JAAAAAAAquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Cavaliers, Jong PSV op voorsprong bij RKC.
@RikElfrink
Steven Bergwijn scoort heel leep, fraaie goal: 0-1 voor Jong #PSV bij RKC. #rkcpsv
Net zoals Depay.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:24 schreef GGMM het volgende:
Steven Bergwijn.
Het zoveelste talent dat door PSV wordt vernietigd.
Jesse Bertrams staat op doel, die is nog slechter dan z'n broer. GOOI VAN OSCH ERIN.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Cavaliers, Jong PSV op voorsprong bij RKC.
@RikElfrink
Steven Bergwijn scoort heel leep, fraaie goal: 0-1 voor Jong #PSV bij RKC. #rkcpsv
quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Wel een leuke wedstrijd moet ik zeggen.
OGG rene hoezo geen modje meerquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo Smokey.Leuk dat jij er eens bent.
Ik deed heel even een double take omdat ik dacht dat jij het was haha.quote:
Ik wens mij niet langer in te zetten voor deze website.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:27 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
OGG rene hoezo geen modje meer
Mij zul je niet zien met 'Pac in m'n UI.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik deed heel even een double take omdat ik dacht dat jij het was haha.
sws G geen money voor al die moeite terwijl yvonne en danny op money slapequote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wens mij niet langer in te zetten voor deze website.
Ohh ligt dat gevoelig?quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:28 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Mij zul je niet zien met 'Pac in m'n UI.
Je bent echt niet grappig hoor.quote:
Net als Biggiequote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:30 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind hem nogal overschat.
Mensen die Arrested Development en Community leuk vinden mikken toch net iets hoger.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kijk deze man wanhopig proberen te ontkennen dat hij moest lachen
Mwa ja vooruit.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:30 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ook overschat, maar BIG was wel echt heel goed hoor.
Waarom is dat zo'n hype? Zelfs Fylax heeft dat kapsel.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:31 schreef Buitendam het volgende:
Kapsel van Marsman moet een verbod krijgen.
Eminem was vroeger ziek goed manquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:31 schreef Cavaliers het volgende:
Maar, niemand zo overschat als Jay-Z en Eminem.
Dat geheel terzijde natuurlijk.
Ik heb werkelijk geen idee. Lees nooit iets over de gayscene.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Waarom is dat zo'n hype? Zelfs Fylax heeft dat kapsel.
Vroeger ja, heel goed, toen hij Infinite maakte. Nu produceert hij ooraids.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:32 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Eminem was vroeger ziek goed man
Die nummers met Rihanna zijn onwijs leuk man!quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:32 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Vroeger ja, heel goed, toen hij Infinite maakte. Nu produceert hij ooraids.
Get em Jayquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die nummers met Rihanna zijn onwijs leuk man!
quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die nummers met Rihanna zijn onwijs leuk man!
Tyga heeft ook wel leuke producties, ook wel wat matige shitquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:33 schreef Kopsterk het volgende:
Ik moet iets bekennen. Ik vind Tyga's nieuwste album fcking goed.
Wie?quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:33 schreef Kopsterk het volgende:
Echt nog nooit van gehoord.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:33 schreef Kopsterk het volgende:
Dat was allemaal een act joh, de echte 2pac was een hele lieve jongen die andere jongens leuk vond.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:34 schreef GGMM het volgende:
Iemand die zich zo gedraagt daar zal ik nooit fan van worden.
Rik Elfrink @RikElfrinkquote:
Nee.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:36 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
[..]
Tyga - The gold album.
Nu luisteren.
Ik pieker er niet over.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:36 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
[..]
Tyga - The gold album.
Nu luisteren.
Waar heb je dit vanquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:37 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
2,55 uit 5 sterren.
Wat een klassieker
Ik kan dit niet aanradenquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:36 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
[..]
Tyga - The gold album.
Nu luisteren.
welke site is dit?quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:37 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
2,55 uit 5 sterren.
Wat een klassieker
Daar heb ik geen seconde spijt van.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:37 schreef Cavaliers het volgende:
Ik heb Mani nog eens A Tribe Called Quest aangeraden.
#trots
Voor meer muziektips kun je altijd DM'en.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Daar heb ik geen seconde spijt van.
My Bloody Valentine - Loveless (1991)quote:
Eigenlijk een schande dat je dat nog niet kende, maar ik vergeef het je.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Daar heb ik geen seconde spijt van.
Hey dat is Memphis toch?quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:38 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Daar zul je mij niet naar zien luisteren. Wat een rare dwaas joh
hoezo blok je mijn dms stininho heb mooie dealtje voor jequote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Excelsior boekt voor het eerst sinds 1 maart een overwinning in de Eredivisie.
Voor meer feitjes stuur je een DM naar Caland.
Die reageert pas op 13 september.
Wat boeit het nou hoe hij eruit ziet? Biggie was ook een enorme dikzak.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:38 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Daar zul je mij niet naar zien luisteren. Wat een rare dwaas joh
Ik ben niet zo'n rapfan, maar ik houd wel van Kurupt. Is dat onder de kenners geen populaire?quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:41 schreef GGMM het volgende:
Dit is mijn top 10 op Musicmeter
[ afbeelding ]
Ik lees daar wel eens posts van ene Rene, die zijn meestal wel vermakelijk.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
My Bloody Valentine - Loveless (1991)
mijn stem
4,02
674 stemmen
Goede site.
Ga lekker anar je zwakzinnige gangster-wannebee flop pruts rap luisteren joh met je kop.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:41 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Wat boeit het nou hoe hij eruit ziet? Biggie was ook een enorme dikzak.
Nummer 1 ken ik niet.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:41 schreef GGMM het volgende:
Dit is mijn top 10 op Musicmeter
[ afbeelding ]
Ik ben er geen grote fan van.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:41 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n rapfan, maar ik houd wel van Kurupt. Is dat onder de kenners geen populaire?
Geweldig albumquote:
Er is erger, maar wel een vrij frustrerende reclame ja.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Mexicanobakker en ik kotsen op de belsimpelreclame.
Als je niet zo'n leuke UI had zou ik iets naars zeggen.quote:
Ga ik METEEN ff luisteren danquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben er geen grote fan van.
[..]
Geweldig album
gayquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stijn en ik geven weinig om rap.
Mijn top 100 lijst is veel beter dan de meeste shit die ik hier voorbij zie komen.quote:
Airplanes was baasquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:45 schreef Kopsterk het volgende:
Maar B.o.B. vinden jullie dus ook niks?
Dat vind ik niks.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:45 schreef Kopsterk het volgende:
Geinige producties maar goed is het niet neequote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:45 schreef Kopsterk het volgende:
Sorry, ik mag je heel graag, maar dit is een beetje zielig aan het worden.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:45 schreef Kopsterk het volgende:
Dat nummer met Rivers Cuomo was wel een slim liedje. Maar slim =! goedquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:45 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Sorry, ik mag je heel graag, maar dit is een beetje zielig aan het worden.
Dan posten ik een kwaliteitsfilmpje voor jou.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mijn top 100 lijst is veel beter dan de meeste shit die ik hier voorbij zie komen.
Alleen Cavaliers en GGMM accepteer ik
Arme Kopsterk.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:45 schreef Kopsterk het volgende:
Dat zou je ook kunnen zeggen van Cambuur-Heracles dan, qua status. Toch een aardig potje hoorquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wat zijn er toch een hoop oninteressante plegen in deze eredivisie en daarmee ook een hoop oninteressante wedstrijden Excelsior - De Graafschap bijv.who gives a damn?
Stijn vindt dat een topwedstrijdquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wat zijn er toch een hoop oninteressante plegen in deze eredivisie en daarmee ook een hoop oninteressante wedstrijden Excelsior - De Graafschap bijv.who gives a damn?
Ik hoop dat hij morgen naast mij zit op de tribune.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:47 schreef Insomnia_ het volgende:
3fm is een zender van de white man volgens fresku
Haha clownquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:48 schreef Kopsterk het volgende:
NOU MISSCHIEN HEB IK WEL GEWOON EEN BREDE RAPMUZIEKSMAAK.
IK GA ZELFS ZEGGEN DAT IK DE JEUGD VAN TEGENWOORDIG GOED VIND.
JA KOM MAAR MET DIE HAAT.
Oh ja, nog 13 minuten.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
[..]
Jij mag bijna weer je oude UI terugnemen. Ik wil je bedanken voor de sportiviteit!
Mja Cambuur is nog een soort cultclub misschien. Maar idd Cambuur Willem II, Excelsior, De Graafschap, Heracles, ADO, ik blijf er niet voor thuis.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat zou je ook kunnen zeggen van Cambuur-Heracles dan, qua status. Toch een aardig potje hoor
Waarom zou je je druk maken over wat anderen mensen van je muzieksmaak vinden?quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:48 schreef Kopsterk het volgende:
Maniquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dan posten ik een kwaliteitsfilmpje voor jou.
De Jeugd van Tegenwoordig.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:48 schreef Kopsterk het volgende:
Was een beetje een act.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Waarom zou je je druk maken over wat anderen mensen van je muzieksmaak vinden?
Hoe denk je over Fabolous?quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:48 schreef Kopsterk het volgende:
Voor de donkere mensen onder ons is er FunX.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:47 schreef Insomnia_ het volgende:
3fm is een zender van de white man volgens fresku
ADO in dit rijtje?quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Mja Cambuur is nog een soort cultclub misschien. Maar idd Cambuur Willem II, Excelsior, De Graafschap, Heracles, ADO, ik blijf er niet voor thuis.
Ik vind het nogal triest om alles in zwart en wit in te delen en je beter te voelen dan 'zwarten'. Ik schaam me voor Nederlanders die zo kortzichtig en dom zijn.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:50 schreef Nozick het volgende:
Ik weiger als trotse blanke mee te gaan in die trieste rapcultuur en schaam me dood voor Nederlanders die dat wel doen.
Die zijn ook wel goed. Als comedy relief.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:48 schreef Kopsterk het volgende:
Meest plezante ploeg misschien nog ja, maar ADO-excelsior vind ik geen spannend potjequote:
ik vraag me af wat voor cijfer Mexicano geeft bij het nummer Get Spanish van de jeugd van tegenwoordig.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:48 schreef Kopsterk het volgende:
Oeiquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:51 schreef Cavaliers het volgende:
COLDEPORTES KAMPT MET EEN GRIEPVIRUS.
Eens.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind het nogal triest om alles in zwart en wit in te delen en je beter te voelen dan 'zwarten'. Ik schaam me voor Nederlanders die zo kortzichtig en dom zijn.
Shit, ik had Duarte al opgeschreven voor een top 10 plek.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:51 schreef Cavaliers het volgende:
COLDEPORTES KAMPT MET EEN GRIEPVIRUS.
6.5/10quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:51 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik vraag me af wat voor cijfer Mexicano geeft bij het nummer Get Spanish van de jeugd van tegenwoordig.
Daar schaam ik me ook voor.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:51 schreef GGMM het volgende:
Ik vind het nogal triest om alles in zwart en wit in te delen en je beter te voelen dan 'zwarten'. Ik schaam me voor Nederlanders die zo kortzichtig en dom zijn.
Duidelijk aan verandering toe.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van zwarte piet jongens?
De VN dient zich met daadwerkelijk belangrijke dingen bezig te houden.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Rodolfo Torres was ook de renner die viel vandaag. Het zit niet mee allemaal.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Shit, ik had Duarte al opgeschreven voor een top 10 plek.
Ik vind dat ie lelijke kleren heeftquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is funest voor je Scorito.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:53 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Rodolfo Torres was ook de renner die viel vandaag. Het zit niet mee allemaal.
Zwarte piet moet blijven.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Een discussie voor tokkies.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kindervriend.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Goede post zeg! Echt blij dat jij zo actief op dit forum bentquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:53 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik vind dat ie lelijke kleren heeft
leuke UIquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:54 schreef gloryhuntertje het volgende:
Het is misschien een beetje gek dat ik hier zo binnen kom vallen maar hebben jullie een mening over het nieuwe album van The Weeknd?
(Vraag dit voor een vriend)
ja man is kaka iedereen weetquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:54 schreef gloryhuntertje het volgende:
Het is misschien een beetje gek dat ik hier zo binnen kom vallen maar hebben jullie een mening over het nieuwe album van The Weeknd?
Waar speelt die ?quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind het fedoracore.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:54 schreef gloryhuntertje het volgende:
Hij heeft toch niks anders te doen, geen werk/school, niks.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:54 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Goede post zeg! Echt blij dat jij zo actief op dit forum bent
Enige juiste post.quote:
Dat is wel een beetje zielig dan. Misschien is hij daarom altijd ongesteld.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:55 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Hij heeft toch niks anders te doen, geen werk/school, niks.
Dat zou een logische verklaring zijn.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:56 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje zielig dan. Misschien is hij daarom altijd ongesteld.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Haha goeiequote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:56 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]Coolio.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Jij moet je mond houden.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:55 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
az is kk hardquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:56 schreef Cavaliers het volgende:
Doe or Die is een waanzinnig goed album.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:56 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Jongens, hou het lekker gezelligquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:55 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
We missen de sturende hand van Johannes en Roland.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:57 schreef Mani89 het volgende:
Ik kan me nog herinneren dat er een tijd was dat dit topic over voetbal ging.
Bedankt voor je input, Mani.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:57 schreef Mani89 het volgende:
Ik kan me nog herinneren dat er een tijd was dat dit topic over voetbal ging.
Hahahahaquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:58 schreef Sked het volgende:
[..]
Rickertman kan niks anders dan zich gedragen als een zwakzinnige, moet je lekker negeren joh
Het zal aan mij zijn om de boel een beetje centraal te houden.quote:
Johannes is zich aan het bezatten in een Gronings caféquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
We missen de sturende hand van Johannes en Roland.
Je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:58 schreef GGMM het volgende:
Jongens, geen ruzie maken. Ik wil niet naar de TR-knop hoeven grijpen.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]Nice,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gelijk even Turn on the bright lights opzetten.
Je zou een hele goede vader zijnquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:58 schreef GGMM het volgende:
Jongens, geen ruzie maken. Ik wil niet naar de TR-knop hoeven grijpen.
Dat is wat mij betreft de enige Interpol waarbij je niet het idee hebt 10x hetzelfde liedje te horen, dat maakt m mooi.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:59 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Nice,
Ik ga gelijk even Turn on the bright lights opzetten.
*moderatorquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 22:00 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Je zou een hele goede vader zijn
Leif Eriksonquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 22:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is wat mij betreft de enige Interpol waarbij je niet het idee hebt 10x hetzelfde liedje te horen, dat maakt m mooi.
Ik vind dit echt een teringvet album. Ik overweeg regelmatig hem in mijn top 10 te zetten, maar ik weet niet wat ik er uit moet halen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 22:01 schreef Cavaliers het volgende:
Mijn laatste hiphop gerelateerde post, dan mag het weer over voetbal gaan.
Je moet de Facebook pagina van FOK (ja die hebben ze ja) eens bekijken. Dan schaam je je helemaal dood.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 22:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Overigens zit ik door GGMM zijn opmerking eens te kijken hoe infantiel de posts zijn over ZP in NWS.
Manmanman wat een treurbende.
Dat nummer heeft echt een prachtige tekst.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 22:02 schreef Ajacied422 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 22:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoeveel geld krijgen we daarvoor?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Ik zal eens kijkenquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 22:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je moet de Facebook pagina van FOK (ja die hebben ze ja) eens bekijken. Dan schaam je je helemaal dood.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 22:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Cindy xxxxx: Tradities zijn toch zo belangrijk?? Zwarte piet hoort bij sinterklaas! Wat is het suikerfeest zonder snoep??
Zoals Cavaliers treffend zou zeggen, cringeworthy.
Dat doet mij goed.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 22:06 schreef Kopsterk het volgende:
ik geef 'Atmosphere-When Life Gives You Lemons, Yo' een 8.4/10.
Vind ik een mindere van de Beatles.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 22:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat doet mij goed.
Yesterday is een van mijn favoriete nummers ooit.
Shoulda Know en Puppets zijn iets meer mijn smaak.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 22:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat doet mij goed.
Yesterday is een van mijn favoriete nummers ooit.
Ook bazennummers.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 22:09 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Shoulda Know en Puppets zijn iets meer mijn smaak.
Die gozer van Malaga keept goed gekquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 22:10 schreef onlogisch het volgende:
Barça is weer ouderwets.
Hoe gaat het met onze Duitse vrinden?
Net zo goed als Catalayud?quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 22:10 schreef Sked het volgende:
[..]
Die gozer van Malaga keept goed gek
topshowquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 22:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Het AD is racistisch.
Dat heb je goed gezien collaborateur.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 22:10 schreef Sked het volgende:
[..]
Die gozer van Malaga keept goed gek
Caland vindt Koefnoen leukquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 22:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zapte vast naar NPO 1.
Zie ik dat niet lollige koefnoen.
Flopshow.
Ergens ziet het er wel vreemd uit dat de zwarte spelers een wit mannetje hebben, of slaat het helemaal nergens op wat ik nu zeg?quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 22:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Zo maak je trouwens een screenshot.
Wanneer komt Jetro weer terug?quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 22:12 schreef Cavaliers het volgende:
Isimat en Brenet. Ha ha ha.
Cocu
0-3.
Dat is correctquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 22:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik lees hier altijd dat GGMM de Lama's leuk vindt. Klopt dit?
Anders zou het racistisch zijn.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 22:13 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ergens ziet het er wel vreemd uit dat de zwarte spelers een wit mannetje hebben, of slaat het helemaal nergens op wat ik nu zeg?
Dacht dat alle PSV'ers fan waren van Isimatquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 22:12 schreef Cavaliers het volgende:
Isimat en Brenet. Ha ha ha.
Cocu
0-3.
Jij vindt zwarte mensen racistisch?quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Anders zou het racistisch zijn.
Nieuwe Addoquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 22:14 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Dacht dat alle PSV'ers fan waren van Isimat
Leuke vent, ook best een aardige verdediger, maar hij moet nu verdedigen met zijn verkeerde poot en zijn opbouw is nu zo voorspelbaar.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 22:14 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Dacht dat alle PSV'ers fan waren van Isimat
En 2-0.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 22:16 schreef PowerLoungen het volgende:
Weghorst is teveel in zichzelf gaan geloven
Oneensquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 22:17 schreef Mani89 het volgende:
Wout Weghorst, wat een beeldige naam.
De IJslandse god van Nantes ookquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 22:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
die had sanogo in principe ook gescoord
Wat zullen we eens voor hafcfan bepalen?quote:Op maandag 24 augustus 2015 00:10 schreef hafcfan het volgende:
[..]
als we winnen mag jij mijn ui een jaar lang bepalen
Wat moeten jullie nu met Schreuder doen?quote:
hafcfan is opgepakt door politiequote:Op zaterdag 29 augustus 2015 22:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
hafcfan zingt nu helemaal niets in Enschede
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |