij zijn.helpt het wel de Belgen.

België staat 6e op de Uefa ranking Nederland 5e. Dus België zal sowieso in pot 1 belanden
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  woensdag 9 september 2015 @ 13:17:25 #65
442351 FritzWepper
Account inactief
pi_155945597
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 12:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als jullie er volgend jaar er niet bij zijn.helpt het wel de Belgen.

België staat 6e op de Uefa ranking Nederland 5e. Dus België zal sowieso in pot 1 belanden
Ach, naast alle nrs. 1 en 2 gaan ook vier van de beste nrs. 3 uit de poules door naar de tweede ronde.
pi_155948238
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2015 23:52 schreef tong80 het volgende:

[..]

En in de Metro ?

:P
:D _O-
Groot fan van User Wotte
pi_155993307
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 00:01 schreef tralalala het volgende:
Turkije verneukt het tegen Tjechie in een knotsgekke wedstrijd en Nederland verneukt het alsnog. ;(
Dat zou niet eens een gekke gedachte zijn. Joh we moeten ons er gewoon bij neerleggen dat het over en sluiten is.
pi_155996730
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 september 2015 10:24 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Dat zou niet eens een gekke gedachte zijn. Joh we moeten ons er gewoon bij neerleggen dat het over en sluiten is.
We kunnen ons er niet bij neerleggen, want het is nog niet over. Er is zelfs nog een heel goede kans dat we die play-offs alsnog halen :P.
Amen.
pi_155996889
quote:
2s.gif Op vrijdag 11 september 2015 13:19 schreef Jivis het volgende:

[..]

We kunnen ons er niet bij neerleggen, want het is nog niet over. Er is zelfs nog een heel goede kans dat we die play-offs alsnog halen :P.
Altijd positief blijven ;) Maar zelfs al halen we die playoffs, dan heb je nog 2 gigantische kutwedstrijden te spelen. Ikzelf zie het somber in.
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_155997041
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 13:24 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

Altijd positief blijven ;) Maar zelfs al halen we die playoffs, dan heb je nog 2 gigantische kutwedstrijden te spelen. Ikzelf zie het somber in.
Ik ben niet zozeer positief en zie het ook somber in, maar je erbij neerleggen kan simpelweg (nog) niet.
Amen.
pi_156000305
http://captiongenerator.com/58209/Oranje-is-dramatisch

:P

Ik hoop dat de Tsjechen nog een beetje willen voetballen tegen Turkije, maar je moet ook nog maar even van die Tsjechen winnen thuis natuurlijk. En Kazachstan uit is gewoon een pokke eind vliegen, dat hakt er ook wel in. Als je dat niet kunt winnen dan moet de bezem er snoeihard doorheen.

Die van Oostveen moet trouwens ook echt opbokken, totaal geen zelfreflectie.
pi_156005062
Als Turkije wint van Tjechie, is het klaar met NL. Ijsland gaan die Turken niet verliezen.
pi_156005136
Wikipedia klopt ook niet trouwens. Er staat dat Oranje geplaatst is voor de play offs. Is lulkoek natuurlijk.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_156068198
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 september 2015 13:30 schreef Jivis het volgende:

Ik ben niet zozeer positief en zie het ook somber in, maar je erbij neerleggen kan simpelweg (nog) niet.
Nou...dan houd jij je vast aan hoop, ga ik wat anders doen nl.

pi_156280195
Zonder de Vrij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')