Ga ik METEEN ff luisteren danquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben er geen grote fan van.
[..]
Geweldig album
gayquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stijn en ik geven weinig om rap.
Mijn top 100 lijst is veel beter dan de meeste shit die ik hier voorbij zie komen.quote:
Airplanes was baasquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:45 schreef Kopsterk het volgende:
Maar B.o.B. vinden jullie dus ook niks?
Dat vind ik niks.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:45 schreef Kopsterk het volgende:
Geinige producties maar goed is het niet neequote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:45 schreef Kopsterk het volgende:
Sorry, ik mag je heel graag, maar dit is een beetje zielig aan het worden.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:45 schreef Kopsterk het volgende:
Dat nummer met Rivers Cuomo was wel een slim liedje. Maar slim =! goedquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:45 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Sorry, ik mag je heel graag, maar dit is een beetje zielig aan het worden.
Dan posten ik een kwaliteitsfilmpje voor jou.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mijn top 100 lijst is veel beter dan de meeste shit die ik hier voorbij zie komen.
Alleen Cavaliers en GGMM accepteer ik
Arme Kopsterk.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:45 schreef Kopsterk het volgende:
Dat zou je ook kunnen zeggen van Cambuur-Heracles dan, qua status. Toch een aardig potje hoorquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wat zijn er toch een hoop oninteressante plegen in deze eredivisie en daarmee ook een hoop oninteressante wedstrijden Excelsior - De Graafschap bijv.who gives a damn?
Stijn vindt dat een topwedstrijdquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wat zijn er toch een hoop oninteressante plegen in deze eredivisie en daarmee ook een hoop oninteressante wedstrijden Excelsior - De Graafschap bijv.who gives a damn?
Ik hoop dat hij morgen naast mij zit op de tribune.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:47 schreef Insomnia_ het volgende:
3fm is een zender van de white man volgens fresku
Haha clownquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:48 schreef Kopsterk het volgende:
NOU MISSCHIEN HEB IK WEL GEWOON EEN BREDE RAPMUZIEKSMAAK.
IK GA ZELFS ZEGGEN DAT IK DE JEUGD VAN TEGENWOORDIG GOED VIND.
JA KOM MAAR MET DIE HAAT.
Oh ja, nog 13 minuten.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
[..]
Jij mag bijna weer je oude UI terugnemen. Ik wil je bedanken voor de sportiviteit!
Mja Cambuur is nog een soort cultclub misschien. Maar idd Cambuur Willem II, Excelsior, De Graafschap, Heracles, ADO, ik blijf er niet voor thuis.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat zou je ook kunnen zeggen van Cambuur-Heracles dan, qua status. Toch een aardig potje hoor
Waarom zou je je druk maken over wat anderen mensen van je muzieksmaak vinden?quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:48 schreef Kopsterk het volgende:
Maniquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dan posten ik een kwaliteitsfilmpje voor jou.
De Jeugd van Tegenwoordig.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:48 schreef Kopsterk het volgende:
Was een beetje een act.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Waarom zou je je druk maken over wat anderen mensen van je muzieksmaak vinden?
Hoe denk je over Fabolous?quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:48 schreef Kopsterk het volgende:
Voor de donkere mensen onder ons is er FunX.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:47 schreef Insomnia_ het volgende:
3fm is een zender van de white man volgens fresku
ADO in dit rijtje?quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Mja Cambuur is nog een soort cultclub misschien. Maar idd Cambuur Willem II, Excelsior, De Graafschap, Heracles, ADO, ik blijf er niet voor thuis.
Ik vind het nogal triest om alles in zwart en wit in te delen en je beter te voelen dan 'zwarten'. Ik schaam me voor Nederlanders die zo kortzichtig en dom zijn.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:50 schreef Nozick het volgende:
Ik weiger als trotse blanke mee te gaan in die trieste rapcultuur en schaam me dood voor Nederlanders die dat wel doen.
Die zijn ook wel goed. Als comedy relief.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:48 schreef Kopsterk het volgende:
Meest plezante ploeg misschien nog ja, maar ADO-excelsior vind ik geen spannend potjequote:
ik vraag me af wat voor cijfer Mexicano geeft bij het nummer Get Spanish van de jeugd van tegenwoordig.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:48 schreef Kopsterk het volgende:
Oeiquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:51 schreef Cavaliers het volgende:
COLDEPORTES KAMPT MET EEN GRIEPVIRUS.
Eens.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind het nogal triest om alles in zwart en wit in te delen en je beter te voelen dan 'zwarten'. Ik schaam me voor Nederlanders die zo kortzichtig en dom zijn.
Shit, ik had Duarte al opgeschreven voor een top 10 plek.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:51 schreef Cavaliers het volgende:
COLDEPORTES KAMPT MET EEN GRIEPVIRUS.
6.5/10quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:51 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik vraag me af wat voor cijfer Mexicano geeft bij het nummer Get Spanish van de jeugd van tegenwoordig.
Daar schaam ik me ook voor.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:51 schreef GGMM het volgende:
Ik vind het nogal triest om alles in zwart en wit in te delen en je beter te voelen dan 'zwarten'. Ik schaam me voor Nederlanders die zo kortzichtig en dom zijn.
Duidelijk aan verandering toe.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van zwarte piet jongens?
De VN dient zich met daadwerkelijk belangrijke dingen bezig te houden.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Rodolfo Torres was ook de renner die viel vandaag. Het zit niet mee allemaal.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Shit, ik had Duarte al opgeschreven voor een top 10 plek.
Ik vind dat ie lelijke kleren heeftquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is funest voor je Scorito.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:53 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Rodolfo Torres was ook de renner die viel vandaag. Het zit niet mee allemaal.
Zwarte piet moet blijven.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Een discussie voor tokkies.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kindervriend.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Goede post zeg! Echt blij dat jij zo actief op dit forum bentquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:53 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik vind dat ie lelijke kleren heeft
leuke UIquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:54 schreef gloryhuntertje het volgende:
Het is misschien een beetje gek dat ik hier zo binnen kom vallen maar hebben jullie een mening over het nieuwe album van The Weeknd?
(Vraag dit voor een vriend)
ja man is kaka iedereen weetquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:54 schreef gloryhuntertje het volgende:
Het is misschien een beetje gek dat ik hier zo binnen kom vallen maar hebben jullie een mening over het nieuwe album van The Weeknd?
Waar speelt die ?quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind het fedoracore.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:54 schreef gloryhuntertje het volgende:
Hij heeft toch niks anders te doen, geen werk/school, niks.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:54 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Goede post zeg! Echt blij dat jij zo actief op dit forum bent
Enige juiste post.quote:
Dat is wel een beetje zielig dan. Misschien is hij daarom altijd ongesteld.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:55 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Hij heeft toch niks anders te doen, geen werk/school, niks.
Dat zou een logische verklaring zijn.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:56 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje zielig dan. Misschien is hij daarom altijd ongesteld.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Haha goeiequote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:56 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]Coolio.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Jij moet je mond houden.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:55 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
az is kk hardquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:56 schreef Cavaliers het volgende:
Doe or Die is een waanzinnig goed album.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:56 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Jongens, hou het lekker gezelligquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:55 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
We missen de sturende hand van Johannes en Roland.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:57 schreef Mani89 het volgende:
Ik kan me nog herinneren dat er een tijd was dat dit topic over voetbal ging.
Bedankt voor je input, Mani.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:57 schreef Mani89 het volgende:
Ik kan me nog herinneren dat er een tijd was dat dit topic over voetbal ging.
Hahahahaquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:58 schreef Sked het volgende:
[..]
Rickertman kan niks anders dan zich gedragen als een zwakzinnige, moet je lekker negeren joh
Het zal aan mij zijn om de boel een beetje centraal te houden.quote:
Johannes is zich aan het bezatten in een Gronings caféquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
We missen de sturende hand van Johannes en Roland.
Je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:58 schreef GGMM het volgende:
Jongens, geen ruzie maken. Ik wil niet naar de TR-knop hoeven grijpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |