abonnement Unibet Coolblue
pi_155772383



Zoals je ziet is deze reeks al vele topics lang. Om ieders topic-ervaring zo prettig mogelijk te laten verlopen, verzoeken we je dringend voor het posten in dit topic eerst de gehele OP (OpeningsPost) door te nemen en vooral ook de geldende huisregels onderaan deze post in acht te nemen. Now let's get started!






SPOILER: Meer webshops...
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.




SPOILER: Discount
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Cashback XL - Wel goed? Geld terug!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


SPOILER: Trading markets
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Taobao/Tmall
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Bestellen d.m.v. een agent (MisterTao-voorbeeld)
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Free shipping
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Free registered shipping
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Express shipping
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Tracking
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trackstatus legenda
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Tracking van 'free registered shipping' binnen Nederland
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Verzendduur gedurende (Chinese) feestdagen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Verpakking en transporthandling
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Douane
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


Dollarkoers - (Waarde 1 EUR -> USD)


PayPal-koers
PayPal verandert dagelijks de wisselkoers. Deze wisselkoers bevat ook een klein percentage, ongeveer 3,4%, dat naar PayPal gaat als onkostenvergoeding. Dit zorgt voor 3 á 4 eurocent verschil met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet één-op-één is met de PayPal-wisselkoers.



Betaalwijzen
SPOILER: PayPal en aankoopbescherming. Hoe gaat dat te werk?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik kan ergens alleen met creditcard betalen, deze heb ik echter niet. Hellup!?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Een verkoper wil dat ik geld stort via Western Union. Goed idee?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Webshops/producten
SPOILER: Wat is dat 'dropshipping'?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 1 cent-deals. Hoe, wie, wat, waar?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik heb zin om iets te kopen, maar ik weet niet wat?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: JA HALLO! WAAR ZIJN WE NOU HELEMAAL MEE BEZIG?!!1!? -> Koop lokaal!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DON'Ts
SPOILER: Zijn BBGuns, messen en krachtige lasers legaal in Nederland?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Hoe weet ik of iets echt of 'fake' is?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


FOK!Frontpage > Review > Gadgets uit China
De FP heeft een reviewsectie met een gadgetsubcategorie. Hier vind je uitgebreide impressies van gadgets die een hoop mensen waarschijnlijk wel zullen aanspreken. Ook userreviews van het forum kunnen er in de spotlights worden gezet.

Topicreeks: [gadgets] Chinese webshops reviewtopic
Het reviewtopic biedt veel inspiratie en informatie. Tevens zetten sommige users adviezen uiteen over wat je bijvoorbeeld het beste kunt kopen op het gebied van oordopjes.

Sommige product(groep)en zijn zo populair dat ze een eigen plekje op FOK! hebben verdiend. De topics bestaan voor een reden en daar concentreert zich alle informatie rondom het onderwerp dat ze behandelen. Heb je een vraag over een van deze producten ben je waarschijnlijk beter af ze daar te stellen.

Topicreeks: Chinese Smartphones #1 - Real smart
Topicreeks: Android tablet discussie topic
DIG / [Het Chinese Windows tablet topic] #1 Windows tablets vanaf ¤80!
Topicreeks: Android Sticks en Mediacenters #1 - Making ordinary tv's smart
DIG / [Het Grote Audio Gear Topic #1] Het begin!

User stats: http://thuisserver.net/fokdagcijfers (Top 100 (reeks) > Chinese Webshops)



Huisregels (ons anti-Sjonnie-beleid) - Respecteer ze, dan is deze topicreeks nog een lang leven beschoren

First google, then ask. We zijn hier in dit topic geen customer service die op jouw commando alles voor je doen. We gaan geen moeite voor je doen als je die moeite zelf al niet eens op kunt brengen. Wil je ergens ondanks je eigen pogingen toch niet uitkomen, dan kun je, onder vermelding van wat je zelf allemaal al geprobeerd hebt om aan het antwoord te geraken, het natuurlijk altijd vriendelijk vragen
Tip: vele zaken zijn al besproken; duik de archieven in! Voeg je zoekterm(en) toe aan deze search

• Lui die spullen willen importeren voor doorverkoop zijn hier niet welkom

• Het volgende dient niet te worden besproken: namaak (van merkkleding, schoenen, zonnebrillen, horloges, audio-producten (headphones/oordopjes), etc.), wapens en andere verboden producten zoals >5mW lasers
Ook niet gaan bedelen om berichtjes van users om je buiten het topic (via DM/PM) hiermee te helpen
• Niet bitchen naar elkaar; houd het constructief

Heb je aanvullingen/aparte vragen?
PM (Personal message) of DM (Direct message) dan even de vaste gebruikers in dit topic:
shiznuts, Tokko1, RobertNL, Downstar e.a.

Veel plezier met bestellen!

OP Redesign V3.0 by shiznuts
pi_155772393
Inspiratieloze TT ja ;(

Laatste post:
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 22:11 schreef davedavy het volgende:
Mijn 14 USD smartwatch is er. :') Wat een snert ding. Leuk voor Androiddudes. Voor iPhone menschen is het niks.
pi_155773211
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 22:11 schreef davedavy het volgende:
Inspiratieloze TT ja ;(

Laatste post:

[..]

Blij dat ik 'm geannuleerd heb, ik ga een weloop tommy kopen.
You can't be late if you don't show up.
pi_155776482
quote:
14s.gif Op maandag 24 augustus 2015 22:49 schreef Iemand91 het volgende:
Morgen om 09:30 uur bij Amazon.de weer de Anker 60W 6-poort USB-lader in de aanbieding.
Nu nog ¤29,99 maar morgen dus minder; waarschijnlijk weer ¤23.99.

EDIT: jep; ¤23.99 geworden.


Morgen Vandaag om 17:30 uur weer. ;)
pi_155784795
Wat is nou het leukste/grappigste/handigste product dat de laatste weken/maanden/jaren in deze reeks voorbij is gekomen? Categorie maakt niet uit, ik heb gewoon zin om iets leuks te kopen :@ :')
pi_155785161
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 13:30 schreef VXXLL het volgende:
Wat is nou het leukste/grappigste/handigste product dat de laatste weken/maanden/jaren in deze reeks voorbij is gekomen? Categorie maakt niet uit, ik heb gewoon zin om iets leuks te kopen :@ :')
Tenga egg.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_155785863
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 13:46 schreef Miniem het volgende:

[..]

Tenga egg.
Gekocht
pi_155785879
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 14:21 schreef VXXLL het volgende:

[..]

Gekocht
:')
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_155786252
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 22:58 schreef shiznuts het volgende:
Wouldn't get used to it. :P
Vandaag de Xiaomi Ant camera binnengekregen van BG.
Besteld op 21/08, dag later verzonden en nu binnen met Sweden Post.
Tot nu toe lijkt Sweden Post nog goed te zijn voor mij. ;)
(Camera is nu overigens forst duurder geworden)

En als ik de tracking van ander spul vergelijk met de tracking van dit lijkt het erop dat ik de komende dagen nog meer Xiaomi-spul binnenkrijg met Sweden Post. Alleen een item van Aliexpress dat ook met Sweden Post verstuurd wordt lijkt er langer over te gaan doen. (mogelijk - begin - van volgende week?)

Maar anywho; de ant kwam binnen met deze adapter (naast de US-USB adapter in de box):



Dat ga ik dus niet gebruiken hè. :')
Kwam de camera bij jullie ook binnen met dit soort adapters?

Moet ik nu zelf op zoek gaan naar een USB-lader/adapter voordat ik de camera kan doorgeven.
Geheugenkaart (van de bekende Ebay-seller) ligt overigens al sinds afgelopen zaterdag hier.
Al het spul wat deze kant op komt tegelijk gekocht.

[ Bericht 1% gewijzigd door Iemand91 op 03-09-2015 16:10:29 ]
pi_155787497
vragje:we hebben hier een slot waarin een sleutel is afgebroken, nou kwam ik op internet een tip tegen dat je die er mogelijk met b.v. een lockpick setje uit kan halen (heel dunne onderdlen met haakje op 1 kant)

iemand hier een ide waar ik een kwalitaief goed iets kan krijgen?
  donderdag 3 september 2015 @ 16:03:57 #11
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_155787942
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 14:44 schreef Iemand91 het volgende:
Kwam de camera bij jullie ook binnen met dit soort adapters?
Geen converters hier erbij, zal van de shop afhangen, denk ik.

[ Bericht 54% gewijzigd door dodge_911 op 03-09-2015 16:34:57 ]
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  donderdag 3 september 2015 @ 16:23:07 #12
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_155788421
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 15:44 schreef mschol het volgende:
vragje:we hebben hier een slot waarin een sleutel is afgebroken, nou kwam ik op internet een tip tegen dat je die er mogelijk met b.v. een lockpick setje uit kan halen (heel dunne onderdlen met haakje op 1 kant)

iemand hier een ide waar ik een kwalitaief goed iets kan krijgen?
Wat voor slot hebben we het over? Standaard hangslotje is niet zo moeilijk.
pi_155789364
quote:
1s.gif Op woensdag 2 september 2015 22:34 schreef l0lownkill het volgende:

[..]

Blij dat ik 'm geannuleerd heb, ik ga een weloop tommy kopen.
Moet zeggen, voor 14usd ben ik blij verrast hoeveel je ermee kon. Echter mis ik een mooi interface.
  donderdag 3 september 2015 @ 17:36:02 #14
41568 treinreiziger
travelling somewhere....
pi_155790409
quote:
14s.gif Op donderdag 3 september 2015 00:18 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Morgen Vandaag om 17:30 uur weer. ;)
Gelukt en bedankt! ^O^
pi_155791124
Yay, gisteren mijn Xiaomi game controller opgehaald. Weer een prachtig product.

Ik zou wel een foto willen posten maar volgens mij mag dat alleen in het KPD stukje :P

Jammer alleen dat mijn bluetooth controller nog niet binnen is
The media's the most powerful entity on earth. They have the power to make the innocent guilty and to make the guilty innocent... They control the minds of the masses.
pi_155791251
Omdat er speciaal om gevraagd werd :P





[ Bericht 22% gewijzigd door Posergoth6667 op 03-09-2015 18:23:39 ]
The media's the most powerful entity on earth. They have the power to make the innocent guilty and to make the guilty innocent... They control the minds of the masses.
  donderdag 3 september 2015 @ 18:47:52 #17
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_155792039
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 18:05 schreef Posergoth6667 het volgende:
Ik zou wel een foto willen posten maar volgens mij mag dat alleen in het KPD stukje :P
Waarom zou je hier geen foto mogen posten? 't Is hier Tweakers niet hoor ;)
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_155794378
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 14:44 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Maar anywho; de ant kwam binnen met deze adapter (naast de US-USB adapter in de box):

[ afbeelding ]

Dat ga ik dus niet gebruiken hè. :')
Kwam de camera bij jullie ook binnen met dit soort adapters?

Moet ik nu zelf op zoek gaan naar een USB-lader/adapter voordat ik de camera kan doorgeven.
Ik zorg altijd dat ik een paar van deze adapters in huis heb

http://www.ebay.nl/itm/Un(...)?hash=item43d3ecfb8f

Ik weet niet wat voor usb lader je zoekt, maar deze vind ik wel aardig
http://www.banggood.com/B(...)e-iPad-p-987689.html
pi_155794419
Elephone P8000 review staat online voor de liefhebbers ;)

Verder wacht ik nog steeds op mijn profieldieptemeter van Ali, zou al sinds 27 augustus in Nederland zijn volgens de tracking maar helaas, zo zie je maar dat het soms wat langer duurt :)
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_155794514
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 20:03 schreef rene90 het volgende:
Elephone P8000 review staat online voor de liefhebbers ;)

Verder wacht ik nog steeds op mijn profieldieptemeter van Ali, zou al sinds 27 augustus in Nederland zijn volgens de tracking maar helaas, zo zie je maar dat het soms wat langer duurt :)
Je bedoelt een profieldiepte meter voor een autoband? Welke heb je besteld?
pi_155794567
quote:
1s.gif Op donderdag 3 september 2015 20:07 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Je bedoelt een profieldiepte meter voor een autoband? Welke heb je besteld?
Jup, alleen dan motorband:
http://www.aliexpress.com(...)H1E1/1945067696.html
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_155796674
quote:
12s.gif Op donderdag 3 september 2015 18:47 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Waarom zou je hier geen foto mogen posten? 't Is hier Tweakers niet hoor ;)
Was niet geheel serieus bedoeld :P
The media's the most powerful entity on earth. They have the power to make the innocent guilty and to make the guilty innocent... They control the minds of the masses.
pi_155796746
quote:
Is dit geen goedkopere optie? Kun je ook nog voor andere dingen gebruiken.



[ Bericht 5% gewijzigd door Posergoth6667 op 03-09-2015 21:12:37 ]
The media's the most powerful entity on earth. They have the power to make the innocent guilty and to make the guilty innocent... They control the minds of the masses.
pi_155797600
quote:
12s.gif Op donderdag 3 september 2015 16:03 schreef dodge_911 het volgende:
Geen converters hier erbij, zal van de shop afhangen, denk ik.
Banggood.

De bijgeleverde (witte) USB-lader in het doosje was bij jou dus al EU?
quote:
14s.gif Op donderdag 3 september 2015 17:36 schreef treinreiziger het volgende:
Gelukt en bedankt! ^O^
Veel plezier d'r mee!
Toch wel grappig dat er telkens weer mensen zijn die het toch nog kunnen gebruiken. Dacht dat iedereen die zoiets wilde er ondertussen wel een zou hebben. :P
quote:
1s.gif Op donderdag 3 september 2015 20:02 schreef eddepetfokt het volgende:
Ik zorg altijd dat ik een paar van deze adapters in huis heb

http://www.ebay.nl/itm/Un(...)?hash=item43d3ecfb8f
Zoals je ziet heb ik er zo'n adapter bijgekregen maar die is nu al gebroken.
Daarnaast is dat ook een erg lompe oplossing: stopcontact ->EU-US-adapter -> US-USB-lader -> kabel.
quote:
Ik weet niet wat voor usb lader je zoekt, maar deze vind ik wel aardig
http://www.banggood.com/B(...)e-iPad-p-987689.html
Beetje overdaad voor een Yi cam.
Heb zelf gelukkig nog wat HTC-style laders liggen en kunnen die wel (tijdelijk) gebruiken.
pi_155798607
"The package should normally take 2-5 business days to arrive (approximately). However, please understand this is an estimate. The shipping speed is outside our control and is dependent on the courier company."

*O* Dat zou wel fantastisch zijn als ik dan al de Redmi2 pro mag verwelkomen! *O*
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_155799231
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 21:06 schreef Posergoth6667 het volgende:

[..]

Is dit geen goedkopere optie? Kun je ook nog voor andere dingen gebruiken.

[ afbeelding ]
Dat is toch niet echt hendig om mijn profieldiepte te meten? Ik zie in ieder geval niet in hoe ik een pinnetje in het profiel kan duwen om zo te meten hoeveel mm profiel er nog is.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  donderdag 3 september 2015 @ 21:49:08 #27
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_155799244
quote:
Je hebt ze ook met bandenspanningmeter.
pi_155799826
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 21:49 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Je hebt ze ook met bandenspanningmeter.
Ach ja, misschien ook wel met nog meer extra's, ik heb alleen een profielmetertje nodig dus meer meuk hoef ik er niet op.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_155799890
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 20:03 schreef rene90 het volgende:
Elephone P8000 review staat online voor de liefhebbers ;)

Verder wacht ik nog steeds op mijn profieldieptemeter van Ali, zou al sinds 27 augustus in Nederland zijn volgens de tracking maar helaas, zo zie je maar dat het soms wat langer duurt :)
Waar heb je deze besteld/gekregen en hoelang heeft deze erover gedaan? Heb em namelijk besteld bij Gearbest nu alleen Gearbest as usual duurt het weer een paar dagen voordat iets verzonden wordt.
pi_155800284
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 21:58 schreef Thierry92 het volgende:

[..]

Waar heb je deze besteld/gekregen en hoelang heeft deze erover gedaan? Heb em namelijk besteld bij Gearbest nu alleen Gearbest as usual duurt het weer een paar dagen voordat iets verzonden wordt.
Gisteren besteld, vandaag verzonden.
In mijn geval duurde het dus niet een paar dagen!
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_155800503
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 21:49 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Je hebt ze ook met bandenspanningmeter.
Welke raad je aan met bandenspanningsmeter combo?
pi_155800623
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 21:58 schreef Thierry92 het volgende:
Waar heb je deze besteld/gekregen en hoelang heeft deze erover gedaan?
Via DHL gegaan, 3 dagen. Wel douanekosten moeten betalen natuurlijk.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_155800876
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 22:09 schreef rene90 het volgende:

[..]

Via DHL gegaan, 3 dagen. Wel douanekosten moeten betalen natuurlijk.
Heb je deze niet ter review gekregen?

Gaan alle telefoons die jij voor een review ter beschikking krijgt weer terug richting de leverancier?
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_155801057
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 22:13 schreef ManageTheAnger het volgende:
Heb je deze niet ter review gekregen?

Gaan alle telefoons die jij voor een review ter beschikking krijgt weer terug richting de leverancier?
Is ter review naar FOK! gegaan inderdaad. Soms doe ik reviews, soms ook andere users die hier bekend zijn. En telefoons hoeven niet altijd terug, ligt een beetje aan het model / prijs / merk / shop / constructie.

Maar als je hier meer over wilt weten kan je even een pm sturen zodat dit topic verder voor de shoppers blijft ;)
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_155801831
Heeft iemand tips voor het aanschaffen van een qi receiver en pad voor de Samsung S5?

Ik zie de reveivers die je op je batterij plakt al voor 1,59, maar lees gemixte berichten of de cover nog wel/niet dicht gaat.

En voor wat betreft de charger pad...die heb je al voor een paar euro. Zit hier nog kwaliteitsverschil in? Heeft iemand toevallig getest hoeveel energie er weglekt als de telefoon niet op de pad ligt?
  donderdag 3 september 2015 @ 23:14:31 #36
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_155804193
quote:
1s.gif Op donderdag 3 september 2015 22:07 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Welke raad je aan met bandenspanningsmeter combo?
Ik heb zelf deze: http://www.dx.com/p/solar(...)ht-2623#.Vei4DZewR_c

Handig voor in het dashboardkastje.
  donderdag 3 september 2015 @ 23:15:09 #37
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_155804216
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 22:28 schreef eddepetfokt het volgende:
Heeft iemand tips voor het aanschaffen van een qi receiver en pad voor de Samsung S5?

Ik zie de reveivers die je op je batterij plakt al voor 1,59, maar lees gemixte berichten of de cover nog wel/niet dicht gaat.

En voor wat betreft de charger pad...die heb je al voor een paar euro. Zit hier nog kwaliteitsverschil in? Heeft iemand toevallig getest hoeveel energie er weglekt als de telefoon niet op de pad ligt?
Ik heb voor de Moto G een QI set onderweg, zal de bevindingen bespreken als het binnen is.
pi_155806400
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 16:23 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Wat voor slot hebben we het over? Standaard hangslotje is niet zo moeilijk.
een cylinderslot is het gewoon volgens mij, geen bijzondere sleutel ofzo iig, nadeel is wel dat ik geen idee heb hoe ik zonder beschadigingen dat slot kan openen om er beter bij te kunnen.. :P
  vrijdag 4 september 2015 @ 02:37:35 #39
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_155807712
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 21:20 schreef Iemand91 het volgende:
De bijgeleverde (witte) USB-lader in het doosje was bij jou dus al EU?
Nope, Chinastyle, maar kwamen allemaal van bij Tinydeal.
Voor m'n Ants cams heb ik allemaal iphone laders in use.

[ Bericht 5% gewijzigd door dodge_911 op 04-09-2015 02:45:46 ]
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_155808053
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 00:27 schreef mschol het volgende:

[..]

een cylinderslot is het gewoon volgens mij, geen bijzondere sleutel ofzo iig, nadeel is wel dat ik geen idee heb hoe ik zonder beschadigingen dat slot kan openen om er beter bij te kunnen.. :P
Deurplaat demonteren, baco op het onderste gedeelte van het slot zetten en met een hamer een flinke tik naar links of rechts op de baco geven.
pi_155808926
Nee nvm, downpayment voor de uiteindelijke versie :(
pi_155809383
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 21:48 schreef rene90 het volgende:

[..]

Dat is toch niet echt hendig om mijn profieldiepte te meten? Ik zie in ieder geval niet in hoe ik een pinnetje in het profiel kan duwen om zo te meten hoeveel mm profiel er nog is.
Duidelijker kan ik het niet maken :)

Gewoon met het pinnetje aan de onderkant wat uit schuift als je de bekken uit elkaar trekt.
Bekken tegen elkaar, op 0 zetten, bekken een centimeter ofzo uit elkaar waardoor de slide aan de achterkant aan de onderkant naar buiten komt, die duw je in je profiel en duw je terug.
The media's the most powerful entity on earth. They have the power to make the innocent guilty and to make the guilty innocent... They control the minds of the masses.
pi_155809402
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 09:30 schreef Posergoth6667 het volgende:

[..]

Duidelijker kan ik het niet maken :)

Gewoon met het pinnetje aan de onderkant wat uit schuift als je de bekken uit elkaar trekt.
[ afbeelding ]
Ahh zo, ik zag dat onderste dingetje niet.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_155809902
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 09:30 schreef Posergoth6667 het volgende:

[..]

Duidelijker kan ik het niet maken :)

Gewoon met het pinnetje aan de onderkant wat uit schuift als je de bekken uit elkaar trekt.
Bekken tegen elkaar, op 0 zetten, bekken een centimeter ofzo uit elkaar waardoor de slide aan de achterkant aan de onderkant naar buiten komt, die duw je in je profiel en duw je terug.
[ afbeelding ]
Afkeur!
Ajax Amsterdam
pi_155811727
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 september 2015 10:01 schreef Kuhly het volgende:

[..]

Afkeur!
Gelukkig gewoon een foto van internet :P
The media's the most powerful entity on earth. They have the power to make the innocent guilty and to make the guilty innocent... They control the minds of the masses.
pi_155814369
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 09:30 schreef Posergoth6667 het volgende:

[..]

Duidelijker kan ik het niet maken :)

Gewoon met het pinnetje aan de onderkant wat uit schuift als je de bekken uit elkaar trekt.
Bekken tegen elkaar, op 0 zetten, bekken een centimeter ofzo uit elkaar waardoor de slide aan de achterkant aan de onderkant naar buiten komt, die duw je in je profiel en duw je terug.
[ afbeelding ]
Om een of andere reden begrijp ik het nog steeds niet. Desondanks wel geïnteresseerd in een bandenspanningsmeter icm profieldieptemeter. Iemand link? :7
pi_155814657
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 13:32 schreef MeesterBier het volgende:

[..]

Om een of andere reden begrijp ik het nog steeds niet. Desondanks wel geïnteresseerd in een bandenspanningsmeter icm profieldieptemeter. Iemand link? :7
Bekijk de onderstaande foto van een schuifmaat. Op die foto is de bek open op 17.13 milimeter, oftewel 1.7 centimeter. Dat is ook exact hetzelfde als dat het puntje aan de onderkant (rechts op de foto) uitsteekt. Dat puntje gebruik je om de diepte te meten. Als je dat puntje dus in je profiel steekt, kun je op basis daarvan de profieldiepte meten van je band. Zo doe je dat ook bij cilinderkoppen etc.

The media's the most powerful entity on earth. They have the power to make the innocent guilty and to make the guilty innocent... They control the minds of the masses.
pi_155815112
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 09:30 schreef Posergoth6667 het volgende:

[..]

Duidelijker kan ik het niet maken :)

Gewoon met het pinnetje aan de onderkant wat uit schuift als je de bekken uit elkaar trekt.
Bekken tegen elkaar, op 0 zetten, bekken een centimeter ofzo uit elkaar waardoor de slide aan de achterkant aan de onderkant naar buiten komt, die duw je in je profiel en duw je terug.
[ afbeelding ]
heb je link van die ding?
  vrijdag 4 september 2015 @ 14:20:40 #50
350101 mmaurits
Chinese webshops addict
pi_155815647
Ben bezig met de installatie van de Yi Ant camera maar ik kan er met de app niet mee verbinden.
(De stap bij het invoeren van je netwerk + wachtwoord)
Iemand een idee wat ik fout doe?
pi_155816164
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 14:07 schreef Chunees het volgende:

[..]

heb je link van die ding?
Elke man hoort dat in huis te hebben liggen?

Elke gereedschapszaak, elke bouwmarkt, waarschijnlijk bij de Action, soms bij de Lidl of de Aldi, via DX zijn ze te koop. Echt overal.
The media's the most powerful entity on earth. They have the power to make the innocent guilty and to make the guilty innocent... They control the minds of the masses.
pi_155816194
De Xiaomi Redmi 2 Pro voor 129 usd bij Gearbest. EU warehouse dus geen douanekosten. http://www.gearbest.com/cell-phones/pp_204055.html?wid=3
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_155816206
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 13:43 schreef Posergoth6667 het volgende:

[..]

Bekijk de onderstaande foto van een schuifmaat. Op die foto is de bek open op 17.13 milimeter, oftewel 1.7 centimeter. Dat is ook exact hetzelfde als dat het puntje aan de onderkant (rechts op de foto) uitsteekt. Dat puntje gebruik je om de diepte te meten. Als je dat puntje dus in je profiel steekt, kun je op basis daarvan de profieldiepte meten van je band. Zo doe je dat ook bij cilinderkoppen etc.

[ afbeelding ]
Oh joh das hartstikke simpel :') . Thanks voor de verhelderende uitleg. Denk dat ik er een bestel.
pi_155816490
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 22:28 schreef eddepetfokt het volgende:
Heeft iemand tips voor het aanschaffen van een qi receiver en pad voor de Samsung S5?

Ik zie de reveivers die je op je batterij plakt al voor 1,59, maar lees gemixte berichten of de cover nog wel/niet dicht gaat.

En voor wat betreft de charger pad...die heb je al voor een paar euro. Zit hier nog kwaliteitsverschil in? Heeft iemand toevallig getest hoeveel energie er weglekt als de telefoon niet op de pad ligt?
Ik heb een charger vorige week op de zaak binnen gekregen, maar daar ben ik nog niet geweest ivm een gebroken been. Volgende week ga ik die testen. :)
Uitvinder van de biersmiley.
  vrijdag 4 september 2015 @ 15:15:49 #56
318869 ericosman
Professioneel niksnut
pi_155816738
Iemand ervaring met de " Self Balancing Electric Scooters" ?
  vrijdag 4 september 2015 @ 15:21:59 #57
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_155816868
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 14:29 schreef Iemand91 het volgende:
Ben bezig met de installatie van de Yi Ant camera maar ik kan er met de app niet mee verbinden.
(De stap bij het invoeren van je netwerk + wachtwoord)
Iemand een idee wat ik fout doe?
5 GHZ gaat niet werken, just so you know.
En wat voor beveiliging heb je ? wpa, wep, ???
We need info, mofo :)
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_155817092
quote:
12s.gif Op vrijdag 4 september 2015 15:21 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

5 GHZ gaat niet werken, just so you know.
En wat voor beveiliging heb je ? wpa, wep, ???
We need info, mofo :)
Gewoon 2.4GHz. met WPA/WPA2 PSK.
Lees dat wachtwoord tijdelijk er misschien af moet zodat de camera met het netwerk kan verbinden maar ik heb hun routerwachtwoord zo niet bij de hand.

Zowel de Ant app als de Smart Home app krijgen het niet voor elkaar om de camera met het netwerk te verbinden.
  vrijdag 4 september 2015 @ 15:38:57 #59
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_155817251
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 15:32 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Gewoon 2.4GHz. met WPA/WPA2 PSK.
Lees dat wachtwoord tijdelijk er misschien af moet zodat de camera met het netwerk kan verbinden maar ik heb hun routerwachtwoord zo niet bij de hand.

Zowel de Ant app als de Smart Home app krijgen het niet voor elkaar om de camera met het netwerk te verbinden.
Ik heb nooit mijn wachtwoord van mijn router moeten halen om een Ants-cam ermee te verbinden hoor.
(Maar mijn netwerk heeft dan misschien ook wel iets meer wifi acces points dan een normaal huisgezin :))
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_155817254
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 14:51 schreef MeesterBier het volgende:

[..]

Oh joh das hartstikke simpel :') . Thanks voor de verhelderende uitleg. Denk dat ik er een bestel.
Ok nog een poging:

trek het stangetje er een stuk uit. Steek die in je profiel, douw de rest terug, lees het resultaat af van het beeldscherm. snap je em? het werkt exact hetzelfde als het beschreven apparaat maar deze kun je nog voor andere dingen gebruiken.
The media's the most powerful entity on earth. They have the power to make the innocent guilty and to make the guilty innocent... They control the minds of the masses.
pi_155818426
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 15:39 schreef Posergoth6667 het volgende:

[..]

Ok nog een poging:

trek het stangetje er een stuk uit. Steek die in je profiel, douw de rest terug, lees het resultaat af van het beeldscherm. snap je em? het werkt exact hetzelfde als het beschreven apparaat maar deze kun je nog voor andere dingen gebruiken.
geef de link dan?
  vrijdag 4 september 2015 @ 16:32:00 #62
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_155818666
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 16:23 schreef Chunees het volgende:

[..]

geef de link dan?
Of je kan ook gewoon zelf ff zoeken naar 'caliper' bij de usual suspects...
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_155818754
Voor diegenen die de cx-10 hebben gekocht en nu de H8 mini op het oog hebben zeg ik...DOEN.

In tegenstelling tot wat de reviews schrijven vinden mijn zoontje van 11 en ik de de H8 mini [na 2 weken oefenen met de cx-10] reuze simpel vliegen. Stuk stabieler dan de cx-10 en de jaw en funnel is echt super leuk.
Zo simpel dat de H8 mini na 4x vliegen nog nul keer gecrashed is.

De remote is zoals ze in de reviews al schrijven van het allergoedkoopste materiaal gemaakt en voelt heel goedkoop aan.
Bij de drone zaten niet 1 maar 2 oplaadkabetjes, waarvan er 1 niet werkt. Lijkt er op dat ze toch soort van qualitycontrol hebben, maar niet de moeite nemen om het kapotte onderdeel uit de doos te verwijderen.

Wij hebben de drone voor 13,99 min 8% korting op 23 aug bij BG gekocht. Was via Malaysia post verstuurd. De extra batterijen en props die we tegelijk besteld hebben zijn nog niet binnen.


Edit: ik zie dat ie nu 11,99 kost als je doorklikt

[ Bericht 4% gewijzigd door eddepetfokt op 04-09-2015 16:43:44 ]
  vrijdag 4 september 2015 @ 18:16:58 #64
287364 verbraakje
🚦www.juniorverkeer
pi_155821176
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 15:15 schreef ericosman het volgende:
Iemand ervaring met de " Self Balancing Electric Scooters" ?
[ afbeelding ]
youtube staat er vol mee!
  vrijdag 4 september 2015 @ 18:23:24 #65
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_155821292
Ja, maar net als een elektrische step is het maar de vraag of je er echt plezier van gaat hebben. Buiten privéterrein (thuis, indien geen bezwaar van de organisatie misschien op campings, sportvelden en eventhallen) mag je er niks mee meen ik. Dus het lijkt allemaal wel lachen, maar ja, en dan?

- Mja, als een go-ped ('Electric Scooter') zou het idd een no-go zijn. Een Segway valt onder een 'bijzondere bromfiets'. Hiervoor moet wel toelating verleend zijn door de minister van Infrastructuur en Milieu. Dat hebben die Chinese dingen zeker niet. Bovendien moet het middel dan o.a. verzekerd zijn en mag het niet door personen onder de 16 gebruikt worden.

[ Bericht 19% gewijzigd door shiz op 04-09-2015 21:09:34 ]
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  vrijdag 4 september 2015 @ 20:14:55 #66
201898 hiddit
Expect the unexpected,
pi_155824052
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 18:23 schreef shiznuts het volgende:
Ja, maar net als een elektrische step is het maar de vraag of je er echt plezier van gaat hebben. Buiten privéterrein (thuis, indien geen bezwaar van de organisatie misschien op campings, sportvelden en eventhallen) mag je er niks mee meen ik. Dus het lijkt allemaal wel lachen, maar ja, en dan?

- Mja, als een go-step ('Electric Scooter') zou het idd een no-go zijn. Een Segway valt onder een 'bijzondere bromfiets'. Hiervoor moet wel toelating hebben van de minister van Infrastructuur en Milieu. Dat hebben die Chinese dingen zeker niet. Bovendien moet het middel dan o.a. verzekerd zijn en mag het niet door personen onder de 16 gebruikt worden.
Een aantal ventjes bij mij in de buurt rijden rondt op die dingen en volgens mij mag dat gewoon onder een bepaalde snelheid want zo snel gaan ze niet. Ze gaan er ook gewoon meer over straat en naar school enzo.
  vrijdag 4 september 2015 @ 20:52:41 #67
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_155825399
Da's leuk... maar hij is wettelijk niet toegelaten. Zie: wat ik al vermeld heb.
Het RDW vat het wat anders op waardoor er een soort van grauwe zone ontstaat wat hen betreft (voor unicycles en tweewielers met een bepaalde grondafstand vanaf de as)... maar er zijn ook reports dat ze in beslag worden genomen.

Een van de grotere jongens onder de aanbieders in NL: https://www.airwheelnederland.nl/wetgeving 'u mag er niet NIET mee op de openbare weg'. En een andere, de OXBoard heeft als disclaimer: 'Het gebruik van het Oxboard op de openbare weg is in Nederland (nog) niet toegestaan. Ook bent u niet verzekerd tegen eventueel letsel en schade die u aan anderen toebrengt. Oxboard aanvaardt geen aansprakelijkheid hiervoor'. Mooi ook dat ze het eigenlijke antwoord op de FAQ omzeilen en het eigenlijke antwoord pas in de handleiding vermelden...
quote:
Mag ik het OXBOARD op de openbare weg gebruiken?
Je mag het OXBOARD uiteraard buiten gebruiken. Je bent hierbij echter wel altijd zelf verantwoordelijk voor jouw veiligheid en die van anderen. We adviseren daarnaast om knie-, pols- en hoofdbescherming te gebruiken.
De vraag is 'op de openbare weg' niet 'in de openlucht', OXBoard. :N

[ Bericht 8% gewijzigd door shiz op 04-09-2015 21:19:20 ]
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  vrijdag 4 september 2015 @ 21:42:56 #68
201898 hiddit
Expect the unexpected,
pi_155827087
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 20:52 schreef shiznuts het volgende:
Da's leuk... maar hij is wettelijk niet toegelaten. Zie: wat ik al vermeld heb.
Het RDW vat het wat anders op waardoor er een soort van grauwe zone ontstaat wat hen betreft (voor unicycles en tweewielers met een bepaalde grondafstand vanaf de as)... maar er zijn ook reports dat ze in beslag worden genomen.

Een van de grotere jongens onder de aanbieders in NL: https://www.airwheelnederland.nl/wetgeving 'u mag er niet NIET mee op de openbare weg'. En een andere, de OXBoard heeft als disclaimer: 'Het gebruik van het Oxboard op de openbare weg is in Nederland (nog) niet toegestaan. Ook bent u niet verzekerd tegen eventueel letsel en schade die u aan anderen toebrengt. Oxboard aanvaardt geen aansprakelijkheid hiervoor'. Mooi ook dat ze het eigenlijke antwoord op de FAQ omzeilen en het eigenlijke antwoord pas in de handleiding vermelden...

[..]

De vraag is 'op de openbare weg' niet 'in de openlucht', OXBoard. :N
Blijft dus een beetje eigen risico hoe meneer de agent het opvat de ene zal hem dus in beslag nemen en de ander zal je gewoon laten gaan.
  vrijdag 4 september 2015 @ 21:47:23 #69
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_155827234
Mja, dus met een beetje pech ben je én je paar honderd euro dure board kwijt en heb je een paar honderd euri boete erbovenop. Let me think. Oh wait. I'll pass.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  vrijdag 4 september 2015 @ 22:07:32 #70
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_155828010
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 21:47 schreef shiznuts het volgende:
Mja, dus met een beetje pech ben je én je paar honderd euro dure board kwijt en heb je een paar honderd euri boete erbovenop. Let me think. Oh wait. I'll pass.
Als dat alles is. Ik denk meer aan je hele gebit renoveren, das gaat pas knaken kosten.
Je kunt natuurlijk ook een kunstgebit uit China bestellen, zal een succes worden bij de dames :')

Een Chinees op een echte Segway anno 2015, laten we een Chinese budget versie gebruiken :N

pi_155828572
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 20:52 schreef shiznuts het volgende:
Da's leuk... maar hij is wettelijk niet toegelaten. Zie: wat ik al vermeld heb.
Het RDW vat het wat anders op waardoor er een soort van grauwe zone ontstaat wat hen betreft (voor unicycles en tweewielers met een bepaalde grondafstand vanaf de as)... maar er zijn ook reports dat ze in beslag worden genomen.

Een van de grotere jongens onder de aanbieders in NL: https://www.airwheelnederland.nl/wetgeving 'u mag er niet NIET mee op de openbare weg'. En een andere, de OXBoard heeft als disclaimer: 'Het gebruik van het Oxboard op de openbare weg is in Nederland (nog) niet toegestaan. Ook bent u niet verzekerd tegen eventueel letsel en schade die u aan anderen toebrengt. Oxboard aanvaardt geen aansprakelijkheid hiervoor'. Mooi ook dat ze het eigenlijke antwoord op de FAQ omzeilen en het eigenlijke antwoord pas in de handleiding vermelden...

[..]

De vraag is 'op de openbare weg' niet 'in de openlucht', OXBoard. :N
Wat zijn het toch een stellertje jankerts in Nederland zeg.. bah bah bah :r.

Zodra er iets "nieuws (het is er al een tijdje)" is, dan springen er gelijk een paar bobo's op om te kijken of het ook verboden kan worden.

iets met hashtag kansloos.

Wilde zelf een tijd geleden ook al zo'n ding halen bij banggood, voor rond de 380 dollar (grotere batterij/range). Toen niet gedaan want ik zie mijzelf er op rijden en vervolgens ligt hij in de kast maar toch :').

In other news:
Deze week komt er hopelijk een vliegâh binnen, manchetknopen, een wijnstopper?, een aanwijspointer :+ en een mechanisme van een klok die je kan gebruiken om je eigen klok te maken (uit ervaring weet ik dat die het goed doen).
Verder hopelijk eind van aankomende week de Redmi2 pro binnen.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_155834164
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 22:23 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

+ en een mechanisme van een klok die je kan gebruiken om je eigen klok te maken (uit ervaring weet ik dat die het goed doen).

Welke is dat?
Ik haal hiervoor meestal het goedkoopste klokkie bij de Action, onder 2 euro, en schroef het klokgedeelte eraf. Is meestsl standasd spul met 2aa batterijen.
pi_155835664
Nog handige/parktische spullen uit China voor in huis? Badkamer, keuken bijv? Ik heb hier bijvoorbeeld wel eens keramische messen voorbij zien komen.
Zou een dergelijk thee-ei oke zijn? http://www.buyincoins.com/item/59331.html
Voor de woonkamer dien ik bijv nog led lampen te kopen, beter in de Ikea halen of kan dat ook uit China?

Tips zijn welkom :P
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_155835847
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 september 2015 05:51 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Welke is dat?
Ik haal hiervoor meestal het goedkoopste klokkie bij de Action, onder 2 euro, en schroef het klokgedeelte eraf. Is meestsl standasd spul met 2aa batterijen.
http://www.banggood.com/D(...)ol-Set-p-957608.html

en

http://www.banggood.com/Q(...)r-Tool-p-928123.html
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_155836400
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 september 2015 11:08 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Dan moet je ook eens hier kijken, meer designs en ook goedkopere
http://www.aliexpress.com(...)=n&isOnlyAffiliate=y
Heb zelf nog nooit iets via Aliexpress gehaald.
Dank voor de tip.

Verder:

Inspiratie nodig?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_155836630
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 11:20 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Heb zelf nog nooit iets via Aliexpress gehaald.
Dank voor de tip.


Ik haal tegenwoordig al het kleine spul tot zeg 5 dollar[loop je weinig risico] van aliexpress. Meestal veel goedkoper dan bij de webshops. Zonder uitzondering zeer snelle verzending gehad, alles zeer makkelijk in de app bij te houden en met cashbackxl nog een paar % extra korting. Ebay gebruik ik inmiddels helemaal niet meer.
Het duurdere spul haal ik het liefst van BG, snelle verzending en goede klantenservice.

[ Bericht 3% gewijzigd door eddepetfokt op 05-09-2015 11:47:37 ]
pi_155863312
Weer een nieuwe earson speaker?
  zondag 6 september 2015 @ 13:25:14 #79
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_155863378
Looks like it. https://earson.world.tmall.com


299 CNY t.o.v. 148 CNY (ER-151) is wel een fors verschil in prijs.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_155863470
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 10:33 schreef Miniem het volgende:
Nog handige/parktische spullen uit China voor in huis? Badkamer, keuken bijv? Ik heb hier bijvoorbeeld wel eens keramische messen voorbij zien komen.
Zou een dergelijk thee-ei oke zijn? http://www.buyincoins.com/item/59331.html
Voor de woonkamer dien ik bijv nog led lampen te kopen, beter in de Ikea halen of kan dat ook uit China?

Tips zijn welkom :P
Iemand?
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  zondag 6 september 2015 @ 13:41:17 #81
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_155863625
quote:
7s.gif Op zondag 6 september 2015 13:32 schreef Miniem het volgende:

[..]

Iemand?
Nee, natuurlijk haal je geen thee-ei uit China. Niks uit China gebruiken dat in aanraking dient te komen met consumeermiddelen en tot hygiënische inzet komt. Geen thee-eieren... geen tandenborstels. :N Wel weer garpig dat monkey die altijd waarschuwt voor weekmakers wel een hamburgerpress gehaald heeft. :D

Keramische messen zie ik bij supermarkten hier altijd wel weer in de aanbieding voor vergelijkbare prijzen. Die zijn doorgaans van prima kwaliteit, dus die zou ik niet zonodig uit China halen.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_155863666
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2015 13:41 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Nee, natuurlijk haal je geen thee-ei uit China. Niks uit China gebruiken dat in aanraking dient te komen met consumeermiddelen en tot hygiënische inzet komt. Geen thee-eieren... geen tandenborstels. :N Wel weer garpig dat monkey die altijd waarschuwt voor weekmakers wel een hamburgerpress gehaald heeft. :D

Keramische messen zie ik bij supermarkten hier altijd wel weer in de aanbieding voor vergelijkbare prijzen. Die zijn doorgaans van prima kwaliteit, dus die zou ik niet zonodig uit China halen.
Ok, heb jij toevallig wel praktische/bruikbare dingen uit China in huis? Led lampen? andere dingen?
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  zondag 6 september 2015 @ 13:43:50 #83
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_155863668
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2015 13:25 schreef shiznuts het volgende:
Looks like it. https://earson.world.tmall.com
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
299 CNY t.o.v. 148 CNY (ER-151) is wel een fors verschil in prijs.
De ER-163 is, met nagenoeg dezelfde specificaties, wel een paar euro goedkoper dan de ER-160 op Allbuy. Het vierkante design vind ik persoonlijk wel wat hebben, maar laat ik nou net kortgeleden een ER-160 hebben binnen gekregen _O-


Tevens: ze verkopen nu twee verschillende versies van de ER-160?
https://www.allbuy.com/de(...)p-Grey--Black-135998
https://www.allbuy.com/de(...)p-Grey--Black-136000

Enige verschil wat ik kan ontdekken is het verschil in 'frequency response' ( 40Hz~18KHz vs 60~200000Hz ) en een klein verschil in prijs.
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
  zondag 6 september 2015 @ 13:49:18 #84
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_155863774
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2015 13:43 schreef Miniem het volgende:

[..]

Ok, heb jij toevallig wel praktische/bruikbare dingen uit China in huis? Led lampen? andere dingen?
Iedereen heeft wel wat praktische/bruikbare dingen uit China. Led lampen niet, die zijn af en toe ook bij Lidl/ALDI in de aanbieding. Praktische zaken haal ik praktisch in de buurt. In China kijk ik voornamelijk naar digitale snufjes/gadgets.
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2015 13:43 schreef N22 het volgende:

[..]

De ER-163 is, met nagenoeg dezelfde specificaties, wel een paar euro goedkoper dan de ER-160 op Allbuy. Het vierkante design vind ik persoonlijk wel wat hebben, maar laat ik nou net kortgeleden een ER-160 hebben binnen gekregen _O-

Tevens: ze verkopen nu twee verschillende versies van de ER-160?
https://www.allbuy.com/de(...)p-Grey--Black-135998
https://www.allbuy.com/de(...)p-Grey--Black-136000

Enige verschil wat ik kan ontdekken is het verschil in 'frequency response' ( 40Hz~18KHz vs 60~200000Hz ) en het verschil in prijs.
Om eerlijk te zijn, denk ik niet dat er een verschil in zit. :N Je ziet wel vaker dubbele listings bij webshops. Soms omdat ze met meerdere aanbieders werken. Misschien hebben ze die ene Earsons van Earson zelf, voordat hun fabriek/warehouse in de fik vloog? :P En die andere daarna van een reseller opgekocht voor meer?
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_155863836
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2015 13:41 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Nee, natuurlijk haal je geen thee-ei uit China. Niks uit China gebruiken dat in aanraking dient te komen met consumeermiddelen en tot hygiënische inzet komt. Geen thee-eieren... geen tandenborstels. :N Wel weer garpig dat monkey die altijd waarschuwt voor weekmakers wel een hamburgerpress gehaald heeft. :D

Je hebt een punt, al breng je het wel erg zwart-wit. Feit is wel dat je niet kan controleren hoe het geproduceerd is, waar je er, als je het bij bijv. de Action haalt, van uit mag[?]gaan dat het op de juiste manier geproduceerd is.

Overigens zou ik iets van siliconen ook niet zomaar in mijn thee laten weken als ik de oorsprong niet ken. Die hamburgerpers komt dan weer heel kort met het vlees in aanraking waarna het vlees nog wordt gebakken, dus daar zou ik minder moeite mee hebben. Denk ook niet dat er weekmakers in die pers zitten...
  zondag 6 september 2015 @ 13:55:05 #86
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_155863898
Een Action/Lidl/ALDI doet dan tenminste nog een terugroepactie. Heb je iets bij een Chinese shop gehaald, dan gaan ze echt niet kijken of het een beetje zuivere kwaliteit is. En voordat ze iets terugroepen zullen ze eerder iets van hebben 'stik er lekker in'. Quite literally. :P

Neways. Better kinda safe than solly. :+ My 2cts. Zelfde met dodgy accu's.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zondag 6 september 2015 @ 13:55:11 #87
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_155863904
Review van de Brainwavz Jive van Brainwavz (reports uit reviewtopic waar nooit iemand kijkt, dus hier voor de gedesinteresseerde en daar voor de review terug lezers)


De Jive serie is een nieuwe serie koptelefoons van Brainwavz. Het zijn wat meer hippe koptelefoons met een andere doelgroep dan de standaard audiofielen. Zo komen de Jive koptelefoons in vier funky kleurtjes en kan je kiezen voor een Android of Apple versie (voor de remote). De verpakking is een volledig kunststof verpakking met daarin een nieuw transport doosje (daarover later meer) waar de koptelefoon en alle accessoire in zit. De kleuren van de verpakking zijn wat meer funky, jazzy.. beetje retro zou ik zeggen. Maar ’t ziet er wel leuk en enthousiast uit. Het audioprofiel wordt omschreven als geschikt voor elke muzieksoort, dus dat gaan we onder andere testen in deze review.



De Jive is een In-ear koptelefoon met dynamische drivers. De aansluiting met je telefoon of andere media drager kan met een 3.5mm kabel waar ook een ‘control’ aan zit. Deze afstandsbediening is voor Android en Apple anders, dus kies bij het bestellen wel even de goede versie.
De oortjes zelf zijn volledig gemaakt van netjes afgewerkt metaal. De kabel is dik tot de y-splitsing (naar L&R), na de Y splitsing zijn ze voor mijn gevoel iets aan de dunne kant. Dus hier zou mogelijk makkelijker kabelbreuk in kunnen ontstaan al voldoen ze nog wel voor dagelijks gebruik. Halverwege de rechter kabel zit de telefoon controller. Op de controller zitten drie goed voelbare rubberen druk knopjes voor de verschillende features (Audio bediening, gesprek bediening etc.). Ook zit er in de controller aan de andere kant van de knopjes een microfoon dus de Jive kan ook goed gebruikt worden als een hands-free set.

Overige specificaties:
• Drivers : Dynamisch, 9 mm
• Nominale impedantie: 16 Ohm
• Frequentiebereik: 20 Hz ~ 20 kHz
• Gevoeligheid: 98 dB @ 1 mW
• Nominaal ingangsvermogen: 20 mW
• Aansluiting: 3,5 mm, Verguld
• Kabel lengte: 1,3 m, Koper


De Jive komt met een uitgebreid accessoire pakket zoals ik gewend ben van Brainwavz. Maar er is wel wat anders dan anders. Namelijk een nieuwe vorm van het transport doosje en mooie rode eartips die bij de oortjes zelf passen. De case is anders dan anders, hij lijkt wel veel op de oude case maar heeft een wat smallere langwerpige vorm gekregen. Bij navraag blijkt dat ze de oude doos niet vervangen maar deze nieuwe langwerpige doos gewoon voor sommige nieuwe modellen gaan gebruiken. Voor mij persoonlijk is het doosje weer aan de grote kant. Net als de wat vierkantere variant wordt er vanuit gegaan dat alle accessoire er ook moeten passen maar ik neem liever alleen de oortjes mee. Op het formaat na valt er weinig op te merken over de transport doos. Het doosje is erg stevig en heeft een rits van goede kwaliteit met een overall mooie uitstraling. De bijgeleverde rode eartips zijn in verschillende maten zodat de Jive bij iedereen kan passen. Naast de doos en eartips zitten er nog speciale Comply S-400 medium foam tips bij voor de liefhebber en een shirt-clip.



De Jive zet met de dynamische drivers die goed gekozen zijn door Brainwavz weer een goed geluid neer. Bij eerste gebruik merk je dat ze goed nagedacht hebben over de doelgroep en wat voor driver daarbij passen. De Jive is echt een goede allrounder. Het bereik is niet enorm groot, dus echt heel diepe bas of heel fijne treble ga je niet kunnen ervaren maar van allebei is toch echt ruim genoeg aanwezig om van je geluid te kunnen genieten. Of het nou tijdens het bellen is waar de ander duidelijk overkomt of de muziek waar je zo veel van houd. Zonder versterking konden de oortjes met z’n 45/50 procent volume echt prima geluid in m’n oren blazen dus over het output volume valt ook niet te klagen.
En daarnaast is het geluid van de microfoon ook prima, de paar keer dat ik het getest heb was er niets te klagen. Dus dat is ook een pluspuntje waard. Overall dus een goede soundscape waarin je van iedere muzieksoort goed kunt genieten, misschien niet perfect maar het zijn ook juist meer allrounders.




Mijn conclusie van de Brainwavz Jive is dat het echt een leuke retro uitziende goede allround koptelefoon is. Qua prijs heeft hij echt weer een goede prijs/kwaliteit weten te raken. De gebruikte drivers en tuning hiervan geeft je een top geluid bij normaal gebruik. En aan de afwerking en details is het bij Brainwavz weinig op te merken behalve de relatief dunne kabel.

Pro’s:
• Uitstekende bouwkwaliteit
• Compleet accessoire pakket
• Goede prijs/kwaltieit ratio
• Controller voor telefoon
• Funky kleuren

Con’s:
• Redelijk dunne kabel na Y splitsing

Heb je interesse in de Jive?
Kijk dan bijvoorbeeld bij MP4Nation voor de Jive in Rood, Groen of (paars)Blauw.
Of voor meer informatie kan je nog kijken op de officiële site van Brainwavz.

En nog een goodie van Brainwavz:


Ik had een oplossing nodig voor m’n koptelefoon op mijn bureau. Die vroeger altijd overall en nergens lag en met de kabel verward raakte in de zooi van m’n bureau. Maar Brainwavz was zo lief om de HENGJA (mee te sturen met mijn vorige bestelling), een koptelefoon ‘hanger’. De HENGJA zou zomaar bij de IKEA vandaan kunnen komen als je naar de naam kijkt, en naar de eenvoud ook trouwens. Simple does it!



De HENGJA komt in een kunststof verpakking en zit goed stevig verpakt zodat hij niet verschuift of beschadigd kan raken tijds het verzenden. Als je hem uit de verpakking haalt is hij meteen klaar voor gebruik. Hij past op bureau’s tussen de 2,8 cm en 1,2 cm dik, dus dat ging prima op mijn standaard IKEA bureau.



Als je hem aan je tafel wilt hangen kan je kiezen voor verticale of horizontale oriëntatie. Met een schroef aan de voorkant kan je die oriëntatie kiezen en daarna kan je met een schroef aan de onderkant aan je bureau ‘klemmen’. Hierbij zit aan de bovenkant een rubber stukje zodat je bureaublad beschadigd raakt, maar aan de onderkant niet. En tjah, als je hem horizontaal aan je bureau doet is het een probleem. Maar als je hem verticaal doet kan je dus wel je balk/bureau zichtbaar beschadigen.



Concluderend kan ik zeggen dat het voor de 15 dollar zeker geen slechte koop is. De bouwkwaliteit is goed en details zijn netjes afgewerkt. Er had wel wat rubber op de onderste schroef/pad mogen zitten tegen krassen maar als je naar het geheel kijkt is het zeker een geslaagde accessoire.

De HENGJA koptelefoon hanger is voor $15 verkrijgbaar oa bij MP4Nation.
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
  zondag 6 september 2015 @ 13:58:20 #88
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_155863981
Vroeger had Brainwavz echt een diverse sound door de lijn. Tegenwoordig klinkt alles wel heel erg vergelijkbaar. Delta... Jive... Weet niet of het veel zin heeft de volgende telg van ze te halen.

De Hengja wel al een welkome verschijning hier. :Y Lekker aan het bureau geklemd, gebruikmakend van anders wasted space en altijd m'n go-to headphone in bereik. Sweet.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_155864295
Ipv die HENGJA koop ik wel zoiets voor een tiende van de prijs..

http://www.aliexpress.com(...)_3,201444_5,201409_3
of voor iets meer
http://www.aliexpress.com(...)CK/32357366133.html#

@Chiznuts bedenk wel dat in chinese oordopjes ook net zo goed weekmakers kunnen zitten...
pi_155864476
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2015 13:43 schreef N22 het volgende:

[..]

De ER-163 is, met nagenoeg dezelfde specificaties, wel een paar euro goedkoper dan de ER-160 op Allbuy. Het vierkante design vind ik persoonlijk wel wat hebben, maar laat ik nou net kortgeleden een ER-160 hebben binnen gekregen _O-

Earson 160 is overigens voor ¤23,36 te halen met couponcode GEEK16 en cashbackxl bij banggood.
pi_155864556
quote:
1s.gif Op zondag 6 september 2015 14:20 schreef Serpent207 het volgende:

[..]

Earson 160 is overigens voor ¤23,36 te halen met couponcode GEEK16 en cashbackxl bij banggood.
Bij gebruik van de standaard BG kortingscodes werkt cashbackxl niet [shopkorting wel]. Bij geek16 dus wel?
pi_155864821
Weet iemand hoe laat de mensen van Basetao meestal op Skype zijn, die met Nederlandse support?
Friettent dikke Willie, met Willie
  zondag 6 september 2015 @ 15:08:16 #93
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_155865503
Bluetooth gamepad ¤5 http://www.aliexpress.com(...)16.376.0_32408504561

En dat knopje voor in je aux poort van je mobile voor 40 cent ofzo
http://www.aliexpress.com(...)16.376.0_32437283775
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
  zondag 6 september 2015 @ 15:51:39 #94
129822 mnielsm
www.chinapricefinder.com
pi_155866398
Zijn er nog mensen die zich gaan wagen aan de 9.9$ producten bij banggood komende woensdag tijdens de 9-9 sale? (http://www.banggood.com/snapup.html)
Die producten zijn natuurlijk lokkertjes en zullen in een halve seconde weg zijn. (aangezien er maar 1 echt giga afgeprijst is)

Iemand ervaring met de producten waarvan er meer van zijn (50 bijvoorbeeld) hoe snel die weg zijn?
Voor het zoeken naar chinese artikelen: www.chinapricefinder.com
pi_155866429
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2015 15:51 schreef mnielsm het volgende:
Zijn er nog mensen die zich gaan wagen aan de 9.9$ producten bij banggood komende woensdag tijdens de 9-9 sale? (http://www.banggood.com/snapup.html)
Die producten zijn natuurlijk lokkertjes en zullen in een halve seconde weg zijn. (aangezien er maar 1 echt giga afgeprijst is)

Iemand ervaring met de producten waarvan er meer van zijn (50 bijvoorbeeld) hoe snel die weg zijn?
Bespaar je de moeite
  zondag 6 september 2015 @ 16:24:05 #96
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_155867084
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2015 13:41 schreef shiznuts het volgende:

[..]
Wel weer garpig dat monkey die altijd waarschuwt voor weekmakers wel een hamburgerpress gehaald heeft. :D

Gebruik ik in mijn snackbar voor de klanten :Y
  zondag 6 september 2015 @ 17:35:34 #97
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_155869112
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2015 13:41 schreef shiznuts het volgende:
Nee, natuurlijk haal je geen thee-ei uit China. Niks uit China gebruiken dat in aanraking dient te komen met consumeermiddelen en tot hygiënische inzet komt. Geen thee-eieren... geen tandenborstels. Wel weer garpig dat monkey die altijd waarschuwt voor weekmakers wel een hamburgerpress gehaald heeft.
Ik ben een kind van de jaren 70 en heb de weekmakers en andere troep lang genoeg meegemaakt in NL om me niet druk te maken om iets dergelijks. Ik heb wat wat keukengereedschap en een opvouwbare waterkoker van siliconspul; daar kan volgens mij niet veel mis mee gaan. Er zijn hier btw. ook mensen geweest die zaken als tijgerbalsem hebben gekocht; dat zou dan nog erger zijn, lijkt me.
Imo kun je ook wat té panisch zijn.

(niet roken is een beter advies; ook voor de vruchtbaarheid)

[ Bericht 2% gewijzigd door Dromer op 06-09-2015 17:41:31 ]
I am just a dreamer, but you are just a dream
  zondag 6 september 2015 @ 18:04:04 #98
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_155870103
Hey, maar ik rook niet. :7

Verder ga ik niet zoeken op net iets goedkopere keukengerei en shizzle. ;( Interest: 0. Loop gewoon een shop in en haal daar gewoon degelijk spul. Kun je eerst door je handen laten gaan ook.
quote:
1s.gif Op zondag 6 september 2015 14:12 schreef eddepetfokt het volgende:
[..]

@Chiznuts bedenk wel dat in chinese oordopjes ook net zo goed weekmakers kunnen zitten...
Moet je dan ook niet gaan lopen aflikken. Verder is het aan te bevelen niet van die 2 USD no-name oordopjes te halen, maar een merk dat dus niet bang is z'n naam te verbinden aan z'n product. Vsonic ofzo. Spul dat in je inwendige organen kan komen via orale weg en spul dat huidirritatie kan veroorzaken, meh, rather not.
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2015 16:24 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Gebruik ik in mijn snackbar voor de klanten :Y
Maar je wil toch wel dat ze nog terugkomen voor meer, niet? :Y)

- neways... 19.gif w/ ... ;( let's see.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zondag 6 september 2015 @ 18:06:21 #99
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_155870177
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 10:33 schreef Miniem het volgende:
Nog handige/parktische spullen uit China voor in huis? Badkamer, keuken bijv? Ik heb hier bijvoorbeeld wel eens keramische messen voorbij zien komen.
Zou een dergelijk thee-ei oke zijn? http://www.buyincoins.com/item/59331.html
Voor de woonkamer dien ik bijv nog led lampen te kopen, beter in de Ikea halen of kan dat ook uit China?

Tips zijn welkom :P
Voor normale lampen zou ik gewoon lekker naar de IKEA gaan, kost ook daar geen drol en ze zijn een grote speler in de LED-markt.
  zondag 6 september 2015 @ 19:32:31 #100
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_155874091
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2015 18:04 schreef shiznuts het volgende:
Verder ga ik niet zoeken op net iets goedkopere keukengerei en shizzle. Interest: 0. Loop gewoon een shop in en haal daar gewoon degelijk spul. Kun je eerst door je handen laten gaan ook.

Oh, maar de dingetjes die ik wil kosten hier een hoop meer. Zo'n opvouwbare waterketel gaat hier snel naar de 40 euro toe en via AE had ik 'm voor 15 euro oid. Ik ga heus niet voor elk lepeltje in China shoppen hoor. :D Wat voor vrijwel dezelfde prijs bij de Action ligt haal ik daar. Er ligt er één op minder dan 10 minuten lopen van m'n huis.

En ff m'n XPB-verzameling uitbreiden met een rode 10.000. Toch mooier dan zo'n condoom eromheen doen.



[ Bericht 7% gewijzigd door Dromer op 06-09-2015 20:04:45 ]
I am just a dreamer, but you are just a dream
  zondag 6 september 2015 @ 20:26:38 #101
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_155876627
Rood? Zuurstokroze. :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_155878324
quote:
1s.gif Op zondag 6 september 2015 14:23 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Bij gebruik van de standaard BG kortingscodes werkt cashbackxl niet [shopkorting wel]. Bij geek16 dus wel?
Ik heb 't pas een keer eerder gedaan met een coupon en toen werkte het, ging er vanuit dat het bij elke zou werken. (Nog) niet gecheckt dus.
  Forum Admin zondag 6 september 2015 @ 21:42:56 #104
35723 crew  GGMM
pi_155880183
quote:
Een hele slimme samenwerking.

Er zijn al 364 topics in deze reeks dus het werd hoog tijd voor een eigen forum! :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_155880241
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2015 21:42 schreef GGMM het volgende:

[..]

Een hele slimme samenwerking.

Er zijn al 364 topics in deze reeks dus het werd hoog tijd voor een eigen forum! :)
Inderdaad. Ik ben benieuwd hoe het ingevuld gaat worden. :)
Uitvinder van de biersmiley.
pi_155880679
quote:
binnenkort een taal dropdown menuutje met chinees en nederlands :+
pi_155880811
Leuk idee! Ben benieuwd hoe het gaat werken.
pi_155880951
quote:
iets waar ik de laatste tijd erg druk mee ben geweest ;)
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_155880968
quote:
1s.gif Op zondag 6 september 2015 21:56 schreef rene90 het volgende:

[..]

iets waar ik de laatste tijd erg druk mee ben geweest ;)
^O^ Ik ben benieuwd
Uitvinder van de biersmiley.
pi_155881044
quote:
1s.gif Op zondag 6 september 2015 21:56 schreef rene90 het volgende:

[..]

iets waar ik de laatste tijd erg druk mee ben geweest ;)
Ik kan er nog niet in ;( nog wachten tot de 8e :+
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_155881300
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2015 21:58 schreef Miniem het volgende:

[..]

Ik kan er nog niet in ;( nog wachten tot de 8e :+
ik lekker wel :6
Meeste bekende shops van hier doen mee trouwens, dus erg handig om zo'n direct lijntje te hebben. Ook om zelf te vragen of ze misschien wat kunnen doen aan de prijs, of gewoon bepaalde webcare natuurlijk. In ieder geval een plek waar alles centraal Is.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  zondag 6 september 2015 @ 22:12:21 #112
287364 verbraakje
🚦www.juniorverkeer
pi_155881777
Goed bezig Fok!
pi_155881876
Als ze maar neutraal blijven en niet sommige dingen wegmodden als dat niet positief blijkt :{
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_155883126
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2015 22:14 schreef longinus het volgende:
Als ze maar neutraal blijven en niet sommige dingen wegmodden als dat niet positief blijkt :{
Ben zelf ook mod daar dus dat komt wel goed, ben de afgelopen weken al bezig om de shops uit te leggen hoe FOK! een beetje werkt :')
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  zondag 6 september 2015 @ 22:48:17 #115
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_155883615
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2015 22:38 schreef rene90 het volgende:

[..]

Ben zelf ook mod daar dus dat komt wel goed, ben de afgelopen weken al bezig om de shops uit te leggen hoe FOK! een beetje werkt :')
Iets uitleggen aan Chinezen, in weken? :') Ga uit van maanden :X
In iedergeval heb je genoeg werk voor je, leuk dat Fok! dit initiatief neemt ^O^
Ben benieuwd wat/hoe het gaat worden.

En Rene, Succes en thanks alvast :Y
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_155884634
Leuk Rene90! Is dit een hobby of wordt dit echt je werk? Dan heb je namelijk wel een toffe baan!
  zondag 6 september 2015 @ 23:28:18 #117
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_155885065
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2015 23:15 schreef larry_flynt het volgende:
Leuk Rene90! Is dit een hobby of wordt dit echt je werk? Dan heb je namelijk wel een toffe baan!
Fok! wordt voor 90+% gerund door vrijwilligers hé ;)
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
  zondag 6 september 2015 @ 23:29:30 #118
423984 defokkingfoker
Holy fucking shit
pi_155885113
Vertel die Chinezen maar de mooie verhalen van :') en laat ze :') zo veel mogelijk in hun reacties gebruiken

:')
Ik ben geil
  zondag 6 september 2015 @ 23:47:02 #119
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_155885685
Deze topic verdwijnt toch niet in dat forum?
Dan komt er allemaal dom tuig rondhangen :'(
  maandag 7 september 2015 @ 00:12:07 #120
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_155886425
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 10:33 schreef Miniem het volgende:
Nog handige/parktische spullen uit China voor in huis? Badkamer, keuken bijv? Ik heb hier bijvoorbeeld wel eens keramische messen voorbij zien komen.
Zou een dergelijk thee-ei oke zijn? http://www.buyincoins.com/item/59331.html
Voor de woonkamer dien ik bijv nog led lampen te kopen, beter in de Ikea halen of kan dat ook uit China?

Tips zijn welkom :P
Ik zag laatst iemand hier die keukenkraken had gehaald en daar zoek ik nu ook toevallig naar.
Van die goedkope standaardkranen zijn in Nederland 20 euro bij de Ikea, op AliExpress ook.
De kranen van 60 euro zijn echter 20 a 30 dollar bij AliExpress en dat scheelt dan wel :D

Al is dat minder "praktisch"/gadgety en meer functioneel :7
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  maandag 7 september 2015 @ 00:16:03 #121
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_155886482
quote:
2s.gif Op maandag 7 september 2015 00:12 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Ik zag laatst iemand hier die keukenkraken had gehaald en daar zoek ik nu ook toevallig naar.
Van die goedkope standaardkranen zijn in Nederland 20 euro bij de Ikea, op AliExpress ook.
De kranen van 60 euro zijn echter 20 a 30 dollar bij AliExpress en dat scheelt dan wel :D

Al is dat minder "praktisch"/gadgety en meer functioneel :7
Ik vraag me toch echt af hoe de kwaliteit daar van is.

CHI gaat falen. Dat zie je van te voren aankomen. Die Chinese kunnen echt geen extra service verlenen met die flinterdunne marges (no offence kenzi)
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  maandag 7 september 2015 @ 02:07:52 #122
177108 lf2
Iedereen liegt behalve ik
pi_155888008
Iemand leuk IOT devices gekocht of gezien ? Voor bv Home automation ?

Topic lekker volgen
pi_155888584
Top initiatief rené!
quote:
1s.gif Op maandag 7 september 2015 00:16 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Ik vraag me toch echt af hoe de kwaliteit daar van is.

CHI gaat falen. Dat zie je van te voren aankomen. Die Chinese kunnen echt geen extra service verlenen met die flinterdunne marges (no offence kenzi)
Dat denk ik zo op het eerste oog niet, shops hebben nu ook enigzins vat op de Nederlandse (Fok!) consument. Zal vooral gaan verschillen per shop me dunkt.

[ Bericht 95% gewijzigd door l0lownkill op 07-09-2015 07:26:57 ]
You can't be late if you don't show up.
  maandag 7 september 2015 @ 08:03:46 #124
201898 hiddit
Expect the unexpected,
pi_155888792
Een mooie slime zet denk ik zo. Alleen de tijd zal moeten leren Of het echt gaat werken. Maar zeker een mooi idee om op een Nederlandse site makkelijk contact te kunnen leggen met chineese shops, voor veel mensen zal dat denk ik net het stapje zijn om toch dingen te vragen enzo. ^O^
pi_155888811
quote:
1s.gif Op maandag 7 september 2015 08:03 schreef hiddit het volgende:
Een mooie slime zet denk ik zo. Alleen de tijd zal moeten leren Of het echt gaat werken. Maar zeker een mooi idee om op een Nederlandse site makkelijk contact te kunnen leggen met chineese shops, voor veel mensen zal dat denk ik net het stapje zijn om toch dingen te vragen enzo. ^O^
Dat is ook het hele idee, je merkt hier al gewoon dat er genoeg animo is om over deze zaken te lullen. En als shops zich positief laten zien door bijvoorbeeld ook een topic te hebben van 'special plice my fliend' (ik weet niet of zij daarom kunnen lachen, maar oké) om te kijken of ze een lagere prijs aan de FOK!kers kunnen bieden heb je toffe dingen. En tuurlijk zullen ze wel topics maken met gewoon de bekende reclame dingetjes, maar als dat niks is gewoon overheen lezen. En feedback over CHI als het live is is meer dan welkom, voor de mods (waaronder ik) zal het ook erg kijken zijn hoe het zich ontwikkeld de eerste paar dagen.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  maandag 7 september 2015 @ 08:19:49 #126
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_155888897
Doe ever buying ff in de unblock dan.
Enne zoals al eerder gewenst: succes. ;) Die andere ouwe shoppert ook. :+
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_155888944
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 08:19 schreef shiznuts het volgende:
Doe ever buying ff in de unblock dan.
Enne zoals al eerder gewenst: succes. ;) Die andere ouwe shoppert ook. :+
Dacht dat dat al gefixt was, heb het nog een keer neergelegd. En thanks, hehe.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  maandag 7 september 2015 @ 08:27:37 #128
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_155888959
Mic test 1 - 2 test test http://**********.com
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_155889000
3 maanden gewacht op allbuy. Ze beloofden een full refund. Ik ben benieuwd, contact verloopt wel redelijk goed met hen (serena).

Was wel benieuwd naar de miband. Maar nu ik een apple watch heb gekregen heeft die ook niet zoveel zin.
Ajax Amsterdam
pi_155889013
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 08:27 schreef shiznuts het volgende:
Mic test 1 - 2 test test http://everbuying.com
Mic tst 1 - 2 test test http://everbuying.com
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_155889109
quote:
1s.gif Op maandag 7 september 2015 08:33 schreef Kuhly het volgende:
3 maanden gewacht op allbuy. Ze beloofden een full refund. Ik ben benieuwd, contact verloopt wel redelijk goed met hen (serena).

Was wel benieuwd naar de miband. Maar nu ik een apple watch heb gekregen heeft die ook niet zoveel zin.
Ik wens je sterkte. Ze 'zuigen' je helemaal leeg daar bij Allbuy, heb alle smoezen al voorbij zien komen. Nu heb ik een claim bij Paypall neergelegd en willen ze ineens wel in actie komen....als ik eerst de claim sluit.
Ik koop daar echt nooit meer...
  maandag 7 september 2015 @ 08:57:37 #132
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_155889202
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 08:34 schreef rene90 het volgende:

[..]

Mic tst 1 - 2 test test http://everbuying.com
http://everbuying.com whoop whoop! :7
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_155889292
quote:
1s.gif Op maandag 7 september 2015 08:46 schreef eddepetfokt het volgende:
Ik wens je sterkte. Ze 'zuigen' je helemaal leeg daar bij Allbuy, heb alle smoezen al voorbij zien komen. Nu heb ik een claim bij Paypall neergelegd en willen ze ineens wel in actie komen....als ik eerst de claim sluit.
Ik koop daar echt nooit meer...
Allbuy was anders wel de shop die een coupon voor 200 powerbanks van 10 dollar had geregeld die allemaal netjes zijn aangekomen bij iedereen, dus zo zwart wit zie ik het niet ;)
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  maandag 7 september 2015 @ 09:13:42 #134
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_155889398
Zullen we in elk geval beginnen met in het reviewtopic de plaatjes in spoilers te posten? Dan is dat topic ook nog te lezen op mobiel :)
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  maandag 7 september 2015 @ 09:15:34 #135
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_155889422
quote:
11s.gif Op maandag 7 september 2015 09:13 schreef Catch22- het volgende:
Zullen we in elk geval beginnen met in het reviewtopic de plaatjes in spoilers te posten? Dan is dat topic ook nog te lezen op mobiel :)
Ja, of dat topic 'forcen' om als 3 á 5 reacties per pagina (op die manier link ik er altijd naartoe) ofzo gelezen te worden. Want zo is het inderdaad geen pretje om te komen. Dan is het te hopen dat ze hun review crossposten hier, anders wordt het niet gelezen.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  maandag 7 september 2015 @ 09:17:10 #136
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_155889450
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 09:15 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Ja, of dat topic 'forcen' om als 3 á 5 reacties per pagina (op die manier link ik er altijd naartoe) ofzo gelezen te worden. Want zo is het inderdaad geen pretje om te komen. Dan is het te hopen dat ze hun review crossposten hier, anders wordt het niet gelezen.
Of per review een topic? Wel serieuze reviews natuurlijk.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  maandag 7 september 2015 @ 09:19:03 #137
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_155889483
+1 Da's eigenlijk best een aardig idee.
Eigenlijk zoals Rene90 doet met de FP Reviews.
Eigen topic. En dan een linkje met een kleine illustratie misschien in het verzameltopic. :Y ^O^

Onserieuze reviews 'hey, heb dit net binnen, best kek!' kan idd wel gewoon hier.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  maandag 7 september 2015 @ 09:23:34 #138
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_155889545
Ons eigen subforum! yaaaaaaaaaaaaaaaaaas
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_155889613
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 09:19 schreef shiznuts het volgende:
+1 Da's eigenlijk best een aardig idee.
Eigenlijk zoals Rene90 doet met de FP Reviews.
Eigen topic. En dan een linkje met een kleine illustratie misschien in het verzameltopic. :Y ^O^

Onserieuze reviews 'hey, heb dit net binnen, best kek!' kan idd wel gewoon hier.
+1 :Y iedere review eigen topic
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  maandag 7 september 2015 @ 09:30:12 #140
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_155889648
Ja, iedere reviewer z'n eigen topic.
Iedereen straks ff volgen: 'Shiznuts REV Central - Do(n't) buy this at home #1'. :+

Die Zmodo cam is trouwens binnen! Packaging doet me ergens aan denken... :P

Vooral omdat over het logo op het cellofaan een barcodesticker zat, dacht al 'huh, een YI cam?'

[ Bericht 20% gewijzigd door shiz op 07-09-2015 09:47:13 ]
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  maandag 7 september 2015 @ 09:38:34 #141
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_155889802
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 09:30 schreef shiznuts het volgende:
Ja, iedere reviewer z'n eigen topic.
Iedereen straks ff volgen: 'Shiznuts REV Central - Do(n't) buy this at home #1'. :+

Die Zmodo cam is trouwens binnen! Packaging doet me ergens aan denken... :P
Zo fijn! Dan kan ik alles voortaan goed volgen :)

Mijn Milights zijn ook binnen. Kek vette disco. Als iemand behoefte heeft aan een uitgebreide review hoor ik het wel ^^
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_155889888
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 09:38 schreef Brammetjuh94 het volgende:

[..]

Zo fijn! Dan kan ik alles voortaan goed volgen :)

Mijn Milights zijn ook binnen. Kek vette disco. Als iemand behoefte heeft aan een uitgebreide review hoor ik het wel ^^
Ik ben wel benieuwd! Heb je gelijk een set gekocht? En is er niet al een keer een review van gemaakt trouwens?
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  maandag 7 september 2015 @ 09:47:12 #143
327191 RobertNL
For your gear.
pi_155889970
quote:
11s.gif Op maandag 7 september 2015 09:17 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Of per review een topic? Wel serieuze reviews natuurlijk.
Lijkt mij wel een strak plan. Kunnen mensen er later ook nogmaals op terugkomen.
Moet dan wel gaan om reviews met een beetje inhoud inderdaad.
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 09:30 schreef shiznuts het volgende:
Ja, iedere reviewer z'n eigen topic.
Iedereen straks ff volgen: 'Shiznuts REV Central - Do(n't) buy this at home #1'. :+

Die Zmodo cam is trouwens binnen! Packaging doet me ergens aan denken... :P
[ afbeelding ]
Dan moet je wel alles gaan reviewen natuurlijk :9 _O_
Camera ziet er ook wel aardig uit!
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 09:38 schreef Brammetjuh94 het volgende:

[..]

Zo fijn! Dan kan ik alles voortaan goed volgen :)

Mijn Milights zijn ook binnen. Kek vette disco. Als iemand behoefte heeft aan een uitgebreide review hoor ik het wel ^^
Ja zeker! al gaat het nog een paar maanden duren voordat ik ze ga aanschaffen :+
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_155890046
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 09:27 schreef Miniem het volgende:
+1 iedere review eigen topic
En er dan dus gelijk een verzameltopic van maken voor alle vragen over dat ding. Dus stel iemand heeft een nieuwe tablet, maakt een topic aan in CHI en kan ook een reviewtje plaatsen, mensen die vragen hebben kunnen gelijk in dat topic terecht omdat er iemand is die dat ding heeft.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  maandag 7 september 2015 @ 09:51:55 #145
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_155890050
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 09:47 schreef RobertNL het volgende:

Ja zeker! al gaat het nog een paar maanden duren voordat ik ze ga aanschaffen :+
Oei?! Hoezo dat dan?
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
  maandag 7 september 2015 @ 09:53:18 #146
327191 RobertNL
For your gear.
pi_155890068
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 09:51 schreef Brammetjuh94 het volgende:

[..]

Oei?! Hoezo dat dan?
Zit een paar maandjes in Azië. Zal eens kijken of er wellicht nog een bezoekje mogelijk is bij een shop.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  maandag 7 september 2015 @ 09:58:57 #147
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_155890183
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 09:47 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Dan moet je wel alles gaan reviewen natuurlijk :9 _O_
Camera ziet er ook wel aardig uit!
Ja. De postbode is vandaag nog helemaal niet geweest. :@ Hij was vrijdag al binnen. Nu pas een keertje tijd gevonden de boel open te maken. :P Tijd is wel een beetje een issuetje de laatste tijd. Maar wie weet, nu reviews ook wat meer nut hebben voor anderen misschien weer een tandje bijzetten.

Misschien ook weer eens tijd nieuwe collectieve adviezen/guides te maken zoals voorheen al omtrent oordopjes, zaklampen, horloges en rc spul.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_155890680
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 09:58 schreef shiznuts het volgende:
Misschien ook weer eens tijd nieuwe collectieve adviezen/guides te maken zoals voorheen al omtrent oordopjes, zaklampen, horloges en rc spul.
Kan altijd op de Frontpage zulk spul ^O^ Die '5 must-haves' uit China heeft ook goed gescoord met veel reacties.

Sowieso de eerste week even CHI in de gaten houden, komen wat leuke acties met shops aan ;)
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_155890985
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 10:26 schreef rene90 het volgende:

[..]

Kan altijd op de Frontpage zulk spul ^O^ Die '5 must-haves' uit China heeft ook goed gescoord met veel reacties.

Sowieso de eerste week even CHI in de gaten houden, komen wat leuke acties met shops aan ;)
Tof!!
  maandag 7 september 2015 @ 10:56:36 #150
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_155891259
Kudos aan de crew ivm het CHI-gebeuren :)

En hier nog een voorstander van 1 review per topic waarin dan alles verameld kan worden over dat bepaalde item. Maar natuurlijk wél ook 'n threadje zoals dit hier, voor enigszins ontopic offtopic gezever :D
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  maandag 7 september 2015 @ 11:05:13 #151
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_155891464
quote:
12s.gif Op maandag 7 september 2015 10:56 schreef dodge_911 het volgende:
Kudos aan de crew ivm het CHI-gebeuren :)

En hier nog een voorstander van 1 review per topic waarin dan alles verameld kan worden over dat bepaalde item. Maar natuurlijk wél ook 'n threadje zoals dit hier, voor enigszins ontopic offtopic gezever :D
En dan de topics ook taggen (EARPHONES DRONE POWERBANK PHONE TABLET etc).
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  maandag 7 september 2015 @ 11:24:16 #152
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_155891887
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 09:53 schreef RobertNL het volgende:
Zit een paar maandjes in Azië. Zal eens kijken of er wellicht nog een bezoekje mogelijk is bij een shop.

Ahaha. Vandaar! Nou veel plezier dan :) Ik geniet lekker van mijn rode licht :S
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
  maandag 7 september 2015 @ 11:42:26 #153
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_155892233
CHI staat zelfs op Tweakers frontpage.
Tweakers: Fok biedt Chinese webshops platform voor webcare
Zal binnenkort wel wat drukker worden hier/CHI :7
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_155892407
quote:
16s.gif Op maandag 7 september 2015 11:42 schreef tokko1 het volgende:
CHI staat zelfs op Tweakers frontpage.
Tweakers: Fok biedt Chinese webshops platform voor webcare
Zal binnenkort wel wat drukker worden hier/CHI :7
Comments daar zijn wel weer van bedenkelijk niveau. :D
  maandag 7 september 2015 @ 11:53:28 #155
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_155892410
Lol @ NightFox89 at Tweakers
quote:
Inhoud is ook van puberaal niveau. Misschien zouden ze daar iets aan moeten doen als ze serieus willen overkomen?
Ja, lekker mensen een ban geven als ze ffies offtopic gaan. Droge omgang.
FOK! is een krantje, wat lekkers en een bakkie koffie. Gewoon chill & gezellig. Jwt.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_155893064
Wie kan mij een goedkoop compleet soldeersetje aanraden om motorkabeltjes aan een nano drone te solderen. Is priegelwerk,dus een mini boutje lijkt me handig.
Heb er zelf geen verstand van dus zodoende mijn vraag.

Bijv zoiets? http://www.banggood.com/9(...)r-Pump-p-924163.html al heb ik volgens mij alleen een bout, stand, schoonmaakmiddel en soldeer nodig.
pi_155893111
quote:
12s.gif Op maandag 7 september 2015 10:56 schreef dodge_911 het volgende:
Kudos aan de crew ivm het CHI-gebeuren :)

En hier nog een voorstander van 1 review per topic waarin dan alles verameld kan worden over dat bepaalde item. Maar natuurlijk wél ook 'n threadje zoals dit hier, voor enigszins ontopic offtopic gezever :D
Top, ik denk dat we dan het beste de wat kleinere reviewtjes hier kunnen houden, en de grotere dingen inderdaad eigen topics. Dus ook telefoons, ip cams et cetera. Om nou een apart topic te maken over een sleutelhanger is misschien een beetje overkill, maar de tijd zal het ook leren natuurlijk hoe het het beste werkt :)
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_155893156
quote:
1s.gif Op maandag 7 september 2015 12:22 schreef eddepetfokt het volgende:
Wie kan mij een goedkoop compleet soldeersetje aanraden om motorkabeltjes aan een nano drone te solderen. Is priegelwerk,dus een mini boutje lijkt me handig.
Heb er zelf geen verstand van dus zodoende mijn vraag.

Bijv zoiets? http://www.banggood.com/9(...)r-Pump-p-924163.html
Loop ff binnen bij je plaatselijke Action / Lidl / etc ..daar zie je die dingen ook vaak liggen.
  maandag 7 september 2015 @ 12:26:31 #159
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_155893182
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 12:22 schreef eddepetfokt het volgende:
Wie kan mij een goedkoop compleet soldeersetje aanraden om motorkabeltjes aan een nano drone te solderen. Is priegelwerk,dus een mini boutje lijkt me handig.
Heb er zelf geen verstand van dus zodoende mijn vraag.
Ik zou je aan willen raden even bij de Aldi Lidl te kijken zoals Kenzi zegt. Of eventueel de Action, zelfde prijs en kwaliteit als china alleen dan direct binnen met CE keurmerk.
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_155893237
quote:
1s.gif Op maandag 7 september 2015 08:46 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Ik wens je sterkte. Ze 'zuigen' je helemaal leeg daar bij Allbuy, heb alle smoezen al voorbij zien komen. Nu heb ik een claim bij Paypall neergelegd en willen ze ineens wel in actie komen....als ik eerst de claim sluit.
Ik koop daar echt nooit meer...
Natuurlijk even een selfie erbij gedaan. Komt helemaal goed
Ajax Amsterdam
pi_155893438
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 12:25 schreef Kenzi het volgende:

[..]

Loop ff binnen bij je plaatselijke Action / Lidl / etc ..daar zie je die dingen ook vaak liggen.
Helaas bij action alleen vrij grote soldeerbout, leek me niet handig voor priegelwerk. Ik hobbel wel even naar de Gamma.
pi_155895117
08.00 gaat het open morgen ;) ^O^
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  maandag 7 september 2015 @ 14:12:38 #163
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_155895456
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 13:58 schreef rene90 het volgende:
08.00 gaat het open morgen ;) ^O^
Zijn er ook snap-up aanbiedingen of coupons te winnen ?
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
  maandag 7 september 2015 @ 14:13:57 #164
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_155895494
quote:
1s.gif Op maandag 7 september 2015 12:38 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Helaas bij action alleen vrij grote soldeerbout, leek me niet handig voor priegelwerk. Ik hobbel wel even naar de Gamma.
Daar hebben ze ook geen fijne volgens mij. Ik zou Conrad proberen (check ook coupons)
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_155895502
quote:
10s.gif Op maandag 7 september 2015 14:12 schreef N22 het volgende:

[..]

Zijn er ook snap-up aanbiedingen of coupons te winnen ?
Gratis dingen ;)
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_155895903
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 14:14 schreef rene90 het volgende:

[..]

Gratis dingen ;)
Dat wordt een dagje spijbelen morgen :7
You can't be late if you don't show up.
pi_155896456
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 14:14 schreef rene90 het volgende:

[..]

Gratis dingen ;)
Nice!! Wordt me leerlingen gewoon laten werken en de meester China spul laten bestellen... ;)
  maandag 7 september 2015 @ 15:51:09 #168
327191 RobertNL
For your gear.
pi_155897494
quote:
1s.gif Op maandag 7 september 2015 08:46 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Ik wens je sterkte. Ze 'zuigen' je helemaal leeg daar bij Allbuy, heb alle smoezen al voorbij zien komen. Nu heb ik een claim bij Paypall neergelegd en willen ze ineens wel in actie komen....als ik eerst de claim sluit.
Ik koop daar echt nooit meer...
Hier waren ze niet zo moeilijk. Het standaard extra wachten verhaal maar daarna netjes doorgepakt :Y.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  maandag 7 september 2015 @ 16:11:10 #169
442545 Paraiia
Stille lezer
pi_155897973
Afgelopen weekend eindelijk mijn Chuwi Vi10 mogen ontvangen van Banggood! Helaas is hij er aan de grens, net als de minix, uitgepikt maar dat heb ik er voor over.

De combinatie met de toetsenbord cover is zo goed als verteld wordt in andere reviews. Werkt vlekkeloos samen en transformeert je tablet zo in een laptopje.

Tot mijn grote verbazing kwam ik er echter achter dat de processor welke er in zit een andere is dan waarmee geadverteerd wordt. (Z3736F vs Z3735F, scheelt 0,5Ghz Heel vreemd want de tablet lijkt verder volledig origineel te zijn. Ik had bewust voor Banggood gekozen vanwege mijn, tot nu toe, positieve ervaringen met de after sales. Hopelijk kunnen ze dit wederom waarmaken. Ben zeer benieuwd. Dit was toch wel het laatste wat ik had verwacht.
pi_155898065
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 16:11 schreef Paraiia het volgende:
Afgelopen weekend eindelijk mijn Chuwi Vi10 mogen ontvangen van Banggood! Helaas is hij er aan de grens, net als de minix, uitgepikt maar dat heb ik er voor over.

De combinatie met de toetsenbord cover is zo goed als verteld wordt in andere reviews. Werkt vlekkeloos samen en transformeert je tablet zo in een laptopje.

Tot mijn grote verbazing kwam ik er echter achter dat de processor welke er in zit een andere is dan waarmee geadverteerd wordt. (Z3736F vs Z3735F, scheelt 0,5Ghz Heel vreemd want de tablet lijkt verder volledig origineel te zijn. Ik had bewust voor Banggood gekozen vanwege mijn, tot nu toe, positieve ervaringen met de after sales. Hopelijk kunnen ze dit wederom waarmaken. Ben zeer benieuwd. Dit was toch wel het laatste wat ik had verwacht.
Gelijk een mooie test-case voor banggood en hun Webcare ;) Morgen om 08.00 zal alles duidelijk worden.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  maandag 7 september 2015 @ 16:26:21 #171
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_155898360
Een uurtje geleden mijn Xiaomi Square speaker in ontvangst genomen, besteld bij AllBuy
Had de hoop eigenlijk al opgegeven, en wou eind deze week een claim starten ervoor bij PP.
Na 'n uurtje opladen meteen in gebruik genomen met 'n podcast om te luisteren.
Ik ben aardig onder de indruk van de sound : voor zo 'n klein ding zit er toch wel wat bass in, imho.
Hij zal vooral dienst gaan doen onder m'n hoofdkussen, voor podcasts bij 't slapengaan ;)

Het geluidje dat'ie maakt als hij opstart komt me van ergens bekend voor, maar ik kan het niet plaatsen.
Ben net al mijn BT audiospul afgegaan, maar daar zit 't niet bij.
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  maandag 7 september 2015 @ 16:35:27 #172
327191 RobertNL
For your gear.
pi_155898575
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 16:11 schreef Paraiia het volgende:
Afgelopen weekend eindelijk mijn Chuwi Vi10 mogen ontvangen van Banggood! Helaas is hij er aan de grens, net als de minix, uitgepikt maar dat heb ik er voor over.

De combinatie met de toetsenbord cover is zo goed als verteld wordt in andere reviews. Werkt vlekkeloos samen en transformeert je tablet zo in een laptopje.

Tot mijn grote verbazing kwam ik er echter achter dat de processor welke er in zit een andere is dan waarmee geadverteerd wordt. (Z3736F vs Z3735F, scheelt 0,5Ghz Heel vreemd want de tablet lijkt verder volledig origineel te zijn. Ik had bewust voor Banggood gekozen vanwege mijn, tot nu toe, positieve ervaringen met de after sales. Hopelijk kunnen ze dit wederom waarmaken. Ben zeer benieuwd. Dit was toch wel het laatste wat ik had verwacht.
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 16:13 schreef rene90 het volgende:

[..]

Gelijk een mooie test-case voor banggood en hun Webcare ;) Morgen om 08.00 zal alles duidelijk worden.
Toch ga ik al even inhaken :6

Je hebt de versie met WIFI en 3G / 64GB? Die is er alleen met de 35 dacht ik.
http://www.devicespecifications.com/en/comparison/c3cd33536

Het verschil 1.83 vs 2.16Ghz is overigens in de praktijk niet heel spannend. Ja de kloksnelheid is iets hoger maar ook de warmte. De 36 is in de praktijk (meermaals kunnen/mogen testen) warmer en gaat dan trotthelen tot de basis kloksnelheid. De 35 daarintegen kan langere tijd de hogere kloksnelheid aanhouden.

Bij de Pipo X7 was het zelfs zo dat na een bios update de 36 veel minder vaak naar de 2.16 toe schoot. Achteraf is het verschil in de praktijk vrijwel nul of in het voordeel van de 35. Zou er zelf niet heel erg rouwig om zijn.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_155898868
quote:
[..]

Gelijk een mooie test-case voor banggood en hun Webcare ;) Morgen om 08.00 zal alles duidelijk worden.
Ik heb ook nog een mooie testcase voor BG.
Waar ik een paar dagen geleden nog super enthousiast was over de H8 Mini, nu al nu overleden [na een vlucht of 10-12]. Netjes bericht naar BG gestuurd met foto's en filmpjes maar ze beginnen met de standaard 'allbuy' praktijken als 'can you check battery' en 'can you send pictures'( die ik er dus al bij had gedaan). En er is duidelijk op te zien dat de rotor niet draait.

Jammer, want ik heb tot nu toe altijd goede ervaringen met BG aftersales....
Anyway, ik hoop dat ze een nieuwe willen sturen en anders moet ik zelf de motor(s)gaan vervangen.

Helaas is de kwaliteit van de H8 mini dus inderdaad niet best, zoals ik al in veel reviews gelezen had, maar waarvan ik dacht dat het wel mee zou vallen.
En ondanks dat ik er maar 13$ p.s. voor heb betaald komt ruim 1$ per vlucht toch nog duur uit. Maar wel veel plezier mee gehad zo lang het duurde want dat ding vliegt als een dolle.

Heeft iemand trouwens de afgelopen weken iets bij BG gewonnen [behalve de 5BG points en de kortingcoupons die je niet op flashsales kan gebruiken]?

[ Bericht 2% gewijzigd door eddepetfokt op 07-09-2015 16:56:06 ]
pi_155899953
quote:
1s.gif Op maandag 7 september 2015 16:48 schreef eddepetfokt het volgende:
Waar ik een paar dagen geleden nog super enthousiast was over de H8 Mini, nu al nu overleden [na een vlucht of 10-12]. Netjes bericht naar BG gestuurd met foto's en filmpjes maar ze beginnen met de standaard 'allbuy' praktijken als 'can you check battery' en 'can you send pictures'( die ik er dus al bij had gedaan). En er is duidelijk op te zien dat de rotor niet draait.
Tja, snap dat banggood hier niks mee doet. Een product wat al een aantal weken oud is waarschijnlijk en ook dus wel gecrasht kan zijn, ik snap dat ze hier niks mee doen eerlijk gezegd. Is het nou een tablet / telefoon ofzo is het een ander verhaal, maar een quadcopter van 13 dollar is het de vraag wat je mag verwachten. Misschien een paar dollar tegemoetkoming om een nieuwe te kopen, maar een resend vind ik ook wat veel gevraagd.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_155900296
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 17:32 schreef rene90 het volgende:

[..]

Tja, snap dat banggood hier niks mee doet. Een product wat al een aantal weken oud is waarschijnlijk en ook dus wel gecrasht kan zijn, ik snap dat ze hier niks mee doen eerlijk gezegd. Is het nou een tablet / telefoon ofzo is het een ander verhaal, maar een quadcopter van 13 dollar is het de vraag wat je mag verwachten. Misschien een paar dollar tegemoetkoming om een nieuwe te kopen, maar een resend vind ik ook wat veel gevraagd.
Nee joh, ik heb dat ding vrijdag binnen gekregen.[en zondagochtend al mail naar Bg gestuurd dat de drone al kapot is]
Als het een paar weken oud was of als er zichtbare schade was zou ik niet meer gaan reclameren, maar zelf de motor vervangen.

Overigens klopt het niet dat ze er niks mee doen, dat zei ik ook niet...
Dit
is wat ik wel zei: 'netjes bericht naar BG gestuurd met foto's en filmpjes maar ze beginnen met de standaard 'allbuy' praktijken als 'can you check battery' en 'can you send pictures'( die ik er dus al bij had gedaan). En er is duidelijk op te zien dat de rotor niet draait.'
Of en zo ja welke oplossing ze bieden weet ik nog niet...

Mijn post ging er dan ook niet om dat dat ding kapot is, maar over het feit dat BG reageerde met bovengenoemde dooddoeners..wat ik wel van Allbuy maar niet van BG gewend was.

[ Bericht 7% gewijzigd door eddepetfokt op 07-09-2015 17:59:32 ]
pi_155900911
net een geschil geopend tegen Gearbest,
telefoon die ik besteld heb is nooit ontvangen door mij omdat DPD het pakket kapot gemaakt heeft.
steeds een paar dagen wachten zeggen ze, maar nu heb ik al anderhalve week niks van ze gehoord :(
pi_155901279
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 18:14 schreef julius123 het volgende:
net een geschil geopend tegen Gearbest,
telefoon die ik besteld heb is nooit ontvangen door mij omdat DPD het pakket kapot gemaakt heeft.
steeds een paar dagen wachten zeggen ze, maar nu heb ik al anderhalve week niks van ze gehoord :(
Duurt inderdaad ontzettend lang voordat ze reageren. Kan wel een maandje duren voordat je alles opgelost hebt..
  maandag 7 september 2015 @ 18:35:30 #178
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_155901528
Kan er ook een topic komen waar je alle shops, en personen ter plekke in China misschien zelfs, kunt vragen om een product request? En dan maar afwachten of een partij hapt?

Ik wil nog altijd de Almighty Eagle (Blackhawk) E1. :'(

As seen on: http://item.taobao.com/item.htm?id=39870151027 & http://item.taobao.com/item.htm?id=19120787521 .

Agents durven het niet aan (want: mes) en webshops die wel messen aandurven, die hebben 'em niet.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_155901628
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 18:35 schreef shiznuts het volgende:
Kan er ook een topic komen waar je alle shops, en personen ter plekke in China misschien zelfs, kunt vragen om een product request? En dan maar afwachten of een partij hapt?
Jup, een bepaalde shop had ook het idee dat je gewoon in hun webcare kan vragen of ze een couponnetje kunnen fixen voor een bepaald product. En een andere shop heeft een topic speciaal voor suggesties van users ;)

Tevens komt er een 'Chinashoppen voor dummies' sticky om dit topic gericht te houden op gewoon lekker lullen over de aankopen.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_155901638
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 18:35 schreef shiznuts het volgende:
Kan er ook een topic komen waar je alle shops, en personen ter plekke in China misschien zelfs, kunt vragen om een product request? En dan maar afwachten of een partij hapt?

Ik wil nog altijd de Almighty Eagle (Blackhawk) E1. :'(
[ afbeelding ]
As seen on: http://item.taobao.com/item.htm?id=39870151027 & http://item.taobao.com/item.htm?id=19120787521 .

Agents durven het niet aan (want: mes) en webshops die wel messen aandurven, die hebben 'em niet.
:9~
  maandag 7 september 2015 @ 18:46:12 #181
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_155901820
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 18:35 schreef shiznuts het volgende:
Kan er ook een topic komen waar je alle shops, en personen ter plekke in China misschien zelfs, kunt vragen om een product request? En dan maar afwachten of een partij hapt?

Ik wil nog altijd de Almighty Eagle (Blackhawk) E1. :'(
[ afbeelding ]
As seen on: http://item.taobao.com/item.htm?id=39870151027 & http://item.taobao.com/item.htm?id=19120787521 .

Agents durven het niet aan (want: mes) en webshops die wel messen aandurven, die hebben 'em niet.
Waarom geen Leatherman of Officiersmes van Victorinox?
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  maandag 7 september 2015 @ 18:58:43 #182
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_155902237
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 18:35 schreef shiznuts het volgende:
Ik wil nog altijd de Almighty Eagle (Blackhawk) E1. :'(
[ afbeelding ]
As seen on: http://item.taobao.com/item.htm?id=39870151027 & http://item.taobao.com/item.htm?id=19120787521 .
Vet ding! Hebbuh :9~ :9~
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 18:46 schreef ManageTheAnger het volgende:
Waarom geen Leatherman of Officiersmes van Victorinox?
Omdat ik die al heb :)
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  maandag 7 september 2015 @ 19:03:53 #183
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_155902381
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 18:14 schreef julius123 het volgende:
net een geschil geopend tegen Gearbest,
telefoon die ik besteld heb is nooit ontvangen door mij omdat DPD het pakket kapot gemaakt heeft.
steeds een paar dagen wachten zeggen ze, maar nu heb ik al anderhalve week niks van ze gehoord :(
quote:
1s.gif Op maandag 7 september 2015 18:26 schreef Serpent207 het volgende:

[..]

Duurt inderdaad ontzettend lang voordat ze reageren. Kan wel een maandje duren voordat je alles opgelost hebt..
Als dat maar geen voorbode is voor mijn bestelling.
Had gehoopt hem deze week binnen te krijgen aangezien ze 2-5 werkdagen aangaven met bestellen.
Terwijl als ik de order check, doet de tracking het niet (dat is opzich redelijk normaal gezien de periode van 5 dagen), en is het met "Local standard shipping" verzonden....
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  maandag 7 september 2015 @ 19:18:08 #184
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_155902799
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 18:46 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Waarom geen Leatherman of Officiersmes van Victorinox?
Eh. Gewoon. Chinees. Awesome. Cheap en praktisch. :P
Can't mes(s) with the Almighty. O-) _O_
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_155902838
Ik zag dat de redmi pro 2 meerdere kleuren heeft. Zijn die backcovers los verkrijbaar? Ik kan ze zelf niet vinden.

Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  maandag 7 september 2015 @ 19:28:46 #186
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_155903130
Vast wel... https://xiaomi.world.tmall.com -> http://world.tmall.com/item/45498269169.htm
Waarschijnlijk op AliExpress/bij webshops heus ook wel.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_155903954
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 19:19 schreef Miniem het volgende:
Ik zag dat de redmi pro 2 meerdere kleuren heeft. Zijn die backcovers los verkrijbaar? Ik kan ze zelf niet vinden.

[ afbeelding ]
redmi pro 2 lijkt me hetzelfde als de redmi 2?

zo ja:
http://www.banggood.com/M(...)tphone-p-992530.html
pi_155904297
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 19:54 schreef julius123 het volgende:

[..]

redmi pro 2 lijkt me hetzelfde als de redmi 2?

zo ja:
http://www.banggood.com/M(...)tphone-p-992530.html
Het zijn helaas niet dezelfde kleuren :N Zelf ook geen idee of de redmi 2 en de pro versie hetzelfde zijn.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_155906292
Wat een overloper is het ook...
MED / Welkom RobertNL op CHI
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_155906426
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2015 13:25 schreef shiznuts het volgende:
Looks like it. https://earson.world.tmall.com
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
299 CNY t.o.v. 148 CNY (ER-151) is wel een fors verschil in prijs.
Nog steeds 1500mAh? Wtf, wel meer watt speakers, maar zelfde accucapaciteit
pi_155906576
Succes Robert ^O^
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  maandag 7 september 2015 @ 21:16:53 #192
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_155906924
Ja, houd ons maar in toom. :P
>:) If you can.
quote:
5s.gif Op maandag 7 september 2015 21:06 schreef EugeneKrabs het volgende:

[..]

Nog steeds 1500mAh? Wtf, wel meer watt speakers, maar zelfde accucapaciteit
Design vind ik ook een beetje mweh, terwijl de ER-151 toch een special mojo had. :D
Gewoon het feit dat 'ie af en toe voor 18 USD ofzo te krijgen was en dan toch een echt nice package bood.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_155908125
*Waar Robert aan de rechterhamd van René zit

Succes!
You can't be late if you don't show up.
  maandag 7 september 2015 @ 21:47:14 #194
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_155908267
quote:
14s.gif Op maandag 7 september 2015 21:16 schreef shiznuts het volgende:
Ja, houd ons maar in toom. :P
>:) If you can.
They'll try, I'm sure :)

quote:
Gewoon het feit dat 'ie af en toe voor 18 USD ofzo te krijgen was en dan toch een echt nice package bood.
Nice package... I lol'd :)
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_155909282
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 21:03 schreef rene90 het volgende:
Wat een overloper is het ook...
MED / Welkom RobertNL op CHI
Gaat fok dan nog meer commerciële bende binnenhalen of blijft het nog wel een beetje ons topic??
Ik zie namelijk de bui al hangen..
pi_155909447
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 22:09 schreef Downstar het volgende:

[..]

Gaat fok dan nog meer commerciële bende binnenhalen of blijft het nog wel een beetje ons topic??
Ik zie namelijk de bui al hangen..
Hij zal z'n best doen om jullie niet weg te jagen want het aantal nieuwe bezoekers is dit jaar het laagst sinds 2001 ;)
pi_155909563
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 22:09 schreef Downstar het volgende:
Ik zie namelijk de bui al hangen..
Ik ook, dus waarom denk je dat ik en Robert het gaan modden :7 En los van het modden ben ik degene die vanuit de PR-hoek de contacten met de shops heeft. Dus wat dat betreft gaat het wel goed komen.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_155910007
Hopelijk gaat dit een heel groot succes worden. :)
Gino ♥
pi_155910840
En hopelijk wordt het niet al te onoverzichtelijk, als half huishoudend Nederland zich in dit nederige gezellige topicje voegt :P
Daarbij, worden de andere 2 Chinese topics (smartphones en wintabs) ook in CHI geplaatst?
You can't be late if you don't show up.
  maandag 7 september 2015 @ 22:58:54 #200
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_155910880
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 22:57 schreef l0lownkill het volgende:
En hopelijk wordt het niet al te onoverzichtelijk, als half huishoudend Nederland zich in dit nederige gezellige topicje voegt :P
Is er geen ingangsexamen, dan?
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_155910899
quote:
12s.gif Op maandag 7 september 2015 22:58 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Is er geen ingangsexamen, dan?
De stamgasten mogen er toch alleen in? 8-)
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_155910909
quote:
1s.gif Op maandag 7 september 2015 22:59 schreef Miniem het volgende:

[..]

De stamgasten mogen er toch alleen in? 8-)
CHI-OLDBIES _O-
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_155910916
Bij iemand het logitech toetsenbord al verzonden?

Krijg ondertussen meer het idee dat het een te groot succes is geweest en ze het net zo lang uitstellen tot je cancelled
pi_155911013
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 23:00 schreef johanndoe het volgende:
Bij iemand het logitech toetsenbord al verzonden?

Krijg ondertussen meer het idee dat het een te groot succes is geweest en ze het net zo lang uitstellen tot je cancelled
Ik las op tweakers.net dat geen voorraad hadden.
Uitvinder van de biersmiley.
  maandag 7 september 2015 @ 23:10:59 #205
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_155911248
quote:
1s.gif Op maandag 7 september 2015 23:03 schreef dimmak het volgende:

[..]

Ik las op tweakers.net dat geen voorraad hadden.
Inderdaad, waren paar users die mailtjes hadden dat eind sept/okt geleverd zou gaan worden omdat het nu niet op vooraad was. Gewoona afwachten, voor dat geld ga ik echt niet cancelen :P

(http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1646660)
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
  dinsdag 8 september 2015 @ 06:32:24 #206
128471 doctor.starbucks
Cafe maciato, high fat foam, e
pi_155914698
quote:
12s.gif Op maandag 7 september 2015 22:58 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Is er geen ingangsexamen, dan?
Vraag 1) wie is Jack
Vraag 2) wat is de gemiddelde verzendtijd
Vraag 3) wanneer betaal je importkosten?
Vraag 3a) en hoe voorkom je deze

Zoiets?
Starbucks, waar blijf je
pi_155914830
Wie ís Jack? :'(
You can't be late if you don't show up.
pi_155914842
ik ken alleen een Serena. :P
pi_155915057
Schopje de goede kant op!
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  dinsdag 8 september 2015 @ 08:05:39 #210
327191 RobertNL
For your gear.
pi_155915129
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 06:32 schreef doctor.starbucks het volgende:

[..]

Vraag 1) wie is Jack
Vraag 2) wat is de gemiddelde verzendtijd
Vraag 3) wanneer betaal je importkosten?
Vraag 3a) en hoe voorkom je deze

Zoiets?
Ik heb nu al bezwaar tegen de antwoorden van 3a :P
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 07:21 schreef l0lownkill het volgende:
Wie ís Jack? :'(
Onze oude taobao-baas met tig webshops die gesloten werden doordat Paypal ''verboden'' items zag :P

Laatst was Tiffany ook nog eens online, heb een van mijn eerste Taobao orders daar gedaan :Y
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_155915202
Ik dacht al, magggikniiee??? :'(
Ajax Amsterdam
  dinsdag 8 september 2015 @ 08:15:12 #212
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_155915240
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 september 2015 08:12 schreef Kuhly het volgende:
Ik dacht al, magggikniiee??? :'(
:( we mogen allemaal niet...

Nu weer GC ipv CHI? :P
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_155915251
quote:
16s.gif Op dinsdag 8 september 2015 08:15 schreef tokko1 het volgende:

[..]

:( we mogen allemaal niet...

Nu weer GC ipv CHI? :P
Jup, anders worden jullie allemaal agressief als je niet kan posten hier natuurlijk dus om jullie te sussen nog maar even hier O+
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  CHI shopkeeper dinsdag 8 september 2015 @ 08:17:13 #214
447949 Tinydeal
Webcare
pi_155915271
Grotere kop koffie nodig? ;)
pi_155915277
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 08:17 schreef Tinydeal het volgende:
Grotere kop koffie nodig? ;)
_O-
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  dinsdag 8 september 2015 @ 08:17:52 #216
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_155915282
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 08:17 schreef Tinydeal het volgende:
Grotere kop koffie nodig? ;)
Oeh wie zou dit nou zijn?! :7

Verkopen jullie die ook? Grote koppen koffie, of koffie koppen?
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
  dinsdag 8 september 2015 @ 08:18:59 #217
327191 RobertNL
For your gear.
pi_155915291
quote:
16s.gif Op dinsdag 8 september 2015 08:17 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Oeh wie zou dit nou zijn?! :7

Verkopen jullie die ook? Grote koppen koffie, of koffie koppen?
Als ze daar net zo veel koffietentjes hebben als hier in Korea dan kan je bijna geen 2 stappen zetten zonder :D. Maar wel aallemaal in papieren bekertjes dus of ze koppen hebben :+

Van die zelfroerende dingen wel :Y
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_155915295
quote:
16s.gif Op dinsdag 8 september 2015 08:17 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Oeh wie zou dit nou zijn?! :7

Verkopen jullie die ook? Grote koppen koffie, of koffie koppen?
Vast wel... maar Chinese koffie is niet te drinken ... oploskoffie met suiker en melk er al in gepoederd...
  dinsdag 8 september 2015 @ 08:19:55 #219
201898 hiddit
Expect the unexpected,
pi_155915304
Ahaa we zijn weer terug hier :D neem aan dat jullie hard bezig zijn aan CHI live te krijgen O+
  dinsdag 8 september 2015 @ 08:19:59 #220
327191 RobertNL
For your gear.
pi_155915305
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 08:19 schreef Kenzi het volgende:

[..]

Vast wel... maar Chinese koffie is niet te drinken ... oploskoffie met suiker en melk er al in gepoederd...
Klinkt als horror.
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 september 2015 08:19 schreef hiddit het volgende:
Ahaa we zijn weer terug hier :D neem aan dat jullie hard bezig zijn aan CHI live te krijgen O+
Natuurlijk :D
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_155915315
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 september 2015 08:19 schreef hiddit het volgende:
Ahaa we zijn weer terug hier :D neem aan dat jullie hard bezig zijn aan CHI live te krijgen O+
Zeker, RobertNL hebben we al blauw gekregen dus dat is stap 1 :D
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_155915339
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 08:20 schreef rene90 het volgende:

[..]

Zeker, RobertNL hebben we al blauw gekregen dus dat is stap 1 :D
Vind zijn blauw mooier :7
  dinsdag 8 september 2015 @ 08:22:22 #223
201898 hiddit
Expect the unexpected,
pi_155915344
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 08:20 schreef rene90 het volgende:

[..]

Zeker, RobertNL hebben we al blauw gekregen dus dat is stap 1 :D
Dan wachten wij met smart :D :)
  dinsdag 8 september 2015 @ 08:22:25 #224
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_155915345
Ja verdorie.. chinese phone-topic is zo te zien al verplaatst. Ik wacht in spanning af.
En veel plezier/succes Robert. :)
I am just a dreamer, but you are just a dream
  dinsdag 8 september 2015 @ 08:23:17 #225
327191 RobertNL
For your gear.
pi_155915356
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 08:22 schreef Dromer het volgende:
Ja verdorie.. chinese phone-topic is zo te zien al verplaatst. Ik wacht in spanning af.
En veel plezier/succes Robert. :)
Bedankt ;)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_155915416
ik had zelfs nog reminder geplaatst in telefoon om chi.fok.nl te bekijken ;(
  dinsdag 8 september 2015 @ 08:29:42 #227
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_155915446
Ja mang. Danny een beetje 8 sep 8:00 vermelden... ik nog wekker zetten ook. ;( Mang mang mang.

:T Nu komt zo toch de postbode, ben ik eens klaar wakker i.p.v. met spleetoogjes de deur open doen. :+
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_155915449
quote:
2s.gif Op dinsdag 8 september 2015 08:27 schreef kovenant het volgende:
ik had zelfs nog reminder geplaatst in telefoon om chi.fok.nl te bekijken ;(
Ik zal je een dm sturen als het live is :7
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_155915454
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 08:29 schreef shiznuts het volgende:
spleetoogjes de deur open doen.
Dat hoort toch bij het aannemen van pakketjes uit China :+
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  dinsdag 8 september 2015 @ 08:30:47 #230
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_155915459
Verbind daar ff een forced audible 'ding dong' aan, would ya. :P
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 08:30 schreef rene90 het volgende:

[..]

Dat hoort toch bij het aannemen van pakketjes uit China :+
Gaat om een getracked pakketje met DHL uit Duitsland. :@

Maar die andere postbode zal niet lang daarna ook vast aanbellen.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  dinsdag 8 september 2015 @ 08:31:20 #231
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_155915473
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 08:29 schreef rene90 het volgende:

[..]

Ik zal je een dm sturen als het live is :7
Ahja, alles uit china duurt wat langer.. zo ook dit ;(
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
  dinsdag 8 september 2015 @ 08:31:38 #232
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_155915479
We zijn LIVE! c_/
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_155915490
Schopje 2
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  dinsdag 8 september 2015 @ 08:34:22 #234
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_155915513
Eerste user post in CHI? :D

Ennuhhh, m'n quadcopter lijkt bijna onderweg te zijn.. hierover later meer :7
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_155915553
Ik heb een Rii mini i25a ontvangen. Alleen doen de up en down ir keys het niet. Als oplossing kan ik een nieuwe kopen met korting. Ik vraag me alleen af of ik dat wel moet accepteren. Voorderest werkt hij goed.
Ajax Amsterdam
pi_155915556
Ziet er netjes uit allemaal.
Straks gearbest maar eens lastigvallen hiero:)
pi_155915576
Succes ermee Rene en Robert!
pi_155915589
Leuk dit jongens!
  CHI shopkeeper dinsdag 8 september 2015 @ 08:42:39 #239
447949 Tinydeal
Webcare
  dinsdag 8 september 2015 @ 08:44:00 #241
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_155915661
*O*
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_155915729
Tijdje terug in deze post iemand gezien die een xiaomi rugzak had aangeschaft.
Hoe bevalt ie? ben ook opzoek naar een rugzak en vond deze er wel mooi uit zien.
pi_155915773
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 08:49 schreef denkjedat het volgende:
Tijdje terug in deze post iemand gezien die een xiaomi rugzak had aangeschaft.
Hoe bevalt ie? ben ook opzoek naar een rugzak en vond deze er wel mooi uit zien.
[ afbeelding ]
Shiznuts heeft hem dacht ik, en anders kan je de webcare van Ibuygou even testen om te vragen hoe de kwaliteit van de tas is of zoiets want die bieden hem aan dacht ik. ;)
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  dinsdag 8 september 2015 @ 09:04:57 #244
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_155915932
:Y Wilde 'em eerste geloof ik ook bij Ibuygou bestellen, maar die konden er geloof ik niet meer aankomen. Hij is ook verdwenen op de officiële xiaomi tmall world store. AliExpress zou misschien nog kunnen, daar had ik 'em uiteindelijk vandaan, ja. Chille rugtas!
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_155916132
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 08:42 schreef Tinydeal het volgende:
*O* w/
Kenzi, is it you? :+

Yeuh w/
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  PR/Manusje van alles dinsdag 8 september 2015 @ 09:21:49 #246
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_155916210
Als ik een camera zoek, zoeentje om foto's mee te maken. Welke shop moet ik dan hebben?
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_155916222
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 09:17 schreef Miniem het volgende:

[..]

Kenzi, is it you? :+

Yeuh w/
ssshhttt B-)

moet nu echt opletten welk Chrome venster ik open heb voor ik post :+
  dinsdag 8 september 2015 @ 09:22:49 #248
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_155916227
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 september 2015 09:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Als ik een camera zoek, zoeentje om foto's mee te maken. Welke shop moet ik dan hebben?
www.kamera-express.nl ofzo.
>> FOT / [centraal] Wie helpt me aan een nieuwe camera #32
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_155916234
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 september 2015 09:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Als ik een camera zoek, zoeentje om foto's mee te maken. Welke shop moet ik dan hebben?
:D Geen china shop :N
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_155916258
Veel users in China die hier posten. :P Die hebben dit toch niet nodig? :P Of ben je aanbieder Kenzi? ;)
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_155916267
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 september 2015 09:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Als ik een camera zoek, zoeentje om foto's mee te maken. Welke shop moet ik dan hebben?
Als je Nikon / Canon etc bedoeld, kan je het beste inderdaad kamera-express.nl oid hebben.
Merk camera's zijn niet echt veel goedkoper in China. Wel in Hong Kong maar dan moet je een betrouwbare verkoper vinden. En je kan problemen ondervinden met garantie (Canon en grijze import gaan niet goed samen)

Camera accessoires zoals flitsers, statieven etc kan je wel lekker goedkoop uit China halen.
  PR/Manusje van alles dinsdag 8 september 2015 @ 09:25:35 #252
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_155916282
Hoezo geen china shop. :(

Ik wil een camera die doet wat ie moet doen met 20 hulpstukken die ik niet gebruik. Voor een prijs die beter is dan in nederland. Ik wil geen 70 euro voor een camera betalen bij de Mediamarkt die tot 3 meter diepte 'waterdicht is'. ;(
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_155916312
Electronica, in ieder geval de topkwaliteit is soms ook nog eens duurder in China. Waarbij je dan ook nog moet opletten dat je geen 水货 treft als je 't goedkoper kunt krijgen. Als je veel geld uitgeeft voor top zou ik niet miniem beknibbelen met groter risico. Probeerspul is natuurlijk wel goedkoop en daar is dit dan ook meer voor.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  dinsdag 8 september 2015 @ 09:27:37 #254
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_155916319
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 09:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Hoezo geen china shop. :(

Ik wil een camera die doet wat ie moet doen met 20 hulpstukken die ik niet gebruik. Voor een prijs die beter is dan in nederland. Ik wil geen 70 euro voor een camera betalen bij de Mediamarkt die tot 3 meter diepte 'waterdicht is'. ;(
China heeft alleen goedkope krakkemikkige noname zooi van een standaard dat 6 jaar terug ligt ofzo.
Voor eckte cameras, https://www.onestop-digital.com/index.php misschien nog. Kan daar een tikkie goedkoper zijn. Wel een beetje iffier met garantie. Wel weer met NL een no import tax policy.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  PR/Manusje van alles dinsdag 8 september 2015 @ 09:30:55 #255
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_155916378
Ah,,, ff kijken jongens. Top :)
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_155916413
Aliexpress is wel een beetje de marktleider in de China shops toch?
Die zie ik eigenlijk altijd wel voorbij komen :P
  dinsdag 8 september 2015 @ 09:32:46 #257
442545 Paraiia
Stille lezer
pi_155916426
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 16:35 schreef RobertNL het volgende:

[..]

[..]

Toch ga ik al even inhaken :6

Je hebt de versie met WIFI en 3G / 64GB? Die is er alleen met de 35 dacht ik.
http://www.devicespecifications.com/en/comparison/c3cd33536

Het verschil 1.83 vs 2.16Ghz is overigens in de praktijk niet heel spannend. Ja de kloksnelheid is iets hoger maar ook de warmte. De 36 is in de praktijk (meermaals kunnen/mogen testen) warmer en gaat dan trotthelen tot de basis kloksnelheid. De 35 daarintegen kan langere tijd de hogere kloksnelheid aanhouden.

Bij de Pipo X7 was het zelfs zo dat na een bios update de 36 veel minder vaak naar de 2.16 toe schoot. Achteraf is het verschil in de praktijk vrijwel nul of in het voordeel van de 35. Zou er zelf niet heel erg rouwig om zijn.
Blij dat je even inhaakt, want mijn kennis gaat niet verder dan de zwart witte getallen (en dan maak ik nog de fout dat er 0,5 tussen zou zitten wat uiteraard slechts 0,33 is).

De versie welke ik in mijn bezit heb is de 32GB zonder 3G versie. Echter ben ik overtuigd geraakt door je verhaal, heb ook even rond zitten neuzen op het wereldwijde web en dat sterkt de mening. Dank voor je reactie! De tablet wordt op dit moment inderdaad vrijwel niet warm. De eerste ervaringen zijn ook erg positief. :D
pi_155916460
quote:
4s.gif Op dinsdag 8 september 2015 09:32 schreef Leonos het volgende:
Aliexpress is wel een beetje de marktleider in de China shops toch?
Die zie ik eigenlijk altijd wel voorbij komen :P
In principe omdat het een grote markthandel met veel verkopers is net zoals bijv. Ebay.
Webshops staan daar weer apart van.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_155916467
quote:
4s.gif Op dinsdag 8 september 2015 09:32 schreef Leonos het volgende:
Aliexpress is wel een beetje de marktleider in de China shops toch?
Die zie ik eigenlijk altijd wel voorbij komen :P
Nja dat is meer een Chinese Ebay met dus heel veel particuliere en zakelijke aanbieders :)
  dinsdag 8 september 2015 @ 09:35:09 #260
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_155916485
quote:
4s.gif Op dinsdag 8 september 2015 09:32 schreef Leonos het volgende:
Aliexpress is wel een beetje de marktleider in de China shops toch?
Die zie ik eigenlijk altijd wel voorbij komen :P
AliExpress is geen shop, maar een bazaar/handelsplaats... een platform waar shops zich kunnen presenteren met hun aanbod (ook bestaande webshops). Zeer grote player inderdaad, maar dus oppassen dat de verkoper betrouwbaar is. Voor meer: zie OP (OpeningsPost, verplichte kost!).
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  dinsdag 8 september 2015 @ 09:52:03 #261
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_155916809
Holy shit. Dit is echt super vet.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
  dinsdag 8 september 2015 @ 10:01:14 #262
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_155916989
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 09:52 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Holy shit. Dit is echt super vet.
Zo, we hebben weer een (binnenkort) verslaafde erbij :7
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
  dinsdag 8 september 2015 @ 10:02:15 #263
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_155917012
quote:
16s.gif Op dinsdag 8 september 2015 10:01 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Zo, we hebben weer een (binnenkort) verslaafde erbij :7
Als je mijn PayPal ziet, dan wist je dat dit het geval al was. Maar ik vind het geweldig opgezet en het ziet er super goed uit!
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_155917849
Welke Chinashop heeft adapters voor laptops?
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  CHI shopkeeper dinsdag 8 september 2015 @ 10:38:50 #265
447949 Tinydeal
Webcare
pi_155917924
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 10:34 schreef superniger het volgende:
Welke Chinashop heeft adapters voor laptops?
http://www.tinydeal.com/i(...)_id=&cat_change=true

ajb :)
  dinsdag 8 september 2015 @ 10:42:06 #266
201898 hiddit
Expect the unexpected,
pi_155918004
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 09:24 schreef Kenzi het volgende:

[..]
Camera accessoires zoals flitsers, statieven etc kan je wel lekker goedkoop uit China halen.
Een paar goedkope filters waar kan je die het best halen?
pi_155918225
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 10:34 schreef superniger het volgende:
Welke Chinashop heeft adapters voor laptops?
Die adapters kan je beter in Nederland (tweedehands) kopen van het laptop merk zelf. De meeste merken gebruiken dezelfde aansluiting / voltage, alleen even opletten dat die minimaal dezelfde stroom kan leveren.

Met een beetje zoeken scheelt het bijna niets in prijs. De Chinese adapters zijn vaak slecht gebouwd en beveiligd.
  dinsdag 8 september 2015 @ 10:56:32 #268
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_155918347
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 10:51 schreef P4tje het volgende:

[..]

Die adapters kan je beter in Nederland (tweedehands) kopen van het laptop merk zelf. De meeste merken gebruiken dezelfde aansluiting / voltage, alleen even opletten dat die minimaal dezelfde stroom kan leveren.

Met een beetje zoeken scheelt het bijna niets in prijs. De Chinese adapters zijn vaak slecht gebouwd en beveiligd.
Adapters uit china zijn inderaad niet echt om aan te raden, zijn echt genoeg verhalen voorbij gekomen (onder andere in dit topic) over exploderende/ontvlammende adapters.
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_155919519
Zijn er al aanbiedingen die er uit springen in het nieuwe china baksel van fok?

Ik keek even vluchtig maar het leek niks anders dan normale newsletter aanbiedingen.
pi_155919540
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 11:49 schreef outcast_within het volgende:
Zijn er al aanbiedingen die er uit springen in het nieuwe china baksel van fok?

Ik keek even vluchtig maar het leek niks anders dan normale newsletter aanbiedingen.
Niet echt, behalve de prijsvraag.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_155919753
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 11:50 schreef Miniem het volgende:

[..]

Niet echt, behalve de prijsvraag.
Komt vanzelf. :) Het is voor iedereen nog nieuw. (vanuit de shops dan)
pi_155919776
Refund gekregen van allbuy, voor het zoekraken van mn miBand. Prima opgelost.
Ajax Amsterdam
pi_155920823
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 september 2015 12:02 schreef Kuhly het volgende:
Refund gekregen van allbuy, voor het zoekraken van mn miBand. Prima opgelost.
Hier ook vanmorgen [na het aanmaken van claim] uiteindelijk refund gekregen voor mijn bestelling van 8 juni die helaas nooit geleverd is.
  dinsdag 8 september 2015 @ 12:54:17 #274
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_155920976
voor mijn nieuwe bedrijfsbus ben ik opzoek naar goede dashcam.
Graag klein dingetje ergens ingebouwd dan wel in de hoek van mijn raam.
graag 1 die uit zich zelf opneemt / uitgaat. en liefst niet 1 die altijd in mijn 12 volt moet zitten :P
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
  dinsdag 8 september 2015 @ 13:02:04 #275
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_155921142
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 12:54 schreef revpolen het volgende:
voor mijn nieuwe bedrijfsbus ben ik opzoek naar goede dashcam.
Graag klein dingetje ergens ingebouwd dan wel in de hoek van mijn raam.
graag 1 die uit zich zelf opneemt / uitgaat. en liefst niet 1 die altijd in mijn 12 volt moet zitten :P
Dit niks voor je? http://www.innovv.com/#!the-k1/c3r6

Verder natuurlijk: http://www.techmoan.com/blog/category/car-dvr-dashcams .
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_155921154
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 12:54 schreef revpolen het volgende:
voor mijn nieuwe bedrijfsbus ben ik opzoek naar goede dashcam.
Graag klein dingetje ergens ingebouwd dan wel in de hoek van mijn raam.
graag 1 die uit zich zelf opneemt / uitgaat. en liefst niet 1 die altijd in mijn 12 volt moet zitten :P
Wat heb je tot nu toe zelf gevonden?
Uitvinder van de biersmiley.
pi_155921156
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 12:54 schreef revpolen het volgende:
voor mijn nieuwe bedrijfsbus ben ik opzoek naar goede dashcam.
Graag klein dingetje ergens ingebouwd dan wel in de hoek van mijn raam.
graag 1 die uit zich zelf opneemt / uitgaat. en liefst niet 1 die altijd in mijn 12 volt moet zitten :P
Ik weet er niets van, maar misschien wel handig te melden hoe je dan de stroomvoorziening voor je ziet. Dmv accu of een rechtstreekse kabel op een geschakelde plus? Bv die van je radio. Anders lijkt mij automatisch opnemen lastig.
Ajax Amsterdam
  dinsdag 8 september 2015 @ 13:06:38 #278
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_155921246
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 september 2015 13:02 schreef dimmak het volgende:

[..]

Wat heb je tot nu toe zelf gevonden?
ooit eens zo'n kreng gehad, elke x bij auto opstarten moest ik dat ding los aanzetten en stond de datum weer op 01-01-2000

Zelf uiteraard al diverse gevonden als china veteraan.. maar misschien hebben hier mensen ervaringen met bepaalde modellen!

http://www.aliexpress.com(...)_2,201444_5,201409_5

Lijkt me goeie alleen moet ff uitvinden hoe die rechtstreeks op contact kan
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
  dinsdag 8 september 2015 @ 13:07:55 #279
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_155921272
Die Ulefone watch is nou nog eens goedkoper (flauw trouwens) dan in de eerdere pre-sale (nog altijd pre-sale):

~ http://www.gearbest.com/smart-watches/pp_225970.html
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  dinsdag 8 september 2015 @ 13:08:06 #280
318869 ericosman
Professioneel niksnut
pi_155921275
De afgelopen tijd besteld :

ED64plus*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inkt voor Canon MG5550
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
GPS tracker voor de auto*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Converse all star shoes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Multifunctional Automatic Cable Wire Stripper
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A8 5.5" Car HUD Head Up Display OBD II 2*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alles met een * moet ik nog ontvangen
  dinsdag 8 september 2015 @ 13:09:42 #281
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_155921301
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 13:06 schreef revpolen het volgende:

[..]

ooit eens zo'n kreng gehad, elke x bij auto opstarten moest ik dat ding los aanzetten en stond de datum weer op 01-01-2000

Zelf uiteraard al diverse gevonden als china veteraan.. maar misschien hebben hier mensen ervaringen met bepaalde modellen!

http://www.aliexpress.com(...)_2,201444_5,201409_5

Lijkt me goeie alleen moet ff uitvinden hoe die rechtstreeks op contact kan
Als het voor je bedrijfsbus is... dan kan het belastingstechnisch toch zeker wel duurder zijn dan 20 USD. Serieus, wat verwacht je daar dan voor. ;( Krijg je weer zo'n 'kreng' dat het maar halfbakken doet.
Neways...
quote:
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  dinsdag 8 september 2015 @ 13:15:54 #282
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_155921448
Qua HUDjes: https://www.indiegogo.com(...)o-a-smart-car#/story :9~
China, get to work! O-) :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  dinsdag 8 september 2015 @ 13:16:18 #283
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_155921455
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 13:09 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Als het voor je bedrijfsbus is... dan kan het belastingstechnisch toch zeker wel duurder zijn dan 20 USD. Serieus, wat verwacht je daar dan voor. ;( Krijg je weer zo'n 'kreng' dat het maar halfbakken doet.
Neways...

[..]

is china shopping toch? :P
en 1 jaar tijd, nieuw huis ( nu ff dubbele lasten .. :( )
nieuw bedrijfspand en nieuwe bedrijfsbus hakt er toch wel in als zzp'er :D
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
pi_155923001
Zoek eigenlijk nog een simpele motornavigatie (inclusief stevige houder).
Veel rond gekeken op aliexpress maar er is zoveel keuze
  dinsdag 8 september 2015 @ 14:35:42 #285
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_155923035
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 14:33 schreef Den_Haag het volgende:
Zoek eigenlijk nog een simpele motornavigatie (inclusief stevige houder).
Veel rond gekeken op aliexpress maar er is zoveel keuze
Ik heb nog niet heel erg overtuigende reviews van de Chinese navigatie gelezen.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_155923040
Blegh, ook de Yi van m'n broer moet de focus van aangepast worden.
  dinsdag 8 september 2015 @ 14:41:29 #287
327191 RobertNL
For your gear.
pi_155923136
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 september 2015 14:35 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Ik heb nog niet heel erg overtuigende reviews van de Chinese navigatie gelezen.
Heb wel eens een systeem voor in de auto gekocht. Die werkte prima na aankoop van nieuwe kaarten :). Als er een systeem is dat Windows ce draait zit je qua navigatie vaak wel aardig. Grootste probleem van een systeem op de motor lijkt mij het scherm (helderheid) en de waterdichtheid en dat valt niet te testen natuurlijk.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_155923382
Zojuist weer een zooi onderdelen voor mijn telefoon besteld vanuit China. Gebroken scherm + cameralens en defecte front cam werkt niet echt lekker. :P
Uitvinder van de biersmiley.
  dinsdag 8 september 2015 @ 15:00:20 #289
327191 RobertNL
For your gear.
pi_155923494
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 14:36 schreef Iemand91 het volgende:
Blegh, ook de Yi van m'n broer moet de focus van aangepast worden.
Veel out of focus dan?
Hier niet zo veel last van op die van mij.

quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 14:54 schreef dimmak het volgende:
Zojuist weer een zooi onderdelen voor mijn telefoon besteld vanuit China. Gebroken scherm + cameralens en defecte front cam werkt niet echt lekker. :P
Dat soort dingen trek ik ook toch weer regelmatig van Ebay / Aliexpress, moeilijkheid van vervangen valt (mij) over het algemeen ook best mee :Y.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_155923673
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 15:00 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Veel out of focus dan?
Hier niet zo veel last van op die van mij.

[..]

Dat soort dingen trek ik ook toch weer regelmatig van Ebay / Aliexpress, moeilijkheid van vervangen valt (mij) over het algemeen ook best mee :Y.
Over het algemeen is het best makkelijk inderdaad. Ik doe het ook vaak voor vrienden en familie. Alleen laatst had ik een scherm voor mijn Nexus 5 zonder frame. Dus moest ik met lijm en een warmtepistool in de weer. Dat was iets minder. _O-

Kwaliteit van de LCD's zijn over het algemeen wel iets minder dan de originele. Maar voor die prijs vind ik het prima.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_155923719
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 15:00 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Veel out of focus dan?
Hier niet zo veel last van op die van mij.

[..]

Dat soort dingen trek ik ook toch weer regelmatig van Ebay / Aliexpress, moeilijkheid van vervangen valt (mij) over het algemeen ook best mee :Y.
Heel veel succes! Wordt een top forum dit!!!
  dinsdag 8 september 2015 @ 15:14:25 #292
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_155923815
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 september 2015 14:41 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Heb wel eens een systeem voor in de auto gekocht. Die werkte prima na aankoop van nieuwe kaarten :). Als er een systeem is dat Windows ce draait zit je qua navigatie vaak wel aardig. Grootste probleem van een systeem op de motor lijkt mij het scherm (helderheid) en de waterdichtheid en dat valt niet te testen natuurlijk.
Klopt. En je wil bij motor navigatie ook dat hij kronkelroutes kan uitstippelen.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  dinsdag 8 september 2015 @ 15:17:45 #293
327191 RobertNL
For your gear.
pi_155923890
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 september 2015 15:14 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Klopt. En je wil bij motor navigatie ook dat hij kronkelroutes kan uitstippelen.
Ja, wellicht ben je met een waterdichte smartphone + motornavigatieapp wel net zo prettig af dan?
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 september 2015 15:09 schreef larry_flynt het volgende:

Heel veel succes! Wordt een top forum dit!!!
Bedankt :D
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 15:07 schreef dimmak het volgende:

[..]

Over het algemeen is het best makkelijk inderdaad. Ik doe het ook vaak voor vrienden en familie. Alleen laatst had ik een scherm voor mijn Nexus 5 zonder frame. Dus moest ik met lijm en een warmtepistool in de weer. Dat was iets minder. _O-

Kwaliteit van de LCD's zijn over het algemeen wel iets minder dan de originele. Maar voor die prijs vind ik het prima.
Tis de ene keer wat lastiger dan de andere keer inderdaad. Overigens voor Iphones ook wel eens hele behoorlijke schermpjes gehad (weinig verschil) maar ook wel waar je het duidelijk zag.
Ach, voor 20 euro kan je niet verwachten dat het zoals het origineel is natuurlijk ;)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  dinsdag 8 september 2015 @ 15:21:16 #294
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_155923955
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 15:17 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Ja, wellicht ben je met een waterdichte smartphone + motornavigatieapp wel net zo prettig af dan?
Klopt. Motor navigatie van a merken is duur, je zit zo op 4-500 euro
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_155925192
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 september 2015 15:21 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Klopt. Motor navigatie van a merken is duur, je zit zo op 4-500 euro
Op het motor forum al het een en ander gelezen over een 4.3 inch navigatiesysteem dat wordt verkocht onder de naam rage (of naamloos op eBay). Erg veel klachten over de connector en scherm kwaliteit. Gaat voor mij een 2e hands TomTom oid worden denk ik..
pi_155925502
Ik heb de Xiaomi Red 2 pro binnen gekregen. Super snel! Iemand behoefte aan een review?
  dinsdag 8 september 2015 @ 16:31:54 #297
327191 RobertNL
For your gear.
pi_155925530
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 16:30 schreef larry_flynt het volgende:
Ik heb de Xiaomi Red 2 pro binnen gekregen. Super snel! Iemand behoefte aan een review?
Hoe meer reviews hoe meer vreugd ;)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_155925560
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 16:31 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Meer reviews zijn atlijd beter :)
Krijg de achterkant er al niet vanaf :') haha
pi_155925672
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 16:33 schreef larry_flynt het volgende:

[..]

Krijg de achterkant er al niet vanaf :') haha
Hamer werkt goed O-)

rechtsonder aan de zijkant zit een stukje waar je je nagel onder kunt wurmen
pi_155925707
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 16:38 schreef julius123 het volgende:

[..]

Hamer werkt goed O-)

rechtsonder aan de zijkant zit een stukje waar je je nagel onder kunt wurmen
Dan breekt mn nagel :') Nee krijg het neit voor elkaar...
pi_155925785
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 16:40 schreef larry_flynt het volgende:

[..]

Dan breekt mn nagel :') Nee krijg het neit voor elkaar...
dan met een oude bankpas of iets dergelijks.

jij drinkt niet genoeg mellek zeker ~O>
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')