Met 1.95 of richting de 2 meter (wat ie echt wel kan) zou hij een hele stap richting medailles gezet hebben.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 10:52 schreef riazop het volgende:
was toch geen medaille geworden. Voor 4e en 5e plaatsen koop ik niets
Baggerquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 10:52 schreef DeeBee het volgende:
Godver, na 4 onderdelen Mexicanobakker al gelijk moeten geven.
Hij stond 3e in de forecast vriend.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 10:52 schreef riazop het volgende:
was toch geen medaille geworden. Voor 4e en 5e plaatsen koop ik niets
Dan zijn die 100m en lj wel effe belangrijk geweest, al moet ie eigenlijk wel 8500+ doenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 11:01 schreef DeeBee het volgende:
8 uitschieters naar boven hoef je niet te hebben, maar -80 op een onderdeel verkloot gewoon je meerkamp (helemaal als je referentieprestatie ook niet eens uitzonderlijk was...).
Iets anders verwachten van ESquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 11:10 schreef heywoodu het volgende:
Eaton
Edit: Eurosport laat de 2.01 nu pas zien
Ja ik moest even weg uit mijn commandocentrum en toen ik terugkwam zag ik Eaton over de lat springenquote:
Ik zie jou nu voor me met 4 beeldschermen, waarop je allemaal verschillende sporten volgtquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 11:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja ik moest even weg uit mijn commandocentrum en toen ik terugkwam zag ik Eaton over de lat springen
Het valt nu mee, laptop met oa FOK! en tig andere sites, scherm ernaast met de live resultaten/forecast/all-athletics.com en de tv met Eurosportquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 11:13 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik zie jou nu voor me met 4 beeldschermen, waarop je allemaal verschillende sporten volgt
Dat is voor Le Mans, nu heeft hij er minstens 6quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 11:13 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik zie jou nu voor me met 4 beeldschermen, waarop je allemaal verschillende sporten volgt
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 11:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is voor Le Mans, nu heeft hij er minstens 6
Je had hem tijdens de Olympische Spelen moeten zien.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 11:13 schreef Max23 het volgende:
[..]
Toch dom dat ik toen nog geen tablet en smartphone hadquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 11:20 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Je had hem tijdens de Olympische Spelen moeten zien.
Zag er zo uit:
[ afbeelding ]
Ik wilde net zeggen, die telefoon kan echt nietquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 11:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Toch dom dat ik toen nog geen tablet en smartphone had
Weinig aan de hand, die moet wel 210 halen om over Sintnicolaas heen te gaan.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 11:22 schreef Max23 het volgende:
Kut, Kazmirek in de laatste poging gehaald
Beetje meer speling was fijn geweestquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 11:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Weinig aan de hand, die moet wel 210 halen om over Sintnicolaas heen te gaan.
Wow.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 11:20 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Je had hem tijdens de Olympische Spelen moeten zien.
Zag er zo uit:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |