Beter zo ?quote:
Turkije heeft vechtlust, Nederland niet. Dus Nederland gaat het niet halen, Turkije heeft het in eigen hand.quote:Op maandag 7 september 2015 11:06 schreef Odaiba het volgende:
Het komt allemaal op het nippertje wel goedTurkije verliest 1 partij en Nederland haalt 2 overwinningen binnen.
Ha ha haquote:Op maandag 7 september 2015 11:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ja wat de fuck doet Kazachstan op het EK
O doet Greg niet mee? Dan winnen we met 2-0quote:Op maandag 7 september 2015 08:56 schreef begaaierd het volgende:
We spelen thuis? Dan moet 2-2 wel haalbaar zijn.
Maar wie ze voor NL moet scoren weet ik eigenlijk niet....
Goeie vraag toch? Het land grenst nota bene aan China, Israel kan ik nog net begrijpen maar echt Aziatische landen..quote:
Ik ben het dan ook met je eensquote:Op maandag 7 september 2015 11:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Goeie vraag toch? Het land grenst nota bene aan China, Israel kan ik nog net begrijpen maar echt Aziatische landen..
Ik ga lachen als dat gebeurt ja, met Blind naar het EKquote:Op maandag 7 september 2015 11:06 schreef Odaiba het volgende:
Het komt allemaal op het nippertje wel goedTurkije verliest 1 partij en Nederland haalt 2 overwinningen binnen.
Wat zei die kabouter allemaal dan?quote:Op maandag 7 september 2015 11:25 schreef Resonancer het volgende:
Na het commentaar van Sneijder gister denk ik dat ze nog niet wakker geschud zijn, tenzij de media of Yolanthe dat nog doen vrees ik het ergste. Verlies dus.
Sowieso wel, die Turken kunnen niets als ze het zelf moeten doenquote:Op maandag 7 september 2015 14:34 schreef byah het volgende:
Ik denk dat het met een flinke zak geld richting Turkije nog wel goed moet komen.
Dat Nederland de wedstrijd domineerde, dat ze de controle hadden, dat ze werklust hadden.quote:Op maandag 7 september 2015 14:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wat zei die kabouter allemaal dan?
De huidige selectie wakker schudden is onbegonnen werk ook. De oudjes vinden zichzelf op basis van prestaties in het verleden nog steeds wereldtop, de jonkies denken dat ze al op de deur kloppen bij de wereldtop en beiden vergissen ze zich
Ik mis Ron Vlaarquote:Op maandag 7 september 2015 12:39 schreef BB-King het volgende:
Gelukkig mag Bruno Martins Indi dan weer meespelen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |