Ik ben er geen grote fan van.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:41 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n rapfan, maar ik houd wel van Kurupt. Is dat onder de kenners geen populaire?
Geweldig albumquote:
Er is erger, maar wel een vrij frustrerende reclame ja.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Mexicanobakker en ik kotsen op de belsimpelreclame.
Als je niet zo'n leuke UI had zou ik iets naars zeggen.quote:
Ga ik METEEN ff luisteren danquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben er geen grote fan van.
[..]
Geweldig album
gayquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stijn en ik geven weinig om rap.
Mijn top 100 lijst is veel beter dan de meeste shit die ik hier voorbij zie komen.quote:
Airplanes was baasquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:45 schreef Kopsterk het volgende:
Maar B.o.B. vinden jullie dus ook niks?
Dat vind ik niks.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:45 schreef Kopsterk het volgende:
Geinige producties maar goed is het niet neequote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:45 schreef Kopsterk het volgende:
Sorry, ik mag je heel graag, maar dit is een beetje zielig aan het worden.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:45 schreef Kopsterk het volgende:
Dat nummer met Rivers Cuomo was wel een slim liedje. Maar slim =! goedquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:45 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Sorry, ik mag je heel graag, maar dit is een beetje zielig aan het worden.
Dan posten ik een kwaliteitsfilmpje voor jou.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mijn top 100 lijst is veel beter dan de meeste shit die ik hier voorbij zie komen.
Alleen Cavaliers en GGMM accepteer ik
Arme Kopsterk.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:45 schreef Kopsterk het volgende:
Dat zou je ook kunnen zeggen van Cambuur-Heracles dan, qua status. Toch een aardig potje hoorquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wat zijn er toch een hoop oninteressante plegen in deze eredivisie en daarmee ook een hoop oninteressante wedstrijden Excelsior - De Graafschap bijv.who gives a damn?
Stijn vindt dat een topwedstrijdquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wat zijn er toch een hoop oninteressante plegen in deze eredivisie en daarmee ook een hoop oninteressante wedstrijden Excelsior - De Graafschap bijv.who gives a damn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |