Bij gebruik van de standaard BG kortingscodes werkt cashbackxl niet [shopkorting wel]. Bij geek16 dus wel?quote:Op zondag 6 september 2015 14:20 schreef Serpent207 het volgende:
[..]
Earson 160 is overigens voor ¤23,36 te halen met couponcode GEEK16 en cashbackxl bij banggood.
Bespaar je de moeitequote:Op zondag 6 september 2015 15:51 schreef mnielsm het volgende:
Zijn er nog mensen die zich gaan wagen aan de 9.9$ producten bij banggood komende woensdag tijdens de 9-9 sale? (http://www.banggood.com/snapup.html)
Die producten zijn natuurlijk lokkertjes en zullen in een halve seconde weg zijn. (aangezien er maar 1 echt giga afgeprijst is)
Iemand ervaring met de producten waarvan er meer van zijn (50 bijvoorbeeld) hoe snel die weg zijn?
Gebruik ik in mijn snackbar voor de klantenquote:Op zondag 6 september 2015 13:41 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Wel weer garpig dat monkey die altijd waarschuwt voor weekmakers wel een hamburgerpress gehaald heeft.
Ik ben een kind van de jaren 70 en heb de weekmakers en andere troep lang genoeg meegemaakt in NL om me niet druk te maken om iets dergelijks. Ik heb wat wat keukengereedschap en een opvouwbare waterkoker van siliconspul; daar kan volgens mij niet veel mis mee gaan. Er zijn hier btw. ook mensen geweest die zaken als tijgerbalsem hebben gekocht; dat zou dan nog erger zijn, lijkt me.quote:Op zondag 6 september 2015 13:41 schreef shiznuts het volgende:
Nee, natuurlijk haal je geen thee-ei uit China. Niks uit China gebruiken dat in aanraking dient te komen met consumeermiddelen en tot hygiënische inzet komt. Geen thee-eieren... geen tandenborstels. Wel weer garpig dat monkey die altijd waarschuwt voor weekmakers wel een hamburgerpress gehaald heeft.
Moet je dan ook niet gaan lopen aflikken. Verder is het aan te bevelen niet van die 2 USD no-name oordopjes te halen, maar een merk dat dus niet bang is z'n naam te verbinden aan z'n product. Vsonic ofzo. Spul dat in je inwendige organen kan komen via orale weg en spul dat huidirritatie kan veroorzaken, meh, rather not.quote:Op zondag 6 september 2015 14:12 schreef eddepetfokt het volgende:
[..]
@Chiznuts bedenk wel dat in chinese oordopjes ook net zo goed weekmakers kunnen zitten...
Maar je wil toch wel dat ze nog terugkomen voor meer, niet?quote:Op zondag 6 september 2015 16:24 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Gebruik ik in mijn snackbar voor de klanten
Voor normale lampen zou ik gewoon lekker naar de IKEA gaan, kost ook daar geen drol en ze zijn een grote speler in de LED-markt.quote:Op zaterdag 5 september 2015 10:33 schreef Miniem het volgende:
Nog handige/parktische spullen uit China voor in huis? Badkamer, keuken bijv? Ik heb hier bijvoorbeeld wel eens keramische messen voorbij zien komen.
Zou een dergelijk thee-ei oke zijn? http://www.buyincoins.com/item/59331.html
Voor de woonkamer dien ik bijv nog led lampen te kopen, beter in de Ikea halen of kan dat ook uit China?
Tips zijn welkom
Oh, maar de dingetjes die ik wil kosten hier een hoop meer. Zo'n opvouwbare waterketel gaat hier snel naar de 40 euro toe en via AE had ik 'm voor 15 euro oid. Ik ga heus niet voor elk lepeltje in China shoppen hoor.quote:Op zondag 6 september 2015 18:04 schreef shiznuts het volgende:
Verder ga ik niet zoeken op net iets goedkopere keukengerei en shizzle. Interest: 0. Loop gewoon een shop in en haal daar gewoon degelijk spul. Kun je eerst door je handen laten gaan ook.
Ik heb 't pas een keer eerder gedaan met een coupon en toen werkte het, ging er vanuit dat het bij elke zou werken. (Nog) niet gecheckt dus.quote:Op zondag 6 september 2015 14:23 schreef eddepetfokt het volgende:
[..]
Bij gebruik van de standaard BG kortingscodes werkt cashbackxl niet [shopkorting wel]. Bij geek16 dus wel?
Een hele slimme samenwerking.quote:Op zondag 6 september 2015 21:41 schreef dimmak het volgende:
MED / FOK! start slimme samenwerking met Chinese webshops
Wat is deze?
Inderdaad. Ik ben benieuwd hoe het ingevuld gaat worden.quote:Op zondag 6 september 2015 21:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een hele slimme samenwerking.
Er zijn al 364 topics in deze reeks dus het werd hoog tijd voor een eigen forum!
binnenkort een taal dropdown menuutje met chinees en nederlandsquote:Op zondag 6 september 2015 21:41 schreef dimmak het volgende:
Wat is deze?
iets waar ik de laatste tijd erg druk mee ben geweestquote:Op zondag 6 september 2015 21:41 schreef dimmak het volgende:
Wat is deze?
quote:Op zondag 6 september 2015 21:56 schreef rene90 het volgende:
[..]
iets waar ik de laatste tijd erg druk mee ben geweest
Ik kan er nog niet inquote:Op zondag 6 september 2015 21:56 schreef rene90 het volgende:
[..]
iets waar ik de laatste tijd erg druk mee ben geweest
ik lekker welquote:Op zondag 6 september 2015 21:58 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ik kan er nog niet innog wachten tot de 8e
![]()
Ben zelf ook mod daar dus dat komt wel goed, ben de afgelopen weken al bezig om de shops uit te leggen hoe FOK! een beetje werktquote:Op zondag 6 september 2015 22:14 schreef longinus het volgende:
Als ze maar neutraal blijven en niet sommige dingen wegmodden als dat niet positief blijkt
Iets uitleggen aan Chinezen, in weken?quote:Op zondag 6 september 2015 22:38 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ben zelf ook mod daar dus dat komt wel goed, ben de afgelopen weken al bezig om de shops uit te leggen hoe FOK! een beetje werkt
Fok! wordt voor 90+% gerund door vrijwilligers héquote:Op zondag 6 september 2015 23:15 schreef larry_flynt het volgende:
Leuk Rene90! Is dit een hobby of wordt dit echt je werk? Dan heb je namelijk wel een toffe baan!
Ik zag laatst iemand hier die keukenkraken had gehaald en daar zoek ik nu ook toevallig naar.quote:Op zaterdag 5 september 2015 10:33 schreef Miniem het volgende:
Nog handige/parktische spullen uit China voor in huis? Badkamer, keuken bijv? Ik heb hier bijvoorbeeld wel eens keramische messen voorbij zien komen.
Zou een dergelijk thee-ei oke zijn? http://www.buyincoins.com/item/59331.html
Voor de woonkamer dien ik bijv nog led lampen te kopen, beter in de Ikea halen of kan dat ook uit China?
Tips zijn welkom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |