Dat is inderdaad wel een héél positieve analyse, goeie genadequote:Op maandag 7 september 2015 14:54 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Dat Nederland de wedstrijd domineerde, dat ze de controle hadden, dat ze werklust hadden.
Bijna mee eensquote:Op maandag 7 september 2015 19:44 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Met Robben en Vlaar horen we van beide landen te winnen. Ook denk ik dat het goed is dat Krul een kans krijgt en Nederland kapt met het naïeve 4-3-3 systeem. Huntelaar als diepe spits met daarachter Depay, Van Persie en Robben is een droomaanval. Daarachter zou ik Nigel de Jong en Sneijder zetten en in de verdediging van rechts naar links Janmaat, Riedewald, Vlaar (Van Dijk als Vlaar geblesseerd is) en Blind. En Krul dus in het doel.
Het werkte vorig jaar, dus probeer 5-3-2 nog maar eens:quote:Op maandag 7 september 2015 19:44 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Met Robben en Vlaar horen we van beide landen te winnen. Ook denk ik dat het goed is dat Krul een kans krijgt en Nederland kapt met het naïeve 4-3-3 systeem. Huntelaar als diepe spits met daarachter Depay, Van Persie en Robben is een droomaanval. Daarachter zou ik Nigel de Jong en Sneijder zetten en in de verdediging van rechts naar links Janmaat, Riedewald, Vlaar (Van Dijk als Vlaar geblesseerd is) en Blind. En Krul dus in het doel.
Om eerlijk te zijn denk ik dat Vlaar klaar isquote:Op dinsdag 8 september 2015 17:14 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Het werkte vorig jaar, dus probeer 5-3-2 nog maar eens:
Cillessen;
Tete, de Vrij, Vlaar, Blind, Willems;
Wijnaldum, Sneijder, N. de Jong;
Depay, Robben
*Vlaar, Willems en Robben zijn wel behoorlijke vraagtekens
Nopequote:Op dinsdag 8 september 2015 19:55 schreef Jivis het volgende:
Heeft groepshoofd zijn nog een voordeel voor de loting eigenlijk? Lijkt me de enige reden dat IJsland en Tjsechië nog hun best gaan doen.
Oranje staat op deze ranking op dit moment overigens 4e, IJsland, Tsjechië en Turkije respectievelijk 17, 24 en 28e.quote:For the draw, the hosts France will be automatically placed in position A1. The other 23 qualified teams will be seeded into four pots of five (Pot 1) or six teams (Pots 2, 3 and 4). The title holders Spain will be seeded in Pot 1 if they qualify. The other 22 teams will be seeded according to the UEFA National team coefficients updated after the completion of qualifying.
Dan maar hopen dat Tsjechië en IJsland in hun goede flow willen blijven of iets dergelijks. Zonder hulp van de tegenstander zie ik die Turken niet scoren, vooral niet als de druk er op zit.quote:Op dinsdag 8 september 2015 21:06 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Nope
[..]
Oranje staat op deze ranking op dit moment overigens 4e, IJsland, Tsjechië en Turkije respectievelijk 17, 24 en 28e.
Omdat de nummer drie ook nog playoffs moet spelen hequote:Op maandag 7 september 2015 14:31 schreef inslagenreuring het volgende:
Holland to qualify- yes: 3,00 - No: 1,35
Turkey to qualify- yes: 2,20 - No: 1,60
Ook de bookies zijn er nog niet helemaal zeker van
Dat zou geniaal zijn.quote:Op maandag 7 september 2015 00:01 schreef tralalala het volgende:
Turkije verneukt het tegen Tjechie in een knotsgekke wedstrijd en Nederland verneukt het alsnog.
Inderdaad het roer moet omquote:Op woensdag 9 september 2015 08:44 schreef MPC60 het volgende:
Mensen die na deze reeks nog steeds Cillesen in het doel willen hebben.
Ach, naast alle nrs. 1 en 2 gaan ook vier van de beste nrs. 3 uit de poules door naar de tweede ronde.quote:Op woensdag 9 september 2015 12:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als jullie er volgend jaar er niet bij zijn.helpt het wel de Belgen.
België staat 6e op de Uefa ranking Nederland 5e. Dus België zal sowieso in pot 1 belanden
Dat zou niet eens een gekke gedachte zijn. Joh we moeten ons er gewoon bij neerleggen dat het over en sluiten is.quote:Op maandag 7 september 2015 00:01 schreef tralalala het volgende:
Turkije verneukt het tegen Tjechie in een knotsgekke wedstrijd en Nederland verneukt het alsnog.
We kunnen ons er niet bij neerleggen, want het is nog niet over. Er is zelfs nog een heel goede kans dat we die play-offs alsnog halenquote:Op vrijdag 11 september 2015 10:24 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Dat zou niet eens een gekke gedachte zijn. Joh we moeten ons er gewoon bij neerleggen dat het over en sluiten is.
Altijd positief blijvenquote:Op vrijdag 11 september 2015 13:19 schreef Jivis het volgende:
[..]
We kunnen ons er niet bij neerleggen, want het is nog niet over. Er is zelfs nog een heel goede kans dat we die play-offs alsnog halen.
Ik ben niet zozeer positief en zie het ook somber in, maar je erbij neerleggen kan simpelweg (nog) niet.quote:Op vrijdag 11 september 2015 13:24 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Altijd positief blijvenMaar zelfs al halen we die playoffs, dan heb je nog 2 gigantische kutwedstrijden te spelen. Ikzelf zie het somber in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou...dan houd jij je vast aan hoop, ga ik wat anders doen nl.quote:Op vrijdag 11 september 2015 13:30 schreef Jivis het volgende:
Ik ben niet zozeer positief en zie het ook somber in, maar je erbij neerleggen kan simpelweg (nog) niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |