Punten worden automatisch berekend als je tijden/afstanden invult?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 16:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
http://we.tl/4TqDPjO1VA
Forecast in excel dus. Hopelijk zonder foutjes
Ja.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 16:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Punten worden automatisch berekend als je tijden/afstanden invult?
Ik ben hier blij meequote:
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 16:32 schreef DeeBee het volgende:
Die nachtsessies echt nog niks aan gemist, lol.
Huh?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 16:32 schreef DeeBee het volgende:
In 2013 deed ie wel mee op het WK maar miste hij zijn aanvangshoogte op hoog.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 17:09 schreef heywoodu het volgende:
Waarom heeft Hardee heel 2007, 2010 en 2013 eigenlijk gemist? Blessures?
Ja ik zat alleen te kijken naar resultaten van tienkampen die hij ook afgesloten had, beetje onhandigquote:Op donderdag 27 augustus 2015 17:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In 2013 deed ie wel mee op het WK maar miste hij zijn aanvangshoogte op hoog.
In 2010 het standaard tussen-WK seizoen gedraaid na een mooie indoortitel.
Vissertje die even de hele wereldtop het nakijken geeft met een PB op de hordenquote:Op donderdag 27 augustus 2015 16:32 schreef DeeBee het volgende:
Ik zal mijn mening niet geven want dan wordt DeeBee boos, maar ik hoop het ook.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 17:33 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoop op een plak voor Sintnicolaas, hij heeft er nu al een paar keer net naast gepist.
Ik ben nog geen een keer wakker gebleven voor de 'ochtendsessie', maar volgens mij heb ik ook niet al teveel gemist als ik telkens het programma zie.quote:
Ik dacht dat je sarcastisch wasquote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:31 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ik ben nog geen een keer wakker gebleven voor de 'ochtendsessie', maar volgens mij heb ik ook niet al teveel gemist als ik telkens het programma zie.
Ja, de zevenkamp en de marathon had ik graag gezien, maar al die kwalificaties waren niet echt topshows bedoelde ik (niet alsof ik toen veel epische momenten heb misgelopen).
Geen geniale prestaties, maar vooral vrij veel verrassingen jaquote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:41 schreef DeeBee het volgende:
Mwah, niet echt.
Al is het meer kwestie van gewoon niet kunnen kijken.Als ik vrij was geweest dan had ik heus wel alles gekeken...
En er waren wel wat verrassingen! Maar niet echt geniale prestaties per se in de ochtendsessies toch?
Overigens vond ik Thompson nog indrukwekkenderquote:
Die zou wel eens heel erg gevaarlijk kunnen worden ja.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:06 schreef Max23 het volgende:
[..]
Overigens vond ik Thompson nog indrukwekkender
Inderdaad. Goud en zilver worden door Schippers en Thompson verdeeld. De andere goede tijden waren op maximaal vermogen gelopen.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:06 schreef Max23 het volgende:
[..]
Overigens vond ik Thompson nog indrukwekkender
Om 15.00 uur ja.quote:
Asher-Smith is verbeterd dit jaar, maar die trok nu al aardig voluit door. Die gaat denk ik wel brons pakken, maar voor het goud zal het tussen Schippers en Thompson gaan.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:17 schreef Riofan83 het volgende:
Ik denk dat Dina Asher-Smith gaat winnen. Liep ook al zo makkelijk ...
Maar ik ga natuurlijk schreeuwen voor Dafne!!
Mwah het is een beetje zoals Broersen, maar Broersen kan een consistent hoger niveau leveren. Als z'n eerste dag goed is is z'n tweede dag kut en vice versa. Vooral de discus heeft m al 2 of 3 keer opgebroken. Dat ie dan ineens niet meer produceert dan een <40 worp.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:41 schreef DeeBee het volgende:
Sintnicolaas is vooral erg constant, met helaas geen positieve uitschieter op toernooien (tot nu toe). Zo'n debiele meerkamp als Abele een keer had met 8 PR's ofzo, dat wil ik Eelco nog graag eens zien doen.
Broersen heeft het juist op 3 toernooien op rij laten liggen toen ze in een uitstekende positie was. Vorig jaar met het EK, gewoon chanant dat ze die titel niet pakt...quote:Op donderdag 27 augustus 2015 20:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah het is een beetje zoals Broersen, maar Broersen kan een consistent hoger niveau leveren. Als z'n eerste dag goed is is z'n tweede dag kut en vice versa. Vooral de discus heeft m al 2 of 3 keer opgebroken. Dat ie dan ineens niet meer produceert dan een <40 worp.
Broersen kan als ze echt op alle onderdelen haar niveau haalt makkelijk 6700+ hebben, daar zit zoveel rek in. Hopelijk heeft ze die bewaard voor Rio.
Inmiddels niet meer, maar er zijn wel toernooien geweest waar hij gewoon kansen kreeg door uitglijders van anderen (bijvoorbeeld een niet nader te noemen Amerikaan die zijn aanvangshoogte miste bij hoog in 2013), maar dat hij gewoon niet in de buurt kwam van zijn PR meerkamp doordat hij zelf ook een slecht onderdeel had (vrijwel altijd discus)quote:Op donderdag 27 augustus 2015 20:28 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Broersen heeft het juist op 3 toernooien op rij laten liggen toen ze in een uitstekende positie was. Vorig jaar met het EK, gewoon chanant dat ze die titel niet pakt...
En bij haar kan je wel leven met het 'als...' scenario, ja dan scoort Sintnicolaas ook 8700 punten als hij een keer 5.40m springt in een meerkamp. Dus dat is lekker meten met twee maten.
Ik ben echt geen overdreven Sintnicolaas-fan, maar hem wegzetten als een choker vind ik ook overdreven. Zoals je nu in de forecast ook al ziet kan hij alleen naar de medailles met een ziek PR, dus mocht hem dat niet lukken is het eerder verwacht dan een 'choke'.
Thanksquote:Op donderdag 27 augustus 2015 16:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
http://we.tl/4TqDPjO1VA
Forecast in excel dus. Hopelijk zonder foutjes
Laten we hopen dat Hardee voor de derde keer faalt op een onderdeel op een groot toernooi. onderuit op de horden lijkt me wel een leuke om bij hem bij te schrijven, of 3 foutsprongen op ver.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 20:32 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Thanks
Op papier wel een groot verschil tussen het podium en de rest. Hopelijk verandert dat de komende twee dagen.
Ik denk dat Shkurenyev ook wel een grotere kans heeft dan Eelco, het is niet zo dat ie weer een lollertienkamp in Cheboksary in de prognose heeft staan.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 20:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Laten we hopen dat Hardee voor de derde keer faalt op een onderdeel op een groot toernooi. onderuit op de horden lijkt me wel een leuke om bij hem bij te schrijven, of 3 foutsprongen op ver.
Dan is Eelco in theorie de voornaamste kandidaat voor brons naast Schrader. Die zou overigens ook nog wel naar Warner toe kunnen als ie zijn niveau heeft.
Als hij nu dat WR al aanscherpt lukt hem dat volgend jaar niet meer.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:45 schreef Federer-fan het volgende:
Kan iemand me uitleggen waarom Bolt vandaag de laatste tien meter ofzo uitliep? Wil hij pas echt voluit gaan op de OS volgend jaar?
Hij vond 100.000 dollar voor een wereldrecord w.s. te weinig.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:45 schreef Federer-fan het volgende:
Kan iemand me uitleggen waarom Bolt vandaag de laatste tien meter ofzo uitliep? Wil hij pas echt voluit gaan op de OS volgend jaar?
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Als hij nu dat WR al aanscherpt lukt hem dat volgend jaar niet meer.
Oké, ik snap het. Stel dat hij vandaag het stuk dat hij uitliep vol door had gelopen, wat zou zijn tijd dan geweest zijn? Zou hij onder de 19 seconden hebben kunnen lopen?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij vond 100.000 dollar voor een wereldrecord w.s. te weinig.
19.40 ofzo denk ik, hooguit.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:02 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
[..]
Oké, ik snap het. Stel dat hij vandaag het stuk dat hij uitliep vol door had gelopen, wat zou zijn tijd dan geweest zijn? Zou hij onder de 19 seconden hebben kunnen lopen?
Ik heb echt het idee dat hij wel 19.20 ofzo had kunnen lopen, maar ik heb er geen verstand van.quote:
Volgens mij valt het best wel mee, zijn stijl ziet er sowieso nooit echt uit alsof hij snoeihard aan het knallen is zoals Gatlinquote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:12 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik heb echt het idee dat hij wel 19.20 ofzo had kunnen lopen, maar ik heb er geen verstand van.
Ja, dat kan toch bijna niet zonder gevolgen zijn geweest, zou je zeggen.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:04 schreef golfer het volgende:
Het moment van de dag vond ik toch wel dit:
9.4 vandaag zou wel echt briljant zijn geweest ja, dat zou sowieso letterlijk nooit meer verbroken worden.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:16 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, dat kan toch bijna niet zonder gevolgen zijn geweest, zou je zeggen.
Anyway: BoltJammer idd dat-ie niet even helemaal doortrekt naar een 9.4, of zo.
Morgen gaat Dafne wel helemaal doortrekken, naar een monstertijd.
Nee, hij hield echt 10 meter voor de lijn in toen hij zag dat Gatlin niet meer kwam (en dat was niet compleet inhouden, maar meer wat relaxen), dit was no way zo intens als z'n wereldrecord race. Zelfs z'n 19.30 van Beijing 2008 (baanrecord) had hij niet gehaald als hij tot de lijn had doorgetrokken...quote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:12 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik heb echt het idee dat hij wel 19.20 ofzo had kunnen lopen, maar ik heb er geen verstand van.
Edit.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:24 schreef heywoodu het volgende:
9.4 vandaag zou wel echt briljant zijn geweest ja, dat zou sowieso letterlijk nooit meer verbroken worden.
Mwah, denk iets van 19.35. Maar dat zullen we nooit weten.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:02 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
[..]
Oké, ik snap het. Stel dat hij vandaag het stuk dat hij uitliep vol door had gelopen, wat zou zijn tijd dan geweest zijn? Zou hij onder de 19 seconden hebben kunnen lopen?
Ik hoop het wel. Als ze maar niet vals start.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:16 schreef Arcee het volgende:
Morgen gaat Dafne wel helemaal doortrekken, naar een monstertijd.
De man met de NS-app op z'n mobiel omdat ie in Papendal woont en traint.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:05 schreef heywoodu het volgende:
Het moment van de dag en misschien wel het toernooi is wat mij betreft toch wel dit hoor:
Sowieso een van de mooiste wedstrijden, constant spanning en atleten dicht bij elkaar, stuivertje wisselen met een paar cm. En dan zo'n sprongquote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:05 schreef heywoodu het volgende:
Het moment van de dag en misschien wel het toernooi is wat mij betreft toch wel dit hoor:
Yego gaat bij mij nog steeds voor. Ik stond op de bank.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:05 schreef heywoodu het volgende:
Die Edwards had 20 jaar terug ook een stuk meer wind mee.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 00:10 schreef Szura het volgende:
[..]
Sowieso een van de mooiste wedstrijden, constant spanning en atleten dicht bij elkaar, stuivertje wisselen met een paar cm. En dan zo'n sprong. Jammer van de verloren cm's op de balk.
Een valse start op de 200m komt zelden voor (en Dafne is al van nature laat uit de blokken).quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 00:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik hoop het wel. Als ze maar niet vals start.![]()
Ik gok op 21,96
Dat eerst klopt weer niet. Dafne is juist vaak als 1 van de eerste uit de blokken. Op de 100m had ze steeds 1 van de snelste reactietijden, ruim sneller dan SAFP. Het zijn vooral haar eerste passen waardoor ze op achterstand komt. Desalniettemin zie ik ze niet vals starten inderdaad.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 01:10 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Een valse start op de 200m komt zelden voor (en Dafne is al van nature laat uit de blokken).
Alles lager dan zilver zou een teleurstelling zijn (tenzij bv. blessure).
Verder ben ik benieuwd of ze deze inspanningen niet gaat bekopen in de 4x100 (neem aan dat ze gelijk in de series start). Zou ook jammer zijn voor Visser, die anders net zo goed op de horden had kunnen starten (in deze vorm had ze wel de halve finales gehaald). Hoop dat ze in ieder geval de finale halen en daar niet het stokje laten vallen.
Voor de 20km bij de vrouwen was het misschien iets overdreven, maar van de 50km komende nacht ben ik toch echt niet van plan iets te missen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 06:23 schreef komrad het volgende:
serieus trouwens heywoodu , wilde je midden in de nacht opstaan voor het snelwandelen ? Dat vind ik echt niet aan te zien
Achteraf toch wel jammer dat ik de 50 km niet live ben gaan kijken in Moskou.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 07:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Voor de 20km bij de vrouwen was het misschien iets overdreven, maar van de 50km komende nacht ben ik toch echt niet van plan iets te missen.
Leuk om het verschil in interesse bij zoiets te zien: ik zit op een forum waar ook een Slovaak post en hij en vele landgenoten zijn al 2 weken hyper met het oog op de 50km (Toth)quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 08:11 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Achteraf toch wel jammer dat ik de 50 km niet live ben gaan kijken in Moskou.
Braun lijkt net iets minder ja, jammer.
Extreem spannend om plek 3 dusquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 08:17 schreef heywoodu het volgende:
Ik heb dit nu in de forecast staan (uiteraard blijken sommigen meer of minder in vorm te zijn dan gedacht nu de tienkamp eenmaal begonnen is):
[ afbeelding ]
Haha, mooie troll.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 08:25 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Extreem spannend om plek 3 dus.
Wel een overduidelijke choke als Eelco het niet haalt.
Laatste 40 meter niet voluit, damn dit moet toch gewoon goud worden? Ik ben benieuwd straks.quote:
Ook voor de vrouwen geen misselijke serie zeg ...wordt nog knap lastig.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 08:22 schreef heywoodu het volgende:
Nederlandse mannen komende nacht op de 4x100m bij Jamaica, Canada, Zuid-Afrika, China, Frankrijk en Antigua & Barbuda, wonder nodig dus
De vrouwen zitten bij de VS, Trinidad, Duitsland, Zwitserland, Braziliė, Oekraļne en Frankrijk. Moet gewoon prima te doen zijn, eerste 3 gaan door + 2 tijdsnelsten (twee series), geldt voor mannen en vrouwen.
Topshow.quote:
Eaton is een soort moderne Hercules, wat een man.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 08:49 schreef TheVulture het volgende:
Eaton is ook al een betere polstokspringer dan Eelco tegenwoordig
Die andere Amerikaan heeft nog een betere PV dan Eaton volgens mijquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 09:10 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Eaton is een soort moderne Hercules, wat een man.
Eelco die polsstok domineert is niet echt iets wat je nog kunt verwachten nee.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 08:49 schreef TheVulture het volgende:
Eaton is ook al een betere polstokspringer dan Eelco tegenwoordig
5.40m was het in Moskouquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 08:46 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Haha, mooie troll.
Die Shkurenev met 5.20m polstok is echt bizar.Waardeloze techniek af en toe en die vent haalde in Moskou (en op het EK ook volgens mij) telkens maar in z'n derde poging die hoogtes.
Niet enorm simpel, maar top-3 moet echt wel lukken met Schippers in deze vorm. Duitse vrouwen maakten bijzonder weinig indruk eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 09:02 schreef Riofan83 het volgende:
[..]
Ook voor de vrouwen geen misselijke serie zeg ...wordt nog knap lastig.
Per hoogte ja.quote:
Minimaal 2 meter om 'op koers' te blijven ja, alles beter zou erg lekker zijn.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 10:33 schreef TheArt het volgende:
Sintnicolaas eerste foutsprong op 1.92. Dit nummer moet ie echt doorkomen rond de 2 meter. Toch zijn pijnpunt dit met discus.
Dan moet de VS wel het stokje laten vallen denk ikquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 10:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Niet enorm simpel, maar top-3 moet echt wel lukken met Schippers in deze vorm. Duitse vrouwen maakten bijzonder weinig indruk eerlijk gezegd.
Trinidad zou de heat wel kunnen winnen.
Ligt eraan wie er gaan lopen natuurlijk, maar schijnbaar al geen Bowie, VS is drama hier (ook individueel op de 100 was het niet best) en Trinidad gaat als een trein. Zo gek zou het niet zijnquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 10:40 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Dan moet de VS wel het stokje laten vallen denk ik![]()
Met 1.95 of richting de 2 meter (wat ie echt wel kan) zou hij een hele stap richting medailles gezet hebben.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 10:52 schreef riazop het volgende:
was toch geen medaille geworden. Voor 4e en 5e plaatsen koop ik niets
Baggerquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 10:52 schreef DeeBee het volgende:
Godver, na 4 onderdelen Mexicanobakker al gelijk moeten geven.
Hij stond 3e in de forecast vriend.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 10:52 schreef riazop het volgende:
was toch geen medaille geworden. Voor 4e en 5e plaatsen koop ik niets
Dan zijn die 100m en lj wel effe belangrijk geweest, al moet ie eigenlijk wel 8500+ doenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 11:01 schreef DeeBee het volgende:
8 uitschieters naar boven hoef je niet te hebben, maar -80 op een onderdeel verkloot gewoon je meerkamp (helemaal als je referentieprestatie ook niet eens uitzonderlijk was...).
Iets anders verwachten van ESquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 11:10 schreef heywoodu het volgende:
Eaton
Edit: Eurosport laat de 2.01 nu pas zien
Ja ik moest even weg uit mijn commandocentrum en toen ik terugkwam zag ik Eaton over de lat springenquote:
Ik zie jou nu voor me met 4 beeldschermen, waarop je allemaal verschillende sporten volgtquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 11:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja ik moest even weg uit mijn commandocentrum en toen ik terugkwam zag ik Eaton over de lat springen
Het valt nu mee, laptop met oa FOK! en tig andere sites, scherm ernaast met de live resultaten/forecast/all-athletics.com en de tv met Eurosportquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 11:13 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik zie jou nu voor me met 4 beeldschermen, waarop je allemaal verschillende sporten volgt
Dat is voor Le Mans, nu heeft hij er minstens 6quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 11:13 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik zie jou nu voor me met 4 beeldschermen, waarop je allemaal verschillende sporten volgt
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 11:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is voor Le Mans, nu heeft hij er minstens 6
Je had hem tijdens de Olympische Spelen moeten zien.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 11:13 schreef Max23 het volgende:
[..]
Toch dom dat ik toen nog geen tablet en smartphone hadquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 11:20 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Je had hem tijdens de Olympische Spelen moeten zien.
Zag er zo uit:
[ afbeelding ]
Ik wilde net zeggen, die telefoon kan echt nietquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 11:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Toch dom dat ik toen nog geen tablet en smartphone had
Weinig aan de hand, die moet wel 210 halen om over Sintnicolaas heen te gaan.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 11:22 schreef Max23 het volgende:
Kut, Kazmirek in de laatste poging gehaald
Beetje meer speling was fijn geweestquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 11:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Weinig aan de hand, die moet wel 210 halen om over Sintnicolaas heen te gaan.
Wow.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 11:20 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Zag er zo uit:
[ afbeelding ]
En ja dusquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 11:33 schreef Max23 het volgende:
Rus die in de prognose nu 3e staat mist 2x op 2m10.
Hem kennende zal hij het wel halen in poging 3
Vervelend figuur is dat, bij pols ook altijd laag beginnen, alles afspringen en toch in de derde poging halen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 11:33 schreef Max23 het volgende:
Rus die in de prognose nu 3e staat mist 2x op 2m10.
Hem kennende zal hij het wel halen in poging 3
Edit: en ja hoor, verliest dus niks op de prognose en staat nu 53 punten voor op Eelco virtueel
twitter:EvanDunfee twitterde op vrijdag 28-08-2015 om 08:42:46Preparing for 50km takes longer than most track events. It's hard work. http://t.co/yeSDROrv3u reageer retweet
Puur genot dit. Op m'n werk heb ik 11 schermen tot m'n beschikking die ik vanaf m'n stoel kan zien, stuk of 7 zijn er wel voor de OS te gebruikenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 11:20 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Zag er zo uit:
[ afbeelding ]
Echt een troll, dat Rusje, flikt hij altijd ja.quote:
Jawel, eentje heeft al meer geworpen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Voorlopig niemand die ook maar in buurt van finalelimiet komt
Een van de grote favorieten, vooral samen met Nelvis.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:28 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
dat was de grote favoriet toch?
0,100 dacht ik.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:34 schreef Max23 het volgende:
Wat is de toegestane reactietijd?
Ze heeft 0,071
Kloptquote:
Jammer dat een van de weinigen die het wél fantastisch deed (Taylor) dan juist tegen een van mijn favoriete atleten stondquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:34 schreef Spies het volgende:
Ongelofelijk wat lopen de Amerikanen weer te prutsen zeg. Hele toernooi al.
Taylor is een Nederlander. Mag je best voor juichen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jammer dat een van de weinigen die het wél fantastisch deed (Taylor) dan juist tegen een van mijn favoriete atleten stond
What's that mean?quote:
PPP is een baas.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:37 schreef Sked het volgende:
[..]
Taylor is een Nederlander. Mag je best voor juichen.
Lijkt mij vrij sterk dat iemand waarvan Engels de eerste taal is die zin uitspreekt.quote:
15:00, kan je nog mooi mijn bericht beantwoordenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:39 schreef tong80 het volgende:
Hoe laat Dafne ? Moet eigenlijk gaan legge.
"What does that mean" natuurlijk, maar het klinkt als What's that mean. Ik dacht dat dat wel duidelijk was.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:38 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Lijkt mij vrij sterk dat iemand waarvan Engels de eerste taal is die zin uitspreekt.
Usain Blondquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:39 schreef tong80 het volgende:
Hoe laat Dafne ? Moet eigenlijk gaan legge.
Ha ha ha. Dank je.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:40 schreef Max23 het volgende:
[..]
15:00, kan je nog mooi mijn bericht beantwoorden
Dafne Blankers Koen.quote:
Die Kroaat was er ook bijnaquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:46 schreef kl1172 het volgende:
Slechte start, jammer want ze kwam sterk opzetten.
De helft he.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat doen er idioot veel vrouwen mee
Niet.quote:
Waarom is er geen wedstrijd verduikenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:53 schreef Dagoduck het volgende:
Ze moeten net voordat ze landen nog even een salto doen, komen ze zo een meter verder!
Lekkere 1e sprong van de competitie jaquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:55 schreef Max23 het volgende:
Nettey springt meteen 6m95, dat kan zomaar al een medaille zijn
Was ook onmogelijk voor Koen, want het WK atletiek bestaat pas vanaf 1983.quote:
Lijkt me nogal glad enzo.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Waarom is er geen wedstrijd verduikenMet een zwembad er achter zou je verder moeten kunnen komen.
Koen was de oudtante van Raymond Koen, bekende hardloper hier in Den Helder. Asociaal snel is ie altijd.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Was ook onmogelijk voor Koen, want het WK atletiek bestaat pas vanaf 1983.
Zag hem lopen dan.quote:
Beiden, het is dit jaar echt een strontonderdeel.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 14:02 schreef Szura het volgende:
Is de eis voor speerwerpen nou zo scherp of zijn die vrouwen zo slecht?
Ze hebben die eis 2 meter opgeschoven omdat iedereen hem gooide in andere toenooien ofzo.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 14:02 schreef Szura het volgende:
Is de eis voor speerwerpen nou zo scherp of zijn die vrouwen zo slecht?
Kenia, Algerije, VS in de finalequote:
Waar gebeurde dit eigenlijk? Kan alleen beelden terugvinden van de laatste 100 meter.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 04:00 schreef wimderon het volgende:
Overwinning wordt weggegeven.
Alexandre Vinokourov vindt dit leuk.
Huh wat?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 14:14 schreef Nober het volgende:
Goh een podiumceremonie alleen vanwege twee Chinezen.
Dan heb je niet goed gekeken, ze laten ze toch best vaak zienquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 14:17 schreef Nober het volgende:
[..]
Had nog geen podiumceremonie gezien op dit WK.
Dan zou ik toch je ogen een keer open doenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 14:17 schreef Nober het volgende:
[..]
Had nog geen podiumceremonie gezien op dit WK.
Omdat ze er bij de NOS vaak wel goed in zijn om Nederlandse favorieten nóg verder favoriet te "maken".quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 14:20 schreef Riofan83 het volgende:
Waarom doet Sedoc net alsof Dafne al gewonnen heeft. Dat gaat straks een grote tegenvaller voor 'm worden.
Verschil tussen Schippers en de rest is bij de wedkantoren anders ook best significant.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 14:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Omdat ze er bij de NOS vaak wel goed in zijn om Nederlandse favorieten nóg verder favoriet te "maken".
Procentje of 65-70 kans jaquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 14:24 schreef showtimer het volgende:
[..]
Verschil tussen Schippers en de rest is bij de wedkantoren anders ook best significant.
Felix & SAFP gaven op voorhand al op dat zegt eigenlijk alles.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 14:20 schreef Riofan83 het volgende:
Waarom doet Sedoc net alsof Dafne al gewonnen heeft. Dat gaat straks een grote tegenvaller voor 'm worden.
21.2 gaan we voor hoorquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 14:25 schreef Pedroso het volgende:
Als Daphne een tijd rond de 21.90 loopt dan heeft ze gewoon top gelopen, ook al zou dat zilver zijn.
Klopt, maar Nederland wint de hele zomer al zilver op WK's. We zijn toe aan goud!quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 14:25 schreef Pedroso het volgende:
Als Daphne een tijd rond de 21.90 loopt dan heeft ze gewoon top gelopen, ook al zou dat zilver zijn.
Dione is een vreselijke vrouwquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 14:27 schreef Pedroso het volgende:
Op zich vind ik Gregory een prima studiogast. Het is alleen Dionne die zaltijd zo overdreven doet over de Nederlandse sporters.
Dione kan er helemaal niks van. Hadden ze in Frankrijk moeten laten.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 14:27 schreef Pedroso het volgende:
Op zich vind ik Gregory een prima studiogast. Het is alleen Dionne die altijd zo overdreven doet over de Nederlandse sporters.
We hebben alleen Schippers die wat presteert dan ben je zo uitgepraat over de Nederlanders.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 14:27 schreef Pedroso het volgende:
Op zich vind ik Gregory een prima studiogast. Het is alleen Dionne die altijd zo overdreven doet over de Nederlandse sporters.
Juist niet. Allebei heel erg hard.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 14:28 schreef heywoodu het volgende:
Shkurenyev en Freimuth boven de 49 zou lekker zijn
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 14:29 schreef Nober het volgende:
[..]
We hebben alleen Schippers die wat presteert dan ben je zo uitgepraat over de Nederlanders.
We maken iedereen die op Papendal traint gewoon Nederlanderquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 14:29 schreef Nober het volgende:
[..]
We hebben alleen Schippers die wat presteert dan ben je zo uitgepraat over de Nederlanders.
NOS dus weer niet live dus...zit het nu te kijken nl.quote:
Dat zei ik dus vooraf, toen ik nog hoopte op een 49+ van die 2quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 14:29 schreef TheArt het volgende:
[..]
Juist niet. Allebei heel erg hard.
Moet jij geen gebroken botten van Herlings tellen ofzo?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 14:29 schreef Nober het volgende:
[..]
NOS heeft bijna niks live. Zelfs de halve finale van Hassan was niet live gistermiddagquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 14:30 schreef Pedroso het volgende:
[..]
NOS dus weer niet live dus...zit het nu te kijken nl.
Ben al gezapt naar Sporza.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 14:31 schreef Max23 het volgende:
[..]
NOS heeft bijna niks live. Zelfs de halve finale van Hassan was niet live gistermiddag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |