Dione is een vreselijke vrouwquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 14:27 schreef Pedroso het volgende:
Op zich vind ik Gregory een prima studiogast. Het is alleen Dionne die zaltijd zo overdreven doet over de Nederlandse sporters.
Dione kan er helemaal niks van. Hadden ze in Frankrijk moeten laten.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 14:27 schreef Pedroso het volgende:
Op zich vind ik Gregory een prima studiogast. Het is alleen Dionne die altijd zo overdreven doet over de Nederlandse sporters.
We hebben alleen Schippers die wat presteert dan ben je zo uitgepraat over de Nederlanders.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 14:27 schreef Pedroso het volgende:
Op zich vind ik Gregory een prima studiogast. Het is alleen Dionne die altijd zo overdreven doet over de Nederlandse sporters.
Juist niet. Allebei heel erg hard.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 14:28 schreef heywoodu het volgende:
Shkurenyev en Freimuth boven de 49 zou lekker zijn
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 14:29 schreef Nober het volgende:
[..]
We hebben alleen Schippers die wat presteert dan ben je zo uitgepraat over de Nederlanders.
We maken iedereen die op Papendal traint gewoon Nederlanderquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 14:29 schreef Nober het volgende:
[..]
We hebben alleen Schippers die wat presteert dan ben je zo uitgepraat over de Nederlanders.
NOS dus weer niet live dus...zit het nu te kijken nl.quote:
Dat zei ik dus vooraf, toen ik nog hoopte op een 49+ van die 2quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 14:29 schreef TheArt het volgende:
[..]
Juist niet. Allebei heel erg hard.
Moet jij geen gebroken botten van Herlings tellen ofzo?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 14:29 schreef Nober het volgende:
[..]
NOS heeft bijna niks live. Zelfs de halve finale van Hassan was niet live gistermiddagquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 14:30 schreef Pedroso het volgende:
[..]
NOS dus weer niet live dus...zit het nu te kijken nl.
Ben al gezapt naar Sporza.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 14:31 schreef Max23 het volgende:
[..]
NOS heeft bijna niks live. Zelfs de halve finale van Hassan was niet live gistermiddag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |