Duidelijk aan verandering toe.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van zwarte piet jongens?
De VN dient zich met daadwerkelijk belangrijke dingen bezig te houden.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Rodolfo Torres was ook de renner die viel vandaag. Het zit niet mee allemaal.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Shit, ik had Duarte al opgeschreven voor een top 10 plek.
Ik vind dat ie lelijke kleren heeftquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is funest voor je Scorito.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:53 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Rodolfo Torres was ook de renner die viel vandaag. Het zit niet mee allemaal.
Zwarte piet moet blijven.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Een discussie voor tokkies.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kindervriend.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Goede post zeg! Echt blij dat jij zo actief op dit forum bentquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:53 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik vind dat ie lelijke kleren heeft
leuke UIquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:54 schreef gloryhuntertje het volgende:
Het is misschien een beetje gek dat ik hier zo binnen kom vallen maar hebben jullie een mening over het nieuwe album van The Weeknd?
(Vraag dit voor een vriend)
ja man is kaka iedereen weetquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:54 schreef gloryhuntertje het volgende:
Het is misschien een beetje gek dat ik hier zo binnen kom vallen maar hebben jullie een mening over het nieuwe album van The Weeknd?
Waar speelt die ?quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind het fedoracore.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:54 schreef gloryhuntertje het volgende:
Hij heeft toch niks anders te doen, geen werk/school, niks.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:54 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Goede post zeg! Echt blij dat jij zo actief op dit forum bent
Enige juiste post.quote:
Dat is wel een beetje zielig dan. Misschien is hij daarom altijd ongesteld.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:55 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Hij heeft toch niks anders te doen, geen werk/school, niks.
Dat zou een logische verklaring zijn.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:56 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje zielig dan. Misschien is hij daarom altijd ongesteld.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Haha goeiequote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:56 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje zielig dan. Misschien is hij daarom altijd ongesteld.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]Coolio.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Jij moet je mond houden.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:55 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Hij heeft toch niks anders te doen, geen werk/school, niks.
az is kk hardquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:56 schreef Cavaliers het volgende:
Doe or Die is een waanzinnig goed album.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |