quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]Nice,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gelijk even Turn on the bright lights opzetten.
Je zou een hele goede vader zijnquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:58 schreef GGMM het volgende:
Jongens, geen ruzie maken. Ik wil niet naar de TR-knop hoeven grijpen.
Dat is wat mij betreft de enige Interpol waarbij je niet het idee hebt 10x hetzelfde liedje te horen, dat maakt m mooi.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:59 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Nice,
Ik ga gelijk even Turn on the bright lights opzetten.
*moderatorquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 22:00 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Je zou een hele goede vader zijn
Leif Eriksonquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 22:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is wat mij betreft de enige Interpol waarbij je niet het idee hebt 10x hetzelfde liedje te horen, dat maakt m mooi.
Ik vind dit echt een teringvet album. Ik overweeg regelmatig hem in mijn top 10 te zetten, maar ik weet niet wat ik er uit moet halen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 22:01 schreef Cavaliers het volgende:
Mijn laatste hiphop gerelateerde post, dan mag het weer over voetbal gaan.
Je moet de Facebook pagina van FOK (ja die hebben ze ja) eens bekijken. Dan schaam je je helemaal dood.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 22:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Overigens zit ik door GGMM zijn opmerking eens te kijken hoe infantiel de posts zijn over ZP in NWS.
Manmanman wat een treurbende.
Dat nummer heeft echt een prachtige tekst.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 22:02 schreef Ajacied422 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 22:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoeveel geld krijgen we daarvoor?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Ik zal eens kijkenquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 22:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je moet de Facebook pagina van FOK (ja die hebben ze ja) eens bekijken. Dan schaam je je helemaal dood.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 22:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Cindy xxxxx: Tradities zijn toch zo belangrijk?? Zwarte piet hoort bij sinterklaas! Wat is het suikerfeest zonder snoep??
Zoals Cavaliers treffend zou zeggen, cringeworthy.
Dat doet mij goed.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 22:06 schreef Kopsterk het volgende:
ik geef 'Atmosphere-When Life Gives You Lemons, Yo' een 8.4/10.
Vind ik een mindere van de Beatles.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 22:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat doet mij goed.
Yesterday is een van mijn favoriete nummers ooit.
Shoulda Know en Puppets zijn iets meer mijn smaak.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 22:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat doet mij goed.
Yesterday is een van mijn favoriete nummers ooit.
Ook bazennummers.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 22:09 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Shoulda Know en Puppets zijn iets meer mijn smaak.
Die gozer van Malaga keept goed gekquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 22:10 schreef onlogisch het volgende:
Barça is weer ouderwets.
Hoe gaat het met onze Duitse vrinden?
Net zo goed als Catalayud?quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 22:10 schreef Sked het volgende:
[..]
Die gozer van Malaga keept goed gek
topshowquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 22:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Het AD is racistisch.
Dat heb je goed gezien collaborateur.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 22:10 schreef Sked het volgende:
[..]
Die gozer van Malaga keept goed gek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |