Leuk om het verschil in interesse bij zoiets te zien: ik zit op een forum waar ook een Slovaak post en hij en vele landgenoten zijn al 2 weken hyper met het oog op de 50km (Toth)quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 08:11 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Achteraf toch wel jammer dat ik de 50 km niet live ben gaan kijken in Moskou.
Braun lijkt net iets minder ja, jammer.
Extreem spannend om plek 3 dusquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 08:17 schreef heywoodu het volgende:
Ik heb dit nu in de forecast staan (uiteraard blijken sommigen meer of minder in vorm te zijn dan gedacht nu de tienkamp eenmaal begonnen is):
[ afbeelding ]
Haha, mooie troll.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 08:25 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Extreem spannend om plek 3 dus.
Wel een overduidelijke choke als Eelco het niet haalt.
Laatste 40 meter niet voluit, damn dit moet toch gewoon goud worden? Ik ben benieuwd straks.quote:
Ook voor de vrouwen geen misselijke serie zeg ...wordt nog knap lastig.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 08:22 schreef heywoodu het volgende:
Nederlandse mannen komende nacht op de 4x100m bij Jamaica, Canada, Zuid-Afrika, China, Frankrijk en Antigua & Barbuda, wonder nodig dus
De vrouwen zitten bij de VS, Trinidad, Duitsland, Zwitserland, Brazilië, Oekraïne en Frankrijk. Moet gewoon prima te doen zijn, eerste 3 gaan door + 2 tijdsnelsten (twee series), geldt voor mannen en vrouwen.
Topshow.quote:
Eaton is een soort moderne Hercules, wat een man.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 08:49 schreef TheVulture het volgende:
Eaton is ook al een betere polstokspringer dan Eelco tegenwoordig
Die andere Amerikaan heeft nog een betere PV dan Eaton volgens mijquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 09:10 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Eaton is een soort moderne Hercules, wat een man.
Eelco die polsstok domineert is niet echt iets wat je nog kunt verwachten nee.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 08:49 schreef TheVulture het volgende:
Eaton is ook al een betere polstokspringer dan Eelco tegenwoordig
5.40m was het in Moskouquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 08:46 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Haha, mooie troll.
Die Shkurenev met 5.20m polstok is echt bizar.Waardeloze techniek af en toe en die vent haalde in Moskou (en op het EK ook volgens mij) telkens maar in z'n derde poging die hoogtes.
Niet enorm simpel, maar top-3 moet echt wel lukken met Schippers in deze vorm. Duitse vrouwen maakten bijzonder weinig indruk eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 09:02 schreef Riofan83 het volgende:
[..]
Ook voor de vrouwen geen misselijke serie zeg ...wordt nog knap lastig.
Per hoogte ja.quote:
Minimaal 2 meter om 'op koers' te blijven ja, alles beter zou erg lekker zijn.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 10:33 schreef TheArt het volgende:
Sintnicolaas eerste foutsprong op 1.92. Dit nummer moet ie echt doorkomen rond de 2 meter. Toch zijn pijnpunt dit met discus.
Dan moet de VS wel het stokje laten vallen denk ikquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 10:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Niet enorm simpel, maar top-3 moet echt wel lukken met Schippers in deze vorm. Duitse vrouwen maakten bijzonder weinig indruk eerlijk gezegd.
Trinidad zou de heat wel kunnen winnen.
Ligt eraan wie er gaan lopen natuurlijk, maar schijnbaar al geen Bowie, VS is drama hier (ook individueel op de 100 was het niet best) en Trinidad gaat als een trein. Zo gek zou het niet zijnquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 10:40 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Dan moet de VS wel het stokje laten vallen denk ik![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |