Enige juiste post.quote:
Dat is wel een beetje zielig dan. Misschien is hij daarom altijd ongesteld.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:55 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Hij heeft toch niks anders te doen, geen werk/school, niks.
Dat zou een logische verklaring zijn.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:56 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje zielig dan. Misschien is hij daarom altijd ongesteld.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Haha goeiequote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:56 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]Coolio.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Jij moet je mond houden.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:55 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
az is kk hardquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:56 schreef Cavaliers het volgende:
Doe or Die is een waanzinnig goed album.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:56 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Jongens, hou het lekker gezelligquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:55 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
We missen de sturende hand van Johannes en Roland.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:57 schreef Mani89 het volgende:
Ik kan me nog herinneren dat er een tijd was dat dit topic over voetbal ging.
Bedankt voor je input, Mani.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:57 schreef Mani89 het volgende:
Ik kan me nog herinneren dat er een tijd was dat dit topic over voetbal ging.
Hahahahaquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:58 schreef Sked het volgende:
[..]
Rickertman kan niks anders dan zich gedragen als een zwakzinnige, moet je lekker negeren joh
Het zal aan mij zijn om de boel een beetje centraal te houden.quote:
Johannes is zich aan het bezatten in een Gronings caféquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
We missen de sturende hand van Johannes en Roland.
Je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:58 schreef GGMM het volgende:
Jongens, geen ruzie maken. Ik wil niet naar de TR-knop hoeven grijpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |