Punten worden automatisch berekend als je tijden/afstanden invult?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 16:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
http://we.tl/4TqDPjO1VA
Forecast in excel dus. Hopelijk zonder foutjes
Ja.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 16:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Punten worden automatisch berekend als je tijden/afstanden invult?
Ik ben hier blij meequote:
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 16:32 schreef DeeBee het volgende:
Die nachtsessies echt nog niks aan gemist, lol.
Huh?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 16:32 schreef DeeBee het volgende:
In 2013 deed ie wel mee op het WK maar miste hij zijn aanvangshoogte op hoog.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 17:09 schreef heywoodu het volgende:
Waarom heeft Hardee heel 2007, 2010 en 2013 eigenlijk gemist? Blessures?
Ja ik zat alleen te kijken naar resultaten van tienkampen die hij ook afgesloten had, beetje onhandigquote:Op donderdag 27 augustus 2015 17:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In 2013 deed ie wel mee op het WK maar miste hij zijn aanvangshoogte op hoog.
In 2010 het standaard tussen-WK seizoen gedraaid na een mooie indoortitel.
Vissertje die even de hele wereldtop het nakijken geeft met een PB op de hordenquote:Op donderdag 27 augustus 2015 16:32 schreef DeeBee het volgende:
Ik zal mijn mening niet geven want dan wordt DeeBee boos, maar ik hoop het ook.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 17:33 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoop op een plak voor Sintnicolaas, hij heeft er nu al een paar keer net naast gepist.
Ik ben nog geen een keer wakker gebleven voor de 'ochtendsessie', maar volgens mij heb ik ook niet al teveel gemist als ik telkens het programma zie.quote:
Ik dacht dat je sarcastisch wasquote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:31 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ik ben nog geen een keer wakker gebleven voor de 'ochtendsessie', maar volgens mij heb ik ook niet al teveel gemist als ik telkens het programma zie.
Ja, de zevenkamp en de marathon had ik graag gezien, maar al die kwalificaties waren niet echt topshows bedoelde ik (niet alsof ik toen veel epische momenten heb misgelopen).
Geen geniale prestaties, maar vooral vrij veel verrassingen jaquote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:41 schreef DeeBee het volgende:
Mwah, niet echt.
Al is het meer kwestie van gewoon niet kunnen kijken.Als ik vrij was geweest dan had ik heus wel alles gekeken...
En er waren wel wat verrassingen! Maar niet echt geniale prestaties per se in de ochtendsessies toch?
Overigens vond ik Thompson nog indrukwekkenderquote:
Die zou wel eens heel erg gevaarlijk kunnen worden ja.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:06 schreef Max23 het volgende:
[..]
Overigens vond ik Thompson nog indrukwekkender
Inderdaad. Goud en zilver worden door Schippers en Thompson verdeeld. De andere goede tijden waren op maximaal vermogen gelopen.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:06 schreef Max23 het volgende:
[..]
Overigens vond ik Thompson nog indrukwekkender
Om 15.00 uur ja.quote:
Asher-Smith is verbeterd dit jaar, maar die trok nu al aardig voluit door. Die gaat denk ik wel brons pakken, maar voor het goud zal het tussen Schippers en Thompson gaan.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:17 schreef Riofan83 het volgende:
Ik denk dat Dina Asher-Smith gaat winnen. Liep ook al zo makkelijk ...
Maar ik ga natuurlijk schreeuwen voor Dafne!!
Mwah het is een beetje zoals Broersen, maar Broersen kan een consistent hoger niveau leveren. Als z'n eerste dag goed is is z'n tweede dag kut en vice versa. Vooral de discus heeft m al 2 of 3 keer opgebroken. Dat ie dan ineens niet meer produceert dan een <40 worp.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:41 schreef DeeBee het volgende:
Sintnicolaas is vooral erg constant, met helaas geen positieve uitschieter op toernooien (tot nu toe). Zo'n debiele meerkamp als Abele een keer had met 8 PR's ofzo, dat wil ik Eelco nog graag eens zien doen.
Broersen heeft het juist op 3 toernooien op rij laten liggen toen ze in een uitstekende positie was. Vorig jaar met het EK, gewoon chanant dat ze die titel niet pakt...quote:Op donderdag 27 augustus 2015 20:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah het is een beetje zoals Broersen, maar Broersen kan een consistent hoger niveau leveren. Als z'n eerste dag goed is is z'n tweede dag kut en vice versa. Vooral de discus heeft m al 2 of 3 keer opgebroken. Dat ie dan ineens niet meer produceert dan een <40 worp.
Broersen kan als ze echt op alle onderdelen haar niveau haalt makkelijk 6700+ hebben, daar zit zoveel rek in. Hopelijk heeft ze die bewaard voor Rio.
Inmiddels niet meer, maar er zijn wel toernooien geweest waar hij gewoon kansen kreeg door uitglijders van anderen (bijvoorbeeld een niet nader te noemen Amerikaan die zijn aanvangshoogte miste bij hoog in 2013), maar dat hij gewoon niet in de buurt kwam van zijn PR meerkamp doordat hij zelf ook een slecht onderdeel had (vrijwel altijd discus)quote:Op donderdag 27 augustus 2015 20:28 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Broersen heeft het juist op 3 toernooien op rij laten liggen toen ze in een uitstekende positie was. Vorig jaar met het EK, gewoon chanant dat ze die titel niet pakt...
En bij haar kan je wel leven met het 'als...' scenario, ja dan scoort Sintnicolaas ook 8700 punten als hij een keer 5.40m springt in een meerkamp. Dus dat is lekker meten met twee maten.
Ik ben echt geen overdreven Sintnicolaas-fan, maar hem wegzetten als een choker vind ik ook overdreven. Zoals je nu in de forecast ook al ziet kan hij alleen naar de medailles met een ziek PR, dus mocht hem dat niet lukken is het eerder verwacht dan een 'choke'.
Thanksquote:Op donderdag 27 augustus 2015 16:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
http://we.tl/4TqDPjO1VA
Forecast in excel dus. Hopelijk zonder foutjes
Laten we hopen dat Hardee voor de derde keer faalt op een onderdeel op een groot toernooi. onderuit op de horden lijkt me wel een leuke om bij hem bij te schrijven, of 3 foutsprongen op ver.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 20:32 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Thanks
Op papier wel een groot verschil tussen het podium en de rest. Hopelijk verandert dat de komende twee dagen.
Ik denk dat Shkurenyev ook wel een grotere kans heeft dan Eelco, het is niet zo dat ie weer een lollertienkamp in Cheboksary in de prognose heeft staan.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 20:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Laten we hopen dat Hardee voor de derde keer faalt op een onderdeel op een groot toernooi. onderuit op de horden lijkt me wel een leuke om bij hem bij te schrijven, of 3 foutsprongen op ver.
Dan is Eelco in theorie de voornaamste kandidaat voor brons naast Schrader. Die zou overigens ook nog wel naar Warner toe kunnen als ie zijn niveau heeft.
Als hij nu dat WR al aanscherpt lukt hem dat volgend jaar niet meer.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:45 schreef Federer-fan het volgende:
Kan iemand me uitleggen waarom Bolt vandaag de laatste tien meter ofzo uitliep? Wil hij pas echt voluit gaan op de OS volgend jaar?
Hij vond 100.000 dollar voor een wereldrecord w.s. te weinig.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:45 schreef Federer-fan het volgende:
Kan iemand me uitleggen waarom Bolt vandaag de laatste tien meter ofzo uitliep? Wil hij pas echt voluit gaan op de OS volgend jaar?
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Als hij nu dat WR al aanscherpt lukt hem dat volgend jaar niet meer.
Oké, ik snap het. Stel dat hij vandaag het stuk dat hij uitliep vol door had gelopen, wat zou zijn tijd dan geweest zijn? Zou hij onder de 19 seconden hebben kunnen lopen?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij vond 100.000 dollar voor een wereldrecord w.s. te weinig.
19.40 ofzo denk ik, hooguit.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:02 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
[..]
Oké, ik snap het. Stel dat hij vandaag het stuk dat hij uitliep vol door had gelopen, wat zou zijn tijd dan geweest zijn? Zou hij onder de 19 seconden hebben kunnen lopen?
Ik heb echt het idee dat hij wel 19.20 ofzo had kunnen lopen, maar ik heb er geen verstand van.quote:
Volgens mij valt het best wel mee, zijn stijl ziet er sowieso nooit echt uit alsof hij snoeihard aan het knallen is zoals Gatlinquote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:12 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik heb echt het idee dat hij wel 19.20 ofzo had kunnen lopen, maar ik heb er geen verstand van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |