Magquote:
Komt Ali G niet vandaan ?quote:
En in de Metro ?quote:Op zondag 6 september 2015 23:51 schreef Doublepain het volgende:
Boltok de Rapist schijnt in de spits te staan, dan weet je wat we te verwachten staan.
Dit vind ik ook nog wel een aannemelijk scenarioquote:Op maandag 7 september 2015 00:01 schreef tralalala het volgende:
Turkije verneukt het tegen Tjechie in een knotsgekke wedstrijd en Nederland verneukt het alsnog.
quote:Op maandag 7 september 2015 09:02 schreef Daarnaast het volgende:
Ik wil niet eens meer dat Nederland de EK haalt. Ze worden daar toch uitgeschakeld door een of andere middelmatig land. Liever dat ze de EK overslaan en gaan nadenken hoe we ons oud niveau kunnen komen.
Waarom niet ?quote:Op maandag 7 september 2015 09:25 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dit vind ik ook nog wel een aannemelijk scenario
Waarom de vlag van Ijsland?quote:Op zondag 6 september 2015 23:13 schreef tong80 het volgende:
Gregory van der Wiel mist op 10 oktober de volgende EK-kwalificatiewedstrijd van het Nederlands elftal tegen Kazachstan. De rechtsback van Paris Saint-Germain kreeg zondag bij Turkije zijn derde gele kaart in deze kwalificatiereeks. Dat levert Van der Wiel automatisch een schorsing van één wedstrijd op.
[ afbeelding ]
De oud-Ajacied ging eerder op de bon in de thuiswedstrijd tegen de Turken en donderdag tegen IJsland, toen hij de strafschop veroorzaakte die de nederlaag van Oranje inluidde (0-1). Het Nederlands elftal speelt volgende maand in Astana tegen Kazachstan. Van der Wiel is weer beschikbaar voor de afsluitende thuiswedstrijd tegen Tsjechië, op 13 oktober.
[ afbeelding ]
Ik denk 0-0
Oepsquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |