hmm ja, door die blessure kon ze dus niet voluit gaanquote:Op zaterdag 5 september 2015 21:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou, behoorlijk wat missers, houterig en lomp zelfs.
bye bye bye!quote:Op zaterdag 5 september 2015 21:08 schreef roos85 het volgende:
Maar één TV en de boss (moeke) wil Ik Vertel zien. Dus
Oefquote:Op zaterdag 5 september 2015 21:13 schreef JaneDoe het volgende:
ik viel laatst geheel per ongeluk midden in de film soof, tijdens een 'vrij'scene met dan
Bij Ik Vertrek hebben ze een varken als huisdier, met de naam klikoquote:Op zaterdag 5 september 2015 21:16 schreef yvonne het volgende:
Nou, zappen maar. ik ben niet zo onder de indruk dat ik blijf hangen.
nieuwe aflevering?quote:Op zaterdag 5 september 2015 21:18 schreef roos85 het volgende:
[..]
Bij Ik Vertrek hebben ze een varken als huisdier, met de naam kliko
ik vrees dat ik ook ga afhaken. Humberto vind ik cool, maar de andere deelnemers boeien me niet zo.quote:Op zaterdag 5 september 2015 21:16 schreef yvonne het volgende:
Nou, zappen maar. ik ben niet zo onder de indruk dat ik blijf hangen.
de eerste 3 wel iigquote:Op zaterdag 5 september 2015 21:27 schreef iBenny het volgende:
Maar alle shows zijn al opgenomen ofzo?
regillio en die man van euvgenia hebben iets gemeenquote:Op zaterdag 5 september 2015 21:38 schreef iBenny het volgende:
Dat was ook niet echt een liefdevolle kus
Ik krijg ook elke keer als ik haar zie de behoefte om eens ff flink te braken.quote:Op zaterdag 5 september 2015 21:48 schreef mirannie het volgende:
Tjonge, wat is die Sylvana toch arrogant. Ze vindt zichzelf zo geweldig en heeft "natuurlijk" veel meer ervaring. Ik krijg met de minuut meer een hekel aan haar
Achiequote:Op zaterdag 5 september 2015 21:51 schreef TheVulture het volgende:
Wat een geweldige productie deze show
Sylvana is echt vreselijk trouwens, Fockeline en Achmed
Dat zeker. Ze hebben er wel werk van gemaaktquote:Op zaterdag 5 september 2015 21:51 schreef TheVulture het volgende:
Wat een geweldige productie deze show
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |