Ik zal je een dm sturen als het live isquote:Op dinsdag 8 september 2015 08:27 schreef kovenant het volgende:
ik had zelfs nog reminder geplaatst in telefoon om chi.fok.nl te bekijken
Gaat om een getracked pakketje met DHL uit Duitsland.quote:Op dinsdag 8 september 2015 08:30 schreef rene90 het volgende:
[..]
Dat hoort toch bij het aannemen van pakketjes uit China
Ahja, alles uit china duurt wat langer.. zo ook ditquote:Op dinsdag 8 september 2015 08:29 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ik zal je een dm sturen als het live is
Shiznuts heeft hem dacht ik, en anders kan je de webcare van Ibuygou even testen om te vragen hoe de kwaliteit van de tas is of zoiets want die bieden hem aan dacht ik.quote:Op dinsdag 8 september 2015 08:49 schreef denkjedat het volgende:
Tijdje terug in deze post iemand gezien die een xiaomi rugzak had aangeschaft.
Hoe bevalt ie? ben ook opzoek naar een rugzak en vond deze er wel mooi uit zien.
[ afbeelding ]
www.kamera-express.nl ofzo.quote:Op dinsdag 8 september 2015 09:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Als ik een camera zoek, zoeentje om foto's mee te maken. Welke shop moet ik dan hebben?
quote:Op dinsdag 8 september 2015 09:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Als ik een camera zoek, zoeentje om foto's mee te maken. Welke shop moet ik dan hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |