Wat een raar tijdstip voor je fokrondje.quote:Op maandag 14 september 2015 00:43 schreef Iwanius het volgende:
Yo Brabo's. Er al "zin an"als Ome Louis met zijn United even komt huishouden in Eindhoven dinsdag?
Je kent het gezegde: een goede generale ( Cambuur) betekend een slechte....![]()
Mensen die stam+t niet begrijpen moeten zich misschien niet bezighouden met complexe zaken als gezegdes.quote:Op maandag 14 september 2015 00:43 schreef Iwanius het volgende:
Yo Brabo's. Er al "zin an"als Ome Louis met zijn United even komt huishouden in Eindhoven dinsdag?
Je kent het gezegde: een goede generale ( Cambuur) betekend een slechte....![]()
Tja...was ook bijna de hele dag thuis en lekker aan het lummelen en wat dutten. Daarom terwijl ik FOK!:quote:Op maandag 14 september 2015 00:44 schreef Rabieluh het volgende:
Wat een raar tijdstip voor je fokrondje.
Die kunnen er geen reet van dus als je die niet wint is t zondequote:Op maandag 14 september 2015 00:43 schreef Iwanius het volgende:
Uh, okéquote:Op maandag 14 september 2015 00:47 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Tja...was ook bijna de hele dag thuis en lekker aan het lummelen en wat dutten. Daarom terwijl ik FOK!:
[ afbeelding ]
bubbels dus en eerder te zien in dit topic
wtfquote:Op maandag 14 september 2015 00:47 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Tja...was ook bijna de hele dag thuis en lekker aan het lummelen en wat dutten. Daarom terwijl ik FOK!:
[ afbeelding ]
bubbels dus en eerder te zien in dit topic
Ik hoop dat Hendrix goed speelt, kan zich zomaar in de basiself voor de komende weken spelen als hij tegen United een goede beurt maakt.quote:Op maandag 14 september 2015 15:01 schreef tompsv18 het volgende:
Maher niet bij de wedstrijdselectie morgen
Ik zie dat als positief. Ik denk 8-1.quote:Op maandag 14 september 2015 15:01 schreef tompsv18 het volgende:
Maher niet bij de wedstrijdselectie morgen
Ik denk dat Cocu heel makkelijk weer terug grijpt naar Maher zodra die fit is.quote:Op maandag 14 september 2015 15:10 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik hoop dat Hendrix goed speelt, kan zich zomaar in de basiself voor de komende weken spelen als hij tegen United een goede beurt maakt.
Ik ben er wel een beetje bang voor. Ik heb het idee dat Hendrix zichzelf in grotere wedstrijden altijd een beetje voorbij loopt en te wild wordt. Zie onlangs nog zijn onnodig lompe tackle tijdens zijn invalbeurt tegen Feyenoord.quote:Op maandag 14 september 2015 15:10 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik hoop dat Hendrix goed speelt, kan zich zomaar in de basiself voor de komende weken spelen als hij tegen United een goede beurt maakt.
Absoluut. Ik geef een presentatie voor een kleine 1000 man. Bang is niet helemaal het juiste woord. Noem het eerder nerveus of gespannen.quote:
Wow man. Wow.quote:Op maandag 14 september 2015 15:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Absoluut. Ik geef een presentatie voor een kleine 1000 man. Bang is niet helemaal het juiste woord. Noem het eerder nerveus of gespannen.
Als we tegen één club in de CL thuis punten kunnen halen is het morgen.quote:Op maandag 14 september 2015 16:06 schreef Heufd het volgende:
Manchester United thuis liggen wel kansen. Hoef je niet te verliezen.
Denk dat nickhguitar het niet met je eens is.quote:Op maandag 14 september 2015 16:00 schreef jpg97 het volgende:
Zware week, morgen eerst ManU, en zaterdag Heracles uit.
En die draaien ook zeer redelijk. Tel daarbij op dat ze daar in Almelo ook weer dat ku(ns)tgras hebben, en ik voorzie 2 verliespartijen op rij.
#crisisineindhoven dit dat alles
zit het je nog steeds dwars ja?? Met je faliekante verkeerde voorspelling van Cambuur hahaquote:Op maandag 14 september 2015 16:16 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Denk dat nickhguitar het niet met je eens is.
Oke "BeamofLight"quote:Op maandag 14 september 2015 16:21 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
zit het je nog steeds dwars ja?? Met je faliekante verkeerde voorspelling van Cambuur haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |