Caland vindt Koefnoen leukquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 22:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zapte vast naar NPO 1.
Zie ik dat niet lollige koefnoen.
Flopshow.
Ergens ziet het er wel vreemd uit dat de zwarte spelers een wit mannetje hebben, of slaat het helemaal nergens op wat ik nu zeg?quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 22:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Zo maak je trouwens een screenshot.
Wanneer komt Jetro weer terug?quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 22:12 schreef Cavaliers het volgende:
Isimat en Brenet. Ha ha ha.
Cocu
0-3.
Dat is correctquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 22:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik lees hier altijd dat GGMM de Lama's leuk vindt. Klopt dit?
Anders zou het racistisch zijn.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 22:13 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ergens ziet het er wel vreemd uit dat de zwarte spelers een wit mannetje hebben, of slaat het helemaal nergens op wat ik nu zeg?
Dacht dat alle PSV'ers fan waren van Isimatquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 22:12 schreef Cavaliers het volgende:
Isimat en Brenet. Ha ha ha.
Cocu
0-3.
Jij vindt zwarte mensen racistisch?quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Anders zou het racistisch zijn.
Nieuwe Addoquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 22:14 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Dacht dat alle PSV'ers fan waren van Isimat
Leuke vent, ook best een aardige verdediger, maar hij moet nu verdedigen met zijn verkeerde poot en zijn opbouw is nu zo voorspelbaar.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 22:14 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Dacht dat alle PSV'ers fan waren van Isimat
En 2-0.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 22:16 schreef PowerLoungen het volgende:
Weghorst is teveel in zichzelf gaan geloven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |