Heeft in Spangas gespeeldquote:Op zaterdag 5 september 2015 20:32 schreef iBenny het volgende:
Ik heb eigenlijk geen idee wie dit is
de vriend van pip uit gtstquote:Op zaterdag 5 september 2015 20:32 schreef iBenny het volgende:
Ik heb eigenlijk geen idee wie dit is
Die tussenstukjes zijn de hele week al irritant, en nu tijdens de show ook al. Verder ben ik eerlijk gezegd nog niet zo onder de indrukquote:Op zaterdag 5 september 2015 20:30 schreef iBenny het volgende:
Ik heb het idee dat het programma vooral tof wil zijn. Want wat doet dit ertoe?
Ik ook niet. Leuk voor op de achtergrond, maar meer zal ik er denk ik ook niet van moeten verwachten.quote:Op zaterdag 5 september 2015 20:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die tussenstukjes zijn de hele week al irritant, en nu tijdens de show ook al. Verder ben ik eerlijk gezegd nog niet zo onder de indruk
We zijn het eensquote:Op zaterdag 5 september 2015 20:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ook niet. Leuk voor op de achtergrond, maar meer zal ik er denk ik ook niet van moeten verwachten.
Jup.quote:Op zaterdag 5 september 2015 20:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ook niet. Leuk voor op de achtergrond, maar meer zal ik er denk ik ook niet van moeten verwachten.
Erland (quote:Op zaterdag 5 september 2015 20:38 schreef roos85 het volgende:
[..]
Jup.
Het is allemaal teveel gehypt.
quote:“Het zou mij verbazen als dit format niet gaat scoren. Bij The Voice heb ik vooraf alle landen waar RTL zit gebeld: dit moet je kopen voordat het hier wordt uitgezonden, anders beland je in een biedoorlog met concurrenten. Dat heb ik nu weer gedaan.“
Vind het behoorlijk anders. Alleen al door de afwezigheid vanquote:Op zaterdag 5 september 2015 20:43 schreef iBenny het volgende:
Ik weet eigenlijk ook niet zo goed hoe dit zo anders is dan Dancing with the Stars
Dit zijn halve musicals. Bluh.quote:Op zaterdag 5 september 2015 20:43 schreef iBenny het volgende:
Ik weet eigenlijk ook niet zo goed hoe dit zo anders is dan Dancing with the Stars
quote:Op zaterdag 5 september 2015 20:45 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik vind dat Timor het leuk doet hoor.
Propt ze er vast wel tussen.quote:Op zaterdag 5 september 2015 20:47 schreef roos85 het volgende:
Zal Sylvana nog een slaven vergelijking gaan maken?
Ze moeten allemaal een solo en een duetquote:Op zaterdag 5 september 2015 20:36 schreef JaneDoe het volgende:
maar waarom dansten zij niet met zn tweeën?
Is de eerste waarvan ik denk "hmmm, niet al te best"quote:Op zaterdag 5 september 2015 21:01 schreef roos85 het volgende:
Had het idee dat ze wat missertjes had in het begin.
Nou, behoorlijk wat missers, houterig en lomp zelfs.quote:Op zaterdag 5 september 2015 21:01 schreef roos85 het volgende:
Had het idee dat ze wat missertjes had in het begin.
aha, duidelijkquote:Op zaterdag 5 september 2015 20:53 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ze moeten allemaal een solo en een duet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |