Ik hoop dat hij morgen naast mij zit op de tribune.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:47 schreef Insomnia_ het volgende:
3fm is een zender van de white man volgens fresku
Haha clownquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:48 schreef Kopsterk het volgende:
NOU MISSCHIEN HEB IK WEL GEWOON EEN BREDE RAPMUZIEKSMAAK.
IK GA ZELFS ZEGGEN DAT IK DE JEUGD VAN TEGENWOORDIG GOED VIND.
JA KOM MAAR MET DIE HAAT.
Oh ja, nog 13 minuten.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
[..]
Jij mag bijna weer je oude UI terugnemen. Ik wil je bedanken voor de sportiviteit!
Mja Cambuur is nog een soort cultclub misschien. Maar idd Cambuur Willem II, Excelsior, De Graafschap, Heracles, ADO, ik blijf er niet voor thuis.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat zou je ook kunnen zeggen van Cambuur-Heracles dan, qua status. Toch een aardig potje hoor
Waarom zou je je druk maken over wat anderen mensen van je muzieksmaak vinden?quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:48 schreef Kopsterk het volgende:
Maniquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dan posten ik een kwaliteitsfilmpje voor jou.
De Jeugd van Tegenwoordig.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:48 schreef Kopsterk het volgende:
Was een beetje een act.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Waarom zou je je druk maken over wat anderen mensen van je muzieksmaak vinden?
Hoe denk je over Fabolous?quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:48 schreef Kopsterk het volgende:
Voor de donkere mensen onder ons is er FunX.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:47 schreef Insomnia_ het volgende:
3fm is een zender van de white man volgens fresku
ADO in dit rijtje?quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Mja Cambuur is nog een soort cultclub misschien. Maar idd Cambuur Willem II, Excelsior, De Graafschap, Heracles, ADO, ik blijf er niet voor thuis.
Ik vind het nogal triest om alles in zwart en wit in te delen en je beter te voelen dan 'zwarten'. Ik schaam me voor Nederlanders die zo kortzichtig en dom zijn.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:50 schreef Nozick het volgende:
Ik weiger als trotse blanke mee te gaan in die trieste rapcultuur en schaam me dood voor Nederlanders die dat wel doen.
Die zijn ook wel goed. Als comedy relief.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:48 schreef Kopsterk het volgende:
Meest plezante ploeg misschien nog ja, maar ADO-excelsior vind ik geen spannend potjequote:
ik vraag me af wat voor cijfer Mexicano geeft bij het nummer Get Spanish van de jeugd van tegenwoordig.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:48 schreef Kopsterk het volgende:
Oeiquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:51 schreef Cavaliers het volgende:
COLDEPORTES KAMPT MET EEN GRIEPVIRUS.
Eens.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind het nogal triest om alles in zwart en wit in te delen en je beter te voelen dan 'zwarten'. Ik schaam me voor Nederlanders die zo kortzichtig en dom zijn.
Shit, ik had Duarte al opgeschreven voor een top 10 plek.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:51 schreef Cavaliers het volgende:
COLDEPORTES KAMPT MET EEN GRIEPVIRUS.
6.5/10quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:51 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik vraag me af wat voor cijfer Mexicano geeft bij het nummer Get Spanish van de jeugd van tegenwoordig.
Daar schaam ik me ook voor.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:51 schreef GGMM het volgende:
Ik vind het nogal triest om alles in zwart en wit in te delen en je beter te voelen dan 'zwarten'. Ik schaam me voor Nederlanders die zo kortzichtig en dom zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |