Individueel is United wel echt sterker. En bij PSV is het teamspel ook nog niet geweldig. Maar kansloos is het zeker niet.quote:Op maandag 14 september 2015 20:06 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik heb er best wel vertrouwen in. Aantal potten van Machester gezien en dat is niet om over naar huis te schrijven. Thuis is er best wel wat mogelijk. Ik heb er in ieder geval enorm veel zin in. 🆑
Nog lang?quote:Op maandag 14 september 2015 20:24 schreef Doublepain het volgende:
Ik verheug me echt op de wedstrijd, al de hele dag zenuwen en het duurt nog zo lang.
Wel jammer dat Rooney niet meedoet, had hem graag willen zien, toch wel een Britse legende.
Elk uur is een uur te lang.quote:Op maandag 14 september 2015 20:26 schreef zerokil het volgende:
[..]
Nog lang?
De prijzen van het OV in Engeland zijn echt verschrikkelijk duur trouwens, doen ze zeker omdat het grote PSV komt
Nou ja, heel eerlijk gezegd heeft PSV natuurlijk weinig te zoeken in de CL. Maar dat maakt het juist mooi dat het weer eens een keer zo ver is.quote:Op maandag 14 september 2015 21:10 schreef Comprehendam het volgende:
Niet heel veel vertrouwen in, vind PSV te kwetsbaar tot nog toe. Hoop én heel veel zin is er natuurlijk wel.
Wordt hoe dan ook een mooie avond. De Champions League in het Philips Stadion, zoals het hoort.
ManUtd is ook erg kwetsbaar natuurlijk momenteel. Maar verder heb je hartstikke gelijk. Lekker op tijd weg van mijn stage om nog even te kunnen eten en indrinken, en daarna hopelijk weer bezopen van geluk terug naar Amsterdamquote:Op maandag 14 september 2015 21:10 schreef Comprehendam het volgende:
Niet heel veel vertrouwen in, vind PSV te kwetsbaar tot nog toe. Hoop én heel veel zin is er natuurlijk wel.
Wordt hoe dan ook een mooie avond. De Champions League in het Philips Stadion, zoals het hoort.
Dat constante geknipper van die camera's, wat moet het raar zijn om daar te zitten.quote:Op maandag 14 september 2015 23:45 schreef Doublepain het volgende:
Antwoorden van Memphis zijn hoogstaand
Verwacht toch niks. Dus kan het ook niet mis gaan.quote:Op maandag 14 september 2015 23:36 schreef Rabieluh het volgende:
Ik heb er nu nog totaal geen last van maar morgen wordt zenuwpezen van jewelste.
Humor in het eerste gedeelte van je post en realisme in het 2e gedeelte. Goed bezig.quote:Op dinsdag 15 september 2015 09:19 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Zou mooi zijn voor hem.
Ik gok op 1-1 of 0-4.
Thuis heb je best kans, zeker tegen dit United.quote:Op dinsdag 15 september 2015 09:25 schreef Ajacied422 het volgende:
0-4 is overdreven. Zelfs Ajax hield de schade beperkt tegen ploegen als PSG, Barcelona.
0-2.
Je helpt mijn poging om te trollen wel heel snel om zeep Stijnquote:Op dinsdag 15 september 2015 09:25 schreef Ajacied422 het volgende:
0-4 is overdreven. Zelfs Ajax hield de schade beperkt tegen ploegen als PSG, Barcelona.
0-2.
Daarom mijn voorspelling. Als PSV de kop er bij houdt kunnen ze gelijk spelen en misschien winnen.quote:Op dinsdag 15 september 2015 09:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je helpt mijn poging om te trollen wel heel snel om zeep Stijn
OT :
Dit PSV hoeft nieteens te verliezen van UTD. Zo bijzonder zijn ze niet. Een aardige wedstrijd tegen Brugge met Depay, maar verder is het nog niet om over naar huis te schrijven.
Oke bedanktquote:Op dinsdag 15 september 2015 09:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je helpt mijn poging om te trollen wel heel snel om zeep Stijn
OT :
Dit PSV hoeft nieteens te verliezen van UTD. Zo bijzonder zijn ze niet. Een aardige wedstrijd tegen Brugge met Depay, maar verder is het nog niet om over naar huis te schrijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |