Sylvanaquote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:32 schreef Ole het volgende:
Ah Sylvana Simons heeft ook weer een klus
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:32 schreef Ole het volgende:
Na haar laatste optreden bij DWDD, toen ze behoorlijk raar deed tegen Martin Simek kan ik haar niet meer zien of luchten!quote:
Ze had het boek uit.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:32 schreef Ole het volgende:
Nee zaterdag 20:00quote:Op donderdag 3 september 2015 09:12 schreef Pisces29 het volgende:
Oh, starttijd vanavond half 10. Dan haak ik vermoedelijk niet meer aan.
Kick-off staat op diverse tvgids sites op vanavond. Eenmalig?quote:
Oh ja das meer een voorstukje denkquote:[img]http://net/p/0s.gif[/img] Op donderdag 3 september 2015 18:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kick-off staat op diverse tvgids sites op vanavond. Eenmalig?
Ah, fijn, zaterdag is beter ookquote:Op donderdag 3 september 2015 18:12 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Oh ja das meer een voorstukje denk
Wie is Timor ?quote:
Werd ooit tweede bij So You Think You Can Dance en heeft oa Michael Jackson en Madonna gedanst.quote:
quote:
echt he!quote:
Heeft in Spangas gespeeldquote:Op zaterdag 5 september 2015 20:32 schreef iBenny het volgende:
Ik heb eigenlijk geen idee wie dit is
de vriend van pip uit gtstquote:Op zaterdag 5 september 2015 20:32 schreef iBenny het volgende:
Ik heb eigenlijk geen idee wie dit is
Die tussenstukjes zijn de hele week al irritant, en nu tijdens de show ook al. Verder ben ik eerlijk gezegd nog niet zo onder de indrukquote:Op zaterdag 5 september 2015 20:30 schreef iBenny het volgende:
Ik heb het idee dat het programma vooral tof wil zijn. Want wat doet dit ertoe?
Ik ook niet. Leuk voor op de achtergrond, maar meer zal ik er denk ik ook niet van moeten verwachten.quote:Op zaterdag 5 september 2015 20:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die tussenstukjes zijn de hele week al irritant, en nu tijdens de show ook al. Verder ben ik eerlijk gezegd nog niet zo onder de indruk
We zijn het eensquote:Op zaterdag 5 september 2015 20:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ook niet. Leuk voor op de achtergrond, maar meer zal ik er denk ik ook niet van moeten verwachten.
Jup.quote:Op zaterdag 5 september 2015 20:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ook niet. Leuk voor op de achtergrond, maar meer zal ik er denk ik ook niet van moeten verwachten.
Erland (quote:Op zaterdag 5 september 2015 20:38 schreef roos85 het volgende:
[..]
Jup.
Het is allemaal teveel gehypt.
quote:“Het zou mij verbazen als dit format niet gaat scoren. Bij The Voice heb ik vooraf alle landen waar RTL zit gebeld: dit moet je kopen voordat het hier wordt uitgezonden, anders beland je in een biedoorlog met concurrenten. Dat heb ik nu weer gedaan.“
Vind het behoorlijk anders. Alleen al door de afwezigheid vanquote:Op zaterdag 5 september 2015 20:43 schreef iBenny het volgende:
Ik weet eigenlijk ook niet zo goed hoe dit zo anders is dan Dancing with the Stars
Dit zijn halve musicals. Bluh.quote:Op zaterdag 5 september 2015 20:43 schreef iBenny het volgende:
Ik weet eigenlijk ook niet zo goed hoe dit zo anders is dan Dancing with the Stars
quote:Op zaterdag 5 september 2015 20:45 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik vind dat Timor het leuk doet hoor.
Propt ze er vast wel tussen.quote:Op zaterdag 5 september 2015 20:47 schreef roos85 het volgende:
Zal Sylvana nog een slaven vergelijking gaan maken?
Ze moeten allemaal een solo en een duetquote:Op zaterdag 5 september 2015 20:36 schreef JaneDoe het volgende:
maar waarom dansten zij niet met zn tweeën?
Is de eerste waarvan ik denk "hmmm, niet al te best"quote:Op zaterdag 5 september 2015 21:01 schreef roos85 het volgende:
Had het idee dat ze wat missertjes had in het begin.
Nou, behoorlijk wat missers, houterig en lomp zelfs.quote:Op zaterdag 5 september 2015 21:01 schreef roos85 het volgende:
Had het idee dat ze wat missertjes had in het begin.
aha, duidelijkquote:Op zaterdag 5 september 2015 20:53 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ze moeten allemaal een solo en een duet
hmm ja, door die blessure kon ze dus niet voluit gaanquote:Op zaterdag 5 september 2015 21:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou, behoorlijk wat missers, houterig en lomp zelfs.
bye bye bye!quote:Op zaterdag 5 september 2015 21:08 schreef roos85 het volgende:
Maar één TV en de boss (moeke) wil Ik Vertel zien. Dus
Oefquote:Op zaterdag 5 september 2015 21:13 schreef JaneDoe het volgende:
ik viel laatst geheel per ongeluk midden in de film soof, tijdens een 'vrij'scene met dan
Bij Ik Vertrek hebben ze een varken als huisdier, met de naam klikoquote:Op zaterdag 5 september 2015 21:16 schreef yvonne het volgende:
Nou, zappen maar. ik ben niet zo onder de indruk dat ik blijf hangen.
nieuwe aflevering?quote:Op zaterdag 5 september 2015 21:18 schreef roos85 het volgende:
[..]
Bij Ik Vertrek hebben ze een varken als huisdier, met de naam kliko
ik vrees dat ik ook ga afhaken. Humberto vind ik cool, maar de andere deelnemers boeien me niet zo.quote:Op zaterdag 5 september 2015 21:16 schreef yvonne het volgende:
Nou, zappen maar. ik ben niet zo onder de indruk dat ik blijf hangen.
de eerste 3 wel iigquote:Op zaterdag 5 september 2015 21:27 schreef iBenny het volgende:
Maar alle shows zijn al opgenomen ofzo?
regillio en die man van euvgenia hebben iets gemeenquote:Op zaterdag 5 september 2015 21:38 schreef iBenny het volgende:
Dat was ook niet echt een liefdevolle kus
Ik krijg ook elke keer als ik haar zie de behoefte om eens ff flink te braken.quote:Op zaterdag 5 september 2015 21:48 schreef mirannie het volgende:
Tjonge, wat is die Sylvana toch arrogant. Ze vindt zichzelf zo geweldig en heeft "natuurlijk" veel meer ervaring. Ik krijg met de minuut meer een hekel aan haar
Achiequote:Op zaterdag 5 september 2015 21:51 schreef TheVulture het volgende:
Wat een geweldige productie deze show
Sylvana is echt vreselijk trouwens, Fockeline en Achmed
Dat zeker. Ze hebben er wel werk van gemaaktquote:Op zaterdag 5 september 2015 21:51 schreef TheVulture het volgende:
Wat een geweldige productie deze show
absoluut.quote:Op zaterdag 5 september 2015 21:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat zeker. Ze hebben er wel werk van gemaakt
Dit is voor John de Mol de opvolger van the voice. Het is de bedoeling dat deze show ook de wereld rondgaat. Dan moet je idd wel wat uit de kast trekken.quote:Op zaterdag 5 september 2015 21:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat zeker. Ze hebben er wel werk van gemaakt
Wat is dat slecht zegquote:Op zaterdag 5 september 2015 22:01 schreef roos85 het volgende:
Pak nog ff laatste deel mee.
Koefnoen zag ik helemaal niet zitten
Volgende aflevering zal de ander wel de solo dansen.quote:Op zaterdag 5 september 2015 22:18 schreef Max23 het volgende:
Hoeft er trouwens maar 1 iemand van elk duo een solo te dansen?
Anders gaat het dik uitlopen
Inderdaadquote:Op zaterdag 5 september 2015 22:19 schreef roos85 het volgende:
[..]
Volgende aflevering zal de ander wel de solo dansen.
Sylvana vast weer zo arrogant.quote:Op zaterdag 5 september 2015 22:21 schreef JaneDoe het volgende:
volgende week is euvgenia dus weer zo hinderlijk
ze zijn niet getrouwd en nu snap ik waaromquote:Op zaterdag 5 september 2015 22:25 schreef TheVulture het volgende:
Euvgenia kan na deze show de scheidingspapieren verwachten denk ik
Zet Humberto en Jandino er ook nog naast en je kunt een slechtziende visagiste helemaal door laten draaienquote:Op zaterdag 5 september 2015 22:26 schreef Oliver23 het volgende:
Ik had erg veel moeite om Sylvana en Regilio uit elkaar te houden, lijken wel tweelingbroers
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 5 september 2015 22:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zet Humberto en Jandino er ook nog naast en je kunt een slechtziende visagiste helemaal door laten draaien
x2quote:Op zondag 6 september 2015 10:48 schreef lady-wrb het volgende:
o gelukkig zijn er meer mensen die jandino vreselijk vinden
iedereen om me heen vindt 'm geweldig. ik vroeg me al af of ik de enige was die knettergek van dat drukke schreeuwerige gedoe werd
Jij bent zeker ook fan van Jorgen Raymann.quote:Op zondag 6 september 2015 16:49 schreef female81 het volgende:
Ik lijk echt een van de weinige mensen in dit land die weinig tegen haar heeft.
nee hoor, ik heb ook geen overdreven hekel aan drquote:Op zondag 6 september 2015 16:49 schreef female81 het volgende:
Geen fan, maar ik heb er ook niks tegen.quote:Op zondag 6 september 2015 17:05 schreef superniger het volgende:
[..]
Jij bent zeker ook fan van Jorgen Raymann.
Ik kon haar altijd prima hebben maar hier hangt ze echt continue de arrogante diva uit, met haar impliciete 'wisten-jullie-dat-ik-ooit-een-goeie-danseres-was"-gejengel en haar geklaag tegen haar partner...quote:Op zondag 6 september 2015 16:49 schreef female81 het volgende:
wie is jeroen?quote:Op maandag 7 september 2015 08:39 schreef ato het volgende:
Leuk programma, inderdaad Sylvana is vreselijk ( ik had vroeger best wel bewondering voor haar) , die Jeroen is ook raar hoor.
Verder vind ik Humberto en Pip de leukste..oh ja Fockeline ook..
quote:Op maandag 7 september 2015 08:39 schreef ato het volgende:
Leuk programma, inderdaad Sylvana is vreselijk ( ik had vroeger best wel bewondering voor haar) , die Jeroen is ook raar hoor.
Verder vind ik Humberto en Pip de leukste..oh ja Fockeline ook..
ah ok en waarom is die raar dan.. vind em eerder een beetje triest, een sukkeltjequote:
iddquote:
Ik ben aan het eten, dus kijk evenquote:
1.3.5.9.7.2.3.4.6.. Kan lastig zijnquote:Op zaterdag 12 september 2015 20:35 schreef PinkLow het volgende:
Ik snap het niet! Tellen is zo moeilijk toch niet?
Moet naar TAL of TV...quote:Op zaterdag 12 september 2015 20:35 schreef superniger het volgende:
[..]
Topic staat ook in het verkeerde subforum.
koste mij idd ook enige moeite om dit te vinden.quote:Op zaterdag 12 september 2015 20:35 schreef superniger het volgende:
[..]
Ja ik moest ook al zoeken, tv zou beter zijnquote:Op zaterdag 12 september 2015 20:35 schreef superniger het volgende:
[..]
ditquote:Op zaterdag 12 september 2015 20:37 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ja ik moest ook al zoeken, tv zou beter zijn
Best terecht.quote:
Hilarisch vind ik overdreven... Maar hij gaat niet mee in het drama. Dat is al tofquote:Op zaterdag 12 september 2015 20:41 schreef Kinga het volgende:
Ik weet dat veel mensen hem bloed irritant vinden, maar ik vind Jandino hilarisch
En daarna 2 van die kast-nichten die hem vertellen wat hij wel zou moeten doen? Hij doet zijn best. Soms is het niet beterquote:Op zaterdag 12 september 2015 20:44 schreef Kinga het volgende:
Wel sneu... arme jongen. Die kan elk moment in tranen uitbarsten. En dat moet ie gewoon es doen ook en zeggen dat Sylvana haar bek moet houden, je ziet dat dat gezeur van haar aan hem vreet...
Mijn sarcasmeradar is doorgefikt hier, dankjequote:Op zaterdag 12 september 2015 20:48 schreef richolio het volgende:
Wat een origineel programma. Sylvana heeft laatst zeker niet gelogen bij DWDD, dit is inderdaad nooit eerder vertoond. Vooral de muziek is heel goed gekozen, ik heb nou echt nog nooit iemand zien dansen op Beat It. Wat een geweldig programma.
Alleen Beat-it noemen? Hele oeuvre komt langs. Maar dat komt natuurlijk niet omdat onze grote trots en toeverlaat, ex-danser van MJ-the-master-god in de Jury zit.quote:Op zaterdag 12 september 2015 20:48 schreef richolio het volgende:
Wat een origineel programma. Sylvana heeft laatst zeker niet gelogen bij DWDD, dit is inderdaad nooit eerder vertoond. Vooral de muziek is heel goed gekozen, ik heb nou echt nog nooit iemand zien dansen op Beat It. Wat een geweldig programma.
ja maar dat zijn ook de ultieme dansclips everquote:Op zaterdag 12 september 2015 20:59 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Alleen Beat-it noemen? Hele oeuvre komt langs. Maar dat komt natuurlijk niet omdat onze grote trots en toeverlaat, ex-danser van MJ-the-master-god in de Jury zit.
Klopt, kan me mj zelf niet echt herinneren, maar de clips wel. Dus de dansers zijn/waren goed, mj valt weg.quote:Op zaterdag 12 september 2015 21:01 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
ja maar dat zijn ook de ultieme dansclips ever
precies.quote:Op zaterdag 12 september 2015 21:03 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Klopt, kan me mj zelf niet echt herinneren, maar de clips wel. Dus de dansers zijn/waren goed, mj valt weg.
Sorryquote:Op zaterdag 12 september 2015 20:49 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Mijn sarcasmeradar is doorgefikt hier, dankjedie dingen zijn duur!
Ja oké, Beat It was inderdaad niet het enige.quote:Op zaterdag 12 september 2015 20:59 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Alleen Beat-it noemen? Hele oeuvre komt langs. Maar dat komt natuurlijk niet omdat onze grote trots en toeverlaat, ex-danser van MJ-the-master-god in de Jury zit.
Echt eerlijk jureren heet dat.quote:Op zaterdag 12 september 2015 21:40 schreef wolfrolf het volgende:
Die Timor is een zelfingenomen lul, niet te zuinig.
Tis toch een Eyeworks/RTL 5 productie dan kan het nooit oprecht,gemeend en leuk zijn. Allemaal geënsceneerd voor tv en een betaalde snabbel voor al die BN'ers die zogenaamd zomaar meedoen.quote:Op zaterdag 12 september 2015 22:09 schreef Negentiendertig het volgende:
Ik dacht oprecht dat het een leuke show zou zijn. Maar nee
Nee hoor, een Talpa productie van John de Mol. Prachtige programma vind ik!quote:Op maandag 14 september 2015 01:04 schreef Iwanius het volgende:
Tis toch een Eyeworks/RTL 5 productie dan kan het nooit oprecht,gemeend en leuk zijn. Allemaal geënsceneerd voor tv en een betaalde snabbel voor al die BN'ers die zogenaamd zomaar meedoen.
Tis gewoon overkill aan dans shows..
Gelukkig is Sylvanna Simmons een toppertje.quote:Op zaterdag 19 september 2015 20:13 schreef roos94 het volgende:
Chantal en Jandino zijn toch wel de meest onsympathieke BN'ers ooit
quote:Op zaterdag 19 september 2015 20:13 schreef roos94 het volgende:
Chantal en Jandino zijn toch wel de meest onsympathieke BN'ers ooit
Scriptje ook?quote:Op zaterdag 19 september 2015 20:25 schreef Sunshine1982 het volgende:
Kijk, daar is RTL goed in. Sensatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |